וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לתרום למלחמה בסוכרת

רונית מטיאס

29.5.2019 / 10:29

וגם: קו חדש של אל על למנצ'סטר, נרתמים למען נערות בסיכו, בסודה סטרים אוכלים למען השלום ושורת אירועי תרבות באלוני

אירוע מתוק

טל מקובר, קרן קופילוב, אורית בנבנשתי וקותי לוריא. HUAWEI,
טל מקובר, קרן קופילוב, אורית בנבנשתי וקותי לוריא/HUAWEI

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, בראשות קרן קופילוב-הייניש, ערכה אמש ב"סמולרש" את אירוע ההתרמה השנתי לגיוס כספים למחקר למציאת מרפא למחלה.

בתורמים: איתן גל, בעלים ומנכ"ל קבוצת כמיפל; אורית בנבנשתי, מנכ"לית ובעלים קבוצת תגבור ובעלה קותי לוריא; יהודית זינגר, סמנכ"לית כספים אמות השקעות; חנן ידידיה, לשעבר משנה למנכ"ל בנק יהב; חברות הועד המנהל יפית קרת, בעלים ומנכ"לית "פרוקסימו", וטל מקובר, בעלים "טינקינג מרקטינג ".

גל רגב, בת 18 שמתמודדת עם סוכרת, הנחתה ושיתפה את הקהל בסיפורה האישי, וברי סחרוף הופיע לקינוח.

seperator

גוזרים וטסים

גונן אוסישקין, אלי דפס ומיקי שטרסבורגר. סיוון פרג',
גונן אוסישקין, אלי דפס ומיקי שטרסבורגר/סיוון פרג'

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, אלי דפס היו"ר, ומיקי שטרסבורגר, מנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, השיקו את הקו החדש של החברה למנצ'סטר באנגליה, בטקס גזירת סרט, רגע לפני שטיסת הבכורה המריאה. אוסישקין אמר כי כל פתיחת קו מרגשת מחדש, סיפר כי הם מחדשים את הקו למנצ'סטר לאחר 19 שנה, איחל לכולם חוויה מרתקת עם הפתעות שהכינו והודה לכל מי שלקח חלק במהלך משמעותי זה.

seperator

מנהלים ותורמים

מרים גולן, דנה אביב ועדי אולמרט. אור גפן,
מרים גולן, דנה אביב ועדי אולמרט/אור גפן

דנה אביב, אופיר ואבי שגב, בעלי בית ההשקעות "אביב-שגב", נרתמו למען נערות בסיכון, והשיקו מיזם ייחודי לייעוץ וחינוך פיננסי כלכלי עם אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב בראשות עו"ד עדי אולמרט. אירוע ההשקה נערך בביתם של ניצן ודנה אביב אופיר, על ארוחת סושי של מסעדת "קיוטו".

דנה אביב, עדי אולרמט, שרון איילון ואבי שגב. אור גפן,
דנה אביב, עדי אולרמט, שרון איילון ואבי שגב/אור גפן

"מנערות בסיכון לעצמאות פיננסית", הוא פרויקט יזום של בית ההשקעות "אביב-שגב" שיכשיר נערות מתוכנית המנטורינג של אוניברסיטת תל-אביב שייסדה פרופ' מרים גולן לפני 16 שנה במסגרת בית ספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל-אביב, ומכשירה נערות וצעירות שחוו בחייהם קשיים ומצוקה. הפרויקט החדש יקנה למשתתפות כלים להתמודדות עם סוגיות פיננסיות וצרכניות והתנהלות פיננסית נבונה בדרך לעצמאות כלכלית.

במשיקים: אורי פז, מבעלי קרן ההשקעות פנינסולה; רן נוסבאום, מבעלי פונטיפקס; איש העסקים תמיר ויצמן; גלית וניר שרצקי, מבעלי איתוראן; שירז טל ורוב וונדרס מבעלי "ניו"; ניר טל, מנכ"ל משכית; עו"ד אלינור תירוש; רון אבידן ולימור גולדשטיין; שמעון בבו, מבעלי "קיוטו".

seperator

בוקר חדשני

רונן בר שלום ותלמה בירו. אבשלום ששוני,
רונן בר שלום ותלמה בירו/אבשלום ששוני

איגוד השיווק הישראלי ערך בבורסה לניירות ערך בתל-אביב כנס שנתי בנושא חדשנות בעולם השיווק וחשיבות החיבור בין סטארטאפים לשיווק. בכנס דנו בנושאים חדשניים ורלוונטיים ביניהם: החומרים מהם עשויה חדשנות, עתיד הפרסום בעולם הגיימינג, השפעת הפרסונליזציה על עולם השיווק, מדוע המפרסמים עוברים לפרסומות וידיאו אינטראקטיביות ומה הוביל לרכישת דינמיק אילד הישראלית ע"י מקדונלד'ס.

גיל שגיב, סיגלית הורן גלפרין, מיקי ברקן ודני שרף.. אבשלום ששוני,
גיל שגיב, סיגלית הורן גלפרין, מיקי ברקן ודני שרף./אבשלום ששוני

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, דיברה על התכונות הנדרשות כדי ליצר חדשנות בארגונים, והסבירה כי חדשנות היא לא רק טכנולוגיה, בטח לא טכנולוגיה פורצת דרך. לגופים שהם דוגמה לחדשנות כמו AiRBNB, או GETT או ספוטיפיי, אין טכנולוגיה שמשנה סדרי עולם. חדשנות היא קודם כל החדשנים שהוגים אותה ומוקסמים ממנה ומכורים לה ומוציאים אותה מן הכח אל הפועל.

בדוברים: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל האיגוד; ליעד אגמון, מייסד-שותף ומנכ"ל Dynamic Yeild; איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר; גיא אבן, ראש אגף שיווק ודיגיטל שופרסל; רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"לית שיווק טבע בישראל; אליקים דרורי, מנכ"ל ומייסד Coolix.

seperator

תרבות מסוגננת

אלון שגיא אלברטו ביאגטי לאורה בלדסארי טלי לוין וענת פרץ דווידי. אסף לב,
אלון שגיא, אלברטו ביאגטי, לאורה בלדסארי, טלי לוין וענת פרץ דווידי/אסף לב

חברת אלוני השיקה במלון סטאי את אלוני קאלצ'ר 2019, סדרת אירועים חווייתיים שסוקרים את הטרנדים בארץ ובעולם. אורחי הערב היו אדריכל העל האיטלקי אלברטו ביאגטי והאמנית לאורה בלדסארי, שסיפרו על שיתוף פעולה עם לואי ויטון, במסגרתו עיצבו שולחן אירוח שהוצב השנה בשבוע העיצוב במילאנו.

האדריכלים והמעצבים נהנו מארוחת-ערב, והרצאה של ביאגטי ובלדסארי. אלון שגיא, סמנכ"ל בכיר ברשת אלוני ברך את טלי לוין על כניסתה לתפקיד החדש כמנכ"לית אלוני, והודה לאלדד בן-משה, מנכ"ל אינרום, על שיתוף פעולה ועשייה אינסופית.

לוין הבטיחה שנה נוספת של פעילות ותכנים שתעסוק בתרבויות, חומרים, שימושים, ועיצובים. הפתעת הערב הייתה בלדסארי, שגילתה שהיא גם זמרת אופרה באיטליה, ובאופן ספונטני שרה לאורחים.

באמנותים: דניאל חסון, דנה אוברזון, יובל סמואלוב, מיכי סתר, מיכאל אזולאי, סרג' בן דוד, סנדרה חליבה, ישראלה וסר.

seperator

שותים וקיימים

אפרת אנזל, עומרי רגב, פאולו פיגיירדו, עדיה לנגה. ספיר קוסא,
אפרת אנזל, עומרי רגב, פאולו פיגיירדו, עדיה לנגה/ספיר קוסא

עומרי רגב, מנהל שיווק IBBLS ועדיה לנגה, מנהלת הצוות המקצועי בחברה, ערכו במסעדת "קלארו", את חצי גמר תחרות וורלד קלאס ישראל (world class Israel) שבסיומה יבחר הברמן הטוב ישראל שיסע לייצג את המדינה בתחרות העולמית שתתקיים השנה בסקוטלנד. חצי הגמר שהיה בסימן קיימות וצמצום מזון, נערך יומיים, במהלכם עברו המתחרים על תואר הברמן הטוב בעולם, יום של סדנאות שכל כולו עסק בצמצום מזון, קיימות והעלאת המודעות לנושא - כקהילה מובילה בתחום האירוח, בכדי שיוכלו להפיץ את הבשורה.

פאולו פיגיירדו, השגריר העולמי של מותג הוודקה ההולנדית - קטל וואן ואפרת אנזל, פעילה בעולמות הקיימות ושמירה על הסביבה, שפטו והעבירו את הסדנאות.

seperator

פורשים כנפיים

טליה בזרנו, ניר ברונשטיין, עמוס אפל. אביב חופי
טליה בזרנו, ניר ברונשטיין, עמוס אפל/אביב חופי

בסינמה סיטי שבגלילות התקיים אירוע התרמה ל"כנפיים של קרמבו" - תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. באירוע הושק חוג "החברים של קרמבו", בהובלת עמוס אפל, מבעלי רביבה וסליה וחבר ותיק ופעיל בתנועה, שהוביל את הקמת חוג החברים, ויעמוד בראשו.

ליאור ורמי יהושוע. אביב חופי
ליאור ורמי יהושוע/אביב חופי

נהנו מהופעת טרום בכורה של יובל בנאי, ששר את שירי יוסי בנאי: ליאון קופלר, מבעלי סופרפארם וזוגתו רחל מישורי; אילן קפון, מבעלי השליטה באקרו נדל"ן; שמואל דורנשטיין, מנכ"ל ומבעלי רב-בריח; ניר ברונשטיין, יו"ר הועד המנהל של התנועה וטליה בז'רנו המנכ"לית; שוקי שוורץ, מבעלי טולמנס; רם לנדס, מבעלי חברת קודה ועו"ד אסתר ברק; אבי באום, מבעלי חילן; צחי ברזובסקי מפרודלים; יודפת ופנחס בוכריס, מבעלי קרן SOMV.

seperator

אוניברסיטה לקפה

אורי פדרמן,לבנת אוחיון ,סיון הור. HJM,
אורי פדרמן,לבנת אוחיון ,סיון הור/HJM

משפחת פדרמן, בעלת חברת הקפה לנדוור, השיקה את אוניברסיטת הקפה הראשונה בבית הקלייה הראשון בארץ שבחולון. המוזמנים נהנו משלל פעילויות ביניהן: סדנאות ייחודיות בנושא קפה, סיור באוניברסיטה וצלילה לתהליך הכנת הקפה.

אורי פדרמן אמר שהם שמחים וגאים להשיק את אוניברסיטת הקפה הראשונה בישראל, וציין כי לנדוור מתמחה בייצור קפה איכותי ומוביל כבר 100 שנה ותמשיך לפרוח ולחדש את שוק הקפה.

seperator

פקק אווירי

שלומית תשובה, אלכס קורן ועמוס שפירא. נדב קרלינסקי,
שלומית תשובה, אלכס קורן ועמוס שפירא/נדב קרלינסקי

בכירים מהארץ ומהעולם התכנסו בוועידת ישראל לתעופה כדי לדון בהווה ובעתיד של עולם התעופה, על רקע התפתחויות ואתגרים טכנולוגיים העומדים לפתחה של התעשייה. עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט ומנשיאי הועידה, שמח לפגוש רבים מעובדי אל-על שהעלו זיכרונות מהימים בהם היה מנכ"ל אל-על.

שפירא ביקר בביתן של חברת Xsight Systems הישראלית, המדורגת ברשימת משרד הכלכלה ל-100 המוצרים החדשניים של ישראל מיום הקמתה, מערכת המסייעת בניהול וייעול פעילות מסלולי הטיסה, ונותנת מענה בטיחותי למגוון רחב של מפגעים הנמצאים על המסלול כמו עצמים זרים, פעילות ציפורים, מדידה ושערוך של גשם, שלג או קרח.

אלכס קורן, מנכ"ל אקסייט סיסטמס, ושלומית תשובה-וינקלר, דירקטורית בכירה לניהול מוצר, סיפרו לשפירא כיצד המערכת האוטומטית של אקסייט, המבוססת על בינה מלאכותית, יכולה לסייע לשדות תעופה להגדיל את הקיבולת לאור הגידול המשמעותי בנפח התנועה האווירית שהולך וגדל.

seperator

מקמפנים ומרימים

שמחה אלפסי, אסף גורן, מיכל דבורצקי ואתי גוילי. שלומי אלפסי,
שמחה אלפסי, אסף גורן, מיכל דבורצקי ואתי גוילי/שלומי אלפסי

אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל, ערך אירוע במהלכו חשף לראשונה את המיתוג החדש וקמפיין הקיץ של החברה שעלותו מוערכת ב כ- 4 מיליון שקל. המוזמנים הרימו כוסית והתרגשו מקמפיין הטלוויזיה שאיסתא מעלה.

היו והתרגשו: אתי גוילי, יו"ר איסתא ישראל; מיכל דבורצקי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל; שמחה אלפסי, סמנכ"לית תיירות פנים; רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא ובכירים נוספים.

seperator

רואים ומתחדשים

קובי בש ג'סטין גו מר סאנג רוק קים וירון מרקוביץ'. יוסי אלטרמן,
קובי בש, ג'סטין גו, מר סאנג רוק קים וירון מרקוביץ'/יוסי אלטרמן

בכירי SAMSUNG וסמליין - היבואנית הרשמית, השיקו ב"מטרופולין", לראשונה בישראל, מסכי טלוויזיה הפועלים בטכנולוגיית QLED 8K - הרזולוציה החדשה והמתקדמת ביותר בתחום הטלוויזיות.

היו והתרשמו: ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל; סאנג רוק קים מנהל חטיבה העסקית של חטיבת, ירון מרקוביץ', משנה למנכ"ל בסמליין וחן הראל, מנהל תחום הטלווזיות בסמליין.

seperator

ארוחת שלום

ג'לאל סלאם, דניאל בירנבאום ושגב משה. סיון פרג,
ג'לאל סלאם, דניאל בירנבאום ושגב משה/סיון פרג

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, ערך במפעל ברהט ארוחת "איפטאר" בהשתתפות שגריר ארצות הברית דוד פרידמן, ראשי רשויות יהודים וערבים, מנכ"לים, עובדי החברה. עיתונאים זרים מהעולם שהגיעו במיוחד, שמעו סקירה על ישראל כאומת חדשנות, סיירו עם בירנבאום במפעל ושמעו על תכניותיו: הרחבת היוזמות למען הדו-קיום, בהן הקמת קו ייצור לנשים בדואיות במועצה המקומית כספייה, בתוך מבנה קהילתי שחלקו האחורי משמש כמסגד, והקמת פעוטון דו-לשוני שיפעל מחודש ספטמבר בתוך שטח המפעל ברהט.

בתום הסעודה, הגישו השפים שגב משה וג'לאל סלאם (טוטו) את "כנאפת השלום" - קינוח מיוחד שמשלב מוטיבים מהמטבח היהודי והערבי, ונערך מופע חיבור לבבות, בהשתתפות כתריה, בת אלה, הזמר המוסלמי היתאם אג'שי ולהקת ילדים שמורכבת ממאה ילדים מוסלמים ויהודים.

seperator

TO BE OR NOT TO BE

מיכל כהן אורי וטרמן אלין כהן ודוד קדוש. סיון פרג,
מיכל כהן, אורי וטרמן, אלין כהן ודוד קדוש/סיון פרג

רשת הפארם Be , ערכה ב"ארקו" אירוע להשקות הקיץ המרכזיות ל-2019 בתחום הביוטי, המבטיחות את המשך צמיחת הרשת בקטגוריות הקיימות, לצד פתיחת קטגוריות חדשות ושירותים פורצי דרך. ההשקות יכללו שרותי איפור אקספרס והדבקת ריסים, מותגי שיזוף עצמי, מותגי שיער מקצועיים וקולקציות איפור של אושיות רשת ישראליות מובילות, ביניהן אלין כהן, שהשיקה קולקציית איפור על שמה.

היו ונחשפו: אורי וטרמן, מנכ"ל רשת BE מקבוצת שופרסל ודני דרימר המשנה למנכ"ל; גליה תורן, יועצת אסטרטגית לתחום הביוטי ב-בי; מיכל אלבז, יבואנית סן טרופה בישראל; דוד קדוש, בעלים ומנכ"ל אמיקה בישראל.

seperator

סייבר בדרום

זיו שילון, מירי ברגר, משה קרוצ'י, אריה כץ, נטע קלע-מדר, יעל וילה. דייגו מיטלברג,
זיו שילון, מירי ברגר, משה קרוצ'י, אריה כץ, נטע קלע-מדר, יעל וילה/דייגו מיטלברג

יזמים ואנשי תעשייה ואקדמיה הדרימו לכנס "מהנדסים חברה" ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. הכנס נפתח בתערוכת פרויקטים הנדסיים-חברתיים שפיתחו הסטודנטים.

ד"ר יעל וילה, מומחית סייבר ולשעבר סגנית נשיא סיסקו העולמית, שיתפה שהיא עתידה להצטרף למיזם 'פסיפס' ולנהל את מה שיהיה המאגר הגנומי קליני הלאומי בישראל. משה קרוצ'י, דיקן הסטודנטים ויוזם הכנס העניק פרס בשווי 10,000 שקל לצוות סטודנטים שפיתח מערכת התראה לרוכבי אופניים על סכנה מאחור, במסגרת האקתון שהובילה המכללה עם חברת מובילאיי.

התרגשו: עדי זמיר, יזמית ומנכ"ליתPINK OF VIEW ; זיו שילון; מירי ברגר ואריה כץ מהסטארטאפ 6DEGREES; ד"ר נטע קלע-מדר, ראש המרכז ליזמות וחדשנות ב-SCE; יוסי ליבר, מנהל פעילות שטח ב- ORCAM ישראל.

seperator

פקק בשדה

אורי אלדר ויניב מלינרסקי. רפי דלויה
אורי אלדר ויניב מלינרסקי/רפי דלויה

מותג הבירה גולדסטאר, באמצעות משרד הפרסום מנצ', השיק בנתב"ג מיצג ייחודי באורך של 18 מטרים המורכב ממאות אלפי פקקי בירות גולדסטאר, המיצג הוצב לתקופה של כשנה, בהשקעה כספית של כמיליון שקל.

seperator

ניו יורק תל אביב

יוסי אירני אופירה אסייג. רפי דלויה
יוסי אירני ואופירה אסייג/רפי דלויה

יוסי, יפעת, ורוני אירני, והדור הצעיר תומר ודור אירני, בעלי רשת פקטורי 54, השיקו בחנות ב-TLV MALL, קולקציית נעלי סניקרס במהדורה מוגבלת של FILA Disruptor בגרסה נוצצת, שעוצבו בשת"פ עם מגזין VOGUE , והושקו רשמית בטקס המט גאלה שהתקיים בניו- יורק. בעמדת ה-DJ נטלי דדון, הפרזנטורית של FILA בישראל.

באופנתיים: אבי זמיר, מנכ"ל גינדי; גלית גוטמן, אופירה אסייג, מלי לוי, משי קליינשטיין, שירן סנדל, עדי ביטי, רוסלנה רודינה, ג'ני צ'רוואני, שי-לי שינדלר, אלינה לוי, תאלין אבו חנה, נלי תגר.

seperator

שומרים על קשר

חיה הרפז מאיה סגל וכוכי איבגי צילום. חגי שמואלי,
חיה הרפז, מאיה סגל וכוכי איבגי צילום/חגי שמואלי

בכירי עמותת קשר לבעלי מגבלות בוויסות חושי נפגשו בקניון הדר בירושלים עם סטודנטים מתכנית שגרירי רוטשילד - תכנית למנהיגות חברתית, שיזמו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל בשם "שעה שקטה", להעלאת המודעות לאנשים הסובלים מוויסות חושי, והנמצאים על הספקטרום האוטיסטי. כוכי איבגי, מנהלת השיווק של הקניון ומאיה סגל מנכ"לית עמותת קשר ברכו.

seperator

בקטנה

+ היטאצ'י ונטרה ישראל-חברת בת של תאגיד היטאצ'י, קיימה אירוע בכירים בבית אנדרומדה בתל-אביב, בהשתתפות לקוחות, שותפים ובכירי החברה מחו"ל, ביניהם פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה; גיא מורגן ריב, אחראי תחום ענן ושירותים מנוהלים; וסרי ואסירדי, מנהל טכנולוגיות לתחום שירותים ופתרונות גלובליים.

+ ערד מרום, אורי אלון ודן אביעזר, בעלי קבוצת גוליבר; זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר תיירות; תמר גרזון, מנכל"ית טרווליסט; וכרמית דותן, מנכ"לית חוליו המריאו לחופשת גיבוש ברומא עם 100 עובדים מצטיינים. הטיול כלל סיור קולינרי בעיר, סיור מודרך באתרים הפופולריים, ופיקניק בגני וילה בורגוזה.

+ רצף האירועים של הבורסה של טורונטו (TSX) בישראל ממשיך. אתמול פתחו את המסחר בבורסה של טורנטו אוהד האבר, מנכ"ל חברת מערכות השקייה הישראלית Water Ways Technologies (בשמה הקודם אירי אלטל), מנהלי ועובדי החברה ונציגי הבורסה של טורונטו, רוב פטרמן, סגן נשיא לפיתוח עסקי גלובלי ויוסי בוקר, ראש הפעילות של ה-TSX בישראל.

חודשיים לאחר שהחברה נרשמה למסחר ב- TSXV, הבורסה לחברות צעירות בטורונטו, לחצו מנהלי Water Ways Technologies על הפעמון והתניעו את המסחר בבורסה המגלגלת מחזור יומי של כ- 12 מיליארד דולר קנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully