וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא מוחק את מותג סקאל המיתולוגי מהדיוטי פרי

שני מוזס

28.4.2019 / 14:23

זאת חצי שנה לאחר שרכש את פעילות הדיוטי פרי מסקאל תמורת 40 מיליון שקל בימים האחרונים הושלם תהליך השיפוץ של חנויות החברה בטרמינל 1 ובטרמינל 3 בנתב"ג בהשקעה של 2 מיליון שקל, כשהרוכשת בחרה לוותר על הזיהוי ההיסטורי עם סקאל

דיוטי פרי נמל תעופה בן גוריון. ShutterStock
דיוטי פרי/ShutterStock

חצי שנה לאחר שהמיליארדר טדי שגיא רכש את פעילות הדיוטי פרי של משפחת סקאל, ל"גלובס" נודע כי הוא מוחק סופית את המותג המיתולוגי. בימים האחרונים הושלם תהליך השיפוץ של חנויות החברה בטרמינל 1 ובטרמינל 3 בנתב"ג בהשקעה של 2 מיליון שקל, כשהרוכשת בחרה לוותר על הזיהוי ההיסטורי עם סקאל.

כך, חנות הצעצועים החליפה את שמה ל-"LAYAM TOYS", וחנות הלבשת הילדים ל-"LAYAM KIDS". הסרת השילוט של המותג סקאל מחנויות הדיוטי פרי היא בבחינת המסמר האחרון בפירוק של המותג של אחת מהקמעונאיות הדומיננטיות בישראל.

נזכיר כי בחודש אוקטובר האחרון רכש שגיא את פעילות הדיוטי פרי מסקאל תמורת 40 מיליון שקל. מדובר בשלוש חברות: סקאל דיוטי פרי, סקאל גלובל דיוטי פרי וחברת לים (Layam), שלאחר הרכישה מוזגו לתוך לים. הסכום שהתקבל מהעסקה הזו, יחד עם תוספת של כ-15 מיליון שקל ממשפחת סקאל, איפשר לאחרונה לסגור את החוב שלה לבנקים.

שי טנגי, מנכ"ל Layam, מסר ל"גלובס": "השיפוץ הוא חלק אחד מסדרת מהלכים שהחברה מתכננת בעתיד. בין היתר אנחנו בוחנים אפשרויות להרחבת הפעילות".

הפעילות של חברת Layam כוללת חנויות פטורות ממכס בנתב"ג, חנויות דיוטי פרי בנמלי ישראל, חנות דיוטי פרי לדיפלומטים בתל-אביב, חנויות דיוטי פרי על אוניות נוסעים ואספקת מוצרי דיוטי פרי לגופים כמו חברות תעופה וכוחות האו"ם. במסגרת הפעילות הימית מספקת לים ציוד וסחורות לספינות העוגנות בנמלי ישראל וכן מפעילה מרכזים לוגיסטיים בחיפה ובאשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • סקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully