וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מקדמים את שנת הצהריים במקומות העבודה

רונית מטיאס

17.3.2019 / 14:35

וגם: נשות העסקים הבכירות מגיעות לאו"ם, מקדמים שכר במקום צ'ופרים, בורסת הילומים מהדקת קשרים עם אנגולה וקבוצת שטיר ציגה פיתוחים טכנולוגיים חדשים

לישון בעבודה

אורנית אגמון, שרון חן, אבי ברססט. רונית מטיאס,
אורנית אגמון, שרון חן, אבי ברססט/רונית מטיאס

לכל הסובלים מתסמונת משבר עייפות באמצע יום העבודה, אבי ברססט, נציג ארגון השינה העולמי, חושב עליכם. במסגרת יום השינה הבינלאומי שעומד השנה בסימן קידום תנומת הצהריים במקומות העבודה, פנה ברססט לנשיא המדינה ראובן ריבלין ולח"כ אלי אלאלוף, יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, על-מנת לסייע לקדם נושא חשוב זה.

לדברי ברססט, סביבת העבודה בעולם המודרני השתנתה בשנים האחרונות, וגורמים רבים גובים מהעובדים מחיר יקר שמחקרים מצביעים על השלכות על העובד כמו: איבוד פרודוקטיביות, חוסר ריכוז, שחיקה, דיכאון ובעיות בריאות. לכן, על ארגונים ציבוריים ופרטיים לחשוב על דרכים יצירתיות לצאת מהקופסא על-מנת להגביר את הפרודוקטיביות.

אחת הדרכים היצירתיות לאפשר ריסטרט לגוף ולראש במהלך יום בעבודה היא תנומה של 10-20 דקות - נאפ צהריים, בנוסף ל-8 שנות שינה איכותיות בלילה. בסוף השבוע התייצב ברססט במתחם חללי העבודה AYEKA, והציג את PODTIME - מכונת נאפ הנמצאת בשימוש בחברות ובאירגונים מתקדמים בעולם ומושקת כעת בישראל.

שרון חן, מבעלי AYEKA ואורנית אגמון, יועצת עסקית ובעלת משרד במתחם היו והתנסו.

seperator

הכוח הנשי

דניאל אופק, ענבל לביא, לירי הלפרין, סיגל בר און.. משלחת ישראל לאום,
דניאל אופק, ענבל לביא, לירי הלפרין, סיגל בר און./משלחת ישראל לאום

במסגרת ועידת האו"ם למעמד האישה יזמה ממשלת ישראל בשיתוף פרלמנט 51 העוסק בקידום שוויון הזדמנויות לנשים במקום העבודה, משלחת בכירות מהמשק הישראלי לאו"ם.

באירוע המרכזי בסימן "תפקיד המגזר הפרטי בשילוב נשים" שהובילה המשלחת הישראלית נפגשו: דניאל אופק ולירי הלפרין, מייסדות פרלמנט 51; ענבל לביא יצחקי, מנכ"לית קבוצת וובפאלס; לינור דלומי, שותפה בדלויט; סקוט בת', ראש גיוון והכללה בINTUIT; ד"ר מזל שאול, מנכ"לית We Power; בת'אל מיסיקה, ראש מחלקה במרכז הפיתוח של הOECD; סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר וראאד קוואג'ה, סמנכ"ל בכיר בחברת Even Financial.

seperator

בורסה עולמית

דני טל , יורם דבש, שי רינסקי,.גוזה מנואל גנגה גוניור. יח"צ,
דני טל , יורם דבש, שי רינסקי, גוזה מנואל גנגה גוניור/יח"צ

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, וערן זיני המנכ"ל, שבו מסיור באנגולה, בסיומו הכריזה ממשלת אנגולה כי תקים מכרז גלם במרכז המכרזים של בורסת היהלומים בישראל. דבש התחייב לעשות הכל על-מנת להביא להצלחת המכרז הראשון שיפתח פתח לשיתוף פעולה פורה בין שתי המדינות, ואמר שהוא רואה פוטנציאל ביהלומים האיכותיים המגיעים מאנגולה.

גאווה גדולה נרשמה בקרב חברי המשלחת כשראו את המכונות והציוד הטכנולוגי הישראלי המתקדם בו משתמשים במפעל חדשני לליטוש יהלומים שהוקם על-ידי ישראלי, במתחם חקלאי המנוהל על-ידי חברת תהל מישראל ושותפים נוספים.

אורן רוזנבלט, שגריר ישראל באנגולה, הסביר על חשיבות הקשר בין המדינות והפוטנציאל הגלום. זיני הציג מצגת מקיפה עם נתוני הייצוא של בורסת היהלומים, יכולות הבורסה והפרויקטים החדשים העומדים לפתחה.

התרגשו: שי רינסקי, מנכ"ל משרד הכלכלה; דני טל, המפקח על היהלומים; בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים; צביקה זמיר, יו"ר ועדת הגלם

seperator

חולקים תובנות

אמילי גולן, חגית ינון, יעל אלבז רויטר שלי מיטלפונקט, שחר פורת. יח"צ,
אמילי גולן, חגית ינון, יעל אלבז רויטר שלי מיטלפונקט, שחר פורת/יח"צ

בקמפוס גוגל תל-אביב נערך אירוע ההתנעה לוועידת GEO 2019, ששמה לה למטרה להעלות את המודעות לתגמול עובדים בשכר ולא בצ'ופרים. שיא האירועים יתרחש בוועידה בינלאומית באמסטרדם.

שלי מיטלפונקט, סמנכ"לית הכספים של ענקית הסחר המקוון eBay, השתתפה בפאנל לתגמול עובדים בחברות ציבורית רב לאומיות וחלקה מהידע והתובנות שלה לצד שחר פורת, שותף וראש חטיבת שכר ותגמול לעובדים במשרד עו"ד הרצוג, פוקס ונאמן.

עוד השתתפו: רונית זדרוייבסקי, ראש חטיבת כספים אמדוקס; חגית ינון, חברת הנהלה וראש חטיבת כספים בנייס; יעל אלבז-רוייטר, דירקטורית וראש חטיבת ניהות מניות בטבע; שי לידר, ראש אזור המז"הת, אירופה ואפריקה ומנהל תחום מניות באינטל.

seperator

הכובעים של דבוש

צורי דבוש ויותם הלפרין. נתי לינקר.,
צורי דבוש ויותם הלפרין/נתי לינקר.

לקבוצות היריבות הפועל ירושלים ומכבי תל-אביב, המתחרות על אליפות ליגת העל בכדורסל, יש מכנה משותף - צורי דבוש, יו''ר ''קליל'' העומד מאחורי יוזמת ההתחברות לקבוצות ספורט ישראליות מובילות. כפועל יוצא, ''קליל'' נותנת חסות לשתי הקבוצות. דבוש אגב אדום.

seperator

הפרזנטורית

במפגש השנתי של מפיצי חברת טבע נאות בהשתתפות כ-100 מפיצים מכ-30 מדינות, הציג מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות, את הפרזנטורית החדשה, מגישת הטלוויזיה דנה גרוצקי, בפני סטיב לקס, מבעלי החברה. הוא ציין שגרוצקי תככב בקמפיין החדש של החברה שצפוי לעלות בקיץ 2019 כשלצידה יככב אחיה בר גרוצקי.

אוטמים בדבקות

אודי אמיר, שלי אמיר, אורי גלבוע.. איציק בירן,
אודי אמיר, שלי אמיר, אורי גלבוע/איציק בירן

קבוצת נגב - היבואנית הרשמית של מפאי - מותג איטלקי המתמחה במוצרי רובה, איטום ודבק, פתחו את מרכז מפאי. אורי גלבוע, מנכ"ל קבוצת נגב, קפץ לברך את דאוד זתוניה, מיקל זקאק וג'רי סאבא - בעלי החנות, ואמר כי נגב ממשיכה ותמשיך להדק את קשריה עם הקהילה המקצועית באמצעות הדרכות וימי עיון על-ידי טובי המומחים של החברות אותן היא מייצגת.

בחוגגים: מאיה גרינפלד, סמנכ"לית שיווק קבוצת נגב; תומר קובני, מנהל חטיבת ההפצה; מאיר שמעון, סמנכ"ל הסחר; מיכאל אוגוסטין, מנהל מוצר מפאי בישראל מטעם קבוצת נגב; פביו פנץ', נציג מפאי בישראל; שלי ואודי אמיר, נציגי קרן ויולה.

seperator

חיפה על המפה

נטע אלחמיסטר ,רמי גרשון, לי אפיק. דורון גולן,
נטע אלחמיסטר ,רמי גרשון, לי אפיק/דורון גולן

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, ובכירי החברה הצפינו לחיפה ולקריות, לרגל פתיחת שני סניפים חדשים בעופר גרנד קניון ובעופר הקריון. לסניף החיפאי הגיעו הפרזנטורית נטע אלחמיסטר ובן זוגה הכדורגלן רמי גרשון שנחשפו לקולקציית משקפי השמש לקיץ של המותגים המובילים, ביניהם: סלין, טום פורד, רוברטו קוואלי, גוצ'י, פראדה, מייקל קורס, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, סברובסקי, אלכסנדר מקווין ועוד.

אפיק אמרה כי הרשת השקיעה בסניפים כמיליון שקל, והם משתרעים על-פני כ-50 מ"ר כל אחד. אלחימסטר אמרה שהיא שמחה על פתיחת החנות בחיפה קרוב לביתם. היא גילתה כי יש לה ארון רק למשקפים. השבוע כבר טסה לעבודה במקסיקו.

seperator

סופר דופר

יוני אביטוב, כפיר נבון ומאיה שלו שרוני. אלירן אביטל
יוני אביטוב, כפיר נבון ומאיה שלו שרוני/אלירן אביטל

חברת סופרגז היא הראשונה בישראל שתשתמש במשאית מונעת בגז לחלוקת בלוני גז ביתיים, לאחר שרכשה מקבוצת סמלת-יבואנית מותג IVECO בישראל, משאית איווקו יורוקארגו חדשה ומתקדמת מונעת גז טבעי.

מקבוצת סמלת דיווחו על עסקאות נוספות של משאיות גט"ד לחברות וגופים נוספים מתחילת השנה בסכום כולל של כ-2.5 מיליון שקל. יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמלת, אמר כי במדינות וחברות רבות באירופה, מיושמת בהצלחה מדיניות האנרגיה הנקייה והם שמחים לראות את תחילת השינוי גם בישראל, ורואים עצמם כשותפים טבעיים להובלת מדיניות האנרגיה הנקייה באמצעות משאיות IVECO. לדבריו סופרגז מסמנת את הדרך לחברות נוספות לעבור לשימוש במשאיות חלוקה מונעות גט"ד.

כפיר נבון, מנכ"ל חברת סופרגז, ומאיה שלו שרוני- מנהלת אגף מסחריות ומשאיות בחטיבה העסקית של קבוצת סמלת התרגשו.

seperator

טכנולוגיה עולמית

פייר ברטלמי וישראלה שטיר.. דניאלה מיסן,
פייר ברטלמי וישראלה שטיר./דניאלה מיסן

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, ערכו ב"אקספו" תל-אביב, את תערוכת ISRACHEM - התערוכה המקצועית והמובילה לתעשיית הכימיה, בה הוצגו טכנולוגיות, מכשור, ומערכות חדשות ביותר בתחום התעשייה מהעולם.

גיל שטיר אמר שתערוכה מהווה במה מקצועית להצגת החידושים בתחום תעשיית הכימיה ובמה עסקית ומקצועית ליצירת קשרים עסקיים והצגת החידושים בתחום.

במציגים: קומט, אלקון, אסטרגל, Clean Water, אחים פולק, ועוד. פייר בטלמי, מנכ"ל חדשנות המועצה הכימית האירופית, אורח הכבוד, הרצה בפני המשתתפים.

seperator

רואים רחוק

עמוס ריינד, גל אוחובסקי ובועז להב.. אלכס ליפקין,
עמוס ריינד, גל אוחובסקי ובועז להב./אלכס ליפקין

הקולנוען והעיתונאי גל אוחובסקי; מורן סמואל, ספורטאית פאראלימפית; המוזיקאי יאיר ניצני ואשתו דרורית, הצטלמו לקמפיין של חנות האופטיקה ריינד אופטיקס, במסגרתו סיפר כל אחד חוויה אישית משלב בדיקת הראייה באמצעות מכשיר האי פרופיילר פלוס-מכשיר בדיקה מתקדם של חברת צייס, דרך התאמת עדשות הראייה ועד קבלת פתרון הראייה השלם. האופטומטריסט עמוס ריינד ובועז להב, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות-יבואנית עדשות צייס לישראל, קפצו לבקר אותם על הסט.

seperator

חקר המוח

אדיר מילר, זהר ינון, נעמה גת.. יח"צ,
אדיר מילר, זהר ינון, נעמה גת./יח"צ

אדיר מילר היה אורח מפגש פורום הרקטור הראשון לשנת 2019 באוניברסיטת בר-אילן. הוא שוחח עם פרופסור משה בר, ראש המרכז לחקר המוח באוניברסיטת בר-אילן, שבחן את מוחו היצירתי של אדיר.

נכיו בכירי האוניברסיטה, ביניהם: זהר ינון המנכ"ל; פרופ' מרים פאוסט, רקטורית; נעמה גת סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי.

seperator

החלקה מהירה

ירדן ויזל חיים שירי ו גולן נהרדע אן זיוי. רונית מטיאס,
ירדן ויזל, חיים שירי וגולן נהרדע, אן זיוי/רונית מטיאס

חיים שיר, בעלים ומנכ"ל רשת סנט הייר לשיווק מוצרי שיער, השיק במסעדת "קפה האנוי", את סילק קרטין - החלקת שיער ביתית מבית ויטמינס.

התרשמו מהחידוש: אן זיוי וירדן ויזל, בוגרות המרוץ למיליון, וגולן נהרדעא, יו"ר גולן נהרדעא קומינקיישין.

seperator

מתלבשים להצלחה

מעיין רייכמן, הילה סעדה, נופר זוהר, ענבל כספי מילר, שירלי שומר. אור גפן,
מעיין רייכמן, הילה סעדה, נופר זוהר, ענבל כספי מילר, שירלי שומר/אור גפן

ענבל כספי-מילר, מעצבת Abalulu Me & Mi -מותג הלבשה לילדים ולאימהות, השיקה בגלריה לאומנות ביפו את קולקציית קיץ 2019 הראשונה של המותג שתימכר בישראל, לאחר שכבשה את השוק האמריקני, ותשווק החל מהעונה הבאה גם ביפן, אוסטרליה וערב הסעודית. המותג מציע גלביות Mommy & Me המחברות בין מזרח ומערב, ושימוש בבדים טבעיים, טכנולוגיות עתיקות יומין-הדפסים באמצעות גלופת עץ, וכותנה ארוגה בנול ידני עם חוט זהב שזור, לבדים מטאליים מודרניים והדפסי פוייל מבריקים.

החברות הטובות התייצבו לפרגן, ביניהן: כתבת הטלוויזיה מעיין רייכמן; השחקנית הילה סעדה; השפית נופר זוהר; שירלי שומר ועוד. הן שמעו כי המותג יימכר בבוטיקים נבחרים בפריסה ארצית.

בקטנה

+ בריאן דופרו, המנכ"ל הגלובלי של חברת הביטוח AIG, קפץ לביקור בן יומיים לישראל, במסגרת חגיגות 100 שנה ל-AIG בעולם, וכהוקרה על היקף הפעילות המרשים של AIG בישראל, שאינו פרופורציונלי לגודלה של המדינה מבחינת אוכלוסייה וכלכלה. דופרו נפגש עם שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, וההנהלה הבכירה של החברה, סעד עם מנהלי האגפים, והשתתף בכנס מיוחד עם כלל עובדי AIG ישראל.

+ חברת נטורל אינטליג'נס ו-LGBT Career Community קיימו את ההאקתון הגאה הטכנולוגי הראשון בישראל. הרעיון עלה מתוך הרצון לקיים אירוע מקצועי ומאתגר, שיאפשר לאנשים ליצור חדשנות, לתת ערך מוסף בהיבט המקצועי ולהרחיב את הנטוורקינג בקהילה. באירוע השתתפו 40 איש מכל הארץ, מחיילים טריים ועד למפתחים מנוסים שהתחלקו ל-9 קבוצות שהתמודדו עם אתגר טכנולוגי ועסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully