וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הזה הילדים שלכם יהפכו לגולשים - בחוויה שלא ישכחו

בשיתוף מועדון גלישה ריידרס, בשיתוף מועדון גלישה ריידרס

16.6.2019 / 7:16

הילדים שלכם בני 7 עד 15? מחנה הגלישה ריידרס - Riders By Seadny בחוף זבולון שבהרצליה הוא הפינוק והאקסטרה שאתם יכולים לתת להם במהלך חופשת הקיץ הארוכה. הכירו את מועדון הגלישה שיעניק לילדים חוויה ייחודית, מחנכת ומעצימה דרך הים והגלישה

לימוד גלישה. באדיבות מועדון גלישה ריידרס,
דמיינו אותם שוכבים על הגלשן במים החמים, לוקחים תנופה, עוברים מיד למצב עמידה ורוכבים על הגל עם חיוך על הפנים/באדיבות מועדון גלישה ריידרס

החופש הגדול הוא הזמן הכי מהנה בשנה. בית הספר מאחור, קיץ שלם לפני הילדים ובני הנוער וזה הזמן שלהם לכייף עם חברים, לבלות בחוץ וגם להפוך כל יום להרפתקה חדשה. יש מגוון קייטנות שמספקות פעילויות שונות כמו קיר טיפוס, לייזר טאג, בילוי בבריכה וטורנירי פלייסטיישן ועוד. אבל בקיץ הזה אתם יכולים לתת להם ליהנות ממשהו מיוחד, חווייתי ושונה - לגלוש.

דמיינו אותם שוכבים על הגלשן במים החמים, לוקחים תנופה, עוברים מיד למצב עמידה ורוכבים על הגל עם חיוך על הפנים. ואז שוב ושוב. אפילו רכבת ההרים בלונה פארק לא יכולה להעניק הרגשה מלאת אדרנלין שכזו. היכולת לתפוס את הגל בזמן ולעוף איתו היא הנאה מובטחת.

לימוד גלישה. באדיבות מועדון גלישה ריידרס,
הילדים שלכם בני 7 עד 15? מחנות הגלישה הם הפינוק והאקסטרה שאתם יכולים לתת להם בקיץ/באדיבות מועדון גלישה ריידרס

כדי ללמוד לגלוש כמו שצריך או כדי לשפר את יכולות הגלישה, צריך לעשות זאת באופן מקצועי, על ידי הדרכה של מדריכים מוסמכים ועם ציוד איכותי. בין החודשים יוני לספטמבר העונה החמה בישראל מושלמת כדי ללמוד או לפתח יכולת גלישה.

הילדים שלכם בני 7 עד 15? מחנות הגלישה הם הפינוק והאקסטרה שאתם יכולים לתת להם בקיץ, והם יצאו ממנו עם יכולת שלא הייתה להם בעבר. איך לבחור את קייטנת הגלישה המושלמת? הנה מה שחשוב לדעת לפני שהם עולים על הגל:

מקצוענות. בחרו מועדון שהמדריכים בו מנוסים ומקצוענים, כאלה שמדריכים וגולשים שנים רבות ויודעים ללמד קטנים וגדולים את הטכניקה הנכונה ולהתאים אותה למבנה הגוף, הגיל והיכולות השונות.

ציוד חדשני, מקצועי ואיכותי. הקשר בין הגולשים והגולשות לגלשן הוא המפתח לחוויה ותבחרו קייטנה אשר מספקת את ציוד הגלישה בסטנדרטים הגבוהים ביותר - מחולצות הלייקרה ועד למגוון רחב של גלשני למידה וציוד גלישה מהטובים ביותר. חשוב למען הבטיחות לשים לב שהציוד חדש ולא בעל בלאי היכול לגרום לשריטות או כל מפגע אחר.

יחס מדריך/תלמיד. ככל שמספר הגולשים נמוך יותר כך מדריך הגלישה יכול ללמד באופן פרטני יותר, לתת דגשים לכל אחד ואחת ולהעניק יחס אישי שיהפכו אתכם לגולשים טובים יותר מהר מאוד ובטיחותי יותר. בנוסף, במחנה גלישה בעל מספר ילדים כולל נמוך, הילדים יזכו ליותר יחס אישי מכלל הצוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לימוד גלישה. באדיבות מועדון גלישה ריידרס,
ככל שמספר הגולשים נמוך יותר כך מדריך הגלישה יכול ללמד באופן פרטני יותר/באדיבות מועדון גלישה ריידרס

קייטנת גלישה היא הרבה יותר מהיכולת לעמוד בתזמון הנכון על הגל ולגלוש עליו במהירות. קייטנת גלישה מאפשרת לילדים להרגיש את הים אחרת, לחוות אותו בצורה מהנה ומשמעותית יותר ולתת להם הרגשה טובה של מסוגלות אישית והזדמנות מצוינת לצאת קצת מהמסכים.

מועדון הגלישה ריידרס בחסות סקין גארד שבהרצליה יפעיל 10 מחזורים של מחנות הגלישה במהלך חופשת הקיץ, שיספקו מסגרת שבה הרבה מעבר לגלישה עצמה. "גלישה היא כיף גדול וים עושה רק טוב לגוף ולנפש. חשוב היה לנו לבנות מסגרת חינוכית ובעלת העצמה אישית לילדים באמצעות הגלישה, בין אם זה הסתגלות חברתית, ביטחון עצמי, התמודדות עם פחדים ועוד המון. כל ילד מגיע מרקע שונה ומסלול אחר שעבר בחייו, ולמרות המסגרת הקבוצתית אנו כצוות נוגעים בכל ילד בצורה האישית ביותר", אומר דב יעקובוביץ', מנהל המחנה.

לימוד גלישה. באדיבות מועדון גלישה ריידרס,
"גלישה היא כיף גדול וים עושה רק טוב לגוף ולנפש"/באדיבות מועדון גלישה ריידרס

מחנה הגלישה של מועדון הגלישה ריידרס בחסות סקין גארד בונה את הביטחון העצמי, מפתח את היכולת להתמודד עם אתגרים ומלמד את הילדים כיצד אפשר להפוך את הים למגרש משחקים מהנה ובטוח. המחנה כולל ציוד מלא ברמה גבוהה, והוא באישור משרד החינוך ועיריית הרצליה. מחנה הקיץ של Riders by Seadny "ריידרס" מעביר חוויה ייחודית והעצמה אישית דרך הים והגלישה. עם יחס של עד שישה חניכים לכל מדריך ובדרך כלל פחות, הגבלה על מספר נרשמים בכל מחזור, חולצת לייקרה מקצועית מתנה לכל נרשם, חלוקת קבוצות לפי גיל ויחס אישי ששם דגש על רמת היכולת של התלמידים והבטיחות בים, מחנה הגלישה הזה הוא המתנה הכי טובה שתעניקו לעצמכם בקיץ.

לו"ז פעילות למחנות הקיץ: מחזורים שבועיים החל מה-1.7 ועד סוף אוגוסט

לפרטים נוספים ולהרשמה

לעמוד הפייסבוק של מועדון הגלישה ריידרס

לעמוד האינסטגרם של מועדון הגלישה ריידרס

בשיתוף מועדון גלישה ריידרס, בשיתוף מועדון גלישה ריידרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully