וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי בא לתת כבוד למתעמלת האגדית?

רונית מטיאס

1.5.2019 / 9:43

וגם: מדליקים נרות למען זכר השואה, תורמים מחשבים לילדי הפריפריה, מנגישים את בעלי המוגבלויות ומסייעים לחיילים המשוחררים

הכוח הנשי

עמיחי קילשטיין, ברט קונור, אסתר רוט שחמורוב, נדיה קומנצ'י, יעל ארד, נטע ריבקין, גלי ברגר, ליאון קופלר. huawei,
עמיחי קילשטיין, ברט קונור, אסתר רוט שחמורוב, נדיה קומנצ'י, יעל ארד, נטע ריבקין, גלי ברגר, ליאון קופלר/huawei

צמרת סופר-פארם לבשה אמש בגדי ספורט, והתייצבה להזנקת Life Run ביחד עם המתעמלת הרומניה נדיה קומנצ'י, הנחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות של המאה ה-20, מהמתעמלות הגדולות בכל הזמנים, זוכת 5 מדליות זהב אולימפיות שהגיעה לישראל. לאון קופלר, מבעלי סופר-פארם, ומי שהביא את קומנצ'י לישראל, לא הסתיר את התרגשותו מהגעתה של המתעמלת. במרוץ השתתפו השנה מעל 10,000 רצות. הוא סיפר שב-1976, כשקומנצ'י התפרסמה, הוא ואבא שלו חשבו על הקמת סופר פארם בישראל, כך שלשניהם יש מין המשותף.

מירב מילר ושגית הורוביץ. רפי דלויה
מירב מילר ושגית הורוביץ/רפי דלויה

גלי ברגר, ראש מערך תוכן ותקשורת בסופר-פארם, הנחתה פאנל בו ספורטאיות ישראליות מובילות: יעל ארד, נטע ריבקין ואסתר רוט שחמורוב, שוחחו על דרכן המקצועית ועל היום שאחרי. נדיה שהתרגשה מהביקור הראשון בישראל, אמרה שנדהמה לגלות את כמות האהדה וההתרגשות מנוכחותה ושאנשים זוכרים אותה, וכי היא מרגישה מחויבות לכל מי שדאג לה אי פעם כפי שקופלר מרגיש מחויבות לקהילה. כשנשאלה מה סוד ההצלחה בחיים, ענתה שהכי הכי חשוב למצוא זמן לעצמך, גם אם מדובר בכמה דקות ביום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני לוזון, רונית גוטפריד ניסני, עמיחי קילשטיין. huawei,
דני לוזון, רונית גוטפריד ניסני, עמיחי קילשטיין/huawei

התייצבו: עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאץ' ריטייל, יבואנית H&M ורונית גוטפריד ניסני, סמנכ"לית H&M מנותנות החסות לאירוע; ניצן לביא, מנכ"ל סופו פארם; דני לוזון המשנה למנכ"ל; עופר לוי, סמנכ"ל השיווק.

seperator

איזו מין שלווה

הניה נור, הדסה פתאל, אסנת מיכאלh. huawei,
הניה נור, הדסה פתאל, אסנת מיכאלh/huawei

בנק הפועלים, ארגון שלוה, והחברה למתנ"סים, בתמיכת YouTube הכריזו על השקת מהלך חברתי ציבורי רחב לשילוב אנשים עם מוגבלות במסגרות משותפות בקהילה תחת השם 'דלת פתוחה לכולם', שיימשך בשבועות הקרובים באתרים רבים וב-YouTube. במהלך האירוע חתמו ראשי הגופים על אמנה חברתית הקוראת לשילוב ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלויות בחברה הישראלית, אמנה המבטאת את המחויבות והחשיבות שהם רואים למטרה החברתית המשותפת. המוזמנים צפו בקליפ החדש של להקת שלוה "הדלת תהיה פתוחה", המבטא את ערכי המהלך, ובהמשך נהנו ממופע מרגש של הלהקה.

אבי סמואלס, קלמן סמואלס, אריק פינטו,אבי וורצמן וברק רגוב. אביב גוטליב,
אבי סמואלס, קלמן סמואלס, אריק פינטו,אבי וורצמן וברק רגוב/אביב גוטליב

התרגשו: אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים; קלמן סמואלס, מייסד ונשיא ארגון שלוה; אבי וורצמן, יו"ר החברה למתנ"סים בישראל ומנכ"ל עלה נגב-נחלת ודורון אלמוג המייסד; ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל; איש העסקים גבי אשכנזי; אסנת מיכאלי, מנכ"לית עמותת "שלווה"; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדלן; הניה נור, מבעלי קבוצת נור, שתיהן חברות הנהלה ב"שלוה".

seperator

נשיא מדליק

ראובן ריבלין. מארק ניימן,
ראובן ריבלין/מארק ניימן

לרגל יום השואה הדליק נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בלשכתו בבית הנשיא נר נשמה אישי, כחלק ממסורת של עמותת "שם ונר" להנצחת השואה לדורות הבאים. עמותת "שם ונר" הפועלת להנצחת זיכרון השואה לדורות הבאים בדרך מקורית ואישית, קוראת למשפחות הנספים ולכלל הציבור הישראלי, להנציח את זכר נספי השואה, באופן מיוחד המבליט את הסיפור האישי של הנספה ומציין את שמו, גילו, עיר מגוריו או כל פרט אחר שידוע עליו באמצעות יצירת נר זיכרון אישי.

ועוד בסימן יום הזיכרון לשואה ולגבורה, רשת שופרסל בשיתוף עמותת "שם ונר", מחלקת לקוחותיה ללא תשלום, נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים במטרה להנציח את זכרם. גם חברת המוניות GET , מחלקת לנוסעיה נרות נשמה עם שמות הניספים, וקוד שניתן לסרוק על-מנת להכיר את סיפורם האישי של הניספים. עד כה אספה העמותה כ-160 אלף שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

seperator

שומרים על מסורת

אלדד פרשר, יוסי גל, ענת כגן,  גיא הרפז, תמר סאפר. גדעון מרקוביץ,
אלדד פרשר, יוסי גל, ענת כגן, גיא הרפז, תמר סאפר/גדעון מרקוביץ

במשרדי הנהלת בנק מזרחי טפחות התקיים זו השנה הרביעית ברציפות טקס חלוקת מלגות לסטודנטים מהעדה האתיופית הלומדים באוניברסיטה העברית בירושלים במסגרת תוכנית פוירשטיין.

אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות; תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה בבנק; יוסי גל, סגן נשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים באוניברסיטה העברית ופרופ' גיא הרפז, דיקן דיקנט הסטודנטים; ד"ר ענת כגן, סמנכ"ל חינוך במכון פוירשטיין, חילקו מלגות לעשרת הסטודנטים הזוכים.

seperator

מוקירים את החיילים

טדי שגיא עמי שגיא יורם יאיר ייה ליזיקה שגיא מאיר כליפי יעל נזרי. סיון פרג,
טדי שגיא, עמי שגיא, יורם יאיר, ליזיקה שגיא, מאיר כליפי, יעל נזרי/סיון פרג

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה ה-FIDF, וארגון "יחד למען החייל" (קרן לב"י האגודה למען החייל) ערכו אירוע הוקרה ל-150 חיילים משוחררים, מלגאי תוכניות "ממדים ללימודים" ו-IMPACT, שקיבלו מלגת לימודים לרכישת תואר אקדמי, באדיבות איש העסקים טדי שגיא. במהלך האירוע הוצעו למלגאים הסטודנטים משרות בחלק מהחברות בקבוצת שגיא. שגיא תרם עד כה 3 מיליון דולר למימון מלגות לחיילים משוחררים.

האירוע נערך ב-LABS בעזריאלי שרונה שבבעלות שגיא. היו והתרגשו: זוגתו יעל נזרי, הוריו עמי וליזיקה שגיא; יורם יאיר, יו"ר יחד למען החייל; מאיר כליפי-מאיר, מנכ"ל FIDF ; תא"ל מירב קירשנר, רמ"ט אגף כח האדם בצה"ל.

seperator

מחשבים וילדים

עמי ברגמן, אריה סקופ, אורלי תמיר, שוקי בורשטיין. מורג ביטן,
עמי ברגמן, אריה סקופ, אורלי תמיר, שוקי בורשטיין/מורג ביטן

שוקי בורשטיין, מנכ''ל בנק מרכנתיל; אריה סקופ, יו''ר 'מחשב לכל ילד, אורלי תמיר, המנכ"לית, ועמי ברגמן, ממייסדי העמותה וחבר הנהלה, חתמו על הסכם לתרומה לעמותה לרכישת מחשבים לילדים ובני נוער בכל הארץ, בדגש על יישובי הפריפריה. סקופ ציין שבאמצעות תרומת הבנק ירכשו השנה מחשבים לילדים בשווי כולל של כ-600 אלף שקל והיד עוד נטויה.

לאורך השנים תרם הבנק כ-1,500 מחשבים באמצעות ''מחשב לכל ילד''. בורשטיין ציין כי השנה חוגגים עשור שני לשיתוף הפעולה של הבנק עם עמותת "הזנק לעתיד".

seperator

הי דרומה

יניב אבן חיים, ענת קרמונה וניר זוהר. מקור יוני וולף,
יניב אבן חיים, ענת קרמונה וניר זוהר/מקור יוני וולף

חברת Wix השיקה אגף חדש במשרדי מרכז הפיתוח שלה בבאר-שבע, מרכז הפיתוח נפתח לפני 4 שנים עם 6 מפתחים, גדל ל-80 עובדים וממשיך לצמוח ולגייס עוד עובדים, במטרה להגיע ל-250 אנשי פיתוח בשנים הקרובות. שטח המשרדים שעומד כיום על כ-1200 מ"ר, צפוי לגדול בשנים הקרובות, ובמרכז מפתחת Wix טכנולוגיות מתקדמות ומגוון מוצרים עבור מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

במשיקים: ניר זוהר, נשיא Wix; יניב אבן-חיים, סגן נשיא בועז ענבל, מנהל מרכזי החדשנות; רונה דיויס צור דוברת החברה; ראובן שרווין, ואבירן מורדו, חברי ההנהלה; ענת קרמונה, מנהלת Wix באר-שבע.

seperator

יופי יפואי

עומר צוקר, שוהם כוכבי, אילן נפתלי, קלרוי סולן ודניאלה פרוסקי שיאון. huawei,
עומר צוקר, שוהם כוכבי, אילן נפתלי, קלרוי סולן ודניאלה פרוסקי שיאון/huawei

ב"בית על הים" ביפו, נערכה ארוחת-בוקר, לרגל חשיפת מותגCeraVe לטיפוח עור יבש, שעשה עלייה מארה"ב. אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל; דניאלה פרוסקי -שיאון מנהלת התקשורת והאחריות התאגידית; שהם כוכבי, מנהלת השיווק; עומר צוקר, מנהלת המותג; וקלרווי סולן, מנהלת התקשורת, ארחו את סנדרין מישארד, ד"ר לתקשורת ואחריות חברתית בלוריאל העולמית, שהגיעה במיוחד לישראל לכבוד ההשקה.

ד"ר רון יניב, מומחה לרפואת עור ורפואה אסתטית הרצה, ונפתלי אמר כי מותג סרווה שייך לתחום שבין רפואה לקוסמטיקה ומציע מגוון מוצרים מקיף. הוא ציין כי שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל הוא דינמי ביותר וגדל משנה לשנה בקצב מהיר. ב-2018 הוערך המחזור ב¬¬¬¬¬¬-200 מיליון שקל (במחירים לצרכן), גידול של 8% לעומת 2017. בשנת 2019 צפוי השוק לצמוח בשיעור דומה.

נפתלי ציין כי בשנים האחרונות תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה, קטגוריית ה-Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים.

seperator

הכדור הוא עגול

נועם גרשוני וערן שיין. ראובן שוורץ,
נועם גרשוני וערן שיין/ראובן שוורץ

חברת וילסון ישראל חשפה את כדור ה-US OPEN , הכדור הרשמי של אליפות העולם בטניס לכיסאות גלגלים, אותו כדור שרוג'ר פדרר האגדי משחק איתו. החברה אף תלביש את שחקני נבחרת ישראל עם הביגוד של וילסון.

ערן שיין, מנהל מותג וילסון ישראל, והמדליסט נועם גרשוני שינסה להביא לנו את המקום הראשון בתחרות, הצטלמו למזכרת. ישראל תארח ב 13-18 במאי את אליפות העולם בטניס בכיסאות גלגלים.

seperator

בוקר ורוד

מוטי זינגובים, חוה זינגבוים ואירה דולפין. אלעד יצחייק,
מוטי זינגובים, חוה זינגבוים ואירה דולפין/אלעד יצחייק

חוה זינגבוים, בעלת תאגיד קוסמטיקה על שמה, השיקה במתחם הכושר Pink Room של אירה דולפין, מוצר חדש בשם Clearest, ג'ל ניקוי לפנים מיוחד המותאם לעוסקים בפעילות גופנית, כחלק מסדרת התכשירים החדשה שלה לספורטאים ולעוסקים בפעילות גופנית.

היו והתרגשו: הבעל מוטי והבת ספיר; מעצבת התכשיטים שגית רביובו; הקולגות להישרדות.

seperator

מפנקים את המנויים

אילן דרור , עמרי לוטן , אביגדור יצחקי , אמה שפלן, דפנה נעים שאול. ניב עדן,
אילן דרור , עמרי לוטן , אביגדור יצחקי , אמה שפלן, דפנה נעים שאול/ניב עדן

אביגדור יצחקי יו"ר מפעל הפיס; עמרי לוטן המנכ"ל; דפנה נעים-שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות; ואילן דרור, ראש אגף קשרי הלקוחות, מיהרו אל מאחורי הקלעים של היכל התרבות בתל אביב, להודות לאמה שפלן על המופע שהתקיים למנויי הפיס. שפלן סיפרה שלמדה והבינה את שני השירים של עידן רייכל אותם ביצעו יחד. בכירי הפיס ברכו גם את רייכל ששר את שיריה המפורסמים של שפלן.

המופע של שפלן, שהיה סגור למנויי הפיס בלבד, הוא חלק מסדרת מופעים שנרכשו עבור המנויים, במסגרתו זכו בהטבה משמעותית של עד - 80% הנחה ממחיר כרטיס המופע המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully