וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתפטרות מגולף: רוזנהויז מתפטר גם מראשות עדיקה

שני מוזס

25.6.2019 / 12:52

רוזנהויז מונה לתפקיד במאי 2016. בעבר כיהן כמנכ"ל שופרסל, תפקיד לאחריו ריצה תקופת מאסר, זאת לאחר שבית המשפט הרשיע אותו בעבירות של הסדרים כובלים בכל הנוגע לתחרות מול רשת מגה

אפי רוזנהויז. צילום: איל יצהר, גלובס
אפי רוזנהויז/גלובס, צילום: איל יצהר

אפי רוזנהויז התפטר מתפקיד יו"ר דירקטוריון עדיקה, כך מדווחת היום (ג') חברת האופנה המקוונת לבורסה. רק במארס האחרון התפטר רוזנהויז מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון של קבוצת גולף, ועבר לשמש כיו"ר עדיקה בלבד, וכעת הוא מתפטר גם מהתפקיד הזה.

רוזנהויז מונה לתפקיד במאי 2016, זמן קצר לאחר מינויו של מנכ"ל הקבוצה רביב ברוקמאייר. לפני מינויו לתפקיד בקבוצה, רוזנהויז כיהן שנים אחדות כמנכ"ל שופרסל, הגיע לגולף כבעל ניסיון מקצועי עשיר ונחשב לקמעונאי מוערך בשוק המזון.

קודם לכן הוא ריצה תקופת מאסר, זאת לאחר שבית המשפט הרשיע אותו בעבירות של הסדרים כובלים בכל הנוגע לתחרות מול רשת מגה. נזכיר כי בשעתו הורה רוזנהויז להסיר ממדפי שופרסל מותגים של ספקים שמותגים אחרים שלהם נמכרו במחירי רצפה ברשת מגה - מהלך שהיה אסור על שופרסל במסגרת תנאי המיזוג שלה עם קלאב מרקט.

רוזנהויז מסר היום בהודעה לתקשורת: "הודעתי היום לדירקטוריון החברה על החלטתי לסיים את כהונתי כיו"ר החברה. Adika הנה חברה עם פוטנציאל גדול וייחודי אשר מובלת על ידי ההנהלה המקצועית ביותר בתחומה בהובלתו של דדי שורצברג. אני מאחל ל-Adika הצלחה רבה בהמשך ומאמין כי בזכות ההנהלה והעובדים הייחודיים, היכולות והידע הרב שלה בעולם קמעונאות האון ליין, החברה תמשיך להתפתח ולהוביל בתחומה".

דדי שורצברג, מנכ"ל Adika, מסר: "אני מודה לאפי על תרומתו הגדולה בתקופה שעבדנו בשיתוף מאז נכנס לקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך. אנו ממשיכים לפעול במרץ ליישום התוכניות העסקיות שלנו הכוללות המשך צמיחה בפעילות הליבה, לצד איתור ובניית מנועי צמיחה חדשים בארץ ובחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully