וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקפת רוסק עמינח מסיימת תפקידה כמנכ"לית בנק לאומי

30.6.2019 / 9:04

רוסק עמינח הודיעה על סיום תפקידה לאחר שכיהנה בו 7 שנים. היא תעזוב את הבנק במהלך החודשים הקרובים לאחר מציאת מחליף וחפיפה

רקפת רוסק עמינח מנכ"לית בנק לאומי. רון קדמי
רקפת רוסק עמינח/רון קדמי

רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית בנק לאומי, הודיעה הבוקר (ראשון) על סיום כהונתה בבנק. רוסק עמינח כיהנה בתפקיד כ-7 שנים ועבדה בקבוצת לאומי כ-15 שנים.

רוסק עמינח תעזוב את התפקיד במהלך החודשים הקרובים, לאחר שדירקטוריון לאומי יחליט לגבי מינוי מנכ"ל חדש לבנק והעברה מסודרת של התפקיד.

רוסק עמינח אמרה כי "לאומי כיום הוא הבנק המוביל בישראל. אני יודעת שפעילות הליבה החזקה, התשתית הארגונית שבנינו יחד, ההובלה הטכנולוגית והדיגיטלית הייחודית ללאומי, ההנהלה המוכשרת והאיכותית, יחד עם מנהלים ועובדים מסורים ומקצועיים - יהוו בסיס איתן להמשך ההובלה של לאומי לעוד שנים רבות".

דוד ברודט, יו"ר לאומי, אמר כי "הודעתה של רקפת על רצונה לפרוש מהבנק מצערת אותי מאוד. רקפת הוכיחה בכל שנותיה בבנק, ובמיוחד בתפקידה כמנכ"לית, ראיה אסטרטגית מצויינת, יכולת ניהולית גבוהה, כושר קבלת החלטות מעולה ויכולת מימוש וביצוע משובחים ביותר. היא הובילה את לאומי לשיאים חדשים בבנקאות הישראלית והיוותה דוגמא ומופת גם בבנקאות העולמית. רקפת משאירה מאחוריה בנק חזק ויעיל, שהוכיח שיש לו את היכולות להתמודד עם אתגרים מורכבים בגישה חדשנית. אני מודה לה על כהונה יוצאת דופן ומאחל לה הצלחה בכל אשר תפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully