וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגג את המימונה בסביון?

רונית מטיאס

28.4.2019 / 14:52

וגם: מתרחבים ברשת סקופ, אנטי אייג'ינג באסיה, מותג חדש ל-MAC, מיזם חדש למאור בוזגלו ומה קנתה ליהיא גרינר ברחוב שינקין בתל אביב?

מימונה בפרץ

איתמר ומאיה פרץ, אילנית ואבי לוי. huawei,
איתמר ומאיה פרץ, אילנית ואבי לוי/huawei

היזמית מאיה פרץ ובעלה איתמר פרץ, בעל קייטרינג איתמר פרץ מטבח שף, ארחו בביתם בסביון חגיגת מימונה שהפכה למסורת ומצליחה לרגש כל שנה מחדש. המוזמנים נהנו מארוחה של איתמר פרץ מטבח שף, שולחן מעוצב עם מתוקי החג, עמדת מופלטות, מופע רקדניות, מסיבה עד שעות הבוקר ועיצוב אלף לילה ולילה של המעצב אלון חסון.

מגי הלפרין, עופרה ועתליה שמלצר. huawei,
מגי הלפרין, עופרה ועתליה שמלצר/huawei

היו ונהנו: לימור והראל ויזל, בעלי קבוצת פוקס; אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; סמדר נימרודי, יו"ר רשת מלונות רימונים ובן זוגה איש העסקים יוסי סגיב; ציפי ויגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד; איילה ובועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה, ביתה עופרה רייף ובעלה ישראל רייף; עוה"ד מגי ואורן הלפרין; ליאת ושלום מוליוב, מבעלי אדידס ישראל; הילה ורני רהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאת ושלום מוליוב. huawei,
ליאת ושלום מוליוב/huawei
יוסי סגיב וסמדר נמרודי. huawei,
יוסי סגיב וסמדר נמרודי/huawei
seperator

הסקופ של סקופ

סבח לורית, דנה אייליו, סוזי לאוניל, רוני אינסאז ואשר מתתיהו. אסף לוי,
סבח לורית, דנה אייליו, סוזי לאוניל, רוני אינסאז ואשר מתתיהו/אסף לוי

רוני אינסאז, מבעלי רשת נעל SCOOP, פתח בעופר השרון נתניה, סניף ראשון של המותג היפני "אקסימי ווג", אותו רכשה החברה שבבעלותו, ובכך הפך לזכיין המותג בישראל. אינסאנז אמר כי מדובר במותג יפני הפועל ב-77 מדינות בעולם, עם 1,400 חנויות ומחזור שנתי של 6 מיליארד דולר. הרשת מוכרת למעלה מ-30 אלף פריטים בקטגוריות שונות כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וג'אדטים, מתנות, תיקים, מוצרי חשמל, ועוד במחירים של 5 עד 49 שקלים.

אינסאנז גילה כי במהלך 2019, מתכוננים להיפתח בישראל כ-20 סניפים בהשקעה של 20 מיליון שקל. פרדי אינסאנז, השותף והאח ששהה ביפן, צפה באירוע בשידור ישיר בנייד.

seperator

יש עתיד

יש עתיד ענת כנפו, יאיר וליהיא לפיד, קארן גילרמן. מקור גילרמן,
ענת כנפו, יאיר וליהיא לפיד, קארן גילרמן/מקור גילרמן

זאב וענת (נתי) כנפו, יו"ר פורום החינוך במפלגת יש עתיד לשעבר סגנית ראש מועצת הר אדר, אירחו את המימונה המסורתית בביתם בהר אדר עם משפחה וחברים ביניהם: יאיר וליהיא לפיד, קארין אלהרר, חיים מנדל-שקד, יו"ר מועצת הר אדר; ג'ניס גילרמן ובתה קארן ובן זוגה דודי אסרף אחיה של נתי.

דודי אסרף וקארן גילרמן. מקור גילרמן,
דודי אסרף וקארן גילרמן/מקור גילרמן
seperator

מדליקים סקנדל

אורלי אשכנזי ונורית זלצמן. huawei,
אורלי אשכנזי ונורית זלצמן/huawei

אורלי אשכנזי, אשתו של איש העסקים רונן אשכנזי, הפכה תחביב למקצוע. אשכנזי הידועה בחיבתה לאמנות ושיטוט בשווקים בארץ ובעולם, השיקה בביתה את קו הנרות שלה SCANDALEאשכנזי סיפרה כי במסעותיה בעולם היא רוכשת כלים עתיקים וממלאת אותם בנרות ריחניים, והבטיחה כי לקראת הקיץ, תשיק לפידים ומעמדים לגינות ומרפסות. אוצרת האמנות נורית זליג-זלצמן, הייתה בין מי שהיו ונהנו מאירוח וחשיפת הקולקציה.

seperator

קרן לייזר

דורון גלזר ,להבית אקרמן וקתי קינג לאו. מקור רייבנבך(,
דורון גלזר, להבית אקרמן וקתי קינג לאו/מקור רייבנבך(

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נבחרה על-ידי ענקית הלייזר Alma Laser להשיק באסיה את השיטה החדשנית בתחום האנטי אייג'ינג, וכך דילגה במהלך 3 ימים, בין טאיוון, הונג-קונג והפיליפינים. דורון גלזר, מבעלי חברת אלמה הצטרף ל-300 רופאי עור בכירים מאסיה, המתמחים בתחום הלייזר, ששמעו מד"ר אקרמן וד"ר קטי קינג-לאו, על מערכת ייחודית המשלבת לייזרים מסוגים שונים עם טיפולים מבוססי אנרגיה, הנותנת מענה למגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג.

seperator

פיאסטה ספרדית

אייל וייסמן, רונן שמיר ועופר ירום.. לנס הפקות,
אייל וייסמן, רונן שמיר ועופר ירום./לנס הפקות

רשת DESIGUAL מרחיבה את תחום מכירתה, וחתמה על הסכם ארוך טווח עם קניון עזריאלי, שימכור באופן בלעדי באתר את מוצריו ויעניק 30% הנחה על מגוון פריטים לכבוד השקה.

בחוגגים: אייל וייסמן סמנכ"ל פיתוח עסקי עזריאלי; רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; עופר ירום, מנכ"ל אתר האונליין.

seperator

שליחות מרגשת

עומרי שלמון, מרדכי נאור, ראובן רבלין, בועז דקל. דוברות בית הנשיא.,
עומרי שלמון, מרדכי נאור, ראובן רבלין, בועז דקל/דוברות בית הנשיא.

ד''ר מרדכי נאור ובועז דקל, יו''ר הספרייה ע''ש יהודה דקל, העניקו לנשיא המדינה ראובן ריבלין את הספר החדש - ''הכ''ג שליחות עלומה'' המספר את העלמות כוח ההגנה שיצא לפעולה בבמאי 1941, והידוע על הפעולה של קבוצה נבחרת של לוחמי הגנה שהפליגו לפעולה לפגוע בתשלובת זיקוק הנפט בטריפולי שבלבנון וסופם לא נודע. במהלך הטקס גילו ריבלין ודקל כי ריבלין וסבו גרו בשכנות והיו חברים. הספר יצא לאור בהוצאת ספריית יהודה דקל והמועצה לשימור אתרי מורשת. עומרי שלמון, יו''ר המועצה לשימור אתר מורשת התרגש.

seperator

שותים ושרים

מיכאל אבגיל אילן אדירי רן אסא עמרי גליקמן שלי ורשבסקי גליקמן ברק הנר עמית שגיא. אייל קרן,
מיכאל אבגיל, אילן אדירי, רן אסא, עמרי גליקמן, שלי ורשבסקי גליקמן, ברק הנר, עמית שגיא/אייל קרן

יקבי כרמל השיקו את קמפיין 'פסיפס רגעי שמחה משותפים', המציג רגעי שמחה משותפים הכי ישראלים, לצד החיבור לאדמה לחומרי הגלם האיכותיים-הענבים, ולתהליך הכנת היין. הסרטון מתעד את ייצור היין של יקבי כרמל, מהכרמים ועד היקב שבזיכרון יעקב כשברקע מתנגן שיר שנכתב במיוחד עבור הקמפיין על-ידי להקת התקווה 6 .

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, אמר כי בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על השולחנות במרבית בתי האב בישראל בשגרה וברגעים מיוחדים, בחול ובחגים.

seperator

דורי אינטרנשיונל

שרון וסרמן  ודורי צ'נגרי. HUAWEI,
שרון וסרמן ודורי צ'נגרי/HUAWEI

התכשיטנית הבינלאומית דורי צ'נגרי, נתנה לראשונה בקריירה שלה, הצצה לסטודיו שלה ברחוב דיזינגוף בתל-אביב, לרגל השקת קולקציית התכשיטים שלה לקיץ הקרוב. צ'נגרי המעצבת ומייצרת תכשיטים בעבודת-יד, למעלה 20 שנה, חשפה את קולקציות: NORA , ,KIRA, BROOKE ,AYANNA ROMY&TAYLOR וסיפרה כי ההשראות העונה הן הנוף האורבני של תל-אביב שסובב אותה, השמש, הים והתרבות המקומית. היא הציגה תמונות שליוו את עבודתה מאז ועד היום כולל כתבות במגזינים בינלאומיים כמו VOGUE. לצ'נגרי חנות ברחוב דיזינגוף בסמוך לסטודיו, והיא מייצאת את תכשיטיה לארה"ב ולאירופה.

הבעל גיורא, השותף העסקי ושרון וסרמן, מנהלי המדיה החברתית התרגשו מהעמד.

seperator

יופי עמיד

אורי וינטר ונטע סקלי. HUAWEI,
אורי וינטר ונטע סקלי/HUAWEI

נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC ישראל, ששבה מסבב שבועות אופנה בעולם והשקות בינלאומיות, השיקה בחנות המותג בקניון TLV, את M.A.C POWDER KISS LIPSTICK ואמרה כי מדובר בפורמולה פורצת דרך המכילה פיגמנטים אבקתיים מצופים בלחות המרככים ומלחחים את השפתיים ומעניקים תחושת נוחות, על-אף שמדובר בשפתון עמיד.

seperator

חגיגה באיפנמה

ליהיא גרינר, גל ארז ונעמה קסרי. HUAWEI,
ליהיא גרינר, גל ארז ונעמה קסרי/HUAWEI

רגע לפני שהקיץ מפציע, הושקה קולקציית כפכפי איפנמה לקיץ 2019 בחנות המותג ברחוב שינקין בתל-אביב. השורדות נעמה קסרי וליהיא גרינר התרשמו מהמגוון הכוללת מאות זוגות כפכפים מעוצבים לנשים, גברים וילדים. גרינר רכשה לאיש העסקים גל ארז, בעלה של קסרי שנכח בהשקה, מתנה ליום הולדתו שחל באותו יום.

seperator

התרחבות אופנתית

שקמה פליישמן ומעיין פנחס. HUAWEI,
שקמה פליישמן ומעיין פנחס/HUAWEI

מעיין פנחס, מעצבת מיצוג חזותי של רשת האופנה עמנואל ושקמה פליישמן, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי, השיקו בחנות המותג בכיכר המדינה, את קולקציית אביב-קיץ 2019 ואמרו כי עמנואל כבר אינו רק מותג נעלי יוקרה, אלא מותג אופנה כולל. השתיים פירטו על כניסת מותגי אופנה בינלאומיים חדשים לסניפי הרשת המונה כ- 16 חנויות, ביניהם: Proenza Schouler, ANCIENT GREEK, Veronica Beard, Magali Pascal, , K Jacques st tropez , RIXO ו- AEYDE.

seperator

כדורגל בקניון

מירן בוזגלו כוכי איבגי מאור בוזגלו. ארנון בוסאני,
מירן בוזגלו כוכי איבגי מאור בוזגלו/ארנון בוסאני

הכדורגלן מאור בוזגלו, כוכב התוכנית "הבוזגלוס" והפרזנטור של קניון הדר ירושלים, השיק בקניון הדר, מיזם חדש שלו-כדורגל שולחן "פוטגול". באירוע הוצבו שולחנות כדורגל, ובוזגלו הזמין כוכבי כדורגל לשחק מולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully