וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט סיכמה את הרבעון הראשון עם תוצאות גבוהות מהתחזיות

שירי חביב-ולדהורן

18.4.2019 / 12:15

הכנסות צ'ק פוינט הסתכמו ברבעון בכ-472 מיליון דולר החברה רשמה רווח נקי Non-GAAP של 1.32 דולר למניה, סנט אחד מעל תחזיות השוק

וואלה טוק - גיל שוויד. ראובן קסטרו
גיל שוויד/ראובן קסטרו

חברת אבטחת הסייבר צ'ק פוינט מסכמת את הרבעון הראשון של 2019 עם הכנסות ורווח מעט יותר גבוהים מתחזיות האנליסטים. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון בכ-472 מיליון דולר, והיא רשמה רווח נקי Non-GAAP של 1.32 דולר למניה, סנט אחד מעל תחזיות השוק.

בסך הכול, הכנסות החברה צמחו ב-4.3%, כאשר ההכנסות ממנויי אבטחה צמחו ב-13.1% ביחס לרבעון המקביל לרמה של 144 מיליון דולר, בעוד שההכנסות ממוצרים ורישיונות ירדו ב-4.5% ל-113 מיליון דולר. ההכנסות מעדכוני תוכנה ותחזוקה הסתכמו ב-215 מיליון דולר, עלייה של 3.9%.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP) עלייה בהוצאות התפעוליות הובילה לירידה של 3.5% ברווח התפעולי, שהגיע ל-206 מיליון דולר. בשורה התחתונה נרשם רווח נקי GAAP בגובה 180 מיליון דולר, לעומת 187 מיליון דולר ברבעון המקביל.

על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים הכוללים את עלות התגמול ההוני לעובדים, הוצאות בגין רכישות והפחתות של נכסים בלתי מוחשיים, צ'ק פוינט רשמה ברבעון הראשון רווח נקי של 205 מיליון דולר, ירידה של 2.1% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי למניה הסתכם כאמור ב-1.32 דולר ועקף מעט את תחזיות האנליסטים.

במהלך הרבעון ייצרה החברה תזרים של 379 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ורכשה מניות של עצמה בתמורה ל-305 מיליון דולר. הרכישה העצמית בוצעה במחיר ממוצע של כ-113 דולר למניה, לעומת המחיר הנוכחי שמתקרב ל-130 דולר, ומשקף לחברה שווי של 20.2 מיליארד דולר בנאסד"ק, ההופך את צ'ק פוינט לחברה הציבורית הישראלית בעלת השווי הגבוה ביותר. בסוף הרבעון היו לצ'ק פוינט בקופה 4.2 מיליארד דולר במזומנים והשקעות.

"היו לנו תוצאות טובות ברבעון הראשון, עם צמיחה של 13% בהכנסות ממנויים, הכוללות את הפתרונות המתקדמים שלנו לענן ומובייל כמו גם את SandBlast Zero day למניעת איומים", מסר מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שויד, שציין גם שהחברה השיקה במהלך הרבעון מספר רב של מוצרים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ק פוינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully