וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הופך את הספורטאים האולימפיים למותגים?

14.7.2019 / 13:47

וגם: בקליל עושים כבוד לבאוהאוס, סניף חדש של ריזרבד בירכא, איירובוטים חדשים בשוק ולמה הסוויטה במלון ריץ' קרלטון התמלאה בוורדים?

ספורטאים ממותגים

לי קורזיץ גילי לוסטיג קובי חדד לינוי אשרם ואלכס שטילוב. עמית שיסל,
לי קורזיץ, גילי לוסטיג, קובי חדד, לינוי אשרם ואלכס שטילוב/עמית שיסל

היזם קובי חדד וגילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, השיקו בבית הוועד האולימפי בתל-אביב, את מיזם sports grow שמטרתו הפיכת הספורטאים האולימפיים הישראלים למותגי על. חדד אמר כי מגרש הספורט העולמי הצמיח לא מעט ספורטאי על שהפכו למותגים עסקיים ולכן בנה בהתנדבות ובהשקעה של מיליון שקל סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות עבור 5 ספורטאים חברי הסגל האולימפי של ישראל וכאלה שפרשו, ביניהם: לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין, וחנה קנייזבה מיננקו.

החנויות המקוונות יציעו למכירה פריטים ממותגים ומעוצבים על-פי בחירתם האישית כמו בקבוקי שתייה, מגבות, טי-שרטים. חדד אמר כי ספורטאי העל של ישראל נמצאים ברשתות החברתיות ועוקבים אחריהם מאות אלפי ישראלים ואוהדים ברחבי העולם במצטבר. המיזם יאפשר לאוהדי הספורט הישראלים ואלה מחו"ל לתמוך באופן ישיר בספורטאי האולימפי הנערץ עליהם, לרכוש מהמוצרים הממותגים שהוא יעמיד למכירה, ובכך להרגיש שותפות לדרך ולהצלחה שלו.

seperator

פולנים בירכא

עמיר משה סוניה לבנת וגס כנען. בן פרידמן,
עמיר משה, סוניה לבנת וגס כנען/בן פרידמן

בכירי קבוצת O&H המייבאת ומשווקת בישראל את המותג הבינלאומי "ריזרבד" לישראל, ובכירי המותג מחו"ל, השיקו את הסניף החדש במתחם מייבייבי בירכא. עמיר משה המנכ"ל, אמר כי RESERVED הוכיח בישראל שיש צמא למותג נחשק, לכן בחרו להרחיב את הרשת גם לאזור הצפון, היות וירכא היא אבן שואבת לכל תושבי האזור ובסופי שבוע באים אליה מכל הארץ, ואמר כי לראשונה המותג פותח בישראל מחלקה ייעודית לתינוקות וילדים כמענה לצורך שעלה מהשטח, וכמו שאחד מיתרונות המותג שהוא חידוש קולקציה פעמיים בשבוע במחירים אטרקטיביים מאוד, כך גם קולקציית הילדים החדשה, תתחדש בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה.

בתום הטקס, סוניה לבנת, מבעלי H&O הזמינה את כולם לחנוך את החנות, כשבמהלך הערב, פקדו אותה למעלה מ-10,000 איש.

seperator

שוברים את הכלים

אריה (ריצ'י) ריכטמן,  עידו ברונו , צורי דבוש. מורג ביטן,
אריה/מורג ביטן

צורי דבוש, יו''ר קליל, ואריה (ריצ'י) ריכטמן, המנכ''ל, חנכו חלון באוהאוס בתערוכה ''באוהאוס שוברים את הכלים וכן משחקים'' לציון 100 שנים לבאוהאוס במוזיאון ישראל בירושלים. ''קליל'', מהמובילות בתחום תעשיית האלומיניום והחלונות בישראל, השיקה לאחרונה סדרת חלונות באוהאוס בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. דבוש התרגש כשאוצרי התערוכה בחרו ב''קליל'' להציג חלון באוהאוס כמוצג מוזיאוני רשמי, לצד יצירות של אומנים בעלי שם כמו ואסילי קנדינסקי פול קליי ואחרים, ואמר כי זו אבן דרך משמעותית בעולם העיצוב.

seperator

חתונה בטרמינל

מוטי גרין ואורן רווח. יוסי וקנין,
מוטי גרין ואורן רווח/יוסי וקנין

איש העסקים מוטי גרין, מבעלי חברת הנדל"ן וההשקעות ברקליס-קניון ים המלח ומלון הקפסולות הגדול במזרח התיכון שיפתח בים המלח ב-2020, וזוגתו רותם, נישאו באולם האירועים "טרמינל" בפתח תקווה. שרו עם להקת אתניקס: איש העסקים ג'ו נקש; אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; רוני אירני, מבעלי פקטורי 54; ציון שטח, מנכ"ל דיסקונט; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; דובי שניידרמן, מבעלי פוט לוקר; יצחק דיין, מבעלי מלונות אפריקה ישראל; עו"ד חגי אדורם.

ארז חבר,  מוטי גרין אבי חורמרו וג'ו נקש  צילום. פיפל פוטוגרפי,
ארז חבר, מוטי גרין אבי חורמרו וג'ו נקש צילום/פיפל פוטוגרפי
seperator

רוקדים בתיאטרון

לימור והראל ויזל  מאור מימון. אביב חופי
לימור והראל ויזל מאור מימון/אביב חופי

מאור מימון, מנכ"ל ומבעלי תיאטרון תל-אביב, ושותפיו אבי מסינג ודוד לוי, מבעלי משרד הכרטיסים "לאן", חנכו את תיאטרון תל-אביב שנפתח במקום בו שכן תיאטרון בית החייל, לאחר שיפוץ של כמיליון וחצי שקל.

נהנו בפרמיירה למחזמר "פלאשדנס": לימור והראל ויזל, בעל השליטה בפוקס; אריה סקופ, נשיא כבוד מייקרוסופט; השמאי לוי יצחק; אבנר בלקנאי, מנכ"ל עמותת "אתגרים"-התיאטרון אימץ את העמותה במסגרת "תרומה לקהילה"; כרמית דותן, מנכ"לית חוליו; ציפי פינס, מנכ"לית בית לסין; הפרסומאי אילון זרמון; הסופר רם אורן; איתן מרקוביץ', בעלים ומנכ"ל אמברוזיה; חזי בצלאל; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל; ניצה בן-צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה; דפנה צורי, מנכ"לית היכל התיאטרון קרית מוצקין.

seperator

הרובוט

ז'אן ז'אק בלנק, ואודי גורדין. huawei,
ז'אן ז'אק בלנק, ואודי גורדין/huawei

ז'אן ז'אק בלנק, סמנכ"ל ומנהל איירובוט באזור אירופה והמזה"ת, הגיע לחשראל לרגל השקת שני מכשירים חדשים של איירובוט-מותג מוביל לשואבים רובוטיים. לנק הציג את השואב הרובוטי +iRobot Roomba s9 ורובוט השטיפה Braava jet m6, המתווספים למגוון הפתרונות לניקוי הבית של החברה.

לאירוע ב"אנגלו ונינה", הגיע גם אודי גורדין, שותף בקהלת יבוא, היבואנית הרשמית של איירובוט בישראל, שהסביר על המכשירים החדשים ועל הטכנולוגיה החדשה, בתום החלק הענייני, נהנו כולם מארוחת צהריים של השף עומר מילר, שהכין ארוחת בראנץ' מפנקת.

seperator

טכנולוגיות מותאמות

ג'קי מוקמל, אורן ירושלמי  רוזנבאום וחיים אגי. מורג ביטון,
ג'קי מוקמל, אורן ירושלמי רוזנבאום וחיים אגי/מורג ביטון

כ-150 נציגי חברות היי-טק, טכנולוגיה ונציגי חברות בינלאומיות, נכחו בכנס השנתי של חברת CBRE ישראל, בנושא טכנולוגיה וחדשנות בעולם הנדל"ן, במלון NYX בהרצליה. ג'קי מוקמל המנכ"ל, אמר כי עובדי החברות הם הפקטור הקובע ביותר את מיקום משרדי החברות, והציג פיתוח טכנולוגיות שמסייעות לחברות לאתר נכסים מתאימים, לדרג אזורי ביקוש ולתת מידע על תשתיות תחבורתיות, איכות הסביבה של העובדים ובדיקות פונקציונליות של הנכסים.

אורן ירושלמי-רוזנבאום, מנהל הנכסים של מייקרוסופט, וחיים אגי, מנכ"ל משותף CBRE ישראל התרשמו.

seperator

ורדים בסויטה

אנדרי אברמסון שדה ורוני אלבוים. huawei,
אנדרי אברמסון, שדה ורוני אלבוים/huawei

מאות ורדים קישטו את הסוויטה במלון ריץ קרלטון. הסיבה: למסיבה לא הייתה קשורה בחגיגת אהבה, אלא אירוע שערכו בכירי לוריאל, למותג הטיפוח הצרפתי לנקום לרגל השקת סדרת ABSOLU היוקרתית של המותג, בפורמולה משופרת ומחודשת שנולדה לאחר מחקר ופיתוח ארוך במעבדות החברה בצרפת.

אנדרי אברמסון-שדה, מנהל מותג הטיפוח של לנקום, ורוני אלבויים, מנהלת יחסי הציבור בלוריאל ישראל, ארחו את המוזמנים לארוחת-בוקר מפנקת, הוהצגת המוצרים.

seperator

מעבר לים

יפית גרינברג , שרית ישי לוי, רעיה שטראוס בן דרור, בני ארד. אביב חופי
יפית גרינברג , שרית ישי לוי, רעיה שטראוס בן דרור, בני ארד/אביב חופי

אשת העסקים הפילנתרופית רעיה שטראוס בן-דרור, ערכה לחברתה הטובה הסופרת שרית ישי-לוי מסיבת השקה לספרה החדש "אשה מעבר לים" שזכה חודשיים לאחר יציאתו לאור בפרס ספר הזהב על מכירת 20 אלף עותקים ונמצא בראש רשימת רבי המכר.

חגגו על גג בית אוצרין ביפו: יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; אבי שומר, מבעלי צומת ספרים; שולה ועודד מודן, בעלי ספרי מודן-כתר והעורכים יערה שחורי ושמעון ריקלין; נועה אייל, נכדתה של רעיה העומדת בראש צוות אוצרות הגליל; יעל חולדאי, רעיית ראש העיר תל-אביב; שי אינס ודפנה פרנר מארצה הפקות; התסריטאים שלמה משיח ואסתי נמדר; מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות; גלעד שיבא, מנכ"ל קשת אילון; ד"ר נאוה מיכאל צברי מאוניברסיטת תל אביב; הבמאי צדי צרפתי; המפיק חיים סלע; הבמאי רם נהרי; כוהנת הפילאטיס דליה מנטבר.

seperator

ריזורט בקניון

טלי בר אל מרגלית ודוד בן משה. מקור רני רהב,
טלי בר אל, מרגלית ודוד בן משה/מקור רני רהב

דוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב וטלי מרגלית- בר-אל, ומנהלת השיווק, השיקו ברחבה המרכזית בקניון תערוכה קייצית בסגנון RESORT שהפיק שגיא, מעצב הבית והבעלים של פיורי ת"א.

seperator

שימו שמן

נטלי רוס ויוסי מנשה. מקור שילה מגר,
נטלי רוס ויוסי מנשה/מקור שילה מגר

בכירי מותג "קרסטס" מבית לוריאל השיקו את סדרה אליקסיר אולטים בסלון של מעצב השיער יוסי מנשה בנווה צדק, וסיפרו כי מדובר בסדרה האייקונית והנמכרת ביותר של המותג בכל העולם אודות לפורמולת השמנים הייחודית לה, הפרזנטורית העולמית של המותג ושל הסדרה היא אמילי רטאייקאוסקי - מאושיות האופנה המובילות בעולם. נטלי רוס, מנכ"לית החטיבה המקצועית והעולמית של לוריאל פרופשיונל, נוהגת לפקוד את המספרה של מנשה כשהיא מבקרת בישראל.

seperator

סוד הנעורים

זאב שהם, רונית מיימון ורמי מיימון. huawei,
זאב שהם, רונית מיימון ורמי מיימון/huawei

רמי מימון, בעלים ומנכ"ל חברת סוד הנעורים; זאב שהם, סמנכ"ל שיווק חו"ל; ורונית מימון, סמנכ"לית שיווק ישראל, השיקו במסעדת "קפה האנוי" בתל-אביב, סדרת אנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום "סוד הנעורים" - פרי פיתוח ישראלי, מהיחידים בשוק הדרמו-קוסמטיקה המבוססים על 11 פירות וירקות שלמים. מימון סיפר כי העיסה, הקליפה וזרעי הפירות והירקות המכילים חומרים פעילים, בשילוב חומרים נוגדי חמצון, ויטמינים, ומינרלים, עוזרים לשיקום העור וטיפוחו ומעניקים לו זוהר, חיוניות ושמירה והגנה מפני נזקי הסביבה.

seperator

מגדיל לעשות

אברי רווה ודר גק זמורה. מקור רויטל מרסיק,
אברי רווה ודר גק זמורה/מקור רויטל מרסיק

ד"ר אברי רווה מומחה לכירורגיה פלסטית, מהמובילים בישראל בתחום הזרקות שומן להגדלת חזה, נחת אצל ד"ר ג'ק זמורה, מומחה לכירורגיה קוסמטית ופלסטית בינלאומי בדנוור קולורדו, שם השתלם, התמחה והשתתף בפיתוח טכניקת ארבעת המימדים להגדלת חזה, אותה הוא עתיד ליישם לראשונה גם בישראל.

בקטנה

+ גיל עובדיה, מנכ"ל-שותף בחברת Ewave Nadlan, ואסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק, אירחו את הנגן והיוצר הבינלאומי קירק לייטסי, מאחרוני ענקי הג'אז בדורנו, להופעה פרטית במתחם קסטיאל בתל-אביב. המוזיקאי דודו בלילטי, והזמרת דיקלה לפידות.

+ צבי נטע, מנכ"ל חברת "מכשירי תנועה", שביקר במשרדי הנהלת סוזוקי ביפן, הופתע לקבל משינז'י אישיקאווא, מנהל השירות הבינלאומי של סוזוקי, תעודה שסוזוקי ישראל זכתה במקום השני מבין 20 חברות ההפצה של סוזוקי באירופה בתחום השירות של סוזוקי. נטע אמר שמדובר בהישג גדול למאות עובדי החברה בשירות, רשת המוסכים והמכירות והשאיפה בשנה הבאה להגיע למקום הראשון.

+ סתויות נבון, מנכ"לית SAP ישראל, ארחה את ד''ר ליאור צורף, סופר, חוקר חוכמת ההמונים ומרצה, בכנס הארצי השנתי של משתמשי SAP בישראל-XO ISUG 2019 בהפקת אנשים ומחשבים. צורף דיבר על חוכמה ארגונית, העלה לבמה נחש צהוב ענק באורך 3.5 מטרים, והקהל קיבל משימה לנחש את אורכו כי כקבוצה הם חכמים יותר מאשר כל אחד לחוד, וציין כי לצד איי-קיו ואינטליגנציה רגשית, יש עוד סוג של בינה, שכדאי לארגונים להכיר-לשאול יותר שאלות ולהקשיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully