וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הנפקה ראשונית: גט הישראלית גייסה 200 מיליון דולר

יסמין יבלונקו

7.5.2019 / 13:36

סכום מצטרף לגיוס של 80 מיליון דולר שביצעה החברה בחודש יוני האחרון, ובסך הכל גט גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר בסבב זה

מונית של גט. צילום: צילומים:  Shutterstock, גלובס
גט/גלובס, צילום: צילומים: Shutterstock

חברת גט (Gett) הישראלית, המספקת תחבורה על פי דרישה, גייסה 120 מיליון דולרים בחוב והון. הסכום מצטרף לגיוס של 80 מיליון דולר שביצעה החברה בחודש יוני האחרון, ובסך הכל גט גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר בסבב זה.

גט הודיעה כי הגיוס יספק לה את המימון הדרוש לקראת היציאה להנפקה ראשונית. החברה הצהירה על כוונתה לצאת להנפקה בתחילת חודש מארס האחרון במייל שנשלח מטעם ההנהלה לעובדי החברה. ההנפקה צפויה להתקיים בסוף השנה הנוכחית או בשנה הבאה, אך עדיין לא נקבע תאריך יעד.

בסבב השקיעו המשקיעות הקיימות בחברה בהם Access, Baring Vistok, MCI וגם קבוצת פולקסווגן. לפני מספר חודשים דווח בשבועון הגרמני דר שפיגל כי קונצרן פולקסווגן צפוי למחוק את השקעתו בחברת התחבורה השיתופית וזימון הנסיעות גט, שהסתכמה עד היום ביותר מ-300 מיליון דולר, בשל חוסר הצלחתה של גט לצבור נוכחות שוק משמעותית מול המתחרות הגדולות יותר דוגמת אובר, ליפט, דידי הסינית ואחרות. עם זאת, עד היום טרם התקבל אישור לדברים מפולקסוואגן או מגט.

  • עוד באותו נושא:
  • גט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully