וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים פותחים את עונת החתונות

רונית מטיאס

10.6.2019 / 13:11

וגם: יחגיגת יום הולדת כפולה ליחצ"ן ולמפיק, מסייעים לפושטי רגל, ערב גאלה ללהקת המחול הקיבוצית ופאות לחולי סרטן

מתחתנים ותורמים

מנואל טרכטנברג, אהוד אולמרט, חלי ועמוס שפירא. קמליה אמנות הצילום,
מנואל טרכטנברג, אהוד אולמרט, חלי ועמוס שפירא/קמליה אמנות הצילום

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, לשעבר מנכ"ל אל-על, סלקום ונשיא אוניברסיטת חיפה, נישא בגלריית לורנס ביפו, לחלי, מורה בבית ספר ברושים לחינוך מיוחד. השניים ביקשו מהאורחים שלא להביא מתנות, ובמקום זאת לתרום לאלו"ט או לביה"ס ברושים.

גונן אוסישקין, ירדן מרידור, עמוס וחלי שפירא, רני והילה רהב. קמליה אמנות הצילום,
גונן אוסישקין, ירדן מרידור, עמוס וחלי שפירא, רני והילה רהב/קמליה אמנות הצילום

החופה נערכה על הגג הקסום, כשהזוג פסע לחופה לצלילי השיר "בראשית" בביצוע הזמרת היוצרת רוני גינוסר, המאובחנת על רצף האוטיזם בתפקוד גבוה, שהתגלתה לראשונה ב"כוכב נולד". שפירא הפתיע את הקהל ואת חלי, כשהצטרף לרוני בשיר Besame Mucho בקטע סולו בחצוצרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוש ויעקב גולברי. huawei‏,
שוש ויעקב גולברי/huawei‏

את טקס הנישואין ניהלה בהתרגשות, ליהיא לפיד, הפעילה באלו"ט. שפירא סיפר איך הכיר את חלי במהלך טיסת אל-על, כשנשאל אם יסכים להחליף מושב בצמוד לזה של חלי. הוא סיפר איך פתר את המשבר כשחלי גילתה ששכחה את המעיל בטרקלין העסקים.

אבי שומר ואבי נועם ברוג. huawei‏,
אבי שומר ואבי נועם ברוג/huawei‏

רני רהב סיפר על הכרותו עם השניים ועל טקס הצעת הנישואים שנערכה בביתו במהלך אירוע שהכנסותיו לאלו"ט. בתום הטקס הזמין שפירא את הנוכחים לחתונת הכסף שלהם. בהמשך ירדו האורחים לגלריה שעוצבה כולה עם מאות פרחים לבנים, נהנו מארוחת-ערב של השף פול אסנהיים, והופעה של שלישיית "מה קשור" בשירי כל הזמנים, כולל גם שירים יווניים ששפירא אוהב במיוחד, כבן גאה לאימא ילידת סלוניקי.

מידן בר שרה וניסים מלכי. קמליה אמנות הצילום,
מידן בר שרה וניסים מלכי/קמליה אמנות הצילום

היו ותרמו: גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על; שוש ויעקב גולברי, בעלי קבוצת גולברי; אנשי העסקים אלונה ואלי ברקת; פרופ חגית מסר-ירון, נשיאת האונ' הפתוחה ויו"ר המל"ג לשעבר; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; אירית ומשה רוזנבלום, מליסק; מידן בר, יו"ר איגוד הטייסים; הילה ורני רהב, בעלי רהב תקשורת; שרה וניסים מלכי, סמנכ"ל כספים באל-על כששפירא היה מנכ"ל; אורי יוגב, ממקימי פיוצ'ר מובילטי; מאיר שני, אריק שור, יונית והפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ'; אבי שומר, מנכ"ל ובעלים צומת ספרים; אבינועם ברוג, בעל מכון המחקר מרקט וואצ'; איש העסקים יוסי שיינפלד; פרופ' רוני שחר המרכז הבינתחומי הרצליה; עובדי אלו"ט ומורי ביה"ס ברושים.

אלונה ואלי ברקת. סטודיו קמילה,
אלונה ואלי ברקת/סטודיו קמילה
seperator

חתונה לבנה

צחי חג'ג ורותם כהן. רפי דלויה
צחי חג'ג ורותם כהן/רפי דלויה

אשת העסקים פנינה רוזנבלום והאקס משה חיים השיאו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל את בתם חן עם שלומי חיים. אירית רחמים הפיקה את האירוע המושקע כשכל האולם חופה בלבן וקושט בפרחים לבנים.

אירית רחמים, שלומי וחן, פנינה רוזנבלום. רפי דלויה
אירית רחמים, שלומי וחן, פנינה רוזנבלום/רפי דלויה

הזוג הצעיר צעד לחופה לצלילי הפילהרמונית בליווי מקהלת ילדים-מעמד סוחט דמעות. איש העסקים טדי שגיא עלה ושר כולנו משפחה וכמעט גנב את ההצגה מאייל גולן שעלה לשיר. טל חובש מ"פלפל" היה על ארוחת הערב.

על ניזרי טדי שגיא. רפי דלויה
יעל ניזרי, טדי שגיא/רפי דלויה

באו לשמח חתן וכלה: ליאורה עופר, מבעלי מליסרון; עדינה ורמי לוי ובתם יפית, בעלי שיווק השקמה; ח"כ גילה גמליאל; מימי ודני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם; חיים הורוביץ, מבעלי טבע; יעל ניזרי טדי שגיא והוריו ליזיקה ועמי שגיא; בת-שבע בובליל, מבעלי קלאב הוטל; יונה ברטל, מייסדת חוג ידידי מרכז פרס לשלום.

עמי וליזיקה שגיא. רפי דלויה
עמי וליזיקה שגיא/רפי דלויה
דני ומימי לוזון, טל חובש חיים הורוביץ. huawei,
דני ומימי לוזון, טל חובש חיים הורוביץ/huawei
עדינה רמי ויפית לוי. רפי דלויה
עדינה, רמי ויפית לוי/רפי דלויה
ליאורה עופר ופנינה רוזנבלום. רפי דלויה
ליאורה עופר ופנינה רוזנבלום/רפי דלויה
seperator

נאמנים וחוגגים

שלמה זהר ומאיר שמיר. דוברות בר אילן,
שלמה זהר ומאיר שמיר/דוברות בר אילן

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן, ושלמה זהר, יו"ר מועצת חבר הנאמנים, העניקו תארי "דוקטור לשם כבוד" לדוקטור מרים אדלסון, אשתו של איש העסקים שלדון אדלסון; רא"ל גדי אייזנקוט, שלא נכח בטקס בשל לימודים בחו"ל; סמי ויצחק סגול, מבעלי כתר פלסטיק; קלמן סמואלס ממקימי עמותת שלווה; בני רוזנבאום וישראל גוטסדינר- צמד רעים; ישראל הראל ודוקטור ציפורה שור.

לטקס בפקולטה לפסיכולוגיה הגיעו: דוד פרידמן, שגריר ארה"ב בישראל; ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה; איש העסקים מאיר שמיר.

seperator

שבועות בהתאחדות

רן אסא רועי וולף. huawei‏,
רן אסא, רועי וולף/huawei‏

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים ורובי גינל, המנכ"ל, ארחו מסיבת שבועות בטרקלין ההתאחדות שחופה בשטיחים ירוקים וים של שיבולים. המוזמנים נהנו מטעימות של גבינות ומעדני חלב חדשים של מחלבות הבוטיק הישראליות בהן: גבינות כפיר, מחלבות י.מרדכי, גבינות עמיר, כפיר בריא, וגם מהגדולות-תנובה, טרה ושטראוס. יקבי בוטיק ישראליים ביניהם יקב ירושלים, ארזה, פסגות, טפרברג, תבור, יקב רמת הגולן ויקבי כרמל הגישו יינות צוננים.

מירב קינן, גליה שגיא, איילת נחמיאס- ורבין, מירב בן ארי, נעמה קאופמן. סיון פרג',
מירב קינן, גליה שגיא, איילת נחמיאס- ורבין, מירב בן ארי, נעמה קאופמן/סיון פרג'

ברוש העניק תעודת הוקרה מיוחדת לחברות הכנסת לשעבר איילת ורבין נחמיאס ומירב בן-ארי על פעילותן המיוחדת עבור התעשייה הישראלית, ואמר כי חג השבועות הוא הזדמנות מיוחדת להתגאות ביצירתיות קולינרית של תעשיית המזון המקומית, שהציבור בישראל כל-כך אוהב, והזכיר את חשיבות קיומה של תעשיית מזון עצמאית במדינה כמו ישראל.

חיים הורביץ, רן טוטנאור, מירב בן ארי, ברוך מאיר, איילת נחמיאס- ורבין, שרגא ברוש, רובי גינל. סיון פרג',
חיים הורביץ, רן טוטנאור, מירב בן ארי, ברוך מאיר, איילת נחמיאס- ורבין, שרגא ברוש, רובי גינל/סיון פרג'

ברכו והתברכו: חיים הורוביץ, מבעלי חברת טבע; שי רינסקי, מנכ"ל משרד הכלכלה; נעמה קאופמן, משנה למנכ"ל משרד הכלכלה; רן אסא, מנהל שיווק יקבי כרמל; רועי אביב, סמנכ"ל שיווק מצות אביב; עמירב קינן, מנכ"לית איגוד ההייטק; אודי בן-ארי, מנכ"ל אורבונד תעשיות; דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים; מוטי טפרברג, מנכ"ל יקבי טפרברג; רן טוטנאור, יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב ירושלים; ברוך מאיר, יו"ר ועדת הכספים בהתאחדות; גילה שגיא, מנהלת איגוד המזון.

seperator

החדר החכם

גוליה היל  ואבי ברסס. אביב חופי
גוליה היל ואבי ברסס/אביב חופי

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל השיק בסניף הרצליה-פיתוח, את קונספט העיצוב החדש של חנויות הולנדיה. המוזמנים נהנו מקייטרינג באווירת שבועות, והתנסו במערכות השינה החדישות שהושקו באירוע.

ג'וליה היל, נציגת Vispring-מותג מערכות השינה הבריטי החביב על אליזבת מלכת אנגליה ובני משפחתה; פדור ראסטיק מדנמרק, נציג מותג מזרני Tempur הידועים בטכנולוגית החלל (נאסא) שבה הם מיוצרים; יצחק ברססט, ממייסדי הולנדיה-ואבא של אבי; רינה בן=חמו, חשבת החברה-ואחות של אבי; האדריכלים יואל יושפה, פלביה גרסיה, ליאורה ניב פרומצ'נקו שהסתובבו בחנות המשתרעת על 500 מ"ר ושבעיצובה המחודש הושקעו כ-750 אלף שקל.

ברססט גילה כי בסוף החודש תשיק חברת Auping בהשקה עולמית אפליקציה המפעילה באמצעות הטלפון הסלולרי את חדר השינה החכם, האפליקציה שולטת על מגוון רחב של פעולות בחדר השינה, מבחירת המוזיקה לשעת ההשכמה עד שליטה על התאורה והטמפרטורה בחדר, שתוענק בחינם ללקוחות הולנדיה שבבעלותם מיטת Auping.

seperator

יין ופסטה

יובל שרף, ניר מוסקוביץ, יובל שרף, עידו עלמני ויערה בנבנישתי. נווה אביאני,
יובל שרף, ניר מוסקוביץ, יובל שרף, עידו עלמני ויערה בנבנישתי/נווה אביאני

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס ורוני קרני, מנהלת השיווק והפרסום, השיקו במתחם רוטשילד פסטיבל יין בינלאומי לו נתנו חסות. המוזמנים נהנו מטעימות יין ופסטה במתחם VIP, והצטרפו לקהל שנהנה ממגוון יינות מיקבים גדולים לצד יקבי בוטיק, דוכני גבינות, פסטות משובחות והופעות חיות שהתקיימו ברחבה.

ניר מוסקוביץ, מנהל הפעילות הבינלאומית של המעצבת ברטה; הדוגמניות יובל שרף, יערה בנבנישתי ושביט ויזל, היו וטעמו.

seperator

דאבל יום הולדת

מתן ועמוס מלכא, טל שרף, נוני מלכא. רפי דלויה
מתן ועמוס מלכא, טל שרף, נוני מלכא/רפי דלויה

זאביק דרור, בעל משרדי יחסי ציבור ואסטרטגיה, והמפיק טל שרף שאמון על הגעת אומנים בינלאומיים לישראל ומפיק אירועי יוקרה של העשירון העליון, לא שוברים מסורת, וחגגו אמש דאבל יום הולדת במסיבה סטייליסטית על שפת אגם חוות רונית. המוזמנים שנענו ולבשו לבן, הגיעו לכניסה לחווה שחופתה בשטיחים אדומים, ומשם הוסעו בוואנים מפנקים של מרצדס לאזור המסיבה.

אלי שגיב ולאנה לרנר. huawei,
אלי שגיב ולאנה לרנר/huawei

המקום עוצב בלבן וקושט באלפי שיבולים, על האוכל היה השף עומרי מגל ששהה במרוקו, די ג'יי איתי גלו ניגן, אגם בוחבוט-לקוחה מרוצה של דרור שרה, ובהמשך הזמר משה פרץ-עוד לקוח מרוצה של דרור עלה לעמדת הדיג'יי. המוזמנים נהנו מגילדת "כרמלה" של פרץ ודוכני פירות.

ניצן לביא ודני לוזון. רפי דלויה
ניצן לביא ודני לוזון/רפי דלויה

באו להרים: ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם ודני לוזון המשנה למנכ"ל; אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל וזוגתו לאנה; נוני מלכא, בעלת נוניס גלרי, בעלה איש העסקים עמוס מלכא ובנם מתן; רונן שמיר, מבעלי קבוצת אלפא קוסמטיקס; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל וביתה; בת-אל נור מקבוצת נור מדיה ובעלה יניב איטליאנו, מבעלי איטליאנו יבוא מוצרי צריכה, שדאג לבירה ללא גלוטן; רינה טל, מנכ"לית קניון אילון; צביקה רוזנטל , מנכ"ל עזריאלי מודיעין .

צחי ולאה שנירר, זאביק וזואי דרור. רפי דלויה
צחי ולאה שנירר, זאביק וזואי דרור/רפי דלויה
seperator

טורניר הבריאות

ליאור פאריטי, תמיר גילת, ראובן אבלגון. מקור ליאת אריאב,
ליאור פאריטי, תמיר גילת, ראובן אבלגון/מקור ליאת אריאב

ליאור פאריטי, מנכ"ל מועדון הגולף קיסריה, ארח את טורניר הגולף למען הקרן לחקר הסרטן בישראל בראשות עו"ד תמיר גילת, טורניר צדקה שמטרתו הגברת המודעות לחשיבות התמיכה לחוקרי הסרטן בישראל, וגיוס כספים למימון חוקרי סרטן מצטיינים בישראל.

התייצבו לטורניר: איש העסקים אליעזר שקדי; הפרסומאי מודי כידון, מאיר בוכריס.

באירוע הונצחה זכרה של נשיאת הקרן שהלכה לעולמה לפני שבועיים , לאה זיסקינד וקרן נהרי-גילת, רעייתו של תמיר גילת שנפטרה לפני שנתיים ממחלת הסרטן, מהוגות ייסוד טורניר הצדקה. שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הנציח את זכרו של ניצן שירזי, מאמן הכדורגל שנפטר מסרטן.

גילת אמר בנאומו כי המטרה העיקרית של הקרן היא לטפח את חוקרי הסרטן המצטיינים בישראל, וציין כי היא מסייעת באופן משמעותי למלחמה בתופעת "בריחת המוחות" של החוקרים הישראלים בכלל וחוקרי הסרטן בפרט לחו"ל. הקרן תרמה עד היום כ-75 מיליון דולר, למימון 2,400 מחקרים מובילים בישראל.

seperator

משיקים כרטיס

לירום סנדה ודנה הירשברג. מורג ביטון,
לירום סנדה ודנה הירשברג/מורג ביטון

עו"ד דנה הירשברג, מנכ"לית "כארדיל", ועו"ד לירום סנדה, מבעלי משרד עו"דL.S , השיקו לראשונה בישראל כרטיס נטען של בנק הדואר שיאפשר ל-200 אלף פושטי רגל וכמיליון חייבי הוצל"פ, ניהול אשראי במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם ללא חשבון בנק וללא כרטיס אשראי. הכרטיס עובד על פלטפורמת כרטיס מאסטר כארד או כרטיס ויזה. הירשברג אמרה כי ניהול האשראי שיינתן הינו עד 20 אלף שקל.

seperator

ערב טוב אזרח טוב

מיכל פורר, רעיה שטראוס בן דרור ודוד פורר. אביב חופי
מיכל פורר, רעיה שטראוס בן דרור ודוד פורר/אביב חופי

ידידי להקת המחול הקיבוצית בראשות אשת העסקים רעיה שטראוס בן-דרור, נפגשו בערב הגאלה השנתי במסגרתו הועלתה היצירה "אזרח טוב" - עבודתו החדשה של רמי באר, מנהלה האמנותי של הלהקה. אמירה תאומי, המנכ"לית, העניקה בשם הלהקה לנועה אייל, נכדתה של שטראוס, פסל של רקדנית של האמן קובי סיבוני הפועל ויוצר בגליל המערבי.

באומנותיים: יהודית יובל רקנאטי, מייסדת ויו"ר קבוצת גנדיר ועמותת נט"ל; אלן וצבי סטפק, מייסד ובעלים משותף בית ההשקעות "מיטב דש"; מיכל ודוד פורר, בעלי ניו-פארם; דיטה ואלכס לנדסברג, מבעלי סנו; מיכאל אילוז, מבעלי טבע נאות. ההכנסות הערב קודש לטובת פעילות חינוכית וחברתית בכפר המחול הבינלאומי בקיבוץ געתון-מקום מושבה ופעילותה של הלהקה.

seperator

מגדילים ותורמים

חיים ארנטל לואיק טאסל אופיר גוטמן. יוסי זמיר,
חיים ארנטל לואיק טאסל אופיר גוטמן/יוסי זמיר

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, וחיים ומירי ארנטל, מייסדי עמותת זיכרון מנחם, חנכו את המרכז הראשון בישראל לייצור ועיצוב פאות לחולות סרטן, מפעל שהקימה העמותה בירושלים בשיתוף ובזכות מותג השיער פנטן (מבית פרוקטר אנד גמבל), שותפיהם לקמפיין "צמה של עצמה" בשבע השנים האחרונות ומי שתרם את המשאבים לפתיחת המרכז. לואי טאסל, נשיא פרוקטר אנד גמבל באירופה, הכריז באירוע על הכפלת תקציב התרומה לעמותה לשנה הקרובה.

seperator

בקטנה

אם תלכו לשבוע הספר יש סיכוי שתפגשו אנשי עסקים שימכרו ספרם שכתבו ביניהם: יואב לרנר, מבעלים חברת "קיפרס", שמאי מקרקעין, ממציא משחקים, ויזם נדל"ן וספרו "נדל"ן|סטוץ|רומן"; אורן חפץ, סמנכ''ל גוגל ישראל ימכור את ספרו "פגיון אפולוניה"; אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל וספרו "ממלכת יוריקה!"; כרמית גלבוע, מנכ"לית משרד הפרסום בדיגיטל "גלבוע מדיה" וספרה-"מצד לצד"; ישי (אישי) רון, מנכ"ל "SIMPLY GOOD" וספרו "תעלומה במגדל השעון"; סיגל אביטן, מנכ"לית סוכנות הטאלנטים בעסקים "BUSINESS TALENT" וספרה "חשומה"; עו"ד אורי סלונים, נשיא ויו"ר ארגון "וראייטי" וספרו "בשליחות הלב".

+ הרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון "למענכם" שפועל בהתנדבות בייעוץ והכוונה רפואית; אביבה רז-שכטר, שגרירת ישראל למוסדות האו"ם בז'נבה; ד"ר סימונה קלסברג, מנהלת המחלקה האנדוקרינולוגית בבית החולים הדסה; יואל הרצוג, נשיא הקהילה היהודית בז'נבה; ופרופ קארל אוברג, ראש תחום חקר הסרטן בארגון הבריאות העולמי, נפגשו בכנס ארגון הבריאות העולמי של האו"ם בז'נבה.

+במהלך כנס הסוכנים השנתי של קבוצת PassportCard ו-DavidShield
שהתקיים ב LAGO, השחקן רון שחר, הנחה פאנל בהשתתפות שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק - שני לוחמי הג'ודו שמלווה PassportCard בדרך לאולימפיאדת טוקיו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully