וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל שופינג ברשת ובחו"ל: הכרטיס שבזכותו תשלטו בהוצאות

בשיתוף דואר ישראל, בשיתוף דואר ישראל

4.7.2019 / 8:14

בני ה-16 עד ה-18 בישראל מובילים את מהפכת הקניות ברשת ורוצים עצמאות כלכלית. אפשרי? בהחלט. הכרטיס הנטען של דואר ישראל מאפשר להם לנהל תקציב של עד 2,500 שקלים בחודש, כולל מטבע חוץ, ולהשתמש בו כמו בכל כרטיס אשראי אחר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

חינוך פיננסי ושליטה בהוצאות הילדים שלנו הן מטרות חשובות אך לא תמיד קלות לביצוע. לא תמיד להורים יש את היכולת לעקוב אחר הוצאות הצעירים, במיוחד כשמדובר בקניות ברשת. כדי לסייע בפתרון העניין ולהעניק להורים כלי שבעזרתו יוכלו לשלוט בהוצאות, משיק דואר ישראל כרטיס נטען שמתאים בדיוק לבני 16-18.

"בנק הדואר הוא השחקן הדומיננטי ביותר בתחום הכרטיסים הנטענים בישראל", אומר אבי בלו, מנהל בנק הדואר, "באמצעות כרטיס נטען אפשר למעשה לרכוש כל מוצר וכל שירות, עד למיצוי גובה הסכום שנטען בכרטיס. הכרטיס נוח מאוד לשימוש כי הוא מייתר את הצורך במזומנים, עוזר לנהל תקציב בצורה שקולה ואחראית ומעניק עצמאות מלאה".

ישנם שני סוגי כרטיסים - כרטיס שקלי וכרטיס מט"ח, אולם בשני הכרטיסים אפשר לעשות שימוש במטבע חוץ. "הכרטיס הראשון מבית ויזה הוא כרטיס דולרי המיועד לקניות ברשת או במדינות שבהן הדולר הוא מטבע מוביל", אומר בלו, "הכרטיס השני מבית מאסטרקארד הוא כרטיס חכם רב מטבעי שניתן להטעין בו במקביל גם שקל, גם יורו וגם ליש"ט, כך שהוא טוב לקניות ברשת ולקניות באירופה".

כרטיסים נטענים של דואר ישראל. יח"צ,
"באמצעות כרטיס נטען אפשר למעשה לרכוש כל מוצר וכל שירות, עד למיצוי גובה הסכום שנטען בכרטיס"/יח"צ

במה שונים הכרטיסים האלה מכרטיסים אחרים?

"הכרטיס הנטען משויך לכם הצעירים ולא להורים", אומר בלו, "ניתן למשוך מהם כסף בכל כספומט וניתן לנהל באמצעות הכרטיסים תקציב של עד 2,500 שקלים בחודש. הכרטיסים מאפשרים גם הם קניות בחו"ל וברשת".

"ישראל היא ממש מעצמה בקניות אונליין והצעירים מובילים את המהפכה", מוסיף בלו, "הצעירים הם צרכנים חכמים ויודעים מה לקנות, מתי ואיפה באונליין. הצעירים גם נוסעים הרבה לחו"ל - נסיעות לפני צבא, מופעי מוזיקה וספורט וכן מסעות לפולין. לכן זהו הכרטיס האולטימטיבי לצעירים. הכרטיס הזה מאפשר שליטה בהוצאות, קניות בארץ ובחו"ל מה שכרטיסים אחרים לא מאפשרים ואפשר לנהל בו תקציב של 2,500 שקלים".

בשיתוף דואר ישראל, בשיתוף דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully