וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה השכר השנתי שקיבל נדב פרי מדלק קידוחים

קובי ישעיהו

24.3.2019 / 14:44

העיתונאי הפוליטי לשעבר, נדב פרי, המשמש כיום בתפקיד סמנכ"ל רגולציה וקשרי חוץ בשותפות דלק קידוחים, קיבל אשתקד שכר בעלות של כ-311 אלף דולר (כ-1.1 מיליון שקל), כולל בונוס של 180 אלף שקל בגין שנת 2017

נדב פרי. צילום: איל יצהר, גלובס
נדב פרי/גלובס, צילום: איל יצהר

העיתונאי הפוליטי לשעבר נדב פרי, המשמש כיום בתפקיד סמנכ"ל רגולציה וקשרי חוץ בשותפות דלק קידוחים , קיבל אשתקד שכר בעלות של כ-311 אלף דולר (כ-1.1 מיליון שקל), כולל בונוס של 180 אלף שקל בגין שנת 2017. כך עולה מדוחות השותפות שפורסמו היום (א').

שכרו החודשי של פרי הוא כ-57 אלף שקל ברוטו, ובנוסף הוא זכאי לתנאים סוציאליים מקובלים, קרן השתלמות, תוכנית פנסיונית, ימי חופשה שנתית, ימי מחלה ודמי הבראה. השותפות מעמידה לרשותו של פרי רכב כמקובל למעמדו, ונושאת בכל ההוצאות הכרוכות בשימוש ברכב. שווי השימוש ברכב מגולם ומשולם על-ידי השותפות.

בנוסף, פרי זכאי לתנאים נלווים ובהם החזקת טלפון סלולרי, ותשלום החזר הוצאות אש"ל בעת שהייה בחו"ל מטעם השותפות. עוד עולה מהדוחות, כי הצדדים להסכם ההעסקה רשאים להביא בכל עת לסיומו באמצעות מתן הודעה מוקדמת בת 3 חודשים. כמו כן, מכיל הסכם ההעסקה הוראות בדבר שמירה על סודיות והתניית אי-תחרות לתקופה זו.

דלק קידוחים, הנמצאת בשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, מחזיקה כ-45.3% ממאגר לוויתן, ביחד עם נובל אנרג'י (כ-39.7%) ורציו (15%). לצד ההחזקה בלוויתן, מחזיקה השותפות גם בכ-22% ממאגר תמר (ועוד כ-21% בהון של חברת תמר פטרוליום המחזיקה ב-16.75% מתמר) וב-30% ממאגר אפרודיטה שנמצא בשטח המים הכלכליים של קפריסין.

  • עוד באותו נושא:
  • נדב פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully