וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התרגש כשכמעט הגענו לירח?

רונית מטיאס

14.4.2019 / 12:47

וגם: אירוח טעים בגינדי, הרצאות מאלפות באמיקן אקספרס, אמנות ביקב היוצר, מותג גאנס מתרחב ואיפה חגג דני סנדרסון יובל על הבמה?

בראשית היו שמים

סמי וטובה סגול. איציק בירן,
סמי וטובה סגול/איציק בירן

סוף השבוע איחד את העם בהתרגשות לקראת נחיתת "בראשית" -החללית הישראלית הראשונה של עמותת SpaceIL בשיתוף התעשייה האווירית. מוריס קהאן, אבי הפרויקט ונשיא העמותה; הראל לוקר, יו"ר התעשייה האווירית ונמרוד שפר המנכ"ל; דפנה ג'קסון, מנכ"לית קרן קאהן ומייסדי SpaceIL ארחו בחדר הבקרה את שרה, בנימין ויאיר נתניהו, סילבן אדמס, טובה וסמי סגול ונוספים לאירוע שהנחה היועץ האסטרטגי מוטי שרף.

מוטי ורינת כוזהינוף. huawei,
מוטי ורינת כוזהינוף/huawei

במהלך האירוע שמעו הנוכחים הסברים מעידו ענתבי, מנכ"ל SpaceIL ועפר דורון, מנהל מפעל חלל בתעשייה האווירית. באותה שעה החלה מסיבה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שכללה ארוחה של קייטרינג פלפל פרודקשן, פינות לאונג' מפנקות, ומסכי ענק עליהן הוקרן המתרחש ביהוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרה ובנימין נתניהו מוריס קאהן הראל לוקר יונתן   ויינטראוב כפיר דמרי עידו ענתבי עופר דורון ויריב בש. יח"צ,
שרה ובנימין נתניהו, מוריס קאהן, הראל לוקר, יונתן ויינטראוב, כפיר דמרי, עידו ענתבי, עופר דורון ויריב בש/יח"צ

האירוע המשיך עם הופעה של אביב גפן ועומר אדם, אליהן הצטרפו בשלב מאוחר קהאן, ג'קסון והצוות. קהאן הנרגש אמר כי המסע של בראשית לא הסתיים, והוא מצפה מהדור הבא של ישראל שישלים את המשימה עבורנו.

לאון ושון קופלר. סיון פרג',
לאון ושון קופלר/סיון פרג'

התרגשו: דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; רביב צולר, מנכ"ל כיל; שוקי שפר, מנכ"ל אמדוקס; ירון בלוך, יו"ר max מבית לאומי קארד; דודי ויסמן, מבעלי סונול; צבי סטפק, מבעלי השליטה במיטב ד"ש; איש העסקים פויו זבלדוביץ; מירי והרצל חבס; נירה ושלמה נחמה; אבי באום, יו"ר חילן; שחר אפעל, מנכ"ל נס; רונן בראל, יו"ר EY; דודו זבידה, מנכ"ל מבנה; דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל; צחי ארבוב וזיו יעקובי מבעלי אקרו נדל"ן; ענבל לביא, מנכ"לית קבוצת וובפאלס; ניר אדלר, שותף בקרן SOMV; גרי ליבנת, משנה למנכ"ל UBS Wealth Management ישראל; רנן כהן-אורגד, מנכ"ל לידר הנפקות; יואב בן-אור, מנכ"ל עמיתים; אבי כץ, יו"ר הגשמה וחנן שמש המנכ"ל; ערן זינמן ורועי מן, מייסדי ומנכ"לי מאנדיי.קום; סילבן אדמס, סמי סגול, ליאון קופלר, יאיר המבורגר, אמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר, גיגי לוי.

אלן וצבי סטפק. סיון פרג',
אלן וצבי סטפק/סיון פרג'
סילבן אדמס ושגריר ארהב דיויד פרידמן. איציק בירן,
סילבן אדמס ושגריר ארהב דיויד פרידמן/איציק בירן
seperator

ולהתחיל מבראשית

תומר דביר, אדן שוחט. מקור יוני וולף,
תומר דביר, אדן שוחט/מקור יוני וולף

ובקצה אחר של העיר, הציב תומר דביר, מנכ"ל ומייסד חברת הטכנולוגיה סולוטו, מסכי ענק על גג משרדי החברה בתל-אביב, והזמין את העובדים לפיצות ודרינקים. דביר סיפר שנכח באירוע השיגור בפלורידה.

בצופים: זוגתו נועה מימן; אלי מילר, חבר בעמותת SpaceIL שסיפר על הפרויקט והעניק פרשנות בזמן אמת; אדן שוחט, שותף מנהל בקרן Aleph.

seperator

יאללה רמאללה

אוהד חמו, אבי זמיר ואורי לוי.. אביב חופי
אוהד חמו, אבי זמיר ואורי לוי./אביב חופי

מנור גינדי ואורי לוי, מבעלי מגדלי גינדי תל-אביב, ואבי זמיר, מנכ"ל מתחם גינדי TLV, ארחו לקוחות במרומי הקומה ה-50 של פרויקט מגדלי גינדי בתל-אביב. השף גיא פרץ דאג לארוחת-בוקר ישראלית שלוותה בטעימת יינות ישראליים של יקבי קסטל, צובה ופלאם, ואוהד חמו, כתב השטחים של חדשות 12, ריתק בהרצאה על מאחורי הקלעים של סיקור הזירה הפלסטינית ומדעא"ש לחמאס. חמו צחק ואמר שכשמסתכלים על הנוף הפנורמי, אפשר אולי לראות גם את רמאללה.

קלוד ברייטמן ודפנה הרלב.. אביב חופי
קלוד ברייטמן ודפנה הרלב./אביב חופי

במרותקים: דפנה הרלב, מנכ"לית ובעלים קבוצת אביב ובעלה מיכאל; איש העסקים סולי סקאל; נשות העסקים גליה אלבין וקלוד ברייטמן; אדי כץ, מנכ"ל חברת הסטארט אפ גיקאפס.

אדי כץ וגליה אלבין. אביב חופי
אדי כץ וגליה אלבין/אביב חופי
מנור גינדי וסולי סקאל. אביב חופי
מנור גינדי וסולי סקאל/אביב חופי
seperator

מצלמים וחוגגים

ג'יל פרץ, זוהר דינור, זיו קורן וירון לוי. אסף לוי,
ג'יל פרץ, זוהר דינור, זיו קורן וירון לוי/אסף לוי

חברת אמריקן אקספרס נסיעות ערכה במסעדת ראצ'ה בנווה-צדק, אירוע לבכירי ענף התיירות והנסיעות. ג'יל פרץ המנכ"ל, אמר כי הערב הוא מסורת של שנים, ונועד להגיד תודה ללקוחות.

המוזמנים נהנו מארוחת-ערב, והרצאה של הצלם זיו קורן, שסיפר על "צילום פורץ גבולות" וסיפק הצצה אל עולם הפוטוג'ורנליזם, על התקשורת בכלל ועל הצילום בפרט, חשף את תפקידו של הצלם המקצועי בעידן הרשתות החברתיות ודן ביכולת הצילום להשפיע על דעת הקהל והדרך לייצר שפה צילומית ייחודית.

באומנותית מופע מוזיקלי מסורתי עם האחים אלייב. האורחים קבלו במתנה את "תמונת מצב" - ספרם של זיו קורן ויואב לימור, חתום על-ידי קורן.

seperator

אומנות יוצרת

אראל ברקאי וגיל גורן. HUAWEI,
אראל ברקאי וגיל גורן/HUAWEI

כחלק מאסטרטגיית יקב היוצר לעידוד אמנות ישראלית ויצירה, אירחו אלחנן שור, מבעלי היקב, ואראל ברקאי, המנכ"ל, את האומן הבינלאומי גיל גורן לארוחת-ערב במסעדת דקא בתל אביב, במהלכה הושק שיתוף הפעולה ביניהם.

גורן המציג בתערוכות וגלריות חשובות בעולם, סיפר על דרכו מעולם הפרסום לאומנות, ושף המסעדה אילן מזרחי ופיליפ ליכטנשטיין, יינן היקב, בנו ארוחה שחיברה בין יינות היקב למנות מיוחדות שנוצרו לערב ויהיו חלק מתפריט המסעדה כחלק משיתוף הפעולה. שיתוף הפעולה יכלול גם ערב אומנות שיארח את גורן, ופיתוח מארזים ותוויות בעיצובו של האמן.

seperator

אמריקה בישראל

עידו עלמני, רוני קרני, טלי רז גינוט ודיויד כהן. יח"צ,
עידו עלמני, רוני קרני, טלי רז גינוט ודיויד כהן/יח"צ

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס, ורוני קרני מנהלת השיווק והפרסום, ארחו לקוחות במלון דיוויד אינטרקונטיננטל עם הופעה של דני סנדרסון שחוגג השנה יובל שנים על הבמה, וקוקטייל בהשראת מסעדת nomi החדשה של השף יורם ניצן. דיוויד כהן, מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, וטלי רז גינוט, סמנכ"לית השיווק נהנו אף הם.

seperator

עובדים בסביבה

עופר ויתקון וגלית רגב. מירי צמחי,
עופר ויתקון וגלית רגב/מירי צמחי

עופר ויתקון, מנכ"ל IWG (International Workplace Group) ישראל, התארח בכנס Noah Tel Aviv 2019, והתייחס בנאומו למהפכה המתחוללת בתחום סביבת העבודה והציג ממצאי מחקר בינלאומי שערכה IWG בקרב כ-15,000 אנשי עסקים ביותר מ-80 מדינות כי מה שנחשב בעבר נחלת חברות סטארט-אפ, הולך ותופס תאוצה בקרב ארגונים ותאגידים גדולים שנוטשים את משרדיהם ועוברים למתחמי עבודה משותפים-לפחות בחלק משבוע העבודה.

מחקר עולמי מראה כי בעוד כעשור כ-30% מהנדל"ן הארגוני יתרכז במרחבי עבודה משותפים-מה שיביא לתרומה אדירה לפרודוקטיביות החברות ולשביעות רצון העובדים.

seperator

כלים נאים

אורית בנבנשתי, ראלי סמית, אוסנת צימרמן, אורית מור סיניבר. HUAWEI,
אורית בנבנשתי, ראלי סמית, אוסנת צימרמן, אורית מור סיניבר/HUAWEI

האומניות ראלי סמית ואוסנת צימרמן, בעלות מותג R+O design, ערכו בביתה של סמית אירוע לרגל השקת קולקציית הכלים בעיצובן לפסח. אורית בנבנשתי, מבעלי תיגבור; עו"ד אורית מור-סיניבר, עו"ד אילנית לנדסמן; שרית וייס, דוברת בנק דיסקונט; דרי צור ממחוברים לחיים, התרשמו מחידושים ביניהם ביצי קרמיקה עם הטבעת עין שנחטפו בארץ ובעולם, כלים מיניאוטורים עם קקטוסים; הרחבת קטגוריית הארטיקים והגלידות שהפכו ללהיט ועוד.

במקביל לאירוע פסח, עובדות השתיים על עבודות אותן יציגו ביריד צבע טרי הקרוב.

seperator

תפריט הייטקיסטי

עוזי נבון, מסימילאנו די מטאו, אילן שפיגלמן וגורן דיין. תמר איילון,
עוזי נבון, מסימילאנו די מטאו, אילן שפיגלמן וגורן דיין/תמר איילון

אנשי הייטק ו-IT שהגיעו לכנס השנתי של חברת המחקר האסטרטגית STKI, בחוות רונית, נהנו בביתן של אורקל מארוחה של השף מסימיליאנו די מטאו, שקיים סדנאות בישול איטלקי. עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, אילן שפיגלמן סמנכ"ל השיווק, וגורן דיין, מנהל טכנולוגיות ראשי של אורקל אפליקציות, הציגו את התפריט המנצח של אורקל שכלל בסיס נתונים אוטונומי כמנה מומלצת על-ידי מבקרי המסעדות, תשתית הענן - העסקית המועדפת על המנמ"רים (מנהלי מערכות מידע), אורקל אנליטיקס - הספיישל של מדעני המידע, אורקל EPM המומלצת ע"י מנהלי הכספים.

seperator

מעודכנים אופנתית

אילן גרבי ושי לוי. אילן ספירא,
אילן גרבי ושי לוי/אילן ספירא

שי לוי, מנכ"ל קבוצת GUS, ואילן ג'רבי, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים, נפגשו בחנות מותג GANT בקניון גבעתיים, לרגל הרחבת פעילות המותג בישראל, והשקת חנות מחודשת בקניון. החנות החדשה נפתחה בהשקעה של כמיליון וחצי שקל, והיא מעוצבת על-פי הקונספט הבינלאומי.

לוי הציג לג'רבי את קולקציות הגברים והנשים, ואמר כי הוא נרגש להשיק את הקולקציה בחנות החדשה והמעוצבת שמביאה בשורה אופנתית וטרנדית.

seperator

הטופ של השופ

נטלי ספיר תומר אימברמן, צליל שחורי קרין עזורי. HUAWEI,
נטלי ספיר, תומר אימברמן, צליל שחורי, קרין עזורי/HUAWEI

בכירי רשת האופנה TOPSHOP , השיקו בחנות הדגל בקניון אביב, את קולקציית אביב קיץ 2019 על ארוחת בוקר מפנקת.

באופנתיים: צליל שחורי, מנהלת פעילות TOPSHOP בישראל; נטלי ספיר, מנהלת הסחר שהציגה את הפריטים המובילים; קארין עזורי, מנהלת תפעול ושיווק; תומר אימברמן, מנהל רשת TOPSHOP; אושיית האופנה קארן דנסקי.

seperator

פתחו תיק

סיון מושקוביץ, אמלי וויט, לאונורה פורר. HUAWEI,
סיון מושקוביץ, אמלי וויט, לאונורה פורר/HUAWEI

היזמיות ליאונורה פורר-אגמון, סיון מושקוביץ, ואמילי וויט-מרידור, פתחו חנות פופ-אפ ראשונה בארץ למותג התיקים הבינלאומי Complét, המשווק בהצלחה בבירות אופנה באירופה, ארה"ב ובמזרח הרחוק.

פורר-אגמון, בתו של איש העסקים רוני פורר, סיפרה כי נוצר ביקוש בישראל וכייף לחזור הביתה. וויט-מרידור שאחראית על העיצוב וייצור המותג, סיפרה שציפתה המון זמן להשקה ומסוקרנת לראות איך התיקים ישתלבו בזירת האופנה התל אביבית. מושקוביץ', בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר שסיימה את לימודיה בהצטיינות, חשפה את קולקציית קיץ 2019 ואמרה שהמחירים בחנות הפופ-אפ נגישים מאחר והקהל הישראלי חשוב להן.

המוזמנות רכשו להן תיקי עור לקיץ כולל סמפלים במחיר מיוחד, ולמדו כי התיקים עשויים מעור איכותי ומיוצרים בצפון איטליה מחומרי הגלם הטובים ביותר על-ידי אומנים מומחים שתופרים כל תיק בנפרד.

seperator

לונדון כן מחכה לו

אסי ישראלוף, עמוס תמם , בן אילן, ליאור בר ושלום מיכאלשווילי. יח"צ,
אסי ישראלוף, עמוס תמם , בן אילן, ליאור בר ושלום מיכאלשווילי/יח"צ

במשחק ליגת האלפות בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי, נצפו על הטריבונות באצטדיון הכדורגל בלונדון, אסי ישראלוף שחגג יום הולדת 39, הקולגה שלום מיכאלשווילי, השחקן עמוס תמם, היזם ליאור בר, ובן אילן, מנהל השיווק של ניסאן ישראל, שנהנו ממשחק במסגרת ליגת האלופות, לה מעניקה ניסאן חסות הרשמית. לאחר המשחק המשיכו לארוחת ערב במסעדה.

seperator

שוחים ואוכלים

אילן בן דרור , קתרין בייקר, איריס בן דרור ודייב מארש ספידו. מקור עליזה וניצןש,
אילן בן דרור , קתרין בייקר, איריס בן דרור ודייב מארש ספידו/מקור עליזה וניצןש

איריס ואילן בן-דרור, בעלי מותג השחייה ספידו, אירחו את קתלין בייקר שחיינית אלופה אולימפית ואלופת עולם שאומצה על-ידי ספידו הבינלאומי, ואת דויד מארש, מאמן העל של נבחרת ישראל שאומץ על-ידי ספידו USA . השניים הגיעו לישראל לתחרות גביע האיגוד שהתקיימה בוינגייט על-מנת לקבוע קריטריונים לאליפות העולם.

seperator

בקטנה

+ רון פיאנרו, מנכ"ל MAX, ורון אייזנברג, מנכ"ל קרנות השוטרים, נפגשו ביריד קרנות השוטרים בפארק גני יהושוע, שם הושק המיתוג החדש של כרטיס האשראי MAX ) לשעבר לאומי קארד ).

+ ד''ר מסעד ברהום מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה העניק תעודת ההערכה והוקרה לפרופ' עאסי נימר, מנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי לגליל על בחירתו לאחד מעשרת המרצים מעוררי ההשראה מכל הארץ, מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית. האות המוענק על-ידי התאחדות הסטודנטים, נועד להביע ההערכה והוקרה של הסטודנטים למרצים ואנשי סגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

+ משרד עורכי הדין עמית פולק מטלון ושות', אירח על גג משרדו ברמת החייל בתל-אביב, בשיתוף לשכת המסחר ישראל-הודו, כ-80 חברי משלחת של איגוד תעשייני-מומבאי (BIA), שהגיעו לישראל במטרה למצוא טכנולוגיות חדשות לייצור והפצה בתחום התעשייה המסורתית. המשלחת נפגשה עם חברות ישראליות מתחומי טכנולוגיית מים, חקלאות, אנרגיה, IT, ושמעו הרצאות על האתגרים בשוק המקומי וכיצד להתגבר עליהם, על השוני לצד הדמיון הרב בין שתי התרבויות ועל הבדלים בתרבות העסקית שכדאי להכיר.

+ חברת Robotemi הישראלית מפתחת רובוט אישי המבוסס על בינה מלאכותית המשלב יכולות של סייענות חכמה וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים, זכתה בפרס זהב בקטגוריית רובוט אישי בפרס Edison 2019 היוקרתי. פרס אדיסון נחשב ליוקרתי בתחום החדשנות, ונקרא על-שם תומס אלווה אדיסון. temi נבחר למקום הראשון בקטגוריית הרובוט על-ידי חבר שופטים המורכב מלמעלה מ-3000 מנהלי עסקים בענפים הרלוונטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully