וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במליסרון: המנכ"ל אבי לוי הודיע על פרישה מתפקידו

11.7.2019 / 10:26

אבי לוי הודיע על פרישתו מהחברה אחרי ארבעים שנה, וציין במכתב לדירקטוריון: "מעולם לא ביקשתי הלוואה בסך 400 מיליון שקל. ביקשתי לרכוש מניות נוספות של החברה בסכום של כ-300 מיליון שקל"

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון. צילום: איל יצהר, גלובס
אבי לוי/גלובס, צילום: איל יצהר

אבי לוי, המנכ"ל הוותיק של חברת מליסרון , הודיע הבוקר לדירקטוריון החברה על סיום כהונתו. לוי החל את דרכו במחלקת הכספים של קבוצת עופר לפני כ-40 שנה, ומונה למנכ"ל מליסרון לפני כעשור.

במכתב שצירף לוי להודעתו הוא פנה לדירקטוריון החברה וכתב: "בהמשך להודעה בדבר סיום כהונתי בחברת מליסרון בע"מ, ברצוני להבהיר כדלקמן: מעולם לא ביקשתי הלוואה בסך 400 מיליון שקל. אכן, מתוך אמונה בחברה וביכולותיה ומתוך רצון להמשיך ולהוביל את צמיחתה, ביקשתי לרכוש מניות נוספות של החברה בסכום של כ-300 מיליון שקל, כאשר בכוונתי היה להשקיע מהוני העצמי סכום של 60-75 מיליון שקל, ואכן ביקשתי מבעלת השליטה, ולא מחברת מליסרון, הלוואה צמודה למדד בסכום של כ-225 מיליון שקל. ההלוואה היתה אמורה להיות מובטחת במניות הנרכשות ובערבות אישית מלאה שלי, עם תנאי 'ריקורס' מלא".

חוזהו של לוי אמור היה להסתיים ב-20 ביולי ובחודשים האחרונים הוא ניהל משא ומתן עם בעלת השליטה ליאורה עופר על שיפור תנאיו. לוי דרש מבעלת השליטה הלוואה חריגה של מאות מיליוני שקלים לרכישת מניות החברה. הוא מחזיק כבר היום ב-4.3% ממניות החברה (בשווי שוק של כ-360 מיליון שקל) וביקש לעלות לאחזקה כפולה.

דירקטוריון מליסרון מכונס כעת, וייתכן שהודעת הפרישה של לוי נועדה ללחוץ עליו על מנת שיבקש ממנו לחזור בו והצדדים יגיעו לפשרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully