וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גד זאבי באסיפת האג"ח של אינטרנט זהב: "מוכן להשקעה מיידית"

גד פרץ

15.4.2019 / 13:02

כך אמר זאבי באסיפת מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב הנערכת ברגעים אלה. זאבי הוסיף: "ההצעה שלנו טובה משמעותית מזו של סרצלייט"; נציג סרצ'לייט: "סרצ'לייט מומחים בתקשורת וגייסו כבר הכסף להשקעה. יש להם חשבון עם 500 מיליון שקלים להשקעה מיידית בישראל"

גד זאבי. צילום: איל יצהר, גלובס
גד זאבי/גלובס, צילום: איל יצהר

"אני מכיר היטב את בזק ואת העומדים בראשה הרבה שנים. אין לי ספק שיש לה עתיד ורוד, ואני ערוך לבצע ההשקעה דרך אינטרנט זהב במיידי", כך אומר גד זאבי באסיפת מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב הנערכת ברגעים אלה.

לדבריו, "ההצעה שלנו טובה משמעותית מזו של סרצלייט. עצם העובדה שנביא ביטוח מברוקר ביטוח ענק כמו aon על האג"ח שנקצה למשקיעים הופכת את האג"ח הזה לבטוח. יש לי כבר הרבה שנים היתר אחזקה בבזק וכידוע לכם החזקתי כמות משמעותית בבזק בעבר ואני בטוח שאקבל היתר שליטה בקלות יחסית".

נציג סרצ'לייט, עו"ד קליף פליג, שותף במשרד מיתר המייצגים את קרן ההשקעות סרצ'לייט, גם כן הגיע לישיבה כדי להציג את הצעתם: "סרצ'לייט מומחים בתקשורת וגייסו כבר הכסף להשקעה. יש להם חשבון עם 500 מיליון שקלים להשקעה מיידית בישראל".

מחזיקי אגרות החוב יידרשו להצביע בין ההצעות עד מחר ומיד לאחר ההצבעה יידרש דירקטוריון אינטרנט זהב לקדם חוזה למכירת מניות ביקום למתמודד שייבחר, כשאותו מתמודד יידרש בפרק הזמן של עד 10 במאי להגיע להסכמות לגבי השקעתו גם עם בעלי אגרות החוב של ביקום.

  • עוד באותו נושא:
  • גד זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully