וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה מציגה: פרויקט ההתנדבות הענק של 2019 יוצא לדרך

16.5.2019 / 13:35

הפרויקט החווייתי-קהילתי Coca Cola WOW 2019 מעודד צעירים להתנדב ולעשות טוב למען הקהילה. בסיום הפרויקט עשרות אלפי צעירים יגיעו לאירוע הקיץ הענק, שבו יופיע האמן הבין-לאומי ג'יי באלווין, לצד כוכבים מישראל ונבחרת של 16 צעירים שתצא למסע חוויתי ברחבי אירופה

שנתיים לאחר שהשיקה קוקה-קולה לראשונה פרויקט חווייתי-קהילתי ועודדה אלפי צעירים וצעירות להתנדב במגוון עמותות ברחבי הארץ, החברה משיקה כעת את ''Coca-Cola Wow 2019".

הפרויקט כבר הפך למסורת בקוקה-קולה, בזכות הנתונים המספריים חסרי התקדים המצביעים על מעורבות גבוהה. בשנת 2018 נחתם הפרויקט עם 24,655 מתנדבים ,שהשקיעו כ-107,053 שעות התנדבות בכ-50,000 משימות של עשיית טוב.

במסגרת הפרויקט תיבחר נבחרת של צעירים בגיל 18-16 מכל רחבי הארץ בגיל, שהתנדבו ועשו השנה הכי הרבה טוב למען הקהילה והחברה. אותם צעירים יזכו לטוס למסע ייחודי ורצוף הרפתקאות ברחבי אירופה. כדי להיבחר על הצעירים לעבור בהצלחה תהליך ובו שני שלבים. המתמודדים יצברו ניקוד אישי במשימות ומי שיצבור את מירב הנקודות יזכה להגיע לשלב המיונים ולהתמודד על מקום בנבחרת.

מבין אלפי המתמודדים תיבחר הנבחרת שתצא למסע חווייתי ברחבי אירופה. הנסיעה במסע תתבצע בלימו-בוס, חצי אוטובוס וחצי לימוזינה, והנבחרת תחווה חוויות בלתי נשכחות הכוללות ביקורים בשלל אתרים ואטרקציות בולטות. בנוסף לנבחרת, חברת קוקה-קולה ישראל תזמין את אלפי הצעירים והצעירות לאירוע מוזיקה ענק שבו היא תוקיר להם תודה על התנדבותם ועל הגעתם לניקוד הנדרש באמצעות עשיית טוב. האירוע יכלול הופעה בלעדית של האומן הפופולארי J BALVIN, לצד שלל אומנים מובילים מישראל. האירוע יתקיים בLive-Park- שבראשון לציון.

נבחר וואו טור קוקה קולה. עדי אשכנזי, אתר רשמי
גם לעשות טוב וגם ליהנות. הנבחרת של 2018/אתר רשמי, עדי אשכנזי

שלבי ההתמודדות בפרויקט Coca-Cola WOW 2019:

בשלב הראשון, שיחל בתחילת חודש מאי ויימשך עד אמצע יולי, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר הייעודי של הפעילות. בחשבון יהיה לכל מתמודד סל נקודות שאותו הוא יוכל למלא על ידי עמידה במשימות חברתיות שיוגדרו מראש. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה', המתמודדים יוכלו להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ. אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעלי חיים במצוקה. שעות ההתנדבות האלו יעניקו למשתתפים ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר בחשבונם האישי. מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בפרויקט הקיץ, 10,000 המתמודדים הראשונים אשר יגיעו לרף הנקודות הנדרש, יוזמנו לאירוע הענק.

בשלב השני, ייבחרו לאורך כל חודשי הפעילות כ-500 צעירים וצעירות, אשר צברו את הניקוד הגבוה ביותר על בסיס פעילות חברתית ועשיית טוב. אלו יעברו תהליך מיון ראשוני שבו הם יספרו על עצמם וינמקו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. חלקם יוזמנו לימי מיונים אשר יתקיימו בפני וועדה מיוחדת. בסוף כל יום של מיונים, ייבחרו 6-5 צעירים לנבחרת, עד להשלמה של 16 חברי הנבחרת.

אורלי פלקס, מנהלת השיווק של קוקה-קולה מסרה: "אנו גאים להכריז זו השנה השלישית על COCA-COLA WOW, מהלך המקדם את רוח ההתנדבות והנכונות לתרום לחברה. מבחינתנו זוהי הוכחה נוספת ליופי ולאיכות של הדור הצעיר, וזו הזדמנות ולהודות להם על אלפי שעות התנדבות ותרומה לקהילה".

ההשתתפות מיועדת לגילים 18-16. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully