וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש לדקטלון: בפינת אלנבי-רוטשילד בתל אביב

18.3.2019 / 12:25

זהו הסניף השלישי של ענקית הספורט בישראל אחרי הסניפים בראשון לציון ובחיפה. לכבוד המיקום החדש הורחבו שעות הפעילות והסניף יהיה פתוח בכל יום בין 10 בבוקר ל-10 בלילה

סניף דקטלון בתל אביב. יח"צ,
סניף דקטלון בתל אביב/יח"צ

רשת דקטלון תפתח מחר (שלישי) את הסניף השלישי שלה בישראל. הסניף החדש ייפתח בשעה 11:30 בפינת הרחובות אלנבי ורוטשילד בתל אביב.

בסניף החדש יימכרו מגוון מוצרי ביגוד וציוד ספורט פולולרי כגון שחייה, ריצה, גלישה, ספורט ימי, יוגה, פילטיס, טיולים, מחנאות ועוד. הרשת הודיעה כי שעות הפתיחה של הסניף הוארכו כדי להתאים לאופי התל אביבי וכי החנות תהייה פתוחה בין השעות 10 בבוקר ל-10 בלילה ובמוצאי שבת.

מהרשת נמסר כי "דקטלון גאה ושמחה לפתוח את החנות הראשונה בתל אביב לאחר שפתחה לפני כשנה וחצי את החנות הראשונה שלה בראשון לציון ולפני מספר חודשים בקריות כמרכז ספורט ענק עבור תושבי הצפון. כפי שהבטיחה, תמשיך דקטלון להרחיב את פעילותה בישראל במטרה להנגיש את אהבת הספורט לתושבי ישראל".

הרשת הצרפתית פתחה את הסניף הראשון שלה בישראל בספטמבר 2017 והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת. החברה, שנוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת, מונה כיום כ-1,388 סניפים ב-42 מדינות ומעסיקה כ-85 אלף עובדים ברחבי העולם. הרשת מציעה מוצרי ספורט בקטגוריות רבות במחירים מוזלים. ביולי השנה פתחה הרשת את הסניף השני שלה בחיפה.

נזכיר כי כניסתה של הרשת לארץ לוותה בקשיים ומספר שבועות לאחר פתיחת הסניף בראשון לציון נתקל מי שהגיע לחנות במדפים ריקים. כמעט בכל אחת מ-60 המחלקות של החנות היה מחסור במוצרים. בהמשך שכרה הרשת שטח להקמת מרלו"ג (מרכז לוגיסטיקה) באשדוד - מחסן לוגיסטי שירכז את השירותים הלוגיסטיים גדי לאפשר לחברה גמישות בכל הקשור למלאי וזמינות הסחורה בחנויות ובאתר.

עוד באותו נושא

דקטלון בדרך לת"א? במגעים לשכירת הנכס בו פעל שוק רוטשילד-אלנבי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully