וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להשקת קו האיפור החדש?

רונית מטיאס

7.4.2019 / 13:46

וגם: בוקר מענג של חברת הנדל"ן, קוקטייל לכבוד ההתחדשות העירונית, מדברים בחירות באוניברסיטת תל אביב ובקניון רמת אביב מתאמנים בנהיגת מירוצים

יופי של ערב

רינה טל, צביקה רוזנטל ארנון תורן, משה רוזנבלום, יאיר מלכה. יח"צ,
רינה טל, צביקה רוזנטל ארנון תורן, משה רוזנבלום, יאיר מלכה/יח"צ

המכורות לאיפור ישמחו לדעת כי בקניון עזריאלי איילון הושקה חנות ראשונה של מותג האיפור מספר 1 באיטליה kiko Milano. קבוצת קסטרו-הודיס שהביאה את המותג לישראל עתידה לפתוח 40 חנויות ב-3 השנים הקרובות.

ארנון תורן סטפנו פרקסי גבי רוטר ליאור עשור רון רוטר. שוקה כהן
ארנון תורן, סטפנו פרקסי, גבי רוטר, ליאור עשור, רון רוטר/שוקה כהן

לאירוע ההשקה המושקע הגיעו גבי ורון רוטר, מבעלי הקבוצה; ליאור עשור, מנכ"ל קיקו ישראל; סטפנו פרקסי, מבעלי קיקו מילאנו שהגיע במיוחד מאיטליה; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר שנתפסן בחיבוק חם; רינה טל, מנכ"לית קניון אילון; צביקה רוזנטל, מנכיל קניון עזריאלי מודיעין; יאיר מלכה וניק אדרי, מבעלי רשת ביגה וגרג; החברות הטובות ציפי רפאלי ופולה בליק; המעצב אלון חסון שעיצב את המחם המדהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משה רוזנבלום, ניר אדרי, צביקה רוזנטל, אופיר אורן רינה טל. HUAWEI,
משה רוזנבלום, ניר אדרי, צביקה רוזנטל, אופיר אורן, רינה טל/HUAWEI
seperator

סודות המוסד

בני קרייתי וישראלה שטיר. תומר פדר,
בני קרייתי וישראלה שטיר/תומר פדר

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה, ערך בפנטהאוז שבמרומי הקומה ה-18 של פרויקט פארק תל-אביב, בוקר מעורר השראה שכלל ארוחת-בוקר והרצאה מרתקת של ד"ר רונן ברגמן, עיתונאי ומחבר רב המכר הבינלאומי, עטור הפרסים 'השכם להורגו'. פרופ' אריאל יפו, אביו של רונן, הגיע לבחון מקרוב את פרויקט הדגל של החברה המונה כבר 7 בנייני מגורים חדשים הצופים על פארק מנחם בגין ופארק אריאל שרון.

אריאל יפו, רונן ברגמן ורונן יפו. קרדיט. תומר פדר,
אריאל יפו, רונן ברגמן ורונן יפו. קרדיט/תומר פדר

למתעניינים, מחיר הפנטהאוז נאמד בכ-5 מיליון שקל. בין השכנים בפרויקט: הראל סקעת ועידן רול שרכשו פנטהאוז בשכנות, דפנה רכטר, ואוהד חיטמן.

היו ונהנו: בני קרייתי, מבעלי מותג התכשיטים EX FACTORY; ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר; יעל שילוני, מנכ"לית גלעד יחסי ממשל ולובינג; ערן עמרם, סמנכ"ל כספים במשולם לוינשטין; עו"ד חני אבינרי, ראש מחלקת הנדל"ן ושותפה במשרד עו"ד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'.

seperator

ויוה אה ספנייה

אהובה תורגמן יעל הר אבן רון שולמן ושרון שפירא. מיה בר טל,
אהובה תורג'מן, יעל הר אבן, רון שולמן ושרון שפירא/מיה בר טל

בכירי רשת BBB לא שוברים את מסורת טיולי הגיבוש. רון ישראל, רון שולמן ואהובה תורג'מן, בעלי הרשת; יעל הר-לב, המשנה למנכ"ל; שרון שפירא סמנכ"ל הקבוצה, ואילן פנחס סמנכ"ל הרשת, שבו ממדריד, שם צפו במשחק כדורגל בין אתלטיקו מדריד וג'ירונה, חרשו את העיר בסגווי, עשו שופינג, וביקרו באתרים תיירותיים.

תורג'מן אמרה שהם מסכמים את פעילות רשת BBB ל-2018 עם התרחבות משמעותית כולל פתיחת 3 סניפים חדשים, בחולון, עין שמר וכפר ירכא, והרשת עומדת על 32 מסעדות, כולל מסעדות שהתחזקו, והמגמה פתיחת מסעדות במקומות אסטרטגיים. ההצלחה נזקפה לקמפיין בורגר טריפ 2, בכיכוב דנה פרידר, שיצר שיח סוער. במהלך הסיור נבדקו לוקיישנים בעיר לפתיחת סניף שני בחו"ל אחרי ברלין.

seperator

מתחדשים ומובילים

עומרי גוגנהיין ערן רולס ארנון פרידמן אסף סימון. ניב קנטור,
עומרי גוגנהיין, ערן רולס, ארנון פרידמן, אסף סימון/ניב קנטור

דן אנד ברדסטריט ערכה בביתו של ערן רולס, יו"ר המרכז לבניה ישראלי ברמות-השבים, קוקטייל לבכירי ענף הנדל"ן לרגל חשיפה ראשונה של דירוג החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית, שנועד לתת תמונה מקיפה ומלאה של האקו סיסטם המורכב של ענף ההתחדשות העירונית במשק הישראלי. העיתונאי צבי יחזקאלי הרצה על "אקטואליה מזרח תיכונית וישראלית".

במאזינים: יהודה סבג, משנה למנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ואריאל שרייבר, סמנכ"ל מכירות שיווק ושירות; ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ; עומר גוגנהיים, מנכ"ל אשדר בוטיק וסמנכ"ל, אשדר חברה לבנייה, וארנון פרידמן המנכ"ל; אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית; יקי אמסלם , בעלים ויו"ר אלמוג 38 בע"מ.

seperator

בוגרים ובוחרים

עדי אולמרט וליאורה עופר. איציק בירן,
עדי אולמרט וליאורה עופר/איציק בירן

חברי המועדון העסקי אקדמי של אוניברסיטת תל-אביב, נפגשו ב"קאמילו" לפאנל שניהל אמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים, עם אמנון אברמוביץ, ירון דקל ובן כספית. דיק ביקש מכל אחד להשלים את המשפט "נתניהו הוא..." אברמוביץ אמר שהוא אינטליגנט, משכיל, בעל תפיסה מהירה, זיכרון ארוך וניסיון אבל מה שקובע זה האופי, ונתניהו יש לו ראש פנטסטי ויכולת לימוד, פשוט בין הראש לישבן לא מחבר שום דבר.

ליאור רייטבלט ואמנון דיק. איציק בירן,
ליאור רייטבלט ואמנון דיק/איציק בירן

על גנץ אמר כספית שהוא מועמד של פשרה בתקופה בה צריכים פשרה, ומה שנאמר על נתניהו נכון, והוא האיש הגדול הכי קטן שהוא מכיר ולהיפך. מצד שני הוא הבן אדם היחיד ביבשת שהצליח להרוויח כמה לירות מהזוג נתניהו בגלל הספרים שכתב. בשאלה על הזוג נתניהו אמר אברמוביץ כי כספית היה מתוקפיה של הגברת נתניהו ואילו עליו אמר נתניהו: "אברמוביץ' הוא היריב הכי גדול שיש לי בתקשורת אך לזכותו יאמר שהוא שומר על שרה".

יוסף קלפטר ודנה אביב. איציק בירן,
יוסף קלפטר ודנה אביב/איציק בירן

כספית אמר ש-20 שנה הוא בענייני הגברת נתניהו, ובכל הרצאה בארץ או בחו"ל, השאלה הראשונה נשאלת עליה, לכן הבין די בהתחלה שלא מדובר באשת ראש הממשלה אלא ב"ראש ממשלה שותף", ואולי בכלל הם טוחנים מים והיא המפתח להצלחתו. בעניין החיקוי עליו אמר אברמוביץ שלפחות זה סרטון שמתבסס על פציעתו במלחמה ולא במבצע להרצת מניות טיסנקרופ.

במאזינים: עדי אולמרט, מנכ"לית אגודת הידידים; דנה אביב-אופיר ואבי שגב, בעלי אביב שגב ניהול השקעות בע"מ; ענת ובני פדני, בעלי רשת פדני.

seperator

פסיפס עיצובי

עמוס ונוני מלכה ריבי ואלון יונסוף. אור גפן,
עמוס ונוני מלכה, ריבי ואלון יונסוף/אור גפן

עופר ואלון יונסוף, מבעלי JB תכשיטנים, השיקו ב-NONI'S GALLERY, את קולקציית התכשיטים של SICIS - מותג תכשיטים איטלקי המשלב מיקרו מוזאיקה באמצעות טכניקה ייחודית, שהתחברו בהרמוניה לאריחי פסיפס סיצ'יס היוקרתיים הנמכרים בגלריה. החיבור נולד בעקבות הכרות אישית בין משפחת יונסוף, שבתם תינשא בקרוב לבנם של משפחת מלכה, שהחליטו שהחיבור הולם. קולקציית התכשיטים תימכר בלעדית בחנות JB בכיכר-המדינה.

עדי סאמט, לירז צרכי, ארז חייט. אור גפן,
עדי סאמט, לירז צ'רכי, ארז חייט/אור גפן

נצצו מאושר: נוני מלכה, מבעלות הגלריה; ג'ויה פלקוזי, בעלת מותג סיצ'יס שהגיעה במיוחד מאיטליה; לירז צ'רכי, שגרירת המותג בישראל; רבקה יונסוף, מבעלי JB תכשיטנים; מעצב האופנה דרור קונטנטו; אשת העסקים תמי אלון וביתה לי; שירז טל, שותפה במרלין הפקות.

seperator

קיימות אופנתית

רונית גוטפריד ניסני ונלי תגר. HUWWEI,
רונית גוטפריד ניסני ונלי תגר/HUWWEI

במסעדת "אמש" נערך קוקטייל גורמה, במהלכו ניתנה הצצה ראשונה לקולקציית קונצ'ס. H&M חוגגת במהלך חודש אפריל את פעילותה ויעדיה ליצירת אופנה בת קיימא, וכחלק מכך מוכרת את קולקציות Conscious שיוצרו מבדים מתחשבים יותר בסביבה, הישג המדגיש את מעמדו של המותג כמשתמש הגדול ביותר בכותנה אורגנית, טנסל ופוליאסטר ממוחזר, וממחיש את המאמצים, המחויבות וההתקדמות שהשיגה H&M לקראת עתיד של אופנה מתחשבת יותר בסביבה.

מאיה הראשון, ג'יל יהב,  נלי תגר. HUWWEI,
מאיה הראשון, ג'יל יהב, נלי תגר/HUWWEI

קולקציות Conscious יגיעו לכל חנויות הרשת בעולם כשבישראל תושק Conscious Exclusive בקניון TLV ביום חמישי הקרוב.

היו והתרשמו: רונית גוטפריד-ניסני, מנהלת שיווק רשת H&M; מאיה הראשון, מנהלת השיווק של הקניון, וג'יל יהב, אחראית תקשורת שיווקית; השחקנית נלי תגר הפרזנטורית של הקולקציה שדיגנה את הפריטים; קארו דנסקי.

seperator

בניחוח איטלקי

ליאת טופל, גל נאור תשובה, ג'אנלואיג'י בנדטי , דליה טופל, קרן הנדלר. ולרי פרושין,
ליאת טופל, גל נאור תשובה, ג'אנלואיג'י בנדטי , דליה טופל, קרן הנדלר/ולרי פרושין

ג'אנלואיג'י בנדטי, שגריר איטליה בישראל, פתח את ביתו להשקת קולקציית הלבשת הבית של חברת הטקסטיל האיטלקית דאדאר ל-2019, המיוצגת בישראל בבית רנבי. ליאת ואורן טופל, שרון וקרן הנדלר-דור שלישי, ודליה טופל-דור שני, ארחו את המוזמנים לערב מעורר השראה וניחוחות, שכלל אוכל איטלקי והרצאה של הטרנדלוגית נטלי יצחקוב, על המגמות והטרנדים שיובילו את הלבשת הבית לשנה הקרובה.

דורית סלע, ניצן הורוביץ מיקאלה סימונה. ולרי פרושין,
דורית סלע, ניצן הורוביץ, מיקאלה סימונה/ולרי פרושין

קיבלו השראה: איציק דיין מבעלי קראון פלאזה; חנה אטינגר, מנהלת קשרי אדריכלים; האדריכלים מיקלה סימונה, דורית סלע וניצן הורוביץ, אילן פיבקו, עודד חלף, אלכס מיטליס, קארן גור, גל נאור, שירלי דן, תמר ועדי סמט, ירון טל, גדי פרידמן וזוגתו הצלמת מירב דהאן; מעצבי הפנים איתי ישראלי, וסנדרה חליבה.

לעדי סמט, איתי ישראלי, ג'אנלואיג'י בנדטי, איריס אבנרי דביר. ולרי פרושין,
לעדי סמט, איתי ישראלי, ג'אנלואיג'י בנדטי, איריס אבנרי דביר/ולרי פרושין
אלי קינן, חנה אטינגר, מקס קינן. ולרי פרושין,
אלי קינן, חנה אטינגר, מקס קינן/ולרי פרושין
seperator

אומנות האופנה

אלה שמר, אורי להבי, וקארן אוברזון. מקור שלמור,
אלה שמר, אורי להבי וקארן אוברזון/מקור שלמור

במלאת 6 שנים לפטירתה של דניאלה להבי - מייסדת המותג על שמה, ערך בנה אורי, מנהל הקריאייטיב של החברה, אירוע במהלכו הוצג שיתוף פעולה בין מעצבת האופנה קארן אוברזון לצוות העיצוב של להבי, שהוליד קולקציית בוטיק המחברת בין שני העולמות. האורחים טיילו בגלריה היפואית, ונחשפו לקולקציה שתימכר בחנויות בוטיק ובבתי כלבו יוקרתיים בעולם ביניהם בלומינגדיילס, אנתרופולוג'י ועוד. באירוע הוצג קו תכשיטים חדש של המותג וקולקציית נעליים.

באומנותיות: ציפה כרמון, אלה שמר, האדריכלית דנה שמר ואחותה קארן אוברזון רביד, מיכל אביחי-גאון, אלה שמר-משווקת נדל"ן ובעלת אלה יוגה, קארן אוברזון.

seperator

סימולטור בקניון

קרדין דה ורקר, אפרים פורטיס, ארז שמול. ניר קידר,
קרדין דה ורקר, אפרים פורטיס, ארז שמול/ניר קידר

תלמה נסיעות וחברת התעופה "סינגפור איירליינס" השיקו תחילת פעילות לקראת מרוץ פורמולה 1 מרוץ Singapore airline Grand Prix שיתקיים בספטמבר בסינגפור. המשתתפים בפעילות שפתוחה לקהל, יתנסו ויתחרו על חבילה זוגית למרוץ הלילי על-ידי נהיגה בסימולטורים ייחודיים של מכונית מרוץ שנבנו במיוחד לאירוע ויוצבו בקניון רמת אביב.

היו והתנסו: ארז שמול , מבעלי "תלמה נסיעות", איה מגן, המנכ"לית, דניאלה סער היו"רית; קרדין דה ורקר, מנהל שיווק אופליין אירופה של "סינגפור איירליינס"; אפרים פורטיס, מנכ"ל "אופן סקיי"-הנציגה הבלעדית של סינגפור איירליינס בארץ.

seperator

רצים רחוק

אבי גנון והלורד סבסטיאן קו. ג'והן ריפקין,
אבי גנון והלורד סבסטיאן קו/ג'והן ריפקין

לורד סבסטיאן קו, נשיא האיגוד הבינלאומי לפדרציות לאתלטיק IAAF, ופעמיים אלוף אולימפי, נתן גיבוי לנבחרת המרתון של ארגון החינוך היהודי בלונדון לקראת מרתון הצדקה, ונפגש עם אבי גנון, מנכ"ל world-ort, שיוביל קבוצת רצים בריטים וישראלים מטעם אורט בריטניה, באירוע שיתקיים בלונדון ב-29 לאפריל. השניים דנו במאמצי world-ort לחנך תלמידים בעולם, וגנון אמר כי היה כבוד לפגוש את לורד קו, מהספורטאים שהניעו אותו לרוץ והוסיף כי world-ort מקווה לגייס 30,000 ליש"ט עבור שדרוג תכנית האתלטיקה בכפר הנוער סילבר ישראל.

seperator

מעצבים באינסטגרם

ריבקי קליגר, חיה ברנפמן,מלכי כהן ובוכי שטיינברג. אלן מור גודס,
ריבקי קליגר, חיה ברנפמן,מלכי כהן ובוכי שטיינברג/אלן מור גודס

במתחם עיצוב השיער "חיה ברנפמן תוספות שיער" בקריית המדע בירושלים נערכה סדנת אינסטגרם שילמדת נשות עסקים כיצד לעצב את שיערן לבד בבית בקלות, באמצעות תוספות שיער, וכיצד לעלות תמונות נכונות לאינסטגרם. הנשים עצבו לעצמן תסרוקות שונות באמצעות תוספות שיער והעלו תמונות מושקעות לאינסטגרם. חיה ברנפמן ואחיותיה ריבקי קליגר, מלכי כהן, בוכי שטיינברג, השותפות במתחם, בשיתוף הצלמת אלן מור גודס, מנהלת רשתות חברתיות.

תורמים ואוכלים

ערן וינטרוב מיכל קיסוס הרצוג. שלומי מזרחי,
ערן וינטרוב, מיכל קיסוס הרצוג/שלומי מזרחי

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית Pepper, וערן וינטרוב, מנכ"ל לתת, שתפו פעולה למען משפחות נזקקות, כך שניתן לתרום 60 שקל לארוחה באמצעות אפליקציית התשלומים Pepper Pay ובכך לסייע למטרה חיובית. השירות חינמי ואינו כרוך בעמלה, יש להיכנס ללשונית "תרומה לארגון לתת" בעמוד הבית של האפליקציה הפתוחה ללקוחות כל הבנקים, לבחור את הסכום ולאשר. על-פי ההערכות, בזכות שיתוף הפעולה, יגויס סכום עבור אלפי ארוחות חג, ויסייע בהשגת היעד של הארגון - לדאוג לארוחה לכל מי שזקוק לכך.

seperator

הפרזנטורים

מיטל נחום וריף נאמן. מקור קלינגר,
מיטל נחום וריף נאמן/מקור קלינגר

התמנון- מיטל נחום, מנהלת שיווק רשת 'תמנון', קפצה לבקר את ריף נאמן, פרזנטורית המותג, שהצטלמה לקולקציית אביב-קיץ 2019

אנה אהרונוב וטובית סגל. מקור  דנה כחלון,
אנה אהרונוב וטובית סגל/מקור דנה כחלון

הקפיצה - עמית גפן, סמנכ"לית השיווק של רשת JUMP&ONOT, וטובית סגל, מעצבת הרשת, נפגשו על סט צילומי קמפיין קיץ 2019 עם אנה ארונוב, הפרזנטורית זו העונה הרביעית ברציפות.

הנבחרת רוסלנה רודינה, דן איתמר ועדי ביטי. אסף לב,
רוסלנה רודינה, דן איתמר ועדי ביטי/אסף לב

הנבחרת -דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קבוצת בריל מפעילת רשת גלי, קפץ לבקר את נבחרת הפרזנטורים על סט הצילומים ואמר כי הם מייצגים מגוון קהלים רחב כל אחד בתחומו.

seperator

בקטנה

+טולמנ'ס השיקה בוילה דאדא - אולם המטבחים שלה ברמת-השרון, את פרויקט "פיתוח על הים" בתכנון האדריכל רני זיס ומעצבת הפנים דנה אוברזון.

יאיר היידו מומחה יין, הרצה בפני: ליאורה עופר, יו"ר עופר השקעות; רון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; שוקי שוורץ, מנכ"ל ומבעלי רשת טולמנ'ס; לירון שוורץ-גילת, מנהלת מותג מטבחי דאדא; שירלי שוורץ-קאופמן, מנהלת שיווק טולמנ'ס; צביקה גיור, מבעלי ניופאן.

+ ב-Partners & Co - רשת מתחמי עבודה לעורכי דין נערך מפגש עם ד"ר ארון גנדי, נכדו של מהטמה גנדי, שהוביל את מאבק הודו לעצמאות משלטון האימפריה הבריטית, לציון עשור ל"קו החם של אורלי וילנאי וגיא מרוז".

+ פירמת עוה"ד הגלובאלית DLA Piper כינסה במלון סטאי ביפו את ראשי ובכירי משרדי עוה"ד בישראל לרגל ביקורו בישראל של עו"ד סימון לוין, מנכ"ל משותף (CO-CEO) בפירמת עוה"ד הבינלאומית DLA PIPER המעסיקה למעלה מ-4,500 עורכי דין ב-90 משרדים בכ-50 מדינות. הפירמה פעילה בישראל מ-2012, באמצעות עו"ד ג'רמי לוסטמן, ומשרתת כ-200 לקוחות ישראלים בעסקיהם בחו"ל.

+ חברת עזרה ובצרון חנכה בשכונת נווה שרת בתל-אביב את "הבית להתחדשות עירונית" השלישי במספר, המאגד את הכלים והשירותים התכנוניים בתחום ההתחדשות העירונית תחת קורת גג אחת, כחלק מהמדיניות העירונית לעידוד התחדשות עירונית וסיוע לתושבים המעוניינים. במקום הוצב קיר צביעה ענק עליו שורטטה השכונה המתחדשת והתושבים הוזמנו להעניק צבע לעיר.

בצובעים: מנחם לייבה, מנכ"ל העיריה; אלי גינזברג, מנכ"ל עזרה ובצרון, ונעמה בן-זאב, סמנכ"לית התחדשות עירונית; ליאור שפירא, יו"ר מועצת עיריית תל-אביב-יפו.

+ אוניברסיטת בר-אילן ארחה את תחרות "הרובוקאפ ג'וניור" הארצית, כש-6 הקבוצות שזכו במקום הראשון יסעו לתחרות הבינלאומית באוסטרליה. ד"ר אלי קולברג, מהפקולטה להנדסה באונ' בר-אילן ופרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה התרגשו.

+ רגע לפני שהמריא לחו"ל, נכנס השחקן יהודה לוי לחנות ''טאצ' איט'' בדיוטי פרי והצטייד בכבל לאייפון 2 מטר של ''בלקין'' וראש מטען מקורי של אפל, עניין של 60 דולר.

+ גיל עובדיה, מנכ"ל-שותף ב Ewave Nadlan ואסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק, ערכו במשרדי החברה אירוע "בוחרים נדל"ן 2019"-פאנל בחירות שעסק בנושאי נדל"ן ודיור. אדוה דדון, כתבת חדשות ערוץ 12 שהנחתה, משכה את דפני ליף ששימשה כנציגת הציבור, לדבר על הצורך בחזון, מנהיגות ושיתוף פעולה כדי להגיע לפתרון לבעיית הדיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully