וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכוב נוסף בחתימה ברכישת השליטה בבזק

עומרי כהן

21.6.2019 / 14:59

למרות הציפייה כי העסקה תיחתם כבר היום, יאלץ כנראה נאמן אג"ח ג' של ביקום לכנס אסיפת מחזיקים נוספת, לפני שיוכל לאשר לחברה לחתום על ההסכם מול קרן סרצ'לייט ודוד פורר

מרכזיית בזק כפר סבא. איל יצהר, גלובס
מרכזיית בזק/גלובס, איל יצהר

עיכוב נוסף בעסקת מכירת מניות השליטה בחברת ביקום, ששולטת בבזק. למרות הציפייה כי העסקה תיחתם כבר היום, יאלץ כנראה נאמן אג"ח ג' של ביקום לכנס אסיפת מחזיקים נוספת, לפני שיוכל לאשר לחברה לחתום על ההסכם מול קרן סרצ'לייט ודוד פורר.

אתמול היה נדמה כי העסקה קרובה להיחתם, לאחר שאחד משני המתנגדים לה, חברת הראל, הביעה את הסכמתה כי הנאמן יעניק את אישורו לחברה, וזאת למרות שקודם לכן התנגדה הראל לעסקה ומנעה את השגת הרוב הדרוש (75%) לאישורה.

בעקבות הסיכום פנתה ביקום לקבל הנחיות בנושא מנשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א, השופט איתן אורנשטיין, אולם היום קבע אורנשטיין כי על ביקום לנקוט הליך עצמאי ולעתור חסידים המבוקשים. בנוסף קבע אורנשטיין כי על ביקום לפנות לנאמן אג"ח ולבקש את תגובתו לנושא.

בעקבות ההחלטה לא יוכלו ביקום והחברה האם, אינטרנט זהב, לחתום עם סרצ'לייט ופורר על הסכם ההשקעה. כמו-כן, להערכת גורם המקורב לנושא, יקבע נאמן האג"ח כי יש לקיים הצבעה נוספת בקרב המחזיקים, לפני שיעניק את אישורו לחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully