וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התפנק בארוחה של בנק הפועלים?

רונית מטיאס

12.6.2019 / 13:41

וגם: חידושים בשטרקלין המלך דוד של אל על, הוקרה לחברי "חבר", הקריירה החדשה של הפרזנטורית של סקופ ובמרצדס יוצאים מאולם התצוגה

עושים עסקים

ג'קי כהן יגאל לנדאו אריק פינטו וצחי כהן. אביב גוטליב,
ג'קי כהן יגאל לנדאו אריק פינטו וצחי כהן/אביב גוטליב

צחי כהן, מנהל החטיבה העסקית בבנק הפועלים, וג'קי כהן, מנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית, אירחו ב-OCEAN בתל אביב את לקוחות האגף העסקי לערב שכל ארוחת-ערב ישראלית והופעה נוסטלגית של להקת תיסלם.

בישראלים: עודד ערן, יו"ר הבנק; אריק פינטו, המנכ"ל; ארז יוסף, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת אסטרטגיה, משאבים ותפעול; ידין ענטבי, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית; גולן שרמן, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת החדשנות; אסף אזולאי, ראש מטה השיווק; דנית ניצן-כהן, מנהלת מועדון הפלטינום; נחשון קיוויתי, מבעלי קבוצת ב.ס.ר; רני צים, מבעלי מרכזי הקניות צים; יגאל לנדאו, מנכ"ל רציו; אבי מוסלר, מנכ"ל אמות השקעות; נחום ביתן, מבעלי רשת יינות ביתן; צבי סטפק, מייסד ומבעלי בית ההשקעות "מיטב דש"; שאול לוטן, מנכ"ל ומבעלי משולם לוינשטיין; מיכל וניר וייצמן, מבעלי מלונות בראון; איש הנדל"ן מני וייצמן; אבי זמיר, מנכ"ל מתחם גינדי TLV ; דגנית פלטי, סמנכ"לית כספים באל-על ובעלה נדב, יו"ר מפל תקשורת ומנכ"ל דורי מדיה; ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון; דפנה הר-לב, מבעלי קבוצת אביב ויזם הנדל"ן יעקב בריגה.

seperator

מסג' בטרקלין

ליאון אביגד מירה פיזיצקי ושלומי טחן. סיון פרג',
ליאון אביגד מירה פיזיצקי ושלומי טחן/סיון פרג'

אל-על חתמה על הסכם עם לאופרד הוספיטליטי החזקות בע"מ -הבעלים ומפעילי ספא בראון מקולקציית מלונות בראון, במסגרתו יינתנו שירותי ספא בטרקלין "המלך דוד" של אל-על בטרמינל 3 בנתב"ג, ללקוחות היוקרה המתארחים בטרקלין. בתפריט 3 טיפולי ספא מפנקים ואיכותיים על-ידי מטפלים מקצועיים ממלונות בראון. מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה של אל-על, וליאון אביגד, מייסד ובעלים שותף במלונות בראון, הרימו כוסית.

seperator

כולנו חברים

רון וקסלר ומישל מלמד. עופר עמרם,
רון וקסלר ומישל מלמד/עופר עמרם

ב-LAGO בראשל"צ, נערך כנס השותפים העסקיים של מועדון "חבר", כנס שהוא אירוע הוקרה ומפגש בין החברות והגופים עימם "חבר" משתף פעולה במהלך השנה. מישל מלמד, מנכ"לית "חבר", ציינה כי חבר הוא מועדון צרכנות השונה מכל מועדון אחר, והייחודיות שלו באה לידי ביטוי בתפיסה המרכזית שהשותפים העסקיים והעמיתים שלהם, הם חלק מקהילת חבר.

אייל אביב, יו"ר "חבר" אמר כי לכולם מטרה אחת - לפעול למען משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, העמלים על ביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל בחזית ובעורף. באמנותית שלומי שבת בשירים חדשים וישנים.

בחברים: ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט; רמי שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי הראשון; שוקי מדנס, בעלים מדנס סוכנות לביטוח.

seperator

דג דיגיטלי

מורדי  ללוש, מיכל אנסקי וויטלי  צ'רנובלסקי. איציק בירן,
מורדי ללוש, מיכל אנסקי וויטלי צ'רנובלסקי/איציק בירן

מורדי ללוש, מנכ"ל אקוואטק פישריז, השיק במטבח הדיגיטלי בנמל תל-אביב, את מותג "ברמונדי ישראלי" - דגים טריים מזן הברמונדי הגדלים בחוות הדגים של החברה ברמת נגב, וסיפר כי הברמונדי שווק עד כה בישראל בכמויות קטנות ובכוונת החברה להגדיל באופן משמעותי את נתח שוק בארץ. מיכל אנסקי שמובילה את הקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, אמרה כי החיבור בינה למותג נוצר לפני מספר חודשים והיא מודה לחברה שחיכתה לה עד שתרגיש טוב יותר כדי לצלם את הקמפיין.

אנסקי ציינה כי החלבון העיקרי שלה הוא דגים ושהיא גאה להיות חלק בקידום חברה שמקדמת חקלאות מים ישראלית. ויטלי צ'רנובלסקי יו"ר החברה נהנה עם המוזמנים ממנות משובחות על בסיס הדגים שהכין השף צ'רלי פדידה.

seperator

יש לנו סקופ

רוני אינסאז ודניאל גרינברג. ניר פקין
רוני אינסאז ודניאל גרינברג/ניר פקין

רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP והדוגמנית דניאל גרינברג, זוגתו של אייל גולן, המשמשת כפרזנטורית של SCOOP, נפגשו על סט צילומי קמפיין הסנדלים לקיץ 2019 של המותג. גרינברג עדכנה את אינסאנז שבימים אלה היא לומדת הפקת אירועים בבית הספר של אירית רחמים, ואמרה כי הפקת אירועים הוא משהו שתרצה לפתח במקביל לקריירת הדוגמנות והעבודה הראשונה שלה כמפיקה, תהיה בר-מצווה בהתנדבות בדרום הארץ לילדים אוטיסטים.

אינסאז התלהב והודיע שאת השקת קולקציית סתיו 2019 היא תפיק, במסגרת אירוע שיכלול את חשיפת בית סקופ החדש, ויכלול תצוגת-אופנה. גרינברג התלהבה מהרעיון, פתחה יומן וקבעה פגישת קונספט.

seperator

חגיגה אורבנית

סנדרה רינגלר ואריאל פינטו. אביב חופי
סנדרה רינגלר ואריאל פינטו/אביב חופי

בחברת כלמוביל מרצדס החליטו לשחרר עניבות, לצאת מאולם התצוגה הרשמי, ולערוך אירוע אורבני לרגל השקת דגמים חדשים. הלוקיישן הנבחר היה מתחם פופ-אפ בהאנגר בו נתלו עבודותיו של ציון ברוך והקירות בחוץ צוירו בגראפיטי צבעוני שנתן פרשנות להווי התל אביבי.

ירון ברובנסק, שי אביבי, אריאל פינטוואורי, אורי גוטליב. אביב חופי
ירון ברובינסקי, שי אביבי, אריאל פינטוואורי, אורי גוטליב/אביב חופי

המוזמנים נהנו מקייטרינג "תלתן", דוכני פרעצל, גלידות, פאנקייק וקוקטיילים. את עמדת ה-DJ איישה נטלי דדון.

באורבניים: אריאל פינטו, מנכ"ל מרצדס; הסטייליסטית סנדרה רינגלר; מיכל ויואב צפיר; דביר בנדק; איש הטלוויזיה יואב לימור; השחקן אורי גטליב; איתי הרטמן הצייסר; אורי בנאי; ניר קלינגר; השף רן שמואלי; אנשי הטלוויזיה שי אביבי, ירון ברובינסקי; החזאי אלעד זוהר; הדוגמניות לי לוי, שביט ויזל, מור סילבר והדוגמן מייקל לואיס.

seperator

אבטחה בינלאומית

גיל נוילנדר, ריצ'ארד מרקו, עדי פלאוט ורונן מואס. יח"צ,
גיל נוילנדר, ריצ'ארד מרקו, עדי פלאוט ורונן מואס/יח"צ

ריצ'ארד מרקו, מנכ"ל חברת אבטחת המידע הבינלאומית ESET הגיע לביקור מיוחד בישראל וביקר ב-CERT, מערך הסייבר הלאומי בבאר-שבע, כדי לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה בארץ. מרקו נפגש עם זוכה פרס נובל לכימיה, פרופ' דן שכטמן וביקר בחברות סטרטאפ ישראליות מתחום אבטחת הסייבר.

התרגשו: גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל, רונן מואס, בעלים-שותף ESET ישראל עדי פלאוט, בעלים-שותף ESET ישראל.

seperator

מקדמים תעשייה

קרין מאיר רובינשטיין ניר ברקת וארז צור. רמי זרנגר,
קרין מאיר רובינשטיין ניר ברקת וארז צור/רמי זרנגר

קרין מאיר רובינשטיין, נשיאה ומנכ"לית האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, וארז צור, יו"ר משותף באיגוד, השתתפו בכנס "ישראל צומחת" שיזם ניר ברקת עם פרופ' מייקל פורטר - גורו בינלאומי לפיתוח כלכלי מאוניברסיטת הרווארד. בכנס נחשפה התוכנית האסטרטגית לפיתוח כלכלי של אזורי צמיחה בישראל.

במאזינים: חגי שלום, בעלים קבוצת הארגז ומנכ"ל רשת טיב טעם; משה בר סימן, טוב מנכ"ל משרד הבריאות; רעיה שטראוס בן דרור אשת עסקים יזמית ופילנתרופית; אדית בר, מנהלת מנהל הפיתוח במשרד הפנים; חנה רדו, מייסדת ויו"ר מקאן ואלי; שלמה בן-אליהו, מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר; עדיאל שמרון מנהל רמ"י; מיכל כהן, מנכלית קרן רש"י.

seperator

פייסבוק להמונים

מאיר יצחק הלוי, עדי סופר תאני. אודי פורטל,
מאיר יצחק הלוי, עדי סופר תאני/אודי פורטל

עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, הדרימה לאילת במטרה להנגיש את הכלים השונים בפלטפורמה לתושבים. פייסבוק ישראל הורידה לאילת משאית פופ-אפ שהוצבה בסמוך לקניון מול הים באילת. התושבים פגשו את צוותי פייסבוק, שהדריכו וענו לשאלות בנושאים שונים כמו איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות, היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש, איך מדווחים על תוכן לא הולם על גבי הפלטפורמה ועוד. ראש העיר מאיר יצחק קיים שידור לייב בפייסבוק עם ג'ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות פייסבוק בישראל.

seperator

מהנדסים את העתיד

אהוד מנפיז, אהוד נוף,צ'ו יאנהו, שאי .דאו, לאו בו. מקור רוזנטל תקשורת,
אהוד מנפיז, אהוד נוף, צ'ו יאנהו, שאי דאו, לאו בו/מקור רוזנטל תקשורת

אהוד נוף, יו"ר לשכת המהנדסים, אירח כמה מהנדסים בכירים מסין. הצדדים חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום הטכנולוגיה וההנדסה כמו כנסים משותפים, מחקר, וחילופי משלחות.

המהנדסים הסינים ביקשו להיפגש עם מהנדסים ישראלים, במטרה להבין ולהכיר את דרכי הפעולה של הישראלים, המהווים לדבריהם השראה גדולה בסין, הביעו הערכתם לפרויקט "בראשית", וציינו כי היזמים הישראליים ניחנים בתעוזה רבה.

seperator

חברים בעסקים

אלון בן דוד וורד אביטן. מורג ביטן.,
אלון בן דוד וורד אביטן/מורג ביטן.

הנהלת בנק ''מרכנתיל' ארגנה כנס בתחום ייעוץ השקעות בהשתתפות כל מנהלי האזור. הלקוחות נהנו מארוחת-ערב והרצאה ''וילה בג'ונגל'' של הכתב הצבאי של ערוץ 13 אלון בן-דוד שעוסקת במדינת ישראל בת ה-71 במזה"ת המשתנה.

ורד אביטן מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק ציינה שהכנס יוצר חיבורים עסקיים חדשים לא רק בין הבנק ללקוחות אלא גם בין הלקוחות. יאיר כץ, מנהל מרכז הייעוץ בבנק ''מרכנתיל'' בחיפה הרצה בנושא תזמון השוק וכדאיות ההשקעה בשוק ההון בטווח ארוך, וזיו שי, מנהל מחלקת יועצי השקעות בבנק הרצה על ניהול סיכונים והקצאת נכסים בתיקי השקעות.

seperator

פורץ גבולות

אלפרד אקירוב ופרנק לאוי. מקור שלום,
אלפרד אקירוב ופרנק לאוי/מקור שלום

בהיכל התרבות בתל אביב הושק הספר "פורץ גבולות - מסע החיים של פרנק לאוי" - ספר ביוגרפי המגולל את סיפור חייו של איש העסקים והפילנתרופ היהודי פרנק לאוי, ששרד את השואה, הגיע לישראל בגיל 15 וייסד באוסטרליה את אחת מחברות הקניונים הגדולות בעולם.

טלי גוטליב, מנכ"לית קרן התזמורת הפילהרמונית הנחתה את הערב בו נכחו: חוה ואלפרד אקירוב, מבעלי אלרוב; עמוס ידלין, ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי; דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, עו"ד דורי קלגסבלד.

seperator

הי הגיפ

דני איטליאנו וליאור רז. תומר פדר,
דני איטליאנו וליאור רז/תומר פדר

דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בסמלת, אירח במשך 4 ימים כ-1,000 לקוחות של מותג הרכב Jeep - Camp Jeep הראשון שנערך בישראל. הג'יפאים נהנו מטיילו בעין זיוון ברמת הגולן, קטיף דובדבנים, מופע אור קולי, ופעילויות לילדים.

seperator

חגיגה בקניון

יגאל אורן, אדיר מילר. מקור זאביק דרור,
יגאל אורן, אדיר מילר/מקור זאביק דרור

יגאל אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה, אירח את צילומי העונה ה-3 של צומת מילר. אדיר מילר וצוות התוכנית, הסתובבו יומיים בקניון, וצילמו מספר פרקים לסדרה שתעלה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully