וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים הבולטים בהנפקת ישראכרט: מגדל, ילין לפידות ואבי באום

עירית אבישר

4.4.2019 / 11:21

מגדל, שבניהולו של מנכ"ל כאל לשעבר, רכשה מניות בהיקף של 130 מיליון שקל. באום יהיה כנראה המשקיע הפרטי הגדול בחברה עם החזקה של 2.5%

אבי באום, יו"ר חילן. צילום: איל יצהר, גלובס
אבי באום, יו"ר חילן/גלובס, צילום: איל יצהר

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, שהונפקה אתמול בבורסה, פרסמה היום (ה') את התוצאות המלאות של ההנפקה המוצלחת. נזכיר כי החברה תונפק בבורסה לפי שווי של כ-2.7 מיליארד שקל. במסגרת ההנפקה ימכור בנק הפועלים 58.3% מהמניות בתמורה ל-1.6 מיליארד שקל.

פרסום התוצאות המלאות של המכרז המוסדי חושף את רשימת המשקיעים בחברה. הרוב הגדול של המשקיעים המוסדיים הגדולים רכשו מניות בהנפקה. מבין המוסדיים בולטת חברת מגדל שרכשה מניות בהיקף של כ-130 מיליון שקל. נזכיר כי מגדל מנוהלת ע"י דורון ספיר, שמכיר היטב את עולם כרטיסי האשראי, מתוקף תפקידו הקודם כמנכ"ל חברת כאל. עוד מוסדיים שבלטו הם הפניקס שרכשה מניות בהיקף של 110 מיליון שקל, ילין לפידות גם ע0 110 מיליון שקל, כלל ביטוח עם כ-80 מיליון שקל ופסגות עם כ-60 מיליון שקל. עוד מבין השמות הבולטים ניתן לציין את אייל בקשי שרכש מניות בהיקף של כ-100 מיליון שקל באמצעות שתי החברות שבבעלותו: ברק קפיטל ואמטרין.

בהנפקה השתתפו גם משקיעים פרטיים אך רבים מהם לא קיבלו בסופו של דבר מניות, שכן הגישו הצעות נמוכות מדי. מי שבכל זאת הצליח ובלט בתוצאות הוא אבי באום, הבעלים של חברת חילן טק שרכש מניות בהיקף של כ-70 מיליון שקל וצפוי להחזיק בכ-2.5% מחברת כרטיסי האשראי.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully