וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע למלון החדש של דוד פתאל?

רונית מטיאס

7.5.2019 / 11:00

וגם: חוגגים את האירוויזיון שבפתח, ליין של נעליים טבעוניות, מעון חדש לפירמת עורכי הדין הגדולה ונותנים כבוד להורים השכולים

פתאל נון סטופ

עתליה שמלצר, עופרה שמלצר וישראל רייף. אלירן אביטל,
עתליה שמלצר, עופרה שמלצר וישראל רייף/אלירן אביטל

דוד פתאל, יו"ר ומייסד רשת פתאל; אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית הרשת בישראל; ויעקב סודרי, מנכ"ל מלונות אזורי תל-אביב, ירושלים והדרום של הרשת, השיקו עם יזם הנדל"ן יצחק תשובה, את מלון NYX הרצליה החדש של הרשת. המוזמנים נהנו מקוקטייל ברחבת הכניסה, טקס קביעת מזוזה במעמד הרב הראשי לישראל לשעבר, ישראל מאיר לאו, ומשה פדלון, ראש עיריית הרצליה.

ג'ק בר וענת אהרון. אלירן אביטל,
ג'ק בר וענת אהרון/אלירן אביטל

פתאל סיפר שכשפתח את מלון הרודס הרצליה, התקשר אליו תשובה וסיפר לו שקנה בניין והוא צריך רק חלק למשרדים ולא צריך את השאר, הציע לו לפתוח מלון, ואמר שכאשר הוא ותשובה יושבים לפגישת עסקים, הם מבינים אחד את השני כל-כך טוב, שהם סוגרים את העסקים בשתי דקות, ושאר הזמן מוקדש לשיחות חולין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוד פתאל. ליאורה עופר. אבי לוי. אביה מזרחי מגן. אלירן אביטל,
דוד פתאל. ליאורה עופר. אבי לוי. אביה מזרחי מגן/אלירן אביטל

תשובה אמר שלא רק המדינה חוגגת עצמאות גם הוא חוגג יום-הולדת.

בחלק האומנותי שפיטה הלהיבה את האורחים. היו וחנכו: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; חן למדן, מנכ"ל אוריין; עופר איתני, מנכ"ל ביתילי; איש העסקים בינו צדיק; משה אדרי, מבעלי יונייטד; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן ובן זוגה איש העסקים מאיר אוזן; נרי נורמנד, יו"ר קמור שירותי הספנות; פרופ' אוריאל רייכמן, מייסד המרכז הבינתחומי הרצליה; יזם הנדל"ן רוני יצחקי; מיקי דיין, מבעלי קראון פלאזה; אילן גרינבוים; ג'קי בר מבעלי טמפו; בועז דורפמן, מנכ"ל מלון NYX הרצליה; ענת אהרון, מנהלת חטיבת המכירות.

יצחק תשובה. חיה תשובה. דוד פתאל. אלירן אביטל,
יצחק תשובה. חיה תשובה. דוד פתאל/אלירן אביטל
הדסה פתאל ומאיר אוזן. huawei,
הדסה פתאל ומאיר אוזן/huawei
seperator

בצמרת של הצמרת

ליאור הר צבי, עודד ערן, דורית לוי טילר, רן בראז ומור נרדיה. מאי בינסטוק,
ליאור הר צבי, עודד ערן, דורית לוי טילר, רן בראז ומור נרדיה/מאי בינסטוק

30 שנה לאחר שהוקם והתמקם במגדל המאה בתל-אביב, חנך משרד לוי טילר, נרדיה, הר-צבי, ברא"ז ושות' את מענו החדש, במגדל WE החדש. המשרד שהוקם בראשית שנות ה-80' על ידי עו"ד דורית לוי טילר, נמנה עם צמרת המשרדים המובילים בישראל בתחומי הליטיגציה הבנקאית, חדלות פירעון ובתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית.

היו וחנכו: עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים; רונית הראל-בן זאב, מנכ"לית חברת הדירוג S&P מעלות; עו"ד טלי ירון-אלדר נציבת מס הכנסה לשעבר; עוה"ד עמית פינס ואיתן ארז; ענת קרטנשטיין, ראשת מערך אשראים מיוחדים בבנק לאומי; יורם אלרואי, מנהל אגף אשראים מיוחדים בבנק הפועלים; לימור ברעם, ראש היחידה לאשראים מיוחדים בבנק הבינלאומי; יזם הנדל"ן ישראל לוי, שזכה באחרונה במכרז דואר ישראל לרכישת בניין הדואר המיתולוגי בת"א בתמורה ל-155 מיליון שקלים ועמוס וינברגר, מבעלי חברת באוהאוס המחזיקה במתחם חסן ערפה בת"א.

seperator

על גג העולם

אופיר שרון רונן עקביה ואיתי הוז. רמי חכם,
אופיר שרון, רונן עקביה ואיתי הוז/רמי חכם

חברת הנדל"ן בית וגג ארחה בדירת הפנטהאוז של פרויקט התחדשות עירונית של החברה ברחוב סיני ברמת השרון בוקר שכלל ארוחת-בוקר של השף שאול בן-אדרת והצגת הבניין שבנייתו מסתיימת בימים אלה. דירת הפנטהאוז משתרעת על 252 מ"ר ובנוי במפלס אחד עם 7 חדרים ומרפסות היקפיות המשקיפות לים ולתל-אביב. עיצב אותה האדריכל ומעצב הפנים אמיר גולן, והיא מוצעת למכירה ב-11.5 מיליון שקל.

רונן עקביה מנכ"ל החברה, אופיר שרון סמנכ"ל השיווק והמכירות, ואיתי הוז סמנכ"ל רגולציה ויו"ר איגוד התמ"א בישראל התמנגלו.

seperator

הולכים על טבעונות

מיכאל הורביץ וזוהר בן זינו. יח"צ,
מיכאל הורביץ וזוהר בן זינו/יח"צ

חברת ההנעלה WESHOES מרחיבה את פעילותה ומשיקה לראשונה קטגוריית מוצרים חדשה טבעונית ואקולוגית בסניפי הרשת ובאתר המקוון. החברה ממשיכה לחדש ולהביא מוצרים ייעודיים וקולקציות מגוונות של פריטים שלא נעשה בהם שימוש בחי ושומרים על ערכים ידידותיים לסביבה ובכך מרחיבה ומזמינה קהלי יעד נוספים שאימצו את טרנד הטבעונות ורוצים להציל את הסביבה בכל רכישה.

בין המותגים המושתתים על חזון אקולוגי: NATURAL WORLD, ROKA, MOSES ועוד.

seperator

קפה דיגיטאלי

גיא קרן ומשה מרי. מקור שטרן אריאלי,
גיא קרן ומשה מרי/מקור שטרן אריאלי

משה מרי, מנכ"ל NESPRESSO, קפץ לקניון הקריון בחיפה, לפתיחת בוטיק המציע שירותים דיגיטליים ללקוחות, וממגוון שירותים חדשניים שיהפכו את חווית הקנייה להרפתקה. מרי אמר כי בשנים האחרונות יש מגמה של מעבר מואץ לערוצים דיגיטליים בקרב הלקוחות וחשוב להעניק להם חוויה דומה לזו שהם מקבלים בחברות כמו אפל.

מרי אמר כי הלקוחות משתמשים באתר לקבלת מידע וביצוע הזמנות, ולמרות שהם מאמינים במפגש אנושי, הם חיפשו דרך לספק את הערך הזה ללקוחות שעיקר האינטראקציה שלהם היא בערוץ הדיגיטלי.

מומחי הקפה של נספרסו, יעניקו ללקוחות שירותים באמצעות טאבלטים, יסתובבו בין הלקוחות ויסייעו ברכישה הדיגיטלית, כשהרכישה תתבצע דרך חלונית ייחודית בבוטיק.

seperator

מפגש טכנולוגי

מארק רוזנבאום, ליאו בטלוב וג'רמי לוסטמן. יח"צ,
מארק רוזנבאום, ליאו בטלוב וג'רמי לוסטמן/יח"צ

פירמת עוה"ד הגלובאלית DLA PIPER ופירמת הייעוץ PwC, קיימו כנס בנושא יחסי המסחר ישראל-רוסיה. ליאו בטלוב משלוחת DLA PIPER במוסקבה, אמר כי רוסיה רוצה למצב את עצמה כטכנולוגית יותר ולכן גם פוטין מתייחס להיבט הטכנולוגי בכל אחד מנאומיו האחרונים.

למרות המתחים והאסוציאציות הפחות חיובית על שוק הטכנולוגיה הרוסי, למיקרוסופט יש כ-5,000 עובדים ברוסיה, כך שמי שמעוניין לקיים עסקים במדינה, יכול לעשות זאת בהצלחה, וחברת יאנדקס שהחלה לפעול לאחרונה בישראל, היא ה'גוגל' של רוסיה.

אירחו והתארחו: עו"ד ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס, DLA PIPER; מארק רוזנבאום, שותף ב-PwC; ירון קנטי, סמנכ"ל כספים טאבולה; רחל אפרת, יועצת משפטית GETT; ביל אור, יועץ משפטי צ'קמרקס; רון מזוריק, שותף בפירמת PwC ישראל; אנה משה, יו"ר לשכת המסחר ישראל-רוסיה.

seperator

המצטיינים

יאיר פומברג שי בן שושן אלי דפס לינדה גרינפלד ענאל קליפה דינה סמטה יהודית גריסרו וטל קימה. סיון פרג',
יאיר פומברג, שי בן שושן, אלי דפס, לינדה גרינפלד, ענאל קליפה, דינה סמטה, יהודית גריסרו וטל קימה/סיון פרג'

בטקס שנערך בקמפוס חברת אל-על, הוענקו תעודות הערכה ל-33 עובדים שהצטיינו במהלך 2018, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, אלי דפס היו"ר, יהודית גריסרו, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל וחברי ההנהלה, התרגשו ונהנו מלהקת שלווה שביצעה את הסינגל הראשון שהוצג במסגרת קמפיין הקורא לשילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה.

seperator

פתרונות משולבים

מוטי קוסובסקי, רמי שהרבני, ג'וליה וונג, ג'י הצ' צ'ו, פנחס מימון. מקור וילדר,
מוטי קוסובסקי, רמי שהרבני, ג'וליה וונג, ג'י הצ' צ'ו, פנחס מימון/מקור וילדר

מוטי קוסובסקי, מנהל חטיבת ''מובאון'' ב''אדי מערכות'' הציג בתערוכת CVS בברמינגהם-מהתערוכות המקצועיות הגדולות באנגליה בתחום פתרונות משולבים לרכב, מערכת ''סרוויז'ן'-מערכת וידאו מתקדמת שיכולה לנטר את מה שקורה ברכב בזמן אמת, מערכת ''מובאון'' המתריעה בפני התנגשות הרכב, ואת מערכת DMS לניטור עייפות הנהג או שימוש בטלפון בזמן נסיעה.

התרשמו: ‏רמי שרהבני מאדי מערכות, ג'וליה וונג מתאגיד מובאון קוריאה, ג'י הצ' צ'ו מתאגיד מובאון, ופנחס מימון מאדי מערכות.

seperator

חוגגים במספנה

יעקב גולברי ואימרי זיו. אור גפן,
יעקב גולברי ואימרי זיו/אור גפן

נציגי המשלחות לאירוויזיון 2019 חגגו אמש במספנה בהרצליה את פתיחת אירועי האירוויזיון שישודר בכאן, תאגיד השידור הציבורי, שבוע לפני פתיחת מופעי חצי הגמר. ראש עיריית הרצליה משה פדלון; עופרה בל, יו"ר החברה לפיתוח תיירות; עופר מור, מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות האזינו למנחה הערב יואב גינאי, מי שעמד כעשור בראש המשלחת הישראלית לתחרויות וכתב את השיר "דיווה" לדנה אינטרנשיונל, ולשירי מימון, שהופיעה.

שירי מימון ועפרה בל סגנית ראש עיריית הרצליה. אור גפן,
שירי מימון ועפרה בל סגנית ראש עיריית הרצליה/אור גפן
seperator

שוויץ זה כאן

אפרת דורון, ניקולא קומרלא, יוסי רייטן, לוקה האנר. יאיר שגיא,
אפרת דורון, ניקולא קומרלא, יוסי רייטן, לוקה האנר/יאיר שגיא

ניקולא קומרלה, מנהל תחנת קבוצת לופטהנזה בישראל הכוללת גם את SWISS; יוסי רייטן, מנהל קשרי לקוחות; ואפרת דורון מנהלת השיווק של הקבוצה בישראל, התייצבו בשדה התעופה, כדי לקבל את פני המשלחת השוויצרית לאירוויזיון שהגיעה לישראל בטיסת SWISS עם המועמד השוויצרי לוקה האני, הנחשב לפייבוריט בקרב טבלאות ההימורים.

seperator

יופי ביערות

זיו גבע איה גרונדמן ועופר ליזרוביץ. דדי בן מנחם,
זיו גבע איה גרונדמן ועופר ליזרוביץ/דדי בן מנחם

רשת מלונות ישרוטל השיקה באחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, טיפולי פנים של מותג WISHPro, המבוססים על טכנולוגיה מהפכנית לטיפולי פנים באמצעות קפסולה אישית, שיינתנו במלונות היוקרה כרמים, בראשית, יערות הכרמל, אוריינט ירושלים, וישרוטל ים המלח.

איה גרונדמן, מנכ"לית האחוזה סיפרה על שיתוף הפעולה, ואמרה כי כמותג בריאות וספא, הם משקיעים משאבים עצומים בחדשנות והטמעת טכנולוגיות פורצות דרך מעולמות הבריאות, הקוסמטיקה והיופי, ושיתוף פעולה עם WISHPro תואם אסטרטגיה זאת.

היו ונהנו: עופר ליזרוביץ' ווזיו גבע, מנכ"לים משותפים סינויה יצרנית מותג WISHPro.

seperator

מעצבים ספרייה

דליה ארמוני, יואל יושפה ומיכל נוף. רונן מחלב,
דליה ארמוני, יואל יושפה ומיכל נוף/רונן מחלב

גלריית העיצוב והלייף סטייל "דליה ארמוני" ומיכל נוף, יועצת שיווקית בעלת ,House of marketing , השיקו בגלריה של ארמוני בנתניה, את פרויקט "ספרייה מעוצבת" שיזמה נוף. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר של מונייה, התרשמו מהמוצג בגלריה, ושמעו מהאדריכלים על הסיפור מאחורי עיצוב הספרייה. במקום הראשון זכה האדריכל יואל יושפה. הפרויקט הייחודי היה עיצוב ספריות מנקודת מבט עיצובית וייחודית, וביטא יכולת שילוב איכות ועיצוב לצד שילוב של חומרים שונים.

seperator

תצוגה מתוקה

אלונה דרבש, יפית קרת , קרן קופילוב היינש וקרין לאופר דיין. ישראל הדרי,
אלונה דרבש, יפית קרת , קרן קופילוב היינש וקרין לאופר דיין/ישראל הדרי

ב"מערבה", התקיימה תצוגת האופנה REAL WOMEN MAKE FASHION שרווחיה נתרמו לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל. התצוגה התקיימה במסגרת יריד הלייף סטייל ABOUT US שהפיקה קרין לאופר דיין , יזמית ובעלת חנות הקונספט קרינה-בית לתוכן ואופנה. על המסלול צעדו מובילות דעה, לצד נשים המתמודדות עם סוכרת נעורים.

הילה נבו, רעומה זקש, רינה שביט. huawei,
הילה נבו, רעומה זקש, רינה שביט/huawei

התרגשו: קרן קופילוב היינש, יו"ר האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, אלונה דרבש, מנהלת פיתוח משאבים, טל מקובר, בעלים חברת "טינקינג מרקטינג" וחברת הוועד המנהל של האגודה; יפית קרת, מנכ"ל ובעלים חברת פרוקסימו וחברת הועד המנהל שדגמנה בתצוגה; עדי קורן, מנהלת אחריות תאגידית סופר-פארם; איש העסקים דני פדרמן.

seperator

ויהי אור

עירית אורן גונדרס, אהרון פרנקל, הניה וריצ'רד ברסלאואר. מקור רלי פרץ,
עירית אורן גונדרס, אהרון פרנקל, הניה וריצ'רד ברסלאואר/מקור רלי פרץ

עמותת אור למשפחות בראשות עירית אורן גונדרס חגגה בקאמרי בתל-אביב בוקר מפנק לכ-1,000 הורים שכולים, בוקר מפנק שכלל ריקודים, שירה, כולל השיר "חיוכים", והמחזמר "שיגעון המוסיקה".

בחוגגים: איש העסקים אהרון פרנקל, נשיא עמותת אור למשפחות; הניה וד"ר ריצ'רד ברסלאואר, מנהלי הקרן למען נפגעי מלחמות ישראל בציריך.

seperator

בקטנה

+ אריה (ריצ'י) ריכטמן, מנכ"ל "קליל", ארח במפעל בכרמיאל את שחקני קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב, והראה להם איך מייצרים חלונות מאלומיניום'. בתום הסיור המקצועי, הצטרפו השחקנים ל-300 עובדי ''קליל'' לארוחת צהריים בחדר האוכל במפעל. ''קליל'' היא אחד הספונסרים של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לעונת 2018-19.

+ במתחם גוגל לסטארט-אפים בתל-אביב נערך מפגש לקראת תחרות הסטארט-אפים שתיערך בסין באוגוסט בחסות ממשלת סין. כנס אתגר ה-AI הגלובלי (AIWIN) נערך במסגרת סבב עולמי, והשתפו בו מומחי בינה מלאכותית, בכירים מתאגידי ענק, ממוסדות אקדמיים ומקרנות הון סיכון מובילות.

הכנס סקר את המערכת האקולוגית של תחום האינטליגנציה המלאכותית בסין, והוא מסמן הזדמנות לכניסה לשוק ה-AI הסיני, באמצעות אתגר ה-AIWIN ובחסות ממשלת סין.

זאנג יינג, מהנדסת ראשית, המועצה לכלכלה ומחשוב של שנחאי; לו סן, סגן ראש מרכז הפיתוח והמחקר הכלכלי והתקשובי של שנחאי; צליל קליינמן, מנהלת נציגות ישראל לשכת המסחר סין ישראל; אורי אליאבייב, מייסד קהילת Machine Deep Learning Israel; קווי ווי, ראש מחלקת ביג דאטא בחברת SHEITC; ד"ר גאו פנג, אחראי תפעול יומי ב-Shanghai Morrow AI Tech Co, Ltd. ונציג מארגני הכנס.

+ טלי בירון, מנהלת קשרי החוץ של המכללה למינהל, ורפי גמיש, מנכ"ל המכללה, ערכו במטה YTS-מחברות הטכנולוגיות המסווגות בישראל מפגש של מועדון ה-RCLUB, מועדון המנכ"לים היוקרתי של המכללה למינהל, הכולל למעלה מ40 חברים. המועדון מקיים מפגשים במקומות ייחודיים המאפשרים חשיפה לתכנים מסווגים ועדכניים, המרחיבים את כלי הניהול ומקנים ערך מוסף למנהלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully