וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך גם אתם יכולים לצלם תמונה יפהפייה שכזאת

בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ

4.6.2019 / 8:15

לא משנה אם אתם צלמים מקצועיים או חובבניים, עדשות 7Artisans יספקו לכם סרטוני וידאו וצילומי סטילס סופר איכותיים. יצרנית האופטיקה הסינית 7Artisans מגיעה לישראל עם כמה עדשות חדשות שאתם חייבים להכיר

סטודיולנד. יח"צ,
כדי שהתמונה תהיה איכותית ומיוחדת אתם צריכים קודם כל עדשה מעולה. עדשות מירורלס של 7Artisans בסטודיולנד/יח"צ

בקיץ 2015 נפגשו לארוחת ערב 7 אומנים סיניים. הם חלקו יחד בהתלהבות רשמים מעולם הצילום כשחלק מהם התמחו בתחום הייצור וחלקם בתחום העיצוב. בסיום הארוחה הם הגיעו למסקנה פשוטה - אם כל אחד יתרום מכישרונו ומניסיונו הם יוכלו ליצור עדשות מצלמה מעולות. כך נולדה 7Artisans, יצרנית האופטיקה הסינית שבזכותה צלמים מכל העולם - מקצוענים וחובבניים - נהנים מעדשות מכניות סופר-איכותיות שמבחינת התמורה לכסף הן ככל הנראה המשתלמות ביותר שיש.

עדשות 7Artisans נועדו למצלמות ללא מראה, כלומר מצלמות שבהן אין צורך בפריזמה גדולה שמקרינה את התמונה המצולמת אל העינית האופטית, והאובייקט המצולם נשקף ישירות למסך ללא "תיווך". עכשיו הצלמים בישראל יכולו להנות מאותן עדשות של 7Artisans בזכות סטודיולנד, החברה שממוקמת ברמת השרון ומספקת שירות מעולה ואמין, המחירים חסרי תחרות בארץ, וכמו כן ניתן לרכוש באמצעות אתר נגיש ונוח המציע משלוחים לכל הארץ.

היתרון הגדול ביותר של עדשות 7Artisans הוא החדות המדהימה, שנוצרת בעקבות השימוש בזכוכית מלוטשת בסטנדטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם, ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות שהופכות את העדשות המכניות לכאלה שמספקות תמונות מושלמות במחיר שווה לכל נפש.

העדשות עצמן הן מכניות, כלומר הצמצם והפוקוס ידניים, הן מושלמות לצילום וידאו ולצלמי סטילס מתקדמים. כיום המצלמות מאפשרות לנו לכוון פוקוס באופן אוטומטי, אבל חובבי צילום וצלמים מקצועיים יודעים היטב לפקס לבד, באופן ידני, וליהנות מעדשות בעלות חדות גבוהה מאוד, שמתאימות לתנאי תאורה חלשה ומספקים תמונות פורטרט ונוף מרהיבות. בקרוב תגיע גם סדרת עדשות מאקרו למצלמות מירורלס והמגוון הרחב יאפשר לצלמים ליהנות מאפשרויות חדשות.

1.4F 28mm
אורך: 72 מ"מ
משקל: 488 גרם
עדשה מצוינת לצילום פורטרטים ואנשים בתנועה, עם יכולת ניצול אור גבוהה ונהדרת גם לצילום מבנים ורחוב בזכות מפתח צמצם של F1.4.

1.4F 50mm
אורך: 48 מ"מ
משקל: 400 גרם
עדשה בעלת בוקה מרשים מאוד (עומק שדה מטושטש), כך שהיא מושלמת לצילום פורטרטים ואנשים, ומספקת חדות וניגודיות מושלמות כמעט בכל תנאי תאורה.

סטודיולנד. יח"צ,
לעדשת 1.4F 28mm חדות וניגודיות ברמה גבוהה/יח"צ

2.0F 35mm
אורך: 43 מ"מ
משקל: 320 גרם
עדשה זו מעניקה פרספקטיבה של עין אנושית, מה שהופך אותה למושלמת עבור צילום אובייקט מרכזי.

1.2F 35mm
אורך: 32 מ"מ
משקל: 150 גרם
עדשה קטנה שובבה ואיכותית מאוד, נוחה לתפעול ומספקת תמונות וידאו איכותיות של נוף ועצמיםעם משחקי פוקוס שהופכים את הצילומים לאמנותיים.

1.4F 55mm
אורך: 55 מ"מ
משקל: 272 גרם
עדשה נוחה מאוד לתפעול ותנועת הטבעות חלקה. העדשה תספק לכם צילומי טבע מרשימים, וניגודיות הצבעים שלה מספקת תוצאות יפהפיות כמו גם הבוקה שלה, כלומר מידת איכות הטשטוש, מהטובים בקטגוריה שיש לעולם הצילום להציע.

סטודיולנד. יח"צ,
עדשת 1.4F 55mm מנפיקה צילומי טבע מרשימים/יח"צ

2.8F 12mm
אורך: 66 מ"מ
משקל: 265 גרם
עדשה סופר-איכותית עם טבעת פוקוס רחבה ונוחה לשימוש אשר מסתפקת בשליש סיבוב בלבד, כדי לאפשר את טווח המיקוד לצילום. גם טבעת הצמצם מספקת חווית משתמש נוחה בעזרת שליש סיבוב בלבד להשגת התוצאות הרצויות. הצבעוניות שהיא מספקת הופכים אותה למושלמת עבור צילומי אוכל, טבע ואובייקטים על רקע נוף, גם בתנאי תאורה חלשים.

1.8F 50mm
אורך: 40 מ"מ
משקל: 167 גרם
עדשה מושלמת לצילום פורטרטים, שמאפשרת בוקה נהדר ומשחקי צבעים נהדרים ברקע. למרות שהיא כה קטנה נוח לתפעל אותה בעזרת שתי אצבעות בלבד, הניגודיות והחדות שלה מרשימות.

סטודיולנד. יח"צ,
עדשת 1.8F 50mm תספק לכם בוקה נהדר ומשחקי צבעים נהדרים ברקע/יח"צ

1.8F 25mm
אורך: 32 מ"מ
משקל: 143 גרם
עדשה מיניאטורית, שמספקת תמורה מעולה למחירה. חישוק הצמצם מעט קשיח כדי להקל על האצבעות לדייק אותה למרות גודלה, היא מתמודדת היטב עם כל תנאי התאורה ומספקת חדות נהדרת גם כשמדובר באובייקטים קטנים על רקע אובייקטים גדולים או נוף.

2.8F 7.5mm
אורך: 55 מ"מ
משקל: 302 גרם
עדשה זו נקראת גם עין-הדג בעלת חישוקי צמצם ופוקוס נוחים, בעלת מגן שמש מתכתי שאינו מתפרק. זווית צילום של 180 מעלות ויכולת התמקדות מצוינת באובייקט תעזור לכם לצלם תמונות וסרטונים איכותיים, בעלי חדות גם בזוויות התמונה או הסרט. מתאימה לצילומי רחוב, צילומי נוף ולילה וגם צילומי נדל"ן, בלי שהאובייקט יבוא על חשבון הרקע.

בלוגר הצילום הפופולרי הצלם טל רביבו, התנסה בעדשת ארטיזנס 55 מ"מ והרשמים שלו ממנה היו חיוביים ביותר. "בשורה התחתונה - התוצאות מצוינות", אומר רביבו, "העדשה קלה יחסית ונוחה לנשיאה, מתאימה לאנשים כמוני שנמצאים בתנועה מתמדת. הפוקוס הידני העלה בי חששות אבל מצאתי את עצמי מתחבר יותר לתהליך הצילום ולתוצר הסופי". לסיכום, מומלץ לקפוץ לסטודיולנד מצלמות ולהתנסות כדי לבחור את העדשה שמתאימה לכם.

בלוגר הצילום טל רביבו עם עדשת 55 מ"מ 7Artisans. טל רביבו,
"מצאתי את עצמי מתחבר יותר לתהליך הצילום ולתוצר הסופי". בלוגר הצילום הצלם טל רביבו/טל רביבו
בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully