וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרצ'לייט נגד גד זאבי: מתחדש המאבק על בזק

גד פרץ

10.4.2019 / 7:57

סרצ'לייט מציעה למחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב תמורה נמוכה יותר אך במזומן - בניגוד להצעה של זאבי שהיא לטווח ארוך. ל"גלובס" נודע כי באסיפת מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב שתתכנס מחר צפויים דיונים בשתי ההצעות והצבעה מול מי מהגופים להמשיך להתנהל

גד זאבי. צילום: איל יצהר, גלובס
גד זאבי/גלובס, צילום: איל יצהר

קרן ההשקעות סרצ'לייט חוזרת למאבק על בזק , ונדמה שהיא לא מתכוונת לוותר כל-כך מהר, למרות כל הדיבורים מצידה על ויתור בהתמודדות. אחרי שראתה שאיש העסקים גד זאבי הגיש הצעה לרכוש את החברה, סרצ'לייט מציעה למעשה לרכוש את מניות אינטרנט זהב בביקום ב-235 מיליון שקל, מהם 165 מיליון שקל ישולמו במזומן, ו-60 מיליון שקל ישולמו במניות של ביקום.

ההצעה של זאבי הסתכמה כזכור ב-300 מיליון שקל עם תמורה נוספת בהתאם לעלייה בשער מניית בזק.

מבחינת בעלי האג"ח של אינטרנט זהב, הם יקבלו מסרצ'לייט 235 מיליון שקל, ובנוסף יש בקופת אינטרנט זהב כרגע 136 מיליון שקל. בשורה התחתונה יפגשו בעלי האג"ח 361 מיליון שקל בסך-הכול. מדובר בהצעה שהיא נמוכה מזו שהגיש גד זאבי אך במיידי ומזומן - בניגוד להצעת זאבי, שבה חלק מהתמורה היה אג"ח ארוך חדש שיונפק.

ל"גלובס" נודע כי באסיפת מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב שתתכנס מחר (ה') בשעה 12:00 צפויים דיונים בשתי ההצעות שהגיעו והצבעה של מחזיקי האג"ח מול מי מהגופים להמשיך להתנהל ולמי מהם לתת תקופת בלעדיות לסגירת הסכם למכירת השליטה בבזק.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully