וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפים תבצע פרויקטים בהודו בהיקף 100 מיליון דולר

יובל אזולאי

11.3.2019 / 10:23

במסגרת ארבעת הפרויקטים שהחברה תוביל במדינה, נטפים תעמיד פתרונות השקיה ליותר מ-100 כפרים, בשטח כולל של 550 אלף דונם ושישרתו כ-60 אלף חקלאים

פרויקט של נטפים. נטפים,
הפרויקט של נטפים/נטפים

חברת ההשקיה הישראלית נטפים דיווחה הבוקר (ב') כי תבצע ארבעה פרויקטים גדולים להשקיה קהילתית בקרנטקה ובאנדרה פראדש שבהודו בהיקף כולל של מעל 100 מיליון דולר.

במסגרת המיזמים שהחברה תוביל בתת היבשת, נטפים תעמיד פתרונות השקיה ליותר מ-100 כפרים, בשטח כולל של 550 אלף דונם ושישרתו כ-60 אלף חקלאים.

מנטפים נמסר כי ארבעת המיזמים מהווים המשך לפרויקט ההשקיה הקהילתי שהיא השלימה במדינת קרנטקה ב-2017, ובמסגרתו סופקו פתרונות של השקיה מדויקת לכ-7,000 חקלאים בכ-30 כפרים.

"הודו היא שוק אסטרטגי עבור נטפים, שחרטה על דגלה לסייע לעולם לגדל יותר יבול בפחות משאבים", אמר היום נשיא ומנכ"ל נטפים, רן מידן. לדבריו, "מודל ההשקיה הקהילתי הוא מוזל ייחודי שהגתה נטפים, והוא מאפשר אספקה של מערכות השקיה מתקדמות לחקלאים בתוך זמן קצר. בפרויקטים אלה ישולבו מערכות לחקלאות דיגיטלית שאותן פתחנו ביחד עם חברת mPrest, שמאפשרת לממשלה ולחקלאים שליטה ובקרה בזמן אמת על מערכות המים וההשקיה תוך שימוש בטכנולוגיות ענן וגישה מכל מכשיר נייד".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully