וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ קטנה שמחוללת פלא גדול": לארי קינג במכתב לגולשי וואלה! NEWS

בשיתוף לארי קינג אחזקות, בשיתוף לארי קינג אחזקות

2.4.2019 / 7:18

"כולי תקווה שבתוך מבול התקשורת השלילית שישראל סופגת בעולם - העולם יראה ישראל אחרת", אומר מגיש CNN היהודי-אמריקאי, שמשיק פרויקט הסברה על מדדיה היפים של המדינה. בפנייה אל גולשי וואלה! NEWS מספר קינג על אהבתו לישראל ועל הסיבה שהניעה אותו להירתם לעזרתה

צילום ועריכה: לארי קינג אחזקות

גולשי וואלה היקרים, חבריי בישראל, שלום.

בשנה זו מלאו לי 85 שנים. אני חושב שביקרתי כמעט בכל מקום אפשרי בעולם, ראיינתי כל נשיא אמריקאי בתקופתי, כל שחקן או זמר הוליוודי ואישים שונים - ממחמוד אחמדינג'אד ועד לאפיפיור. בכל המקומות האלה והמעמדים המכובדים האלה שאליהם מגיעים ונפרשים השטיחים האדומים, מעולם לא שכחתי את לארי, הילד בברוקלין שגדל לאימא ואבא יהודיים עם הרבה יידיש ברקע. עד היום אני מתרגש לשמוע את השפה המיוחדת הזו.

אבא הביא לנו הביתה קופסה כחולה מפח, זו הייתה קופסת התרמה של הקרן הקיימת לישראל. שמנו אותה במטבח ושלחנו את הכסף כשהתמלאה מדי פעם. החלום על ארץ ישראל היה חלק מאיתנו וכך גם החרדה למדינת היהודים העתידית.

האם המדינה שתקום תהיה חזקה מספיק לעמוד מול האיומים המקיפים אותה? מה יהיה צביונה?
אבי נפטר מהתקף לב כשהייתי ילד ובעצם מעולם לא הגשים את חלומו להגיע לארץ ישראל. אני המשכתי במסע החיים. בעבודתי הראשונה בניו יורק ואחר כך במיאמי, ומשם לשנים מופלאות ברשת CNN ועד היום בתוכניתי בערוץ שבבעלותי - מעולם לא שכחתי את המקורות שלי.

אני אוהב את ישראל אהבה גדולה. יש לי ביקורת על הדרך שבה מתנהלת המדינה בחלק מהמקרים, לדוגמה מזה ש"שלום" היא מילה שכבר לא אומרים אותה והמורשת הנפלאה של רבין באיזה שהוא מקום נשכחה. אני שומע מצד אחד פתיחות עצומה ומהצד השני שומע על כך שזוגות חד מיניים עדיין מופלים ואינם יכולים להביא ילדים באופן שווה לאחרים. צריך להבין, השיח כאן עמוק הרבה יותר. מדובר בתפיסה שלמה שלפיה כולנו שווים, של חיה ותן לחיות, של שוויון וסובלנות שצריכים לבוא לא רק מהעם - אלא גם מהממשל.

"הניצחון כאן הוא שלכם, האנשים"

הדבר הכי יפה בישראל הוא הישראלים עצמם. זה מרגש ומעצים לראות מבחוץ איך אתם מתלכדים כשצריך כאחד, איך אתם נחושים ויודעים לקדם דברים. לא נשכח, צריך להבין את הפרופורציות, ישראל קטנה מניו ג'רזי בגודלה ומדהים לראות איך מדינה כל כך קטנה, בלי משאבי טבע, מנהלת את אחד הצבאות החזקים בעולם ואת אחת הכלכלות החדשניות והמובילות בעולם כבר עשורים רבים.

שלא יספרו לכם סיפורים ושאף אחד לא ייקח קרדיט שמגיע לכם. הניצחון כאן הוא שלכם, האנשים, בזכות יכולת העמידה שלכם והעבודה הקשה היום-יומית שהצליחה להפריח מדינה מצליחה אל מול מלחמות ושנים של אי שקט.

נשיא חברת האחזקות שלי ויד ימיני הוא ישראלי, ניב יעקובי, שמזכיר לי את ישראל - צעיר, פיוצ'ריסט, עם חשיבה יצירתית והצבת מטרות לא נורמליות שלבסוף הוא ממש אותן. ניב דואג להכניס לאג'נדה שלנו כל העת פרויקטים שונים שקשורים לישראל ולעם היהודי, למשל כנס עצום שיעסוק בעתיד העם היהודי בתפוצות, כנס חשוב מאוד שלראשונה יערך אינטרנטית ויארח, כך אנו מקווים, אלפי צופים מכל העולם. דוגמה נוספת היא הפרויקט המשותף עם וואלה! NEWS, שכולל סרט קצר שאותו הפקנו ונשדר במדיות החברתיות שלי ובמדינות רבות בעולם. כולי תקווה שבתוך מבול התקשורת השלילית שישראל סופגת בעולם - העולם יראה ישראל אחרת.

זו הזדמנות להתנצל בפני שותפינו לדרך בישראל. תכננתי להגיע לישראל פעמיים ולצערי ביטלתי את הגעתי ברגע האחרון מסיבות בריאותיות. מאוד רציתי להשיק את הסרט בביקוריי בישראל, אולם הדבר נדחה ואני שמח שאנו עושים זאת כעת עם שותף כל כך נכבד דוגמת וואלה! NEWS.

השקענו שעות רבות של עבודה בסרטון הזה וגם בסדרת ראיונות שנלוות אליו. הראיונות מציגים את הישגיה של ישראל ואת השיח סביב עתיד המדינה. חשוב לנו ולשותפנו למהלך להציג את הפרויקט לא רק לעולם, אלא גם לכם בישראל. אני עוד אבוא לבקר במדינה היפה שלכם, שלנו, אנחנו עובדים על זה.

שלכם,

לארי קינג

בשיתוף לארי קינג אחזקות, בשיתוף לארי קינג אחזקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully