וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילך אשר-טופילסקי פורשת מתפקידה כמנכ"לית בנק דיסקונט; מצטרפת לקרן פימי כשותפה בכירה

רון שטיין

5.6.2019 / 9:07

טופילסקי, מנכ"לית הקבוצה מאז פברואר 2014, הודיעה היום על החלטתה לסיים את תפקידה לאחרונה רווחו השמועות כי אשר טופילסקי תוכל לקבל את תפקיד מנכ"ל הפועלים. היא הבהירה שאינה מעוניינת בתפקיד, ועתה מתברר למה

לילך אשר טופילסקי. צילום: תמר מצפי, גלובס
לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט/גלובס, צילום: תמר מצפי

תקרת השכר בסקטור הפיננסים מוציאה טאלנט החוצה מהענף? לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט מפברואר 2014, הודיעה הבוקר (ד') במפתיע על פרישתה מהבנק לטובת מעבר לקרן פימי של ישי דוידי. אשר טופילסקי צפויה לעזוב את הבנק בסוף שנה זו. בפימי היא תכהן כשותפה בכירה.

לאחרונה רווחו השמועות כי אשר טופילסקי תוכל לקבל את תפקיד מנכ"ל הפועלים, אם תרצה. היא הבהירה שאינה מעוניינת בתפקיד, ועתה מתברר למה. קודם לתפקידה בדיסקונט היא שימשה כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, כראש חטיבת האסטרטגיה בבנק וכראש החטיבה הקמעונאית. לפני הצטרפותה לבנק הפועלים, הייתה יועצת אסטרטגית בחברת הייעוץ BCG בשיקגו.

הכהונה של אשר טופילסקי בדיסקונט מוצלחת מאוד, ובתקופתה הבנק רשם שיפור מהותי. עתה יש שלושה תפקידים בכירים בבנקאות שמחכים לאיוש: מנכ"ל בפועלים, מנכ"ל בדיסקונט ויו"ר בלאומי. כמו כן, בענף הביטוח מתנהל חיפוש אחר מנכ"ל חדש למגדל וגם למנכ"ל קבוצת הפניקס וכנראה גם ליו"ר החברה.

קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים של כ-5 מיליארד דולר. היא הוקמה בשנת 1996. לקרן פימי מוניטין טוב מאוד והיא מנוהלת לא רק על ידי דוידי כי אם על ידי מנהלים נוספים, ו"פול" דירקטורים שהולכים עם הקרן, שמצליחים להשביח חברות ולהביא לאקזיטים מוצלחים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully