וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לחכות לטיסה בסטייל?

רונית מטיאס)

10.4.2019 / 13:39

וגם חוגגים בבית נחום גוטמן, בלוריאל מעודדים חדשנות בקרב הסטודנטים, בפתאל מעריכים את סוני הנסיעות ובקיוטו מארחים שף יפני

פתאל בטרמינל

ליאור לוי, אסף פתאל, שני שיפרמן , דוד פתאל. huawei,
ליאור לוי, אסף פתאל, שני שיפרמן, דוד פתאל/huawei

בנמל התעופה בן-גוריון נחשף השבוע TERMINAL FATAL - הטרמינל הפרטי הראשון שנועד לשרת את הטסים בטיסות פרטיות, אורחים רשמיים של משרדי הממשלה, אנשי עסקים ומנהלים בכירים, משלחות בינלאומיות ונוסעים המבקשים לשדרג את חווית היציאה והכניסה לארץ. אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל אמר כי הגידול בתיירות בארץ הוביל אותם לחפש אחר פרויקט חדש ומאתגר, שיאפשר להם ליישם את הידע והניסיון שצברו בענף המלונאות ויהיה סינרגטי לפעילות הקבוצה.

בטרמינל ניתן להנות מכל השירותים, מעבר במסלולי נוסע נכנס ונוסע יוצא, שירותי צ'ק-אין, בדיקות ביקורת גבולות, ביטחון והסעה למטוס ועוד. במקום 6 חדרי אירוח פרטיים עם שירות דיילים, מקלחות צמודות וחדרי מנוחה, מרכז עסקים עם חדר ישיבות מפואר מצויד במערכת אודיו-וידאו משוכללת, מתחם חנויות כמו ה.שטרן, ג'יימס ריצ'רדסון וחדר סיגרים.

הטרמינל תוכנן על-ידי האדריכל גד הלפרין בשיתוף משרד האדריכלים טיטו והושקעו בו של 18 מיליון שקלים. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר של קייטרינג "דואט" בבעלות מיכל לוי אלחלל וסוניה כהן, שזכו במכרז לאספקת שירותי המסעדנות במקום.

seperator

חוגגים 20

ענת אהרון, משה בן חיון, סיימון וויניק, אביה מזרחי מגן,. אלירן טל,
ענת אהרון, משה בן חיון, סיימון וויניק, אביה מזרחי מגן/אלירן טל

ובערבו של אותו יום חגגה צמרת עולם התיירות במלון NYX הרצליה, עם דוד פתאל, יו"ר ומייסד רשת המלונות הבינלאומית 'פתאל', אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית פתאל בישראל וענת אהרון, מנהלת חטיבת המכירות של הרשת, שהעניקו תעודות הוקרה - Fattal top 20, ל-20 סוכני התיירות הגדולים ביותר בארץ איתם עבדו במהלך 2018. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב במסעדת המלון, ברכות, מצגת של פתאל על התפתחות הרשת המונה כיום 200 מלונות ב- 17 מדינות ברחבי העולם, טקס הענקת תעודות הוקרה, ומופע סטנד-אפ של חנוך דאום.

ענת אהרון, דב שריד, אביה מזרחי מגן, מאיה שליו. אלירן טל,
ענת אהרון, דב שריד, אביה מזרחי מגן, מאיה שליו/אלירן טל

בחוגגים: אסף גורן, מנכ"ל איסתא; אתי גווילי, יו"ר איסתא ישראל; ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ישראל; דנה לביא, מנכ"לית הדקה ה-90; יורם מוטעי, מנכ"ל ובעלים קשרי תעופה; אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף; יורם מוטעי, מנכ"ל ובעלי מנכ"ל קשרי תעופה; משה בן חיון, מנכ"ל אזור אילת רשת פתאל; סיימון וויניק, מנכ"ל ישראם; דב שריד, מנכ"ל דיזנהאוז; שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש של הרשת ושחר עקה, סמנכ"ל הכספים; אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות החדשה והילה קניסטר בר-דוד, מנכ"לית חברת שחר-און.

ניר דגן, יורם מוטעי, אורי סירקיס, דוד פתאל. אלירן טל,
ניר דגן, יורם מוטעי, אורי סירקיס, דוד פתאל/אלירן טל
seperator

יופי של חדשנות

יואב פדהצור דניאלה פרוסקי שיאון שמחה כהן אלי שגיב וטוביה גרינג. גדי סיארה י,
יואב פדהצור, דניאלה פרוסקי שיאון, שמחה כהן, אלי שגיב וטוביה גרינג/גדי סיארה י

כ-60 סטודנטים מישראל השתתפו בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות ואסטרטגיה שיווקית BRANDSTORM כשנושא התחרות היה המצאת חווית טיפוח עור עתידית לצרכנים המודעים לבריאותם, בשיתוף החטיבה הדרמו-קוסמטית בלוריאל. הסטודנטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת תל-אביב והבינתחומי הרצליה, הציגו רעיונות חדשנות בתחום חדשנות בטיפוח העור.

צוות השופטים מנה את: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נפתלי, מנהל החטיבה הדרמו קוסמטית; חגי ניניו, סמנכ"ל משאבי אנוש; דניאלה פרוסקי-שיאון סמנ"כלית תקשורת תאגידית ונטע וייס מנהלת הגיוס.

שגיב אמר כי התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי והזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית וללוריאל התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורות החברה. הזוכים יטוסו במאי לתחרות הגמר הבינלאומית בפריז ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בעולם, כשהקבוצה הזוכה תשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, במהלכם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה.

seperator

יופי עולמי

ז'אן פול אגון, קטרין דנב, ניקולאס היירונימוס. סטפאן פוגר,
ז'אן פול אגון, קטרין דנב, ניקולאס היירונימוס/סטפאן פוגר

חגיגות גם בלוריאל בפאריז, שם נערכה מסיבת ענק לחגיגות 110 שנים למותג השיער לוריאל פרופסיונל, שנמשכו 3 ימים. משלחת של כ-30 מעצבי שיער מובילים מישראל פגשה את ז'אן פול אגון, יו"ר ומנכ"ל לוריאל העולמית, ניקולאס היירונימוס, סמנכ"ל לוריאל העולמית ואחראי על החטיבות העולמית, אלכסה צ'אנג, דוברת ופרזנטורית המותג, והשחקנית קתרין דנב.

seperator

גשר צר מאוד

ציפי לנדאו, חמי גוטמן, רון חולדאי, מוניקה לביא. אסף לב,
ציפי לנדאו, חמי גוטמן, רון חולדאי, מוניקה לביא/אסף לב

במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בנווה צדק בת"א, נחנך גשר המחבר בין שני אגף הבניין ההיסטורי בן 122 שנה, המוכר בשם "בית הסופרים" והאגף החדש של המוזיאון. ראש העיר רון חולדאי אמר כי חיכו 10 שנים עד שאושרה בניית הגשר וכמות הדיונים על בנייתו והקמתו הייתה כמעט כמו כמות הדיונים שהתקיימה על בניית גשר יהודית, ההולך ומוקם בימים אלה באיילון.

ד"ר ציפי לנדאו, יו"ר הועד המנהל של המוזיאון, סיפרה כי את הגשר תכנן אדריכל רוני זייברט כחלק מתוכנית המוזיאון, ועבודתו נמשכה על רצף של 20 שנה וכללה את תכנון כל חלקי המוזיאון, שימור ושחזור המבנה ההיסטורי ותכנון המבנה החדש, מוניקה לביא, המנכ"לית והאוצרת, אמרה כי אגף בית הסופרים נבנה ב-1887 והיה מבתיה הראשונים של שכונת נווה צדק והאגף החדש הוקם ב-2009, ומוזיאון נחום גוטמן לאמנות נחנך ב-1998.

לאחר גזירת הסרט חצו המוזמנים את הגשר וסיירו בתערוכה החדשה "מאחורי קירות המוזיאון", החושפת את מאחורי הקלעים של עולם האמנות והמוזיאון.

seperator

ביקור נעול

שמוליק שטרנשוס, ניקו ואורן אביגדור. מורג ביטן.,
שמוליק שטרנשוס, ניקו ואורן אביגדור/מורג ביטן.

ניקו דלוו, נשיא ומנכ''ל ASSA ABLOY השבדית, מהמובילות בעולם בייצור מוצרי נעילה וביטחון חכמים המעסיקה כ-48,500 עובדים במפעלים ובחברות ב-70 מדינות ברחבי העולם, הגיע לביקור ראשון בישראל כאורח חברת ''מולטילוק''. בתוכנית: בחינת השקעות ופיתוחים משותפים בישראל, הכרת לקוחות החברה ומגוון המוצרים, פגישה עם לקוחות מערוצי המכירות וההפצה המגוונים של הקבוצה, בחינת אפשרויות הרחבת הפעילות בישראל, ביקור בפרויקטים מרכזיים שבהם הותקנו מערכות של החברה והכרות עם מנעולנים בישראל.

בביקור בבורסה לני"ע בתל-אביב, הוצגו לו פתרונות ASSA ABLOY המותקנים במבנה, ובסיור במטה החברה ובמפעל ביבנה, התנסה בהרכבת צילינדר ושכפול מפתחות בהצלחה וקיבל תעודת הסמכה משמוליק שטרנשוס, מנכ"ל קבוצת מולטילוק, המהווה חלק מקבוצת ASSA ABLOY העולמית.

seperator

חגיגה כפולה

רוסיו ברמודז מני מורנו. HUAWEI,
רוסיו ברמודז מני מורנו/HUAWEI

חברת DIFFERENT - היבואנית הרשמית של רשת HAVAIANAS בישראל, השיקה סניף דגל חדש של המותג בקניון עזריאלי תל-אביב, ולראשונה קולקציית משקפי שמש המיוצרת על-ידי "ספילו"-יצרן המשקפיים השני בגודלו בעולם, ייצרן משקפיי הראיה והשמש של מותגי על ביניהם דיור, ולנטינו, מארק ג'ייקובס, ועוד.

באירוע הושקה קולקציית הכפכפים לקיץ ומוצרי חוף משלימים, כולל מהדורות מיוחדות ופריטים המתכתבים עם הטרנדים העולמיים.

בנוכחים: אלי יהודה, יו"ר ובעלים DIFFERENT ומני מורנו הסמנכ"ל; ארנולדו מריו, מנהל שיווק "ספילו" באירופה; רוסיו ברמודז, מנהלת שיווק HAVAIANAS באירופה; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי ת"א.

seperator

מדרימים וקונים

דב ליטנבוף, מוטי גרין ,חגי אדורם ואורן רווח. שוקה כהן,
דב ליטנבוף, מוטי גרין ,חגי אדורם ואורן רווח/שוקה כהן

השבוע נחנך רשמית Dead Sea mall קניון ים המלח והוכרזה הפיכתו למרכז המסחרי הראשון בישראל ללא מע"מ מחוץ לאילת. בפתיחת הקניון הושקעו כ-300 מיליון שקל, והוא מיועד להפוך לליבו המסחרי והתרבותי של המרחב, עבור 3 מיליון תיירי חוץ.

במדרימים: אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; מוטי גרין, מנכ"ל ומבעלי הקניון; עו"ד חגי אדורם, נציג חברת ברקליס בישראל; דב ליטנבוף, ראש המועצה האזורית תמר.

seperator

חופשה אופנתית

רוני אירני, יפעת אירני ותומר אירני. הדר ומקס צילום אירועים,
רוני אירני, יפעת אירני ותומר אירני/הדר ומקס צילום אירועים

פקטורי 54 ערכה לעובדיה יום כיף, והטיסה אותם למסיבה עם דיג'יי Gerar בחוף של מוש באילת שנסגר במיוחד לכבודם. העובדים נהנו מאוכל, דרינקים, מסאז'ים ועמדת קליעת צמות. בערב התקיימה הרמת כוסית בפקטורי 54 החדשה שנפתחה בקניון אייס מול באילת. יפעת ורוני אירני, וגם דור ההמשך דור ותומר אירני רקדו ונהנו.

seperator

רואים רחוק

ארז כהן, אילן ביטון, יוסי שלי, גולן נהרדעא. יח"צ,
ארז כהן, אילן ביטון, יוסי שלי, גולן נהרדעא/יח"צ

ארז כהן, מבעלי דיוק אופטיקס - יבואנית מותגי על של משקפי שמש וראייה, הדרים לבאר-שבע, להשקת קולקציית המשקפיים של מותג "גיגי ברצלונה", שהושקה בבוטיק "מסגרת אחרת" בבאר-שבע בבעלות היזם אילן ביטון. יוסי שלי, שגריר ישראל בברזיל וגולן נהרדעא, בעל חברת תקשורת על שמו, שמעו מאילן ביטון, בעל רשת מסגרת אחרת, כי בפתיחת החנות הושקעו למעלה מ2- מיליון שקל ומותג גיגי מצטרף לשאר המותגים המובילים בבוטיק.

seperator

פותחים קיץ

הראל בלו יואש בן אליעזר ומיילי רונן. מקור רהב,
הראל בלו, יואש בן אליעזר ומיילי רונן/מקור רהב

יואש בן-אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו משקאות, חגג עם רונן מיילי, הראל בלו וטל מוצ'רו, את פתיחת עונת הקיץ באירוע במתחםHilton Bay בשיתוף וודקה אבסולוט. במקום נערכה הופעה של Oriental fish by Laroz וDJ נוריאלי. המוזמנים נהנו ממנות מיוחדות מהמטבח הים תיכוני וקוקטיילים חדשים של אבסולוט.

Hilton bay הוא מתחם משודרג הכולל מסעדת חוף בחוף הילטון, ומועדון גלישה בניהולו של טל מוצ'רו, אלוף אירופה בגלישת רוח ומאמן נבחרת ישראל לשעבר.

seperator

חגיגה יפנית

מאיה לוגסי, מארק מטסימוטו, שמעון באבו ועמי יפרח. עדי יקר,
מאיה לוגסי, מארק מטסימוטו, שמעון באבו ועמי יפרח/עדי יקר

שמעון באבו, מאיה לוגסי ועמי יפרח, מבעלי מסעדת "קיוטו" היפנית בהרצליה-פיתוח, אירחו את השף היפני מארק מטסימוטו לערב מיוחד שכלל תפריט טעימות סגנוני ממנו נהנו אנשי עסקים לקוחות המסעדה, והחברות הטובות ציפי רפאלי ופולה בליק , ששמעו ממארק כי הוא מביא את הייחודיות של המטבח היפני המודרני למסעדות מובילות ברחבי העולם והוא שמח לעשות זאת גם בישראל.

עודד לוגסי, מארק מטסימוטו, שמעון באבו, פולה פליק וציפי רפאלי. עדי יקר,
עודד לוגסי, מארק מטסימוטו, שמעון באבו, פולה פליק וציפי רפאלי/עדי יקר
seperator

העלייה מאוסטרליה

סמדר מניה, ענת שכטר וידור אסתר מור, כריס כנאן שירן מניה. huawei,
סמדר מניה, ענת שכטר וידור אסתר מור, כריס כנאן שירן מניה/huawei

ענת שכטר-וידור, שחזרה לישראל לאחר שהות של כ-20 שנה באוסטרליה, שם עסקה בפעילות בקהילה היהודית, פתחה בוטיק אופנה בתל-אביב בשםclarity ביחד עם הסטייליסטית שירן מניה, בת למשפחת אנשי עסקים.

המוזמנים שנהנו משמפניה ונישנושים: שגריר אוסטרליה בישראל כריס קנאן; אסתר מור, נשיאת ויצו העולמית; אניה בוקשטיין, עינת ארליך, סיוון קליין, עינב גלילי.

seperator

הכל נשאר במשפחה

קים אור אזולאי ויעקב הלפרין.. רונן פדידה,
קים אור אזולאי ויעקב הלפרין./רונן פדידה

איש העסקים יעקב הלפרין, בעל רשת אופטיקה הלפרין והפרזנטור של עצמו, גייס לצדו את השחקנית וכוכבת הנוער קים אור אזולאי ובני משפחתה, שנבחרו להוביל במשותף את קמפיין הרשת לקיץ 2019, תחת המסר "כל אחד והמשקפיים שלו". בקמפיין משתתפים 3 דורות, ההורים הסבתות והילדים. ההשקעה במהלך שיכלול את כל אמצעי המדיה, נעמדת במיליוני שקלים. לרשת 135 סניפים ברחבי הארץ.

seperator

בקטנה

+ סמי ברקוביץ', סמנכ"ל וראש אגף מערכות מידע וחדשנות בהכשרה חברה לביטוח ויריב ינאי, מנהל פיתוח עסקי וחדשנות, השתתפו בכנס בביה"ס לעסקים באוניברסיטת פרנקפורט גרמניה בהשתתפות אנשי מפתח מתעשיית ה- Insurtech ובכירי חברות הביטוח הגדולות באירופה. ברקוביץ' וינאי עוררו את סקרנות הנוכחים כשהציגו את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות של הביטוח הדיגיטלי GO, המבצע את תהליך הפקת הביטוח-בקליקים בודדים ובתמחור לואו קוסט.

+ רואי החשבון מיקי בלומנטל וניר ייני מפירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי פאהן קנה Grant Thornton ישראל, אירחו במשרדי הפירמה בתל-אביב את מנכ"ל Grant Thornton הודו, וישש צ'אנדיוק מהדמויות הבולטות בדור חדש של מנהלים מבטיחים של מעצמת הענק הכלכלית החולש על 4,000 רואי חשבון ויועצים כלכליים ב-13 סניפי רשת Grant Thornton בהודו, המספקים שירותים לאלפי לקוחות גלובאליים ומקומיים, לרבות חברות ישראליות.

+ רשת מלונות דן, נותנת החסות למשלחת הפאראולימפית של ישראל, אירחה במלון דן אכדיה הרצליה את הספורטאים הפאראולימפים ומאמניהם לכנס מקצועי ראשון לקראת המשחקים הפאראולימפים בטוקיו 2020. באירוע הושקה התוכנית 'היום שאחרי' שמובילות יעל ארד וכדורסלנית העבר לימור מזרחי, המעודדת ספורטאים אולימפיים ופאראולימפים לחשוב על היום שאחרי הפרישה ומעניקה להם כלים לתכנן את העתיד.

במשיקים: ד"ר שוקי דקל, יו"ר הוועד הפאראולימפי; גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל; ניסים סספורטס, מנכ"ל הוועד הפאראולימפי.

+ השבוע נערך טקס קבלת מדים ופתיחת יחידת "מלאנוקס"-במסגרת תכנית "גדולים במדים" של עמותת יד לילד המיוחד בבסיס צריפין הפועלת לקידום ילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים למימוש הפוטנציאל הטמון בהם ולעידוד עצמאותם. העמותה מסייעת לילדים להשתלב בקהילה בצבא ובתעסוקה, תוך מתן סיוע וכלים למשפחה.

בחונכים: איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; אמיר פרשר, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומכירות; מיכאל כגן, ממייסדי מלאנוקס ומנהל טכנולוגיות ראשי; נמרוד גינדי, סמנכ"ל בכיר לרכישות ומיזוגים; הרב מנדי בליניצקי, מנכ"ל העמותה גבי אופיר, מנהל התכנית בעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully