וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מרימים כוסית בין הבחירות לפסח

רונית מטיאס

17.4.2019 / 11:25

וגם: בית ספר חדש למדעי המחשב של צ'ק פוינט, שיתוף פעולה בין הבנק לחברת הנסיעות, יום כיף ברמת הגולן ואיפה תקלטה נטלי דדון

עושים לובי

אריאל סנדר ביני זומר יעל שילוני. סיון פרג,
אריאל סנדר ביני זומר יעל שילוני/סיון פרג

אמיר גלעד, מייסד ובעלים גלעד יחסי ממשל ולובינג; אריאל סנדר, בעלים ויועץ אסטרטגי, ויעל שילוני המנכ"לית, הרימו כוסית לפסח על ארוחת-בוקר באיסט TLV . תוך כדי הם האזינו לפרשנות פוליטית של עמית סגל ואריאל סנדר עקץ את סגל על מדגם החדשות. סגל סיכם כי ב-2019 אין ערך לסקרים, ולדעתו זה לא כתב אישום נגד הסקרים או הסוקרים אלא נגד השיטה שפשטה את הרגל, וצריך להעביר חוק צרפתי שחודש לפני בחירות - אין סקרים.

במאזינים: ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; אפי דהאן, מנכ"ל פייפאל; רונן יפו, מנכ"ל אלעד מגורים ישראל; ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרגי ישראל; רני לובנשטיין, סמנכ"ל בכיר בכיל; אורית גזית, סמנכ"לית כצט; יניב ריבלין, מנכל Bird; אילן בירנפלד, מנכ"ל דלויט; שלמה רוטשילד, מנכ"ל בית חולים מעייני הישועה; מיכל קראוס, מנכ"לית מועצת החלב; חיים מיסלתי, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין; עוזי יצחקי, יו"ר חני; אפרת כהן, מנכ"לית פארמה ישראל.

seperator

מחשבים לילדים

יוסי מטיאס וגיל שויד. איציק בירן,
יוסי מטיאס וגיל שויד/איציק בירן

אמנון דיק, יו"ר המועדון האקדמי עסקי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב, ועדי אולמרט המנכ"לית, ערכו טרום פתיחה לבניין צ'ק פוינט החדש - בית הספר למדעי המחשב ואוניברסיטת תל-אביב לנוער. פרופ' יוסף קלפטר אמר שעבורו חנוכת הבית היא כמתנת פרידה אחרי שתי קדנציות כנשיא, וכשיסיים את תפקידו, בחר לקבל משרד בבניין - לא בטוח שיכתוב בו זיכרונות אבל בטוח שיכתוב משהו. איתן קימל, אדריכל הבניין, שיתף על מאחורי הקלעים של הקמת הבניין. גיל שוויד נשאל על קווי האופי של עובדי צק פוינט וענה: שאיפה למצוינות, אנשים שרוצים להשתפר ולהיות טובים יותר, להשיג מטרות ולא לוותר. בתחום התוכנה למזלו לא צריך לחכות 50 שנה בשביל לראות תוצאות כמו בפרס נובל.

גיל שוויד, מיטל דנינו וילדיהם גיא תום ורות. איציק בירן,
גיל שוויד, מיטל דנינו וילדיהם גיא תום ורות/איציק בירן

על סוגיית תעסוקת נשים בהייטק אמר שיש יוזמות מגדריות בצ'ק פוינט, הנושא מטריד אותם ו-50% מחברי ההנהלה הן נשים. לדבריו הם מנסים לעודד בנות ללימודים מדעיים.

במשיקים: מריוס נכט, ממקימי צ'ק פוינט; פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא בגוגל העולמית ומנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל; עו"ד תמיר גילת; אסי שמלצר; דן פרופר.

seperator

חוסכים וטסים

שראל אנגל, אלדד פרשר, אחישי גל, דינה נבות ואסף . גורן. גדעון מרקוביץ',
שראל אנגל, אלדד פרשר, אחישי גל, דינה נבות ואסף . גורן/גדעון מרקוביץ'

בסניף מזרחי-טפחות בחולון הושק שיתוף פעולה "נפגשים לנופש" בין הבנק לחברת איסתא הכולל מעטפת מבצעים והטבות מיוחדות שיוצעו על-ידי איסתא לחברי מועדון לקוחות הבנק.

במשיקים: אלדד פרשר, מנכ"ל מזרחי-טפחות, שאמר כי החיבור ושיתוף הפעולה מייצר עבור הלקוחות ערך מוסף שלא קיים כיום באף פלטפורמה בנקאית; דינה נבות, סמנכ"לית השיווק, שסיפרה כי למעלה מ-50 אלף משתתפים נטלו חלק במאות הפעילויות שערכו במסגרת "נפגשים במזרחי-טפחות"; ישראל אנגל, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית; אופיר מורד, סמנכ"ל חטיבה עסקית; אחישי גל, בעלים ומנכ"ל איסתא; אתי גוילי, יו"ר איסתא ישראל ואסף גורן המנכ"ל, שאמר כי מדובר בחיבור מעניין בין מזרחי-טפחות לאיסתא הפרוסה עם סניפיה ברחבי הארץ.

seperator

להיטיב עם נזקקים

דגנית בידרמן, גילה גמליאל אלי ברדה. HUAWEI,
דגנית בידרמן, גילה גמליאל אלי ברדה/HUAWEI

במתחם אביגדור בתל אביב התקיים ערב התרמה לעמותת להיטיב הפועלת למיגור העוני ולקידום עצמאות כלכלית בישראל שהקימה ד"ר דגנית בידרמן-שלו. העמותה פועלת בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ ולאחרונה השיקה פיילוט מוצלח במגדל העמק ובקרוב בערים נוספות.

שירז טל ודן תורגמן. תמיר דוידוב,
שירז טל ודן תורגמן/תמיר דוידוב

המוזמנים נהנו מארוחת ערב של ארז וחנן, הופעות של קובי אפללו, אלישע בנאי, האחים בועז וינון בן-דוד. במהלך הערב שהנחו דן תורג'מן ושירז טל, נערכה מכירה פומבית שהכנסותיה תרומה לעמותה.

בחוגגים: השרה גילה גמליאל שברכה; ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, הדר ואיש העסקים יוסי ויליגר; אמיר ירושלמי, יזם נדל"ן ומבעלי גאיה; עופר גולן, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו והליכוד; גליה אלבין; נטלי בן-דוד, מנכ"לית בית הספר אימושן; איש העסקים צבי פרנק שמכר את אינטרוויז ל-AT&T ; ציפי ברנד, סגנית ראש עירית תל-אביב.

seperator

הי הגיפ

רמי וקסמן, דני עייני.. אריאל צוקרמן,
רמי וקסמן, דני עייני./אריאל צוקרמן

חברי מועדון הלקוחות של לנדרובר יצאו ליום כייף ברמת הגולן עם כ-100 ילדים חולי סרטן הנמצאים בקייטנת זיכרון מנחם - יוזמה של חברת המזרח - יבואנית לנדרובר, שהפך למסורת זו השנה השביעית. דני עייני, מנכ"ל חברת המזרח אמר כי השנה ההתרגשות גדולה יותר בעקבות זכיית עמותת זיכרון מנחם בפרס ישראל על מפעל חיים.

רמי וקסמן, סמנכ"ל קבוצת המזרח, אמר כי כל שנה חווים התרגשות כשחברי מועדון הלקוחות של לנדרובר מגיעים ומתייצבים מיד כשמודיעים על הטיול. סיון שראל, מנהלת מותג לנדרובר העניקה תשורה לחיים אהרנטל, מייסד העמותה עם רעייתו מירי.

seperator

קשובים

רוב קפיטו ויעל אלמוג. מקור גיתם,
רוב קפיטו ויעל אלמוג/מקור גיתם

ד"ר יעל אלמוג זכאי, יו"ר קפיטליזם קשוב ושותפה בגיתם BBDO ; צבי סטפק, ממייסדי קפיטליזם קשוב, יו"ר מיטב דש ויו"ר איגוד החברות הציבוריות בישראל וראשי גיתם BBDO אירחו את רוב קפיטו, נשיא חברת ניהול הנכסים הפיננסים הגדולה בעולם בלאקרוק למפגש עם הקהילה העסקית בישראל. בלאקרוק מנהלת נכסים בשווי של כ-6 טריליון דולר והיא הקרן הראשונה שדרשה מהחברות בהן היא מושקעת לגבש ייעוד עסקי-חברתי בעל אימפקט חיובי אם הן רוצות שבלאקרוק תשקיע בהן.

seperator

אלף אלף

רונן סלם, מיה סגל, גיא היבש. מקור דני לוי,
רונן סלם, מיה סגל, גיא היבש/מקור דני לוי

ענקית הסלולר SAMSUNG השיקה במלון "ישרוטל פאבליקה" בהרצליה את סדרת ה-A החדשה. גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בישראל, הציג את החידושים העיקריים במכשירים, המתבטאים בטכנולוגיות מתקדמות ומחירים נוחים. רונן סלם, סמנכ"ל השיווק, הציג את הקמפיין השיווקי וחשף לראשונה את קמפיין הלייב ברשתות החברתיות.

אירחו והציגו: ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; דניאל רי, המנהל העסקי של חטיבת המובייל; מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל.

seperator

הרמה נוצצת

אורי רוגובסקי, יורם דבש, כרמל שאמה, הרב ישראל מאיר לאו.. צפריר רוזנפלד, יהושע בריינר
אורי רוגובסקי, יורם דבש, כרמל שאמה, הרב ישראל מאיר לאו./יהושע בריינר, צפריר רוזנפלד

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, ערך הרמת כוסית לחג וסיפר כי הצליחו לקדם את פרויקט הדגל של הבורסה ורמת גן - הקמת המגדל הגבוה ביותר בישראל שבנייתו אושרה לאחרונה, והוא וחברי הנהלת הבורסה, מדירים שינה מעיניהם במחשבות כיצד לשפר את פרנסת חברי בורסת היהלומים. דבש חשף כי במאי הקרוב תצא משלחת יהלומנים מהבורסה לפגישות במוסקבה עם ראשי אלרוסה - חברת כריית היהלומים הגדולה ביותר בעולם.

seperator

מרימים ונוסעים

איציק יצחקי, אליחיי אליגון, אסף ספקטור, תאיר אטיאס, איציק וייס ועובד סירא. מקור דנה כחלון,
איציק יצחקי, אליחיי אל-יגון, אסף ספקטור, תאיר אטיאס, איציק וייץ ועובד סירא/מקור דנה כחלון

איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת הרכב קרסו מוטורס-יבואנית מותגי דאצ'יה, איניפינטי, רנו וניסאן; אליחי אל-יגון, מנהל פעילות הרכב; ואסף ספקטור, סמנכ"ל השירות של הקבוצה, סיירו בסניפי הקבוצה ובמרכזי השירות, הרימו כוסית לחג, ובירכו את העובדים.

seperator

מנגישים

שלומי אברהם  ויוסי נבו. מקור דדי בן אברהם,
שלומי אברהם ויוסי נבו/מקור דדי בן אברהם

יוסי נבו, מנכ"ל Gpage , מפעילת אפליקציית spetz ושלומי אברהם, מנכ"ל "עדיף"-מועדון הצרכנות לאנשים עם מוגבלויות, חתמו על הסכם על פיו "ספץ" תפעיל מוקד שירות נגיש וייעודי לעמיתי מועדון "עדיף" למתן פתרונות, שירותים עד הבית וסיוע על-ידי בעלי מקצוע מובילים בתחומם לציבור בעלי מוגבלויות ונכים 24 שעות ביממה. עמיתי מועדון "עדיף" ייהנו מגרסה מותאמת ומיוחדת של "ספץ" לשימוש פשוט קל ומיידי לבחירת איש מקצוע המתאים לדרישתם ותמיכת מוקד שירות טלפוני זמין .

seperator

אביב בתרנגול

יפעת וייצמן , קובי סקאל ,שאול בן אדרת, עופר נוינר, ושרון אקס. HUAWEI,
יפעת וייצמן , קובי סקאל ,שאול בן אדרת, עופר נוינר, ושרון אקס/HUAWEI

שחר תורג'מן, יו"ר דירקטוריון קבוצת בריל; עופר נוינר, מנכ"ל SBN; קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל; שרון אקס, מנהלת מותג נאוטיקה; ויפעת וייצמן, מנהלת שיווק נאוטיקה, השיקו את קולקציות אביב-קיץ 2019 של המותג נאוטיקה במסעדת התרנגול הכחול בתל-אביב. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר ומייצג אופנה. נוינר, שנכנס לאחרונה לתפקיד, חשף כי חברת sbn קיבלה לאחרונה זיכיון מחברת נאוטיקה העולמית לייצר את פרטי נאוטיקה באופן עצמאי ולהתאים את המותג לקהל הישראלי וכי הם צופים כי הדבר יחל כבר בקיץ 2020 עם קולקציות נרחבות לנשים, גברים וילדים.

נוינר ציין כי רשת נאוטיקה פרוסה ברחבי הארץ בכ-21 סניפים, אך בקרוב, תושק מחדש רשת אמפוריום עם 15 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהם תימכר קולקציית הקיץ של נאוטיקה ובכך יוכלו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר. אקס הציגה את קבוצות הקולקציה ואת סרטון הפרסומת מארה"ב בכיכובה של הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה שצולם בחופי איי הבתולה.

seperator

הבוררים

צחי גרוסוסר, רם ז'אן ונירה פורן. ניסו חוגי,
צחי גרוסוסר, רם ז'אן ונירה פורן/ניסו חוגי

משרד עורכי הדין AYR-עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' וארגון היועצים המשפטיים (ACC) ערכו כנס מקצועי ליועצים המשפטיים של החברות המובילות במשק בנושא בוררות בינלאומית. עו"ד רם ז'אן, שותף מנהל וראש מחלקת ליטיגציה של AYR הרצה על ניסוח התניות בוררות, ונתן המלצות מעשיות. עו"ד צחי גרוסוסר, סגן נשיא והיועץ המשפטי הראשי של נובל אנרג'י בישראל, שיתף מניסיונו בניהול הליך בוררות בינלאומית ונתן דגשים מנקודת מבטו של היועץ המשפטי הפנימי בתאגיד.

עו"ד גדעון אבן-אור, שותף במחלקת ליטיגציה של AYR, הנחה פאנל יועצים משפטיים פנימיים, בהשתתפות עו"ד הדר ויסמונסקי, יועצת משפטית של חברת פרטנר תקשורת; עו"ד שרון קצורין, יועצת משפטית דניה סיבוס; ועו"ד אלעד שאול, יועץ משפטי של קבוצת M&W בישראל.

seperator

דיזל בקניון

נטלי דדון, סימור לוזון, יאיר בדסר ומתי פולק. מקור שלמור,
נטלי דדון, סימור לוזון, יאיר בדסר ומתי פולק/מקור שלמור

בעופר הקניון הגדול בפתח-תקווה נפתחה חנות דיזל המשתרעת על שטח של 150 מ"ר, שהיא חלק ממהלך התרחבות הרשת, ומיצוב הסניפים המעניקים חווית קניה חדשה.

נטלי דדון בעמדת הדי ג'יי הקפיצה את: מתי פולק, מנכ"ל פולימוד ומבעלי המותג בארץ; יאיר בדסר, סמנכ"ל דיזל ישראל; וסימור לוזון קניין הרשת.

seperator

יפן זה כאן

גונתן ביילי, יובל בן נריה, יריב פישר.. צילום חצ,
ג'ונתן ביילי, יובל בן נריה, יריב פישר/צילום חצ

השף יובל בן-נריה, חגג יום הולדת שנתיים למסעדת YA PAN שבבעלותו ביחד עם הקו תל-אביב הונג-קונג של חברת התעופה קתאי פסיפיק. לרגל החגיגות טס בן-נריה, בשיתוף פלייאיסט וקתאי פסיפיק לאסוף השראות מהערים היפניות פוקואוקה, אוסקה וטוקיו.


יריב ומיכל פישר, בעלי חברת פלייאיסט; ג'ונתן ביילי, מנכ"ל אזורי קתאי בישראל; איתי לוי, מבעלי קבוצת אופקים ועידית פדן המנכ"לית; יעקב לוי, מנכ"ל רימון תיירות, נהנו מהתפריט החדש שנולד בהשראת המסע וסאקה ללא תחתית שהגישו מלצרים בתלבושות הרוג'וקו צבעוניות, מוזיקה מקפיצה ואווירה מחשמלת.

seperator

מנווטים בין דימויים

נורית הראל, טלי זליכה, דפנה מוריה, יהודית רקנטי, סיגל בר-און. ענת מוסברג,
נורית הראל, טלי זליכה, דפנה מוריה, יהודית רקנטי, סיגל בר-און/ענת מוסברג

בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, נפתחה התערוכה "ניווט בין דימויים חזותיים למילים "של האמנית ד"ר דפנה מוריה. הציורים שבתערוכה מתכתבים עם הספר "ניווט בין דימויים חזותיים למילים" שיצא לאחרונה בהוצאת המרכז למחקר ושינוי באמצעות אמנות.

בחונכים: יהודית רקטני, ד"ר נורית הראל וסיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר וטלי זליכה.

seperator

פותחים את הלב

רונן נמני, אלי כהן. שחר נמרי,
רונן נמני, אלי כהן/שחר נמרי

"רונן נמני, מבעלי קבוצת "קפה קפה" ואלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב", הצטלמו לקמפיין משותף למשדר ההתרמה של הארגון במסגרתו נמני יתרום סלי מזון למשפחות נזקקות על כל משלוח אסיאתי של רשת "נגיסה" עד סוף מאי.

seperator

עוברים לירוק

אור צארום, סטודנטית להנדסת תעשייה וניהול במכללה שהביאה את יוזמת GoGreen לאפקה. יח"צ,
אור צארום, סטודנטית להנדסת תעשייה וניהול במכללה שהביאה את יוזמת GoGreen לאפקה/יח"צ

מכללת אפקה להנדסה ערכה הפנינג איכות סביבה כחלק מתכנית GoGreen העולמית, המעודדת פעילות חברתית חיובית לעולם נקי ובריא יותר, הפעילויות נערכות במהלך שבוע כדור הארץ בסימן עולם ירוק יותר. ההפנינג כלל עמדות הכנת שייק בדיווש על אופניים, והכנת פיצות בתנור מבוץ, במטרה להמחיש את החשיבות בשימוש חוזר בחומרים שחשבנו לפסולת.

גו גריין היא יוזמה בינלאומית שהחלו סטודנטים באוניברסיטת NYU בשנגחאי, והתרחבה לקמפוסים נחשבים בעולם -מניו יורק עד אבו דאבי, והיא פועלת להעלאת המודעות לנושאים סביבתיים ולפתרונות ידידותיים לסביבה.

seperator

בקטנה

+ אייל יקר מנכ''ל ''קירוסקאי פלבם'' הציג מהפכה בתחום השירות הטכני למדיחי כלים, שירות טכני תוך 3 דקות. במסגרת זו גייס כ-100 צעירים ישראלים אחרי שירות צבאי, שיעסקו עד אז בהדחת כלים, וציין כי בכך הוא מחזיר את הכבוד למקצוע שוטף כלים.

+ רשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית קלר וויליאמס המיוצגת בישראל על-ידי איש העסקים עמוס נעים בשותפות איש העסקים אילן ברכה, מבעלי קלר וויליאמס ניו-יורק, השיקה סניף נוסף ברעננה במעמד ראש העיר חיים ברוידא, רועי ואבי זלצמן, הזכיינים המקומיים.

+ לאחר שעקף את מתחריו וליווה ב-2019 עשרות יזמים ב-68 פרויקטים, הכוללים כ-2,900 דירות ישנות שיהפכו לכ-6,900 דירות חדשות, דורג לאחרונה משרד עורכי הדין מ.פירון ושות' כמשרד המוביל בישראל בתחום ייצוג יזמים בהתחדשות עירונית באירוע "פסגת ההתחדשות העירונית".

+ עו''ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין ועו"ד רועי אברמוביץ, יו''ר מועדון ''אקסטרה ממברס'' - מועדון הצרכנות של לשכת עורכי הדין, השיקו באולם התצוגה של ''סמלת'' בהרצליה מבצע מכירת רכבי מותגי ג'יפ, קרייזלר, אלפא רומיאו, בהנחות עבור עורכי הדין החברים במועדון. עו''ד חימי אמר שהוא צופה שלקראת החג מאות עורכי דין יתחדשו ברכבים חדשים.

בבוחנים: עו"ד רועי אברמוביץ', יו"ר "אקסטרה ממברס" ואריקה סולומון המנכ"לית.

+ מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, והנרי צימרמן, יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב צפון, אירחו כ-300 בכירי התעשיינים בכנס ייחודי בנושא תעשייה חכמה וייצור מתקדם שנערך בפארק העסקים החכם בקיסריה, הראשון מסוגו בישראל.

+ כ-30 עובדי Accenture, חברת הייעוץ הטכנולוגי מהגדולות בעולם, ועובדי חברת הסייבר Maglan שנרכשה על ידה, חברו לארגון Oneday-ארגון שנוסד כארגון בינלאומי, א-פוליטי, ללא כוונות רווח, לשיפוץ כיתות בבית נוער בכפר סבא המשרת 51 נערים ונערות מכיתות א' - ט' ממשפחות במצב סוציו-אקונומי נמוך המופנים למסגרת זו ע"י מחלקות הרווחה עקב קשיים משפחתיים מצטברים.

+ ב-LAGO בראשל"צ נערך אירוע לקידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחום החדשנות הטכנולוגית ברכבים חשמליים ואוטונומיים, שנערך במסגרת כנס הנדסת רכב חשמלי של לשכת המהנדסים האדריכלים והאקדמיים. נציגי חברת 'מובילאי', 'קמינס' מארה"ב-יצרנית מנועי הדיזל הגדולה בעולם וחברות מובילות מבריטניה וגרמניה נהנו מתצוגת יכולות טכנולוגיות של תעשייה הרכב הישראלית. שווי הציוד שהוצג נאמד ב- 3 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully