וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הקניות של ישראל חוגג יום הולדת ואתם מרוויחים הנחות ובמבצעים

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

15.7.2019 / 8:00

אלפי מוצרים ללא מע"מ, התחייבות למחיר הזול ברשת על מאות מוצרי חשמל והנחות ענק על מגוון מוצרים להדפסה: אתר וואלה!שופס חוגג יום הולדת ואתם אלה שמקבלים את המתנות

וואלה שופס. יח"צ,
אלפי מוצרים ללא מע"מ מכל קטגוריה אפשרית/יח"צ

בדרך כלל כשמוזמנים למסיבת יום הולדת נהוג להביא מתנה, אבל ליום ההולדת הזה אינכם צריכים להביא דבר - ההפך, אתם אלה שתקבלו את המתנות. אתר הקניות וואלה!שופס חוגג 19 שנים להיווסדו עם חגיגת מבצעים שלא כדאי לפספס. בוואלה!שופס נמכרים למעלה מ-30 אלף מוצרים שונים ב-32 קטגוריות שונות, כך שתוכלו למצוא באתר כמעט כל דבר שתחפצו - מצעצועים וחיתולים, דרך גאדג'טים ומוצרי חשמל ועד מקררים ומערכות ישיבה לסלון.

בין אם מדובר במוצר שמחירו שקלים בודדים או מוצר בשווי אלפי שקלים - הוא נמצא בוואלה!שופס ועתה, לרגל יום ההולדת, תוכלו ליהנות משפע של הטבות, מבצעים והנחות.

וואלה שופס. יח"צ,
חפשו את המוצרים עם תו המבצע "הכי זול ברשת", שם תוכלו להגיש הצעה ולהחליט כמה אתם מוכנים לשלם על המוצר/יח"צ

שלושה דברים שצריך לדעת על מבצע יום ההולדת:

רק עד יום חמישי 18/7 בחצות

אם תכננתם לרכוש מוצר כזה או אחר לאחרונה, עכשיו זה הזמן, משום שבאתר תמצאו אלפי מוצרים ללא מע"מ מכל קטגוריה אפשרית: ריהוט לבית ולגינה, מוצרי ספורט וקמפינג, צעצועים, כלי עבודה ועוד.

חפשו את תו המבצע "הכי זול ברשת"

שם תוכלו להגיש הצעה ולהחליט כמה אתם מוכנים לשלם על המוצר, כך תהיו בטוחים ב-100% שקניתם חכם, כי בתקופת המבצע האתר מתחייב למחיר הכי זול במכירות אלו. אגב, בגלל התחייבות זו, המכירה שמורה ללקוחות פרטיים בלבד ולא עסקיים.

הזדרזו להכין את אלבומי הקיץ

גם פעילות ההדפסות הדיגיטליות מצטרפת לחגיגה, ובמסגרת חגיגות יום ההולדת תוכלו לרכוש ממגוון מוצרי האתר וליהנות מ-55% הנחה. זה הזמן להוציא את כל הזיכרונות היפים שלכם מהטלפונים הסלולריים ולהדפיס אותם על אלבומים, קנבסים או לפתח כתמונות למזכרת.

"אנחנו שמחים לחגוג יחד עם לקוחותינו יום הולדת 19 לאתר", אומר מנכ"ל וואלה!שופס רון שולויס, "תודה ל-1.5 מיליון המבקרים שלנו בכל חודש ולמאות הספקים שלנו, שביחד איתם הצלחנו להרים מבצע כל כך חגיגי".

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully