וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי שתה יין ששומר על הסביבה?

רונית מטיאס

13.5.2019 / 11:50

וגם: חוגגים יום עצמאות בסביון,ממלאים משאלות בחברת איתוראן, עסקת ענק בחללי העבודה, ורוסלינה רודינה בשמלות כלה

אוכלים וקיימים

חיים שפיגל משה מרי ויאיר שפירא. רפי דלויה,
חיים שפיגל, משה מרי ויאיר שפירא/רפי דלויה

משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, ויאיר שפירא, מנכ"ל יקב הרי גליל, ארחו אמש במסעדת ניטאן-תאי של השף שחף שבתאי, ארוחת ערב פרי שיתוף פעולה עם פרויקט קימות. במסגרת שיתוף הפעולה דושנו כרמים בקומפוסט קפה ממוחזר.

באירוע הושק יין סוביניון בלאן 2018 הרי גליל יין ישראלי, יין ראשון שענביו צמחו על דישון אקולוגי זה. שבתאי הכין למוזמנים ארוחת ZWD (Zero Waste Dinner) - ארוחת טעימות ייחודית על טהרת ערכי הקיימות, שתוגש לקהל החל מה-16.5, כשבכל ארוחה יוגשו 9 מנות בהשראת ערכי הקיימות והיין הגלילי.

שחף שבתאי ויובל בן נריה. רפי דלויה,
שחף שבתאי ויובל בן נריה/רפי דלויה

בסיום הארוחה תופרד האשפה ותשלח לעיבוד לקומפוסט, כשעל כל סועד, ייתרם סכום לטובת פרויקט סביבתי בשיתוף עמותת יוזמת האנרגיה הטובה.

האירוע נפתח בקוקטייל, תערוכה בה הוצג תהליך מיחזור הקפסולות והפיכת הקפה לדישון, ארוחת ערב במסעדה, וקינוחים וטעימות קפה בטרקלין התחתון של המסעדה.

בטועמים: שרון שחר, סמנכ"ל החטיבה העסקית; רוני וייזר סמנכ"לית השיווק, מיכה ועדיה, היינן הראשי של יקב הרי גליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

ממריאים אל על

גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר. סיון פרג',
גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר/סיון פרג'

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, השיקו את הטיסות הישירות החדשות של החברה לסן פרנסיסקו. טיסת הבכורה הייתה במטוס הדרימליינר "חיפה" שעוצב באיורים של היעדים החדשים של החברה-סן פרנסיסקו ולאס וגאס. רגע לפני ההמראה, נערך בטרקלין "המלך דוד" ובשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט בהשתתפות הנהלת אל על והרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו.

אל על תפעיל טיסות ישירות לשבעה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק (JFK ו-EWR), טורונטו, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, אוסישקין אמר כי סן פרנסיסקו היא מבחינתם הגשמת חלום, והרב אמר שזאת לא פעם ראשונה שהוא נמצא בהשקת קו של החברה, והיה גם בהשקת הקו למיאמי, והתעניין אם הוא עובד טוב. אוסישקין ענה שהוא עובד מעולה. כששאל, מי טס ללאס וגאס, ענה אוסישקין שיתפלא אבל מלא, וזה הזכיר לו שהיה פעם בלאס וגאס במלון של שלדון אדלסון.

seperator

חגיגה לבנה

עתליה שמלצר, יעל לשם, לורי גייזלר ברינבויים. huawei,
עתליה שמלצר, יעל לשם, לורי גייזלר ברינבויים/huawei

עורכי הדין שמוליק ולורי גייזלר חגגו מסיבת יום עצמאות במשכנם החדש בסביון במעמד בכירי עולם המשפט והעסקים. המוזמנים נהנו ממוזיקה, נגן הסקסופון איתי בן-חיים, מבעלי יקב בן-חיים. בגסטרונומית: עמדות גיוזה, באן, המבורגר, פיש אנד צ'יפס, ושולחן מתוקים לתפארת מדינת ישראל.

לורי גייזלר ברינבויים, ארז ואורית סיניבר. huawei,
לורי גייזלר ברינבויים, ארז ואורית סיניבר/huawei

לבשו לבן: נטלי טיומקין ואיש העסקים צביקה בארינבוים, אחיה של לורי ואמם שלי; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה, בתה עופרה ובעלה ישראל רייף; פרופ' ארז סיניבר ועו"ד אורית מור סיניבר; שוש ויעקב גולברי, בעלי קבוצת גולברי; עופר גל, מבעלי ומנכ"ל הדיה; מיקה ועו"ד שרון נהרי; ניצה ועו"ד יוסי זילרברג.

לורי גייזלר וצביקה בארינבויים. מקור לורי,
לורי גייזלר וצביקה בארינבויים/מקור לורי
seperator

בוקר משאלות

דביר בנדק, גלית פרבר, ניר שרצקי, אבי בר אהרון. יח"צ,
דביר בנדק, גלית פרבר, ניר שרצקי, אבי בר אהרון/יח"צ

במסגרת סדנאות שעורכת עמותת Make A Wish בישראל במקומות עבודה הגיע אבי בר-אהרון, מייסד העמותה, לחברת איתוראן והעביר לניר שרצקי, המנכ"ל המשותף ולעובדים, סדנת משאלות. בממסגרת הסדנה נרתמו העובדים לסייע בהגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים והפכו לצוות הפקת משאלות. דביר בנדק, יו"ר העמותה, וגלית פרבר, אשתו של שרצקי שהצטרפה לאחרונה לוועד המנהל של העמותה התרגשו.

seperator

פריחת הנדל"ן

יוסי קורן, עופר שביט, שלומי בן זכרי, חנן מור, אבי מאור ואייל מוליאן.. אייל טואג,
יוסי קורן, עופר שביט, שלומי בן זכרי, חנן מור, אבי מאור ואייל מוליאן./אייל טואג

חנן מור ואבי מאור, בעלי קבוצת MORE , ערכו סיור ל-50 נציגי קרנות גידור ובתי השקעות בפרויקטים ובקניון MORE בחריש. מור ציין כי קצב הצמיחה של הקבוצה הוא מעל 20% שנתי, והם כאן לאתר את ההזדמנויות של המחר ולכן הם מתמקדים במרכז החדש כפי שמגדירים בחברה. הוא קרא לזוגות צעירים למהר ולרכוש דירה כי חלון ההזדמנויות הולך ואוזל. מור הודה לצוות המלווה אותו אבי מאור שותפו הבכיר, איילן מוליאן, סמנכ"ל הכספים; עופר שביט, סמנכ"ל נכסים מניבים; יוסי קורן, סמנכ"ל שיווק, מכירות ולקוחות; שלומי בן-זכרי, סמנכ"ל הנדסה; ועו"ד שרית שוגרמן פרלמוטר.

seperator

תיירות בחלל

קטרינה ברייטמן וערד מרום. גלית רגב,
קטרינה ברייטמן וערד מרום/גלית רגב

Regus, מקבוצת IWG, ענקית חללי העבודה הבינלאומית, חתמה עם גוליבר - קבוצת התיירות אונליין, על עסקת ענק להשכרת עמדות עבודה במרכז העסקים של Regus במתחם הטרמינל פארק באור-יהודה. גוליבר תעביר למתחם Regus את מטה הקבוצה וחברות הבנות-טרווליסט, חוליו ושופרסל טרוול.

ערד מרום, מבעלי קבוצת גוליבר, ציין כי העסקה נחתמה לאור הגמישות התפעולית המרבית שמאפשרת Regus ללקוחותיה והעובדה שהדיירים בחללי העבודה המשותפים יכולים להתמקד בפיתוח והצמחת הביזנס מבלי לעסוק בכל נושאי הלוגיסטיקה ואחזקת המשרדים.

seperator
מוטי אליאב,אלה בר דוד ונטלי זיו. משה מזרחי,
מוטי אליאב,אלה בר דוד ונטלי זיו/משה מזרחי

קונים און ליין

מוטי אליאב, מנכ"לeBay , עינב אהרוני יונס מנכ"לית ג'וינט ובכירי הנהלת eBay התכנסו במשרדי eBay ישראל שבנתניה עם 50 בעלי עסקים מאזור הגליל לאירוע סיום לתוכנית "מסחר מקוון, גליל" - חלק מתוכנית Retail Revival של eBay העולמית. הפגישה תניב 30 חנויות און-ליין פעילות ועוד 20 חנויות בשלבי הקמה, רובן בתחומי האופנה, תכשיטנות מוצרים מקומיים כגון קפה, שמן זית וסבונים שנמכרים כרגע ברשת לכל העולם.

seperator

רצים ומעלים

שמוליק זיסמן, מיקי ברקוביץ,לילית זיסמן, מיקי חיימוביץ, יעל ארד, ארנה סבן. יחצ,
שמוליק זיסמן, מיקי ברקוביץ,לילית זיסמן, מיקי חיימוביץ, יעל ארד, ארנה סבן/יחצ

בקאנטרי ג' ברמת-אביב, נערך המרוץ השנתי של העמותה לתסמונת רט בו כאלפי רצים וצועדים להעלאת המודעות למאבק לקראת מציאת תרופה מתאימה לתסמונת הנדירה בקרב הציבור הרחב. לילית ועו"ד שמוליק יסמן; ח"כ מיקי חיימוביץ; וארנה סבן, מיסדת ויו"ר קרן רמון, צעדו 5 ק"מ לזכרה של רונה רמון ז"ל, שהייתה פעילה בעמותה, השתתפה בכל המרוצים השנתיים ותרמה רבות לקידום המודעות לתסמונת.

מיקי ברקוביץ' ויעל ארד חילקו בסיום המרוץ גביעים לזוכי המרוץ השנתי. עו"ד זיסמן, מייסד העמותה אמר כי מרוץ ג' למען 'מלאכיות הדממה' נולד מתוך אמונה משותפת כי שילוב בין אירוע ספורטיבי לאפשרות לתרום לקהילה חושף את הרצים לקשיים הרבים והיום-יומיים איתם מתמודדות הבנות והמשפחות, וזו השנה ה-11 שהמרוץ מתקיים, כשהשנה היה רישום שיא של שרוב ל-1,200 משתתפים.

seperator

אוויר קריר

טוני לוי. אפי יוספי,
טוני לוי/אפי יוספי

איש העסקים טוני לוי הצטלם בדירת הפנטהאוז שלו בראשון לציון לקמפיין דיגיטל של מזגני הפרימיום של דייקין, המשווקים בישראל ע"י אלקטרה. לוי, בעל רשת חנויות התכשיטים BLESS המונה 48 חנויות ברחבי יפן, זכיין ללין ביפן שלפני כ-3 שנים, מכר 70% מללין יפן לחברת האחזקות היפנית TSI תמורת 35 מיליון דולר. הוא מנהל חברת כח אדם גדולה ביפן, מחזיק ומשכיר עשרות דירות יוקרה בעולם.

מחיר המערכת אותה מדגמן לוי כ-200 אלף שקל, והיא נחשבת לאחת ממערכות המיזוג הדירתי היקרות בישראל. לוי סירב לקבל שכר עבור יום הצילומים והסביר כי מאז ומתמיד הוא לא לוקח כסף לקידום מותגי על שהוא אוהב ומאמין בהם, בין אם זה מכוניות יוקרה, ביגוד, פריטי עיצוב לבית.

seperator

לא נורמלי

רוני קרן, קתרין קז'רסגארד רוני כרמל. HUAWEI,
רוני קרן, קתרין קז'רסגארד ורוני כרמל/HUAWEI

רוני קרן ומעיין כרמלי, מבעלות סטודיו העיצוב Pas Normal , אירחו את קתרין קז'רסגארד, מנהלת המכירות הבינלאומית של מותג העיצוב הדני Ferm Living, שהציגה את הראייה הייחודית של המותג לעיצוב חללי בית, וסקרה את הקולקציה החדשה והערכים מאחוריה - עיצוב פונקציונלי המאפשר לכל אחד לייצר את החלל שבו הוא מרגיש הכי נוח.

השנה הציגו ב-ferm Living קטלוג שסובב סביב חללי הבית השונים בשם The Home. בקטלוג צולמו נשים שונות מרחבי העולם, מצליחות כל אחת בתחומה, בסביבה הביתית שלהן ובמקום בו הן מרגישות הכי נוח, ופרשנותן האישית לחלל שצולם. הקטלוג העניק השראה לסטודיו Pas normal להפיק גרסה ישראלית לקטלוג דומה עם 4 נשים ישראליות.

seperator

תמונות בתערוכה

ניר שמול, דנית דברה, מוניקה לביא. אסף לוי,
ניר שמול, דנית דברה, מוניקה לביא/אסף לוי

למעלה מ-20 נערות מעמותת שניר, הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, הוזמנו ע"י הנהלת מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, ליום העשרה וסיור בתערוכה החדשה "מאחורי קירות המוזיאון". ניר שמול, יו"ר עמותת שניר, אמר כי העמותה יוזמת שיתופי פעולה עם מוזיאונים ואמנים על מנת להנגיש את האמנות בקרב ילדים ובני נוער שאין ביכולתם להיחשף לעולם זה.

מוניקה לביא, מנכ"לית ואוצרת ראשית של המוזיאון, דאגה לסיור עם הסבר מפורט על האמן נחום גוטמן ופועלו, תוך התמקדות והשתתפות פעילה ויצירתית בתערוכה המציגה את מאחורי הקלעים של עולם האמנות והמוזיאונים.

seperator

התמנון

מיטל נחום ואלון אופיר. huawei,
מיטל נחום ואלון אופיר/huawei

בסניף הדגל של רשת האופנה תמנון בקניון עזריאלי תל-אביב, הושקה קולקציית קיץ 2019 של הרשת. מיטל נחום מנהלת השיווק של הרשת, אירחה את ריף נאמן הפרזנטורית, כשהאירוע היה סביב השקת קולקציית 'לוני טונס' - קולקציה לכל המשפחה, עם דפוסי הדמויות האהובות והנצחיות: טוויטי, באגס באני, סילבסטר החתול והשד הטזמאני.

היו והתמוגגו: אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל-אביב; חן זהביאן, מנהלת השיווק; אלי פלוס, מנהל רשת תמנון; עדי צוקרון, מנהלת מחלקת עיצוב; רימון אחרק, מנהלת השיווק של נציגי וורנר ברדרס בישראל Ldi.

seperator

בואי כלה

רוסלנה רודינה ושלומית אזרד. מקו ניצן אופיר,
רוסלנה רודינה ושלומית אזרד/מקו ניצן אופיר

שלומית אזרד, מעצבת שמלות כלה ובגדי ערב, בחרה ברוסלנה רודינה לצילומי קמפיין שמלות הכלה. לצילומים בברצלונה הצטרף ולנטיין לאונרד, דוגמן צרפתי ואושיית אינסטגרם, בוגר הישרדות VIP צרפת. אזרד אמרה שרודינה היא ההשראה שלה, והיא חולמת לראות אותה בשמלת כלה בעיצובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully