וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל בקיץ? שירות המט"ח החדש שיחסוך לכם כסף

בשיתוף דואר ישראל, בשיתוף דואר ישראל

26.6.2019 / 8:52

דולר, יורו או ליש"ט? הכסף שלכם שווה עכשיו יותר כשתרכשו מטבע חוץ בדרך לחו"ל. חברת דואר ישראל מכפילה את מספר הכספומטים של בנק הדואר לרכישת מט"ח, ומאפשרת לנוסעים לחו"ל ליהנות משער מט"ח מוזל

דולרים ויורו. ShutterStock
אפשרות לרכישת מט"ח בכספומטים ברחבי הארץ, בהוזלה של שער המטבע הזר ב-4.5 אגורות, ביחס לשער המטבע במכירה בסניפי הדואר/ShutterStock

אז מתי אתם טסים? קיץ 2019 צפוי לשבור את שיא בכמות הישראלים שיוצאים מהארץ, העומד כיום על 5.5 מיליון איש. מזוודה, חבילת גלישה ומקום במזוודה לשופינג הוא בבחינת חובה, ויש עוד כמה דברים שצריך לדאוג להם כמו כמו ביטוח נסיעות וסכום כסף שתיקחו אתכם. לא משנה אם אתם לוקחים דולרים, יורו או ליש"ט, את המט"ח שלכם אתם תרצו לקנות בשער שיעניק לכם תמורה גבוהה לשקלים. ובכן, עתה שער מטבע משתלם במיוחד עומד לרשותכם ברחבי הארץ, הודות לשירות הכספומטים של בנק הדואר, אשר מאפשר לרכוש דולרים, ליש"ט או יורו באמצעות הכספומטים בהוזלה של שער המטבע הזר ב-4.5 אגורות, ביחס לשער המטבע במכירה בסניפי הדואר.

לקראת הקיץ הכפיל דואר ישראל את מספר הכספומטים ברחבי הארץ ועתה מספרם עומד על 30. רכישת מטבע החוץ בעשרות מכשירי הכספומטים של בנק הדואר ברחבי הארץ היא ללא עמלות, עם שערי המרה אטרקטיביים, כאשר כל השטרות הנמכרים עוברים בדיקה כפולה, כדי לוודא את תקינותם לפני מכירתם ללקוח. סכום המשיכה המקסימלי הינו 500 דולר/אירו ללא עמלת המרה ועמלת משיכה מהכספומט. כך אתם מקבלים תמורה טובה יותר לכסף שלכם, כשעל כל שקל אתם מקבלים יותר.

כספומט בנק הדואר בעראבה. יח"צ,
סכום המשיכה המקסימלי הינו 500 דולר/אירו ללא עמלת משיכה מהכספומט. כספומט בנק הדואר/יח"צ

"בנק הדואר הוא הגוף האמין והגדול ביותר לרכישת מט"ח במאות סניפי הדואר ברחבי הארץ", אומר מנהל בנק הדואר אבי בלו, "שירות הכספומטים הכולל מט"ח מתווסף למגוון שירותי המרת מטבע חוץ במזומן הניתנים בסניפי הדואר, ויאפשר ללקוחות נוספים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל, ללא צורך בהמתנה וללא עמלות. ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה, וזאת בהתאם למסגרת המשיכה שיש ללקוחות בחשבון הבנק שלהם".

דואר ישראל מציע ליוצאים לחו"ל כרטיסים נטענים לרכישה במאות יחידות הדואר או לרכישה באתר דואר ישראל. ניתן לרכוש כרטיס דולרי מבית ויזה וכן כרטיס נטען מבית מסטרקארד בשלושה מטבעות: שקל, יורו וליש"ט. "הכרטיסים ניתנים להטענה בסניפי הדואר במזומן, באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית, עד לסכום של 20 אלף שקל", מדגיש בלו, "הם בטוחים לשימוש בחו"ל במאות אלפי בתי עסק, ללא צורך בקישור לחשבון בנק, וללא חשש מהונאות או גניבות".

ניתן לרכוש מט"ח בכספומטים הבאים: שפרעם, מקווה ישראל, הדר דפנה, אוניברסיטה ודיזנגוף 286 תל אביב, שערי ירושלים, מסעדה, רמת אליהו ראשון לציון, רובע ב' אשדוד, מג'דל שאמס, קראון, נצרת עילית, כרמיאל, צ'ק פוסט,בן גוריון חולון, דואר מרכזי באר שבע, עראבה, גני אביב לוד.

בקרוב ניתן יהיה לרכוש מט"ח גם בכספומטים בקריית ביאליק, נשר, קריית חיים, אשקלון, כרכור, נתיבות, טמרה, מת"מ חיפה, שכונה ד' בבאר שבע וסכנין.

בשיתוף דואר ישראל, בשיתוף דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully