וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להיפרד מהמנכ"לית?

רונית מטיאס

20.3.2019 / 11:40

וגם: האחים אינסאז' חוגגים יום הולדת לפרזנטורית, ביס משיקים את לוח השידורים החדש, השף טום אביב על מטבחי חוץ ובספידו מתכוננים לאולימפיאדה הבאה

פרידה איכותית

אמיר חייק, נחמה רונן וחיים זרביב. יוני רייף,
אמיר חייק, נחמה רונן וחיים זרביב/יוני רייף

בסטוקו בתל אביב נערכה מסיבת פרידה לנחמה רונן, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, מייסדת עמותת צלול ויו"ר תאגיד המחזור אל"ה ב-15 השנים האחרונות. בתוכנית האמנותית סרט בכיכוב העובדים, ונאומי פרידה של רוני קוברובסקי, אמיר חייק, היו"ר החדש, וחיים זרביב, מנכ"ל תאגיד אל"ה - שבבעלות משותפת עם חברות המשקאות.

נפרדו: יורם שגיא, נשיא קוקה-קולה; ז'קי בר, מנכ"ל טמפו; רוני גת, מנכ"ל יפאורה תבורי; יריב שפירא, יו"ר קבוצת מי-עדן; גיא סמט, מנכ"ל המשרד לשמירת הסביבה; פרופ' מיקי הרן מהמשרד להגנת הסביבה; עו"ד קרן שיינמן, קרנית גולדווסר, חברת דירקטוריון באל"ה; הפרסומאים רמי יהושע ויגאל ברקת; אשת יחסי הציבור אירינה שלמור; רני אידלר, מנכ"ל תמיר.

seperator

הולכים על בטוח

רוני אינסאנז דניאל גרינברג פרדי אינסאנז. דימה קרמינסקי,
רוני אינסאנז דניאל גרינברג פרדי אינסאנז/דימה קרמינסקי

רוני ופרדי אינסאז, בעלי רשת נעלי SCOOP, נחתו היישר מתערוכת נעליים באיטליה בסט הצילומים של קולקציית קיץ 2019, והפתיעו את דניאל גרינברג, הפרזנטורית החדשה של המותג. יומיים אחרי שבן זוגה אייל גולן חגג לה יום הולדת 25, הפתיעו אותה האחים אינסאז עם עוגת יום הולדת בצורת נעל מוזהבת.

השניים הזמינו אותה לחנוך את המתחם החדש בטרמינל סנטר, הכולל 3 קומות של משרדי הנהלה, מחסנים לוגיסטיים וסניף דגל בכניסה למתחם, שנפתח בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. המתחם החדש יחנך באפריל, ויוזמנו אליו בכירי הקניונים, בכירי ענף האופנה וההנעלה, בכירי ענף הנדל"ן והנכסים.

seperator

כולם אמרו יס

שירה מרגלית קובי גל רדאי קופרמן יואב גרוס ואילן סיגל. רפי דלויה
שירה מרגלית קובי גל רדאי קופרמן יואב גרוס ואילן סיגל/רפי דלויה

חברת yes חשפה ב"איסט" בתל אביב את הפקות המקור ל-2019. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר עתירת כוכבים והצגת הסדרות החדשות שיעשו את הטלוויזיה בישראל ב-2019.

משה ופנינה אדרי. רפי דלויה
משה ופנינה אדרי/רפי דלויה

היו ונהנו: אודי מירון, יו"ר ענני תקשורת; עמי אלה, מבעלי עמי אלה תקשורת; קובי גל-רדאי, סמנכ"ל תוכן yes; אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק; דגנית אטיאס-גיגי, מנהלת מחלקת הדרמה; גיא לביא, מנהל ערוץ yes דוקו; המפיק יואב גרוס; שירה מרגלית, מבעלי סלונה; הסוכנת זוהר יעקבסון; המפיק אלעד קופרמן; היוצרת ענת גורן; פנינה ומשה אדרי, מבעלי סינמה סיטי; המפיק יואב גרוס וכוכבי התוכניות: יונתן מרגי, נועה ירון, קותי סבג, נועה ירון; יוצרי וכוכבי פאודה.

אודי מירון ועמי אלה. יח"צ,
אודי מירון ועמי אלה/יח"צ
seperator

על הגריל

טום אביב ושי חביב. ציון פרנקו,
טום אביב ושי חביב/ציון פרנקו

שי חביב, מנכ"ל ומבעלי חברת ניין מוצרי צריכה, יבואנית מותג "קולמן" לישראל, השיק ב"קולטורה" בתל אביב את מטבחי החוץ והגרילים של המותג Coleman. על החלק הקולינרי הופקד השף טום אביב, ואיש הבשרים שגיא טריגר, שותפו למסעדת Fat Cow.

אביב זפזף בין 3 מטבחי חוץ עם גרילים שונים, בשר צמחוני ומתוקים "על האש", וסיפר כי בקרוב ישיק פרויקט קולינרי חדש. אביב אמר כי בעשור האחרון יש מגמת עלייה ברמת הקולינריה, יותר תוכניות בישול ואוכל, יותר מסעדות והצרכן הישראלי רוצה חוויה אחרת גם אצלו בבית בחצר, וכי לפני כמה שנים מטבחי החוץ היו נחלת העשירים בלבד והיום מציגים מטבחי חוץ מודולאריים במחירים נגישים.

seperator

השקה רטובה

נדב גרינשפן, יעקב טומרקין, איריס בן דרור ויונתן קופלב. באדיבות יחצ ספידו,
נדב גרינשפן, יעקב טומרקין, איריס בן דרור ויונתן קופלב/באדיבות יחצ ספידו

איריס ואילן בן-דרור, בעלי מותג השחייה ספידו, השיקו במועדון הספורט כפר המכבייה חליפות חכמות מהתקדמות בעולם, לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 . בן-דרור אמר כי ספידו גאה להוביל את חוד החנית הטכנולוגית ולהציע לקהל השחיינים בישראל את החליפה התחרותית הטובה בעולם, שהושקה לאחר מאמצי פיתוח שנערכו במעבדות המותג הבינלאומי, והם גאים ללוות את השחיינים, ולהעניק להם מעטפת טכנולוגית מתקדמת, שתאפשר להם למתוח את גבולות היכולת ולעמוד בשורה אחת עם השחיינים הבכירים בעולם.

במשיקים: נדב גרינשפן, מנכ"ל כפר המכביה, שחיינים אולימפיים שראליים ביניהם: גל גרומי, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב.

seperator

מפלגות או לא להיות

קובי קורן, בועז מולדבסקי, יריב לוין, חזי בלום, ערן זיני. יח"צ,
קובי קורן, בועז מולדבסקי, יריב לוין, חזי בלום, ערן זיני/יח"צ

בכירי בורסת היהלומים וחברי ההנהלה, התייצבו בתיאטרון יהלום, לרב-שיח בחירות בהנחיית עמליה דואק, שעסק ב"יום שלאחר הבחירות-המדיניות הכלכלית 2020".

התייצבו: שרת המשפטים איילת שקד, שר התיירות יריב לוין, אבי גבאי, משה גפני, עופר שלח, רועי פולקמן, בצלאל סמוטריץ, עודד פורר, משה פייגלין - שקבלו 7 דקות לענות בנושאי כלכלה ומאקרו וענו על שאלה מהקהל.

ערן זיני, מנכ"ל בורסת היהלומים התנצל שיורם דבש נשיא הבורסה נעדר עקב אבל משפחתי, ואמר כי זו הפעם הראשונה בתולדות בורסת היהלומים שמתנהל אירוע שכזה, אליו מגיעים מכל מגוון הדעות בקשת הפוליטית. במהלך האירוע נשמעו קריאות ביניים מהקהל נגד אבי גבאי, והמיקרופון של גבאי כבה, גבאי אמר שכנראה זה שצעק ניתק את הזרם.

במאזינים: חזי בלום, מ"מ נשיא הבורסה; קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים; בועז מולדבסקי, יו"ר ועדת כספים; אמה ינובר, חברת הנהלה.

seperator

מבשלים עם שף

אביב משה דודי דאבוש טום אביב ורז רהב. משה צ'יטיאט,
אביב משה דודי דאבוש טום אביב ורז רהב/משה צ'יטיאט

השפים טום אביב, אביב משה ורז רהב התייצבו במתחם האוכל הקולינרי FOOD UP בקניון שרונים בהוד-השרון, מתחם חדש המהווה עוגן קולינרי קבוע בכל יום שישי ומאגד בו מצרכים ומוצרי מזון, לצד אוכל מוכן. דודי דאבוש, מנכ"ל מתחם שרונים, סיפר כי במתחם הושקעו כמיליון שקל, במטרה לייצר תמהיל ייחודי ומגוון של דוכני מזון ושתייה של השמות המובילים בתחום.

seperator

הי דרומה

רם סרוגו, גיא מרקמן. מקור רני רהב,
רם סרוגו, גיא מרקמן/מקור רני רהב

רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת יטבתה, וגיא מרקמן מנכ"ל החברה הכלכלית, מועצה אזורית חבל אילות, השיקו את "המדרם" - מכשיר המורה לכיוון הדרום, (על משקל מצפן). במסגרת השת"פ הקימו הגופים אתר תוכן בהשקעה של 700 אלף שקל, במטרה להנגיש את האטרקציות בערבה הדרומית לציבור, ולהגדיל את כמות המבקרים בערבה הדרומית.

סרוגו אמר כי כמותג שנושא את שם הקיבוץ בו מייצרים, מחלבת יטבתה רואה עצמה מחויבת למינוף הערבה כיעד אטרקטיבי בעייני הציבור ורואה בחיבור למועצה המקומית שותפות הדדית. מרקמן אמר כי תפקידם לקדם ולפתח את התיירות בשטח המועצה, והם מצאו שהשותפות הנוכחית היא הכלי המיטבי לעשות זאת, והם מתכוונים להתמיד בכך.

שיתוף הפעולה הוא ארוך טווח ובכוונת הגופים להמשיך לשיתופי פעולה מסוג זה גם בשנים הבאות. המדרם יחולק לרכשי בקבוקי שוקו יטבתה בסניפי אלונית, בתחנות הדלק של דור אלון, במהלך השבועות הקרובים.

seperator

שעת כושר

אלי איצקין, מיקי חייט ואריאלה שיפנבאור וייס. שחר ארביב,
אלי איצקין, מיקי חייט ואריאלה שיפנבאור וייס/שחר ארביב

אלי איצקין, מנכ"ל שטראוס מחלבות ואריאלה שיפנבאור- וייס, מנהלת השיווק, ארחו לארוחת-בוקר במטה החברה בפתח-תקווה, כ-50 מאמני כושר, שהובילו בחודש האחרון את מהלך "מפרגנים למאמנים" של דנונה Pro, במהלכו קראה החברה למתאמנים להמליץ על המאמנים והמאמנות שהצליחו להוביל אותם לשינוי, כשהאחרונים כיכבו על שלטי חוצות בעיר מגורם. כולם נהנו מהרצאות, הצעות לתזונה מלאת חלבון, ופעילות במתקן צילום ב- 360 מעלות.

seperator

מסיבת קיץ

תומר ודור אירני. אביב חופי
תומר ודור אירני/אביב חופי

ברשת פקטורי54, הושקה השבוע קולקציית אביב-קיץ 2019 של מעצבי ומותגי העל אותם היא מייבאת. הזמרת ריף כהן חיממה את האווירה.

יפעת אירני וריף כהן. אביב חופי
יפעת אירני וריף כהן/אביב חופי

בקייציים: ליאורה עופר, יו"ר קבוצת מליסרון ומבעלי הקניון; בעלי הרשת: יפעת ורוני אירני, איתן אירני, ריבי ויוסי אירני, והדור הצעיר תומר ודור אירני; הדס מוזס ליכטנשטיין; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן; הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר-הפרזנטורית של פקטורי 54.

seperator

מקדמים נשים

פליסטי עזיז, אלן שניצר, שיר פרי וליזה בס וישמן.. מירה פרי,
פליסטי עזיז, אלן שניצר, שיר פרי וליזה בס וישמן./מירה פרי

עיריית ראשון-לציון נבחרה לייצג את ישראל באירוע Tech Queens המתקיים ב-50 מדינות בעולם, ונועד לקדם נערות למקצועות הטכנולוגיים, כחלק מתכנית מנהיגות של מחלקת המדינה האמריקאית (IVLP). התלמידות המצטיינות הגיעו להיכל התרבות בעיר.

בנוכחים: ראש העיר רז קינסטליך; ליסה בס-וישמן, מנהלת המרכז האמריקאי בשגרירות ארצות הברית; איריס כגן-חכמון, יועצת ראה"ע לקידום מעמד הנשים.

שיר פרי, מנהלת קשרי מפתחים בסולוטו, הנחתה פאנל עם מתכנתות בכירות בתעשייה ובמחקר. פרי נבחרה על-ידי מחלקת המדינה האמריקנית, לייצג את ישראל במשלחת כאחת מ-50 נשים מנהיגות בכל העולם בתחום מדע וטכנולוגיה.

seperator

הצהובים מפנקים

יעל לוי דורון ג'מצי' לילך מלכה ויאניס ספרופולוס. אסף לב,
יעל לוי, דורון ג'מצ'י, לילך מלכה ויאניס ספרופולוס/אסף לב

יעל לוי, סמנכ"לית שיווק רשת גרג ולילך מלכה מנהלת מותג גרג, חברו לדורון ג'מצ'י ושחקני קבוצת מכבי פוקס תל-אביב, וחגגו פורים עם הילדים המאושפזים בבית החולים דנה באיכילוב. לוי אמרה כי שמחה והתרגשה להניח בצד את עיסוקי היום, ולפגוש ילדים מדהימים, חזקים ומעוררי השראה-חוויה עוצמתית ומיוחדת, וציינה כי זוהי פעילות חשובה ומשמעותית עבורם כרשת. היא איחלה החלמה מהירה לילדים, והודתה לשחקני מכבי תל-אביב שחברו אליהם.

seperator

מפרגנים לנשים

לילך מורי קרן רוזנברג ליהיא לפיד וענת ארצי. מירי צמחי,
לילך מורי קרן רוזנברג ליהיא לפיד וענת ארצי/מירי צמחי

החברה לפיתוח קיסריה ערכה אירוע למנהלות בכירות בחברות השוכנות בפארק העסקים החכם בקיסריה. העיתונאית והסופרת ליהיא לפיד הרצתה על מה זה להיות אישה- אימא-אשת קריירה מצליחה, ואיך לא לשכוח את עצמך בניסיון להצטיין בכל התפקידים.

במאזינות: לילך מורי, מנהלת סניף בנק לאומי קיסריה; קרן רוזנברג, מנהלת חשבונות וחשבת שכר בכירה בנילסן; ענת ארצי, מנהלת משאבי אנוש בחברת השמה QHR.

seperator

תמיד מאמינים בך

רוני שחם, נועה תשבי, אודיאה  דורי. גל סוויסא,
רוני שחם, נועה תשבי, אודיאה דורי/גל סוויסא

המותג הבינלאומי ALWAYS השיק מהלך לקידום המודעות להבדלים המתהווים בגיל ההתבגרות בין בנים לבנות, תחת הכותרת "מאמינים בך Always", ואם רוצים לצמצם פערים, יש לעשות זאת בגיל ההתבגרות. הקמפיין נעשה בשיתוף עמותת "סודקות את תקרת הזכוכית" מבית כל ישראל חברים, בכיכובה של נעה תישבי שסיפרה כיצד התמיכה של אימא שלה סייעה לה לסדוק את תקרת הזכוכית.

רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל אמר כי ALWAYS גאה להעלות מודעות לכך שתמיכת המשפחה והסביבה ויצירת תהליכים לבניית ביטחון עצמי ומצוינות הם גורמי מפתח לשינוי המיוחל. אודיאה דורי, סמנכ"לית חינוך מנהלת החטיבה למצוינות חינוכית.

בקטנה

+ עובדי חברת אמריקן אקספרס GBT נתרמו להכנת משלוחי מנות למשפחות נזקקות ולנוער בסיכון בבת-ים. העובדים ובני משפחותיהם, קנו, ארזו ושלחו משלוחי מנות, גיל פרץ, מנכ"ל אמריקן אקספרס GBT שנרתם לארוז, אמר כי זוהי מסורת לשלוח משלוחי מנות כדי לשמח משפחות נזקקות, והם שמחים גם השנה, להירתם ולהכין משלוחי מנות.

+ משה זילברשטיין, מבעלי רשת האופנה לילדים KEDS KIDS, השתתף בפעילות פורים של עמותת גדולים מהחיים "רכבת החיוכים" למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. עובדי הרשת התנדבו ביום שכלל פעילויות לילדים, חלוקת אוזני המן וממתקים.

+ בנקאי סניף בנק מרכנתיל בבת-ים הצטרפו למסיבת חג הפורים במעון ויצ''ו בבית פרו ביפו ד' ושימחו את ילדי וצוות המעון במשלוחי מנות. אסף רוטנברג מנהל הסניף אמר כי עשייה למען הקהילה היא חלק מה-DNA של בנק מרכנתיל ועובדיו וסיפר כי השי שהוענק לילדים, נרכש מעמותות חברתיות, כי בכך מעצימים את התרומה והעשייה החברתית, והבנק חוגג השנה 100 שנים של בנקאות בה שזורה עשייה חברתית.

+ חברת הפינטק הישראליתeToro אירחה במשרדיה האקת'ון של פרויקט GoodDollar, ניסוי ללא מטרות רווח הממומן על ידה, שייעודו בחינת אפשרות צמצום אי-השוויון בעולם באמצעות טכנולוגיות קוד פתוח. באירוע התארחו מהנדסים ומפתחים ממספר חברות מעולמות הבלוקצ'יין, כשאורח הכבוד היה שגריר ישראל ברואנדה רון אדם. אדם ששימש כסגן נציג ישראל באו"ם, התרשם מהמיזם וקרא לממשלה ולמדינה לנצל את המוח היהודי ש"חושב אחרת", כדי לטפל בבעיות העוני בישראל ומחוצה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully