וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הכספים של אי.די.בי. גיל קוטלר שוקל פרישה

שי שלו

16.6.2019 / 13:08

בצל מצבה הפיננסי המעורער של אי.די.בי, סמנכ"ל הכספים של שתי החברות, גיל קוטלר, בוחן אפשרות לעזוב את תפקידיו לאחר שלוש שנים. בשבוע שעבר הודיע המנכ"ל שולם לפידות על רצונו לסיים את תפקידו

אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי. צילום: איל יצהר, גלובס
אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי (צילום: איל יצהר)/גלובס, צילום: איל יצהר

האם קבוצת אי.די.בי-דסק"ש מאבדת עוד אחד ממנהליה הבכירים? ל"גלובס" נודע כי גם סמנכ"ל הכספים של שתי החברות, גיל קוטלר, בוחן אפשרות לעזוב את תפקידיו לאחר שלוש שנים.

נזכיר כי על רקע מצבה הפיננסי המעורער של אי.די.בי, הודיע בשבוע שעבר המנכ"ל שולם לפידות על רצונו לסיים את תפקידו. לדברי אי.די.בי ודסק"ש, מועד סיום כהונתו של לפידות יסוכם בנפרד.

אי.די.בי ודסק"ש הן שתי חברות נפרדות, אבל הן חולקות את אותם בעלי תפקידים בכירים. בעל השליטה אדוארדו אלשטיין מכהן בתפקיד היו"ר, לפידות כיהן בתפקיד המנכ"ל, גיל קוטלר הוא סמנכ"ל הכספים של שתיהן, ואהרון קאופמן הוא סמנכ"ל והיועץ המשפטי.

גיל קוטלר שימש עד מינויו לסמנכ"ל הכספים של אי.די.בי ודסק"ש, בינואר 2016, כמנהל הכספים ומשנה למנכ"ל בקבוצת הנדל"ן גזית גלוב אליה הצטרף ב-1998. אשתקד הגיש קוטלר תביעה של 5.2 מיליון שקל נגד חברת לאומי פרטנרס חתמים - סכום שמגיע לו, לטענתו, על כך שיצר עבור חברת החיתום את הקשר הראשוני עם ענקית הנדל"ן האמריקאית CIM שאחת מקרנות הריט שלה השלימה בנובמבר 2017 גיוס של מניות בכורה בבורסה בתל אביב בסך 800 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אי.די.בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully