וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לחגוג 100 שנות קפה?

25.6.2019 / 14:11

וגם: הנשיא נהנה מאמנות בתל אביב, המותג היפני המפורסם עושה עלייה, יום הולדת בסביון וגם אלפא רומאו חוגגת מאה שנים

קפה המאה

עופר קורן,אורי לנדוור,משה אליה. huawei,
עופר קורן,אורי פדרמן, משה אליה/huawei

חברת לנדוור חגגה אמש ב"שבע" בתל-אביב אירוע גאלה לרגל 100 שנה ללנדוור, ולרגל השקת הספר קפה לנדוור 100 שנה-משפחה של קפה. המוזמנים נהנו מקוקטייל, תערוכה הסוקרת את 100 שנות המותג, ארוחת-ערב של השף עומר מילר והופעה סוחפת של להקת אתניקס.

אורי ושלי פדרמן, גדעון מוליוב, יוני לנדוור. huawei,
אורי ושלי פדרמן, גדעון מוליוב, יוני פדרמן/huawei

שלי פדרמן, מבעלי חברת קפה לנדוור, פתח את הערב וסיפר על ההיסטוריה של המותג, מבית הקפה לנדוור שהקים משה לנדוור ב-1919 ברלין ועד היום. אחריו עלה בנו אורי פדרמן, מבעלי החברה והמנכ"ל, שאמר כי הם שמחים ונרגשים להיות במעמד זה לרגל חגיגות 100 שנה ללנדוור, והספר שמושק מספר את סיפורה של חברה שהחלה דרכה בשוק עולם הקפה עוד לפני הקמת המדינה, ומלווה אותה בהצלחה לאורך השנים. הוא ציין כי חברת הקפה לנדוור מתמחה בייצור קפה איכותי ומוביל כבר 100 שנה ותמשיך לפרוח ולחדש את שוק הקפה בישראל.

בחוגגים: עמית זאב, מנכ"ל דור אלון; עופר קורן, אורן מאיר, ומשה אליה-בעלי רשת לנדוור: פרנקו ולה, מנכ"ל שרתון; אסף בלנק, מבעלי חברת ההייטק מילקיט; אלי גידור, סמנכ"ל סחר בדור אלון; ניר מטוסביץ, מנכ"ל אסם סחר; נועם מלצמן, מבעלי מסעדת 206; סער מזרחי, מנכ"ל דנסל; קותי סולימאני, מנכ" ל דשן גת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

חגיגה במוזיאון

מאיר ורותי שטרית. יח"צ,
מאיר ורותי שטרית/יח"צ

המבואה המחודשת והמרכז החוויתי החדש למשפחה במוזיאון תל-אביב לאמנות נחנכו בטקס מרגש שניהלה עו"ד דינה פפו, ראש אגף קשרי ציבור ופיתוח משאבים של המוזיאון. פרויקט השדרוג מציב את המוזיאון בשורה הראשונה של המוזיאונים המובילים בעולם מבחינת חוויית המבקר.

חלי ועמוס שפירא. רונית מטיאס,
חלי ועמוס שפירא/רונית מטיאס

לצד המרכז החוויתי, נפתח היום (שלישי), "סטודיו קפה בגלריות ג'נט אסיא", הפתוח לגן הפסלים של המוזיאון, שמפעילים איציק חנגל וטדי שאולי, בעלי מסעדת פאסטל הסמוכה.

אליעזר ואסתי אלקון. רונית מטיאס,
אליעזר ואסתי אלקון/רונית מטיאס

היו והתרגשו: עירית רפפורט, יו"ר ידידי המוזיאון ובעלה גלן פרי; רון חולדאי, ראש עירית תל אביב-יפו; טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות החדשה וסוזן לנדאו המנכ"לית היוצאת-יוזמת פרויקט השדרוג; עו"ד חיים סאמט, מ"מ יו"ר דירקטוריון מוזיאון תל-אביב; אשת העסקים שרי אריסון, בנה וכלתה ג'ייסון ואליטל אריסון- נציגי הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון; מתכנני הפרויקט האדריכל דן איתן וזוגתו האדריכלית רות להב; מתכנני עיצוב הפנים רעות עירון והאדריכל אדר אופנהיים; דורון רבינא, האוצר הראשי של המוזיאון; רותי ומאיר שטרית; דר' שרון נזריאן ואימה סוראיה נזריאן שהמרכז החוויתי נקרא על שמה ושם בעלה יונס נזריאן; ג'ניס ואיש העסקים דני גילרמן; חלי ואיש העסקים עמוס שפירא.

דניאל גל, דניאל דורסמן, שרי וג'ייסון אריסון. רונית מטיאס,
דניאל גל, דניאל דורסמן, שרי וג'ייסון אריסון/רונית מטיאס
ג'ניס ודני גילרמן. huawei,
ג'ניס ודני גילרמן/huawei
seperator

נשיא אמנותי

ציפי ויגאל לנדאו, גלן פרי, עירית רפפורט ונחום פיינברג. איציק בירן,
ציפי ויגאל לנדאו, גלן פרי, עירית רפפורט ונחום פיינברג/איציק בירן

באגף החדש של מוזיאון תל-אביב נערך טקס פרס שיף לאמנות פיגורטיבית-ריאליסטית. נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שרכש את אהבתו הגדולה לאמנות מרעייתו נחמה ז"ל, ערך סיור פרטי בתערוכה, ובירך את טיגסיט יוסף-רון, זוכת פרס שיף 2019, האמנית סמאח שחאדה, זוכת פרס שיף 2018, שתערוכת יחיד שלה נפתחה במוזיאון ואת איש העסקים ואספן האמנות דובי שיף-מייסד הפרס ע"ש אביו חיים שיף שהוענק לראשונה ב־2008.

טניה כהן עוזיאלי, רובי ריבלין , טיגסיט יוסף רון, דובי שיף. איציק בירן,
טניה כהן עוזיאלי, רובי ריבלין , טיגסיט יוסף רון, דובי שיף/איציק בירן

חיים שיף היה אספן נלהב של אמנות ישראלית, ופעל רבות לטיפוח אמנים ויצירה בישראל. בנו דובי שיף החליט להנציח את זכרו בהענקת פרס שנתי במוזיאון תל-אביב לאמנות לאמנים ואמניות בתחום הפיגורטיבי־ריאליסטי. הפרס כולל מענק כספי לאמן בסך 10,000 דולר ותערוכת יחיד במוזיאון תל-אביב מלווה בקטלוג.

באמנותיים: ד"ר ציפי לנדאו, יו"ר מוזיאון נחום גוטמן ויגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד; עו"ד נחום פיינברג; טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל-אביב לאמנות; אשת העסקים שלווה הסל.

seperator

מרוצים עד הגג

ג'ון מדבד דישון ווטסון. יח"צ,
ג'ון מדבד, דישון ווטסון/יח"צ

ג'ון מדבד, מנכ"ל -OurCrowdפלטפורמת השקעות ההמונים המובילה בישראל ובעולם, נפגש על גג מוזיאון מגדל דוד, עם דישון ווטסון, כוכב פוטבול אמריקני, הקוורטרבק של יוסטון טקסאנס מליגת ה-NFL, שהגיע לביקור של שבוע בישראל. ווטסון למד על חדשנות בתעשיית ההיי-טק וסטארט-אפים, וסקירה על חדשנות, ומדבד אמר כי ישראל הופכת למרכז עולמי מוביל בתחום טכנולוגיית הספורט.

ווטסון נחשף לטכנולוגיית צילום אירועי הספורט ב-360 מעלות של הסטארט-אפ ריפליי בו השקיעה OurCrowd שנרכש על-ידי אינטל תמורת 175 מיליון דולר. טכנולוגיית ריפליי שינתה את חווית הצפייה של אוהדי ה-NFL וחובבי הספורט בעולם. מדבר ציין כי אנשים כמו ווטסון מגיעים לישראל ונחשפים לחדשנות ורוצים לעשות עם זה משהו.

seperator

גיימינג בסנטר

סטפן בול , ערן תור ורון קלדס. יח"צ,
סטפן בול , ערן תור ורון קלדס/יח"צ

ערן תור בעלים, יו"ר ונשיא חברת תור גיימינג, ורון קלדס המנכ"ל, השיקו אמש בדיזינגוף סנטר, את החנות הראשונה של נינטנדו בישראל בהשקעה של 3 מיליון שקלים, שמביאה לצרכן את חווית המותג המלאה. תור ציין כי המטרה היא להעלות חיוך למבקרים על-ידי חווית הבידור והמשחק של נינטנדו, וכי הוא נרגש מפתיחת חנות נינטנדו ייחודית וראשונה בישראל, רגע היסטורי לגיימרים ולחובבי המותג בפרט.

seperator

מסיבת בריכה

עתליה שמלצר, רויטל מנוח, אוסנת והילל מיכאלי, סמדר נמרודי ויוסי סגיב. רונית מטיאס,
עתליה שמלצר, רויטל מנוח, אוסנת והילל מיכאלי, סמדר נמרודי ויוסי סגיבנ/רונית מטיאס

איש העסקים אבי מנוח חגג יום הולדת לאשתו רויטל בגן ביתם שבסביון. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של מסעדת "קיוטו" שכללה עמדת סושי שהוכן במקום, סלטים ושלל מנות נודלס וקובי שי שהרקיד את כולם על הדשא עד השעות הקטנות של הלילה.

שרו הפי בירסדיי: סמדר נמרודי, יו"ר רשת מלונות רימונים ואיש העסקים יוסי סגיב; אוסנת מיכאלי, מנכ"לית עמותת "שלווה" ובעלה איש העסקים הילל מיכאלי; עו"ד אורית מור סיניבר ובעלה פרופ ארז סיניבר; עו"ד מגי הלפרין; רחלי ושמוליק עטייה, בעלי עטייה נכסים; הניה ומשה נור, בעלי קבוצת נור; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי, ובעלה ד"ר בני ארד; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן.

seperator

שומרים על איכות הסביבה

מרים פיירברג -איכר וגיל לייזר. רן אליהו,
מרים פיירברג -איכר וגיל לייזר/רן אליהו

בעת שציפתה להחלטת הפרקליטות, השיקה מרים פיירברג-איכר, ראש עירית נתניה, את מיזם הרכב השיתופי החשמלי של CAR2GO בנתניה, ואמרה שהיא שמחה על המיזם המהווה צעד נוסף בפעילות העירונית בשמירה על איכות הסביבה וצמצום מספר כלי הרכב הפרטיים על הכביש לרווחת תושבי נתניה ושמירה על כדור הארץ.

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO-מפעילת המיזם, אמר כי השירות החדשני מהווה חלק מהמאמצים לקידום פתרונות תחבורה אלטרנטיביים בעיר, במטרה לצמצם את הפקקים, בעיות החנייה, זיהום האוויר וצמצום עלויות אחזקת הרכב הפרטי.

seperator

קשורים באהבה

עדו עלמני, אבי ביטון ורוני קרני,. איליה מלניקוב,
עדו עלמני, אבי ביטון ורוני קרני,/איליה מלניקוב

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס ורוני קרני, מנהלת השיווק-נותני החסות הראשית לשבוע המסעדות החדש של תל-אביב-FUN DINING by AMERICAN EXPRESS, שיתקיים בין ה-14 ל-18 ליולי, השתעשעו איך יזמי השבוע, כפתו וקשרו בג'קט משוגעים את השפים חיים כהן, עומר מילר, יובל בן-נריה, אביב משה, אבי ביטון, יריב מלילי, שחף שבתאי שישתתפו בשבוע הקולינרי.

seperator

חונכים ומתרגשים

נחום ואריה ויסמן. מקור: סברינה בלהסן,
נחום ואריה ויסמן/מקור: סברינה בלהסן

אריה ונחום ויסמן חנכו בפארק התעשיות בר-לב סמוך לכרמיאל את המרכז התעשייתי על-שם ליאו ויסמן, בהשקעה של 10 מיליון דולר. המוזמנים סיירו במשרדי ההנהלה של המבנה המשתרע על 7,700 מ' בנוי ו- 12 דונם, וקיבלו הצצה לציוני דרך משמעותיים של החברה מיום הקמתה ב-1932, בהם מוזיאון כלי הנגרות של אב המשפחה ליאו ויסמן, מייסד החברה, מיטת השנ"צ הסודית המתמזגת בריהוט הכללי של משרדו של אריה ויסמן, תערוכת מודעות פרסום רטרוספקטיבית משנות ה-50 המציגה את פועלה של החברה לאורך השנים וספה בת כ-80 שנה שנתרמה לחברה על-ידי לקוחות ותיקים וזכתה לרסטורציה.

ברחבת המתחם הלוגיסטי נערכה הצגת תכלית של טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית בשירות שרשרת האספקה של אחת הקבוצות המובילות כיום את תעשיית הריהוט בישראל.

seperator

באה באהבה

חגית לוקוף, זאב מאור, עידית גנדלמן. huawei,
חגית לוקוף, זאב מאור, עידית גנדלמן/huawei

עידית גנדלמן, סמנכ"לית הדרכה בינלאומית של AHAVA, וחגית לוקוף, מנהלת השיווק, השיקו במסעדת "טופולופומפו" את סדרת Apple Of Sodom, סדרת אנטי-אייג'ינג פורצת הדרך בעולם הקוסמטיקה. הסדרה מבוססת על תמצית תפוח סדום-צמח מדברי רעיל הגדל בסביבת ים המלח. המוצרים הוצגו לראשונה לאחר 4 שנות מחקר ופיתוח קפדני במעבדות החברה בים המלח, על-ידי ד"ר זאבי מאור, משנה למנכ"ל פיתוח וטכנולוגיה AHAVA מעבדות ים המלח.

seperator

זה רק ספורט

ראיין בורג, שמעון כהן, סמדר צור, קליפאון גרימה,  דניאל גריסו. אלון דולב,
ראיין בורג, שמעון כהן, סמדר צור, קליפאון גרימה, דניאל גריסו/אלון דולב

ד"ר קליפאון גרימה, שר הספורט והנוער של מלטה, הגיע לביקור ראשון בישראל, עם ראיין בורג', מנהל לשכתו, וזכה לליווי של סיסיליה אטרד, שגרירת מלטה בישראל, ואייל סלע, שגריר ישראל למלטה. השניים שהו במלון "קראון פלזה" חיפה וזכו לטיפול אישי של שמעון כהן, מנכ"ל המלון.

גרימה נפגש עם צוק נחשון, סגן ראש העיר, השניים שוחחו על קשרי התיירות, הספורט והנוער, ונפגשו עם חיים קסל, נשיא מועדון הכדורעף מכבי XT חיפה ורועי שוורץ המנכ"ל. המשלחת ביקרה בצפון בנצרת, טבריה, וחיפה, וחתמה על הסכם לשת"פ בין המדינות בתחום הספורט עם יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד הספורט והתרבות.

seperator

סיפור עם בשר

יוסי שטרית ודוד אלמקייס. אפיק גבאי
יוסי שטרית ודוד אלמקייס/אפיק גבאי

קבוצת "דוד ויוסף" בבעלות יוסף שיטרית ודוד אלמקיאס עומדת להשיק בקרוב, יחד עם אודי גינדי, את "פיתה מונטנה"-בר שיפודים מודרני כשר בנמל תל-אביב, עם אופציה לסניפים נוספים שיצטרפו לרשת בפריסה ארצית בשנים הקרובות. המקום החדש יפתח במקום בו שכנה בשנות ה-70 גלידת מונטנה. עלות ההשקעה כ-500,000 שקל.

לשיטרית ואלמקיאס ניסיון רב שנים ברשת המסעדות. גינדי החל דרכו כילד במפעל הבשר המשפחתי של אביו.

seperator

בטעם איטלקי

משה אביב ודני איטליאנו. יח"צ,
משה אביב ודני איטליאנו/יח"צ

דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בקבוצת סמלת, אירח את לקוחות הקבוצה לאירוע מכירות לרגל חגיגות 109 שנים למותג אלפא רומיאו. על הקולינריה השף אביב משה שבישל מנות איטלקיות אותנטיות.

seperator

טכנולוגיה בגן

אייל אהרוני, מנהל רשת חנויות שיאומי, אבי קורנפלד מנהל המותג של שיאומי בישראל, רוני אהרוני מנהלת השיווק, אילן אהרוני ואלי אהרוני מבעלי קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל. יח"צ,
אייל אהרוני, מנהל רשת חנויות שיאומי, אבי קורנפלד מנהל המותג של שיאומי בישראל, רוני אהרוני מנהלת השיווק, אילן אהרוני ואלי אהרוני מבעלי קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל/יח"צ

בכירי קבוצת המילטון ביניהם: אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי: אייל אהרוני, מנהל מוצר וחנויות הקונספט: רוני אהרוני מנהל השיווק בישראל: ושפריר מוזס כהן, המנהל הטכני של המותג ,השיקו את סמארטפון הדגל של שיאומי ה- Mi 9T, במסעדת T House בתל-אביב. האירוע בהפקת סטיב בר הפקות (ואח של סנדי בר) החל במסיבת גינה מעוצבת וארוחת בוקר אנינה של השף בני אזולאי מקפיולה, בחוגגים עשרות שותפים עסקיים של קבוצת המילטון, שזכו להצצה ראשונה לסמארטפון בעל מצלמת הסלפי הקופצת, רגע לאחר ההשקה הבינלאומית בסין.

קורנפלד בירך ואמר כי הם שמחים להיות בין הראשונים בעולם שחושפים את המכשיר למחשב את השוק הישראלי עם מגוון המוצרים החכמים של שיאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully