וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: בנק הפועלים משיק ערבות בנקאית דיגיטלית ללקוחות עסקיים

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

23.5.2019 / 8:19

עד כה, הערבות הבנקאית הופקה על גבי מסמך פיזי המודפס על נייר, הפיתוח החדש מאפשר הפקה ושליחה של הערבות כקובץ דיגיטלי מכל מקום ובכל זמן. הכירו את השירות החדש

סניף בנק הפועלים. יח"צ,
ערבות בנקאית דיגיטלית היא צעד נוסף שנועד להקל על לקוחות עסקיים/יח"צ

הנפקת ערבות בנקאית דיגיטלית יוצאת לדרך: בנק הפועלים יחל היום (23.5) להנפיק ערבויות דיגיטליות ללקוחות החטיבה העסקית, זאת לאחר שהתקבל השבוע אישור הפיקוח על הבנקים לקידום חדשנות עסקית מבוססת טכנולוגיה גם בתחום זה

מדובר בפריצת דרך בעולם הערבות הבנקאית: לקוחות עסקיים נדרשים לעיתים קרובות להפיק ערבות בנקאית במהלך התמודדות על מכרזים, או בעת חתימה על חוזים והתקשרויות. עד כה, הערבות הבנקאית הופקה על גבי מסמך פיזי המודפס על נייר וניתן פיזית ללקוחות בסניף, לאחר תהליכי הפקה שלעיתים הטריחו את הלקוחות ואת המוטבים.

הפיתוח החדש מאפשר הפקה ושליחה של הערבות כקובץ דיגיטלי מכל מקום ובכל זמן ללא צורך בהגעה לסניף וללא תלות בשעות פעילות הסניף. כעת, יוכלו הלקוחות העסקיים לנהל מספר רב של ערבויות בו זמנית בצורה נוחה יותר, והמוטבים יקבלו את הערבויות באופן ישיר בדואר האלקטרוני ויוכלו לשמור אותה בקלות.

ערבות דיגיטלית, בנק הפועלים. יח"צ,
כעת, יוכלו הלקוחות העסקיים לנהל מספר רב של ערבויות בו זמנית בצורה נוחה יותר, והמוטבים יקבלו את הערבויות באופן ישיר בדואר האלקטרוני/יח"צ

הבנק רואה בצמיחת לקוחותיו יעד אסטרטגי ושם לו למטרה להביא את בשורת המהפכה הדיגיטלית גם למגזר העסקי. לשם כך הוא מפתח מגוון רחב של כלים, מוצרים ושירותים מתקדמים ללקוחות. בסביבה העסקית המשתנה ורוויית האתגרים, ניהול פיננסי נכון וגמיש של הפעילות העסקית מהווה תנאי הכרחי להצלחת העסק ולצמיחתו.

אוסנת נמט, מנהלת מטה השיווק של החטיבה העסקית: "אנו משקיעים מאמצים רבים בהקשבה ללקוחות העסקיים, בלמידה ובהבנת הצרכים שלהם ובשיפור מתמיד של הפתרונות הדיגיטליים שאנו מציעים עבורם. הערבות הדיגיטלית היא צעד משמעותי בהצעת הערך הרחבה ביותר שמציע בנק הפועלים ללקוחותינו".

סער זכריש, מנהל אגף הדיגיטל בחטיבת החדשנות: "בנק הפועלים מביא את הכלים החדשניים ביותר, לאחד מהתחומים המסורתיים ביותר - עולם הערבויות. אנחנו גאים להיות הבנק הראשון שהוביל פיתוח חדש בתחום זה, מתוך התפיסה שהלקוחות העסקיים צריכים להתפנות למה שחשוב להם באמת - ניהול העסק שלהם".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

בנק הפועלים השיק את המרכז הארצי לייעוץ פנסיוני ותכנון פרישה

בשיתוף בנק הפועלים

ארבע שאלות ותשובות על ערבות דיגיטלית

האם לקוח עדיין יידרש להגיע לסניף בשביל לקבל/להוציא ערבות?
לא. הערבות הבנקאית תונפק דיגיטלית ותהיה זמינה ללקוח באתר.

האם ניתן להדפיס את הערבות הדיגיטלית?
כן, אך המקור הוא הקובץ הדיגיטלי בלבד, כיוון שהקובץ הדיגיטלי מכיל רכיב דיגיטלי של חתימה אלקטרונית מאושרת, המבטיח את האותנטיות של הערבות הבנקאית וזיהוי של הבנק כגורם המנפיק של הקובץ.

האם חייב להיות לקוח בנק? איך זה בדיוק קורה?
כדי ליהנות מהשירות זה, מבקש הערבות צריך להיות לקוח החטיבה העסקית של בנק הפועלים ולנהל את חשבונות בבנק. המוטב אינו חייב להיות לקוח של בנק הפועלים.

האם השיטה בטוחה?
כן. הערבות תיחתם בחתימה אלקטרונית מאושרת, בהתאם לחוק חתימה אלקטרונית, אשר מונעת את היכולת לעשות שנויים בלתי מורשים בקובץ לאחר חתימתו.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully