וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק משלוחי האוכל רותח: WOLT השלימה גיוס של 160 מיליון דולר

שני מוזס

19.6.2019 / 11:47

הגיוס ישמש את WOLT, אפליקציית משלוחי האוכל הפינית שפועלת בישראל בחצי השנה האחרונה, להתרחבות ולגיוס של כ-1,000 עובדים ברחבי העולם. סך הגיוסים של וולט מסתכם ב-175 מיליון דולר

שליח של וולט WOLT. ShutterStock
שליח של וולט WOLT/ShutterStock

וולט (WOLT), חברת משלוחי האוכל מהלסינקי, הודיעה על גיוס של 160 מיליון דולר. הגיוס האחרון הורכב משני סבבים קודמים: גיוס סדרה C של 130 מיליון דולר בראשות ICONIQ Capital; וגיוס סדרה B של 30 מיליון דולר בראשות קרן ההון הישראלית 83North; שיושקעו בצמיחה, הרחבת החברה וגיוס עובדים ברחבי המדינות בהן היא פועלת, זאת לדברי החברה.

עוד מסרה וולט כי המטרה שלה היא להגדיל את מספר עובדיה ב-1,000 איש עד 2020. עם הגיוס הנוכחי, סך הגיוסים של וולט מסתכם ב-175 מיליון דולר.

אוכל מוכן עד השולחן: Wolt ותן ביס רק מתחילות לדגדג את הפוטנציאל של שוק המשלוחים הישראלי

מיקי קוסי, מנכ"ל ואחד ממייסדי וולט, מסר היום (ד') בהודעה לתקשורת: "שוק משלוחי האוכל הפועל אונליין צפוי לצמוח ברחבי העולם מ-35 מיליארד דולר כיום עד ל-365 מיליארד דולר עד לשנת 2030. צמיחה זו היא הזדמנות אדירה עבור חברה כמו וולט, ששמה לה למטרה להיות חברת משלוחי האוכל היעילה והמובילה בעולם. הגיוס האחרון הוא עדות להתקדמות שלנו עד עכשיו ולהתקדמות שעוד נותר לנו לעשות".

וולט היא אפליקציית משלוחי אוכל המאפשרת הזמנה ממסעדות ומעסקי מזון (גם כאלה שאינם מבצעים בעצמם שירות משלוחים) וכן מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח. וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן ממוצע של 35 דקות (30 דקות בתל-אביב). החברה מאפשרת למשתמשים לבצע הזמנה של משלוח, איסוף עצמי או ישיבה בשולחן במקום וזמינה כאתר אינטרנט וכאפליקציה לנייד.

עד לפני כשנה פעלה חברת וולט ב-10 ערים ב-4 מדינות בלבד, כולן ברחבי סקנדינביה. מאז הרחיבה החברה את פעילותה והתפרשה ל-50 ערים ב-15 מדינות בכל רחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. החברה הוקמה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ומעסיקה כיום מעל 450 עובדים.

וולט החלה לפעול בישראל לפני כחצי שנה בלבד וכיום כבר עובדת עם למעלה מ-200 מסעדות ברחבי תל-אביב, מהן מתבצעות עשרות אלפי הזמנות מדי חודש, והמגוון נמצא במגמת הרחבה. השירות שלה מאפשר הזמנת משלוח גם מבתי עסק מהם לא היה ניתן להזמין משלוחים עד היום, כמו גלידה, עוגות, מאפים, שייקים, קערות בריאות ועוד. כך לדוגמה, מאז כניסת החברה לישראל נמכרו למעלה מ-7000 קילו של גלידה במשלוח דרך האפליקציה בלבד, זאת לפי נתוני החברה.

אמרי גלאי, מנכ''ל וולט ישראל, מסר היום: "סבב הגיוס האחרון ישמש אותנו בכדי לשדרג את הטכנולוגיה שלנו במטרה לשפר את חוויית המשתמש של המסעדות והשליחים שעובדים איתנו, זאת בנוסף להתרחבות בארץ ובחו"ל המתוכננת להמשך השנה".

הגיוס של וולט מתרחש חודש לאחר שדווח על גיוס בהיקף של כחצי מיליארד דולר שהובילה ענקית המסחר המקוון אמזון באפליקציית משלוחי האוכל הבריטית Deliveroo, שהייתה אמורה גם היא להתחיל פעילות בישראל, מהלך שהוקפא לפי שעה.

  • עוד באותו נושא:
  • וולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully