וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילונג, רשת חברתית לחולי סרטן, גייסה 50 מיליון שקל

2.7.2019 / 8:43

הסטארט אפ, המשמש חולי סרטן ובני משפחותיהם לניהול הטיפול במחלה, ביצע את הגיוס בהובלת חברת הענק IQVIA, ספקית גלובלית מובילה של מידע, פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירותי מחקר בתחום הבריאות וכן בהשתתפותThe group ventures ומשקיעים נוספים

ממוגרפיה לסרטן השד. ShutterStock
צילום סרטן השד/ShutterStock

בילונג, רשת חברתית מקצועית לחולי סרטן ובני משפחותיהם, הודיעה על גיוס של מעל 50 מיליון שקל (14 מילון דולר) בסבב גיוס B . הסבב נועד להמשיך בתנופת החברה בתחום האונקולוגיה ולקידום הפלטפורמה לניהול מחלות קשות ומחקר רפואי.

הגיוס בוצע בהובלת חברת הענק IQVIA, ספקית גלובלית מובילה של מידע, פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירותי מחקר בתחום הבריאות וכן בהשתתפותThe group ventures ומשקיעים נוספים. ההשקעה נועדה להמשיך את הצמיחה המהירה של בילונג - ולקדם את פריצת הדרך שהיא יצרה בתחום ניהול הקשר עם המטופל בתחומי הבריאות הן של הרשת החברתית והמקצועית לחולי סרטן ובני משפחותיהם והן כדי לשפר, לקדם ולפתח פתרונות למחלות קשות נוספות, לבתי חולים ולשווקים חדשים.

הפלטפורמה הדיגיטלית של בילונג מיועדת להעניק פתרון מקצה לקצה, שיפור שביעות רצון המטופל, ניהול הקשר עם ספקי הבריאות השונים, העמקת המעורבות וההיענות של המטופלים, הרחבת כלי הניווט והניהול של המטופל, הנגשת המידע במגוון רחב של ערוצים, לרבות בתי חולים, חברות ביטוח, מכוני מחקר ומומחים נוספים כל זאת תוך מיקסום יעילות הארגון והטיפול והערך למטופלים.

אלירן מלכי, מייסד משותף ומנכ"ל בילונג, אמר כי "אנו גאים בתמיכה ובאמון של חברת IQVIA והמשקיעים הנוספים בנו. אנחנו בבילונג ממוקדים בהנגשת הפתרון המתקדם ביותר עם יכולות טכנולוגיות חדשניות המעניקות פתרון מקצה לקצה למטופל, לבתי החולים, לספקי הרפואה, חברות ביטוח ועוד. התחלנו עם 'בילונג - מנצחים את הסרטן יחד' והפכנו במהרה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם לסרטן עם יכולות ניהול מתקדמות בשיתוף בכירי המומחים והחוקרים הבינלאומיים בתחום האונקולוגיה. הרחבת הפתרון הגלובלי שלנו בתחום הסרטן והשימוש ביכולות של בילונג לתחומי מחלות קשות אחרות הייתה תמיד התוכנית שלנו. עם ההשקעה הנוכחית נוכל ליישם זאת ולבצע פריצות דרך משמעותיות נוספות".

"ההשקעה שלנו בחברת בילונג היא חלק מהאסטרטגיה לזיהוי והאצה של טכנולוגיית פורצות דרך לשיפור עולם הרפואה". אמר טל רוזנברג, סגן נשיא בכיר, פתרונות טכנולוגיים גלובליים ב-IQVIA. "באמצעות היכולות של פלטפורמת ניהול הקשר והטיפול הייחודית של בילונג הקרויה PEP - Patient Engagement Platform המבוססת על התאמה אישית, למידה ממוחשבת (ML) ואינטליגנציה מלאכותית (AI), בילונג יכולה לעשות שימוש ולהשלים את היכולות והפתרונות של IQVIA ולהגדיר מחדש את ניהול הקשר עם ושל המטופלים אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם בילונג משום שהם מצליחים להפוך את הקשר עם המטופלים לחוויה והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully