וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כץ לנהגי אגד: "החברה חייבת להשתנות - אל תהיו דינוזאורים"

בשיתוף אגד, בשיתוף אגד

13.3.2019 / 11:27

באירוע בו הוענק פרס הצטיינות לנהג דניאל יצחקי לאור יחסו החם לדסי גוטרמן, ילדה בעלת צרכים מיוחדים החמיא שר התחבורה לנהגים. "מובילים אותנו ביום ובלילה". על ההפיכה מקואופרטיב לחברה: "מהלך היסטורי"

ישראל הררי

באירוע מיוחד שערכה אגד נבחר הנהג דניאל יצחקי לנהג האוטובוס המצטיין לשנת 2018. האירוע נערך בסימן הנגשה ושירות בתחבורה הציבורית ויצחקי זכה בתואר בעקבות המלצה של משפחתה של דסי גוטרמן, ילדה בעלת צרכים מיוחדים שזכתה מצידו ליחס ושירות יוצאי דופן.

שר התחבורה ישראל כץ שהשתתף באירוע נשא דברים ופנה לחברי אגד. "אגד נמצאת בפרשת דרכים, הבחירה היא בידיכם, בין לנסוע בנתיב מובטח לעבר העתיד, או להישאר בקיפאון. אל תהיו דינוזאורים - תהיו מובילי העתיד".

השר כץ התייחס למהלך ההיסטורי שבפניו עומדת אגד - הפיכה מקואופרטיב לחברה והדגיש כי התחבורה הציבורית היא גם ענף כלכלי. "הזמנים משתנים, וגם אגד, כמובילת הענף, חייבת להשתנות ולהתחדש. אגד פועלת היום בתנאי שוק תחרותי שעובר תמורות טכנולוגיות מרחיקות לכת. כדי לשרוד ולהצליח, נדרשות החלטות אמיצות. בראש וראשונה הפיכת אגד מקואופרטיב לחברה, כדי להבטיח את עתידכם. אני גאה במהלך שהובלנו ביחד, למען אזרחי המדינה, למען החברה ולמענכם, חברים ועובדים".

שר התחבורה ישראל כץ באירוע אגד. ישראל הררי, יואב גורפינקל
שר התחבורה ישראל כץ, דסי גוטרמן ונהגי אגד/יואב גורפינקל, ישראל הררי

השר הזכיר את ההסכם שנחתם בין אגד למשרד התחבורה. "אחרי משא ומתן ממושך, הגענו לאחרונה להסכם טוב והוגן, שיאפשר לאגד להתמודד עם כל השינויים, היום ובעתיד. החלק החשוב בהסכם היה הדאגה לחברים, בדגש על השוואת התנאים של עובדי דור ב' ודור א'".

כץ החמיא לאגד ולחבריה. "אנחנו מציינים 85 שנים לייסודה של אגד, המכונה 'המוביל הלאומי' של מדינת ישראל במהלך שנים אלה, נהגי אגד מובילים אותנו ביום ובלילה, בחום הקיץ ובסערות החורף, בימי שלום ובעתות מלחמה, לפעמים ממש בקו החזית".

יו"ר אגד, אבי פרידמן, הודה לשר כץ ולצוות משרד התחבורה על התמיכה שהובילה לחתימת ההסכם. פרידמן הדגיש את הרף הגבוה של שירות שמציבה אגד. "את ההון האנושי של אגד לא נוכל למצוא בשום מקום אחר. אף אחד מהנהגים של אגד לא עשה את המעשים על מנת לקבל פרס. זו הנורמה ההתנהגותית באגד. זה ה-DNA שלנו". עוד הדגיש פרידמן כי אגד מצויה בקו פרשת המים ואם הקופראטיב לא ישכיל לקבל את ההזדמנות החד פעמית שניתנה לו ע"י הממשלה להשתנות מאגודה שיתופית לחברה, להתייעל ולהשתפר - עתידו הכלכלי, חברתי והתעסוקתי לוט בערפל".

תחרות "הנהג שלנו", נערכת זו השנה השלישית ומטרתה להעלות על נס נהגים שהעניקו לנוסעים חווית שירות טובה ויוצאת דופן. בפעילות זו התבקשו לקוחות אגד לספר על חווית שירות טובה ויוצאת דופן אותה זכו לקבל מנהג אגד, כאשר הפעם הדגש ניתן לנושאי הנגשה ועזרה לאנשים עם מוגבלויות. למעלה מ-2,000 סיפורים מרגשים ומחממי לב נאספו בשלב הראשון של הפעילות ועברו לדירוג ועדה חיצונית שהעמידה אותם לבחירה. 9 סיפורים עלו לגמר התחרות וחזרו להצבעת הקהל. לאחר שקלול 50,000 ההצבעות עם ציון השופטים נקבע כי דניאל יצחקי זכה בתואר "הנהג שלנו" לשנת 2018 בזכות יחסו לילדה דסי גוטרמן שנהגה לנסוע מדי יום אל בית הספר לחינוך מיוחד באוטובוס של יצחקי, שם חיכו לה ממתקים, משלוחי מנות לפורים ובעיקר יחס אוהב ומסייע.

בשיתוף אגד, בשיתוף אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully