וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בין ת"א לי-ם - ההשקה החדשה של דיזל

רונית מטיאס

21.7.2019 / 14:22

וגם: חוזרים לבית הנייר, מתכננים איך להגיע לירח, נועה קירל מארחת וחוקרים את עולם התחבורה

אירוע עם דיזל

אריאנה, רנצו ואינדיאה רוסו. אלירן אביטל
אריאנה, רנצו ואינדיאה רוסו/אלירן אביטל

רנצו רוסו, מייסד ובעלי דיזל הבינלאומית, נחת ביום חמישי עם מטוסו הפרטי ועליו זוגתו אריאנה והבת אינדיאה, לביקור בישראל על אתריה הקדושים. בערב התייצב רוסו באירוע שערך מתי פולק, מנכ"ל ובעלים דיזל ישראל, לרגל פתיחת חנות דיזל ב-TLV MALL.

מתי פולק, חיימה לורנטה, רנצו רוסו,. אלירן אביטל
מתי פולק, חיימה לורנטה, רנצו רוסו,/אלירן אביטל

פולק אירח על השטיח האדום את השחקן הספרדי חייימה לורנטה, הלא הוא דנוור-כוכב הסדרה המצליחה "בית הנייר", שהגיע לביקור בישראל לרגל פתיחת החנות והשקת קולקציית קפסולה ייחודית של המותג עם בית הנייר. לורנטה תפס טרמפ על מטוסו של רנצו והקבוצה זכתה לזמן איכות בטרמינל פתאל. בעוד לורנטה מיהר משם למפגש עיתונאים, רנצו ומשפחתו עלו לירושלים, הניחו פתק בכותל, וביקרו בחנות המפוארת של דיזל בממילא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוני ויפעת אירני. אביב חופי
רוני ויפעת אירני/אביב חופי

רנצו גילה כי בפעם האחרונה שביקר בכותל התגשמה בקשתו שכתב, לכן לא ויתר הפעם וזה הדבר הראשון שהיה חשוב להם להספיק בביקור הקצר. בערב נפגשו כולם על השטיח האדום, נהנו מקוקטייל של קייטרינג תלתן והשיקו את הקולקציה.

במשיקים: רוני, יפעת, ריבי ויוסי אירני, השותפים הישראלים; אורי אבל מנכ"ל TLV MALL; לאה שנירר.

בתום הפיאסטה הספרדית המשיכו פולק, רוסו, לורנטה ופמלייתם לבר תל-אביבי ברוטשילד, שם בילו עד השעות הקטנות של הלילה ומשם המשיכו לשדה התעופה.

seperator

בית הניר בחוף

טלי סמסונוב, איציק בנבנישתי וגיל סמסונוב. סיון פרג',
טלי סמסונוב, איציק בנבנישתי וגיל סמסונוב/סיון פרג'

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, ארח בגזוז שבחוף גאולה בתל-אביב את אירוע הקרנת פרק הבכורה של "בית הנייר", יום לפני ההקרנה הרשמית, אפילו לפני מדריד. מתחם מיוחד בחוף הים נסגר לאלפי מעריצים ישראלים שזכו להקרנה מוקדמת שארגנו פרטנר טיוי ונטפליקס, במהלכו הוקרן הפרק הראשון של העונה ה-3, לראשונה בעולם על גבי מסך 4Kבגודל 6×11. בתוך המתחם הוקם מתחם וי.אי.פי שקיבץ אליו את אייל קיציס - הפרזנטור של פרטנר; חן אמסלם ומאור זגורי, הצ'ייסר איתי הרמן.

seperator

חגיגת ירח

טרי דיוידסון, יצחק בן ישראל, מוריס קאהן, דוד פולישוק, שי צוקר, ליאו קורי. דוד אזגורי,
טרי דיוידסון, יצחק בן ישראל, מוריס קאהן, דוד פולישוק, שי צוקר, ליאו קורי/דוד אזגורי

לרגל חגיגות היובל לנחיתה הראשונה על הירח, ערכו שגרירות ארה"ב בישראל והמועדון האסטרונומי של אוניברסיטת תל-אביב הקרנה מיוחדת של הסרט התיעודי החדש, "אפולו 11". מוריס קהאן אמר על ההכנות לניסיון השני של ישראל להנחית גשושית על הירח "בראשית 2" שהם עסוקים כרגע בלחשוב מה יעשו הפעם אחרת, ומה המתכון הנכון להצלחת בראשית 2, ושיש לחשוב על כך באופן יסודי ולהיות זהירים מאחר ולא מעוניינים להרוס את המוניטין שבנו ואת ההישג שהשיגו עם בראשית.

"למדנו הרבה וזה נהדר אבל עכשיו נעשה יותר מזה. בסרט 'אפולו 11' ראינו שלאמריקאים היה טיל גדול ששוגר ישירות לירח בהשקעה של מיליארדי דולרים, אנחנו לעומת זאת היינו צריכים לעשות את המסע הזה בגשושית קטנה ובסיבובים ובתקציב של מאה מיליון דולר בלבד".

בצופים: פרופ' יצחק בן-ישראל, יו"ר סוכנות החלל הישראלית; טרי דיווידסון, ראש המחלקה לדיפלומטיה ציבורית בשגרירות ארה"ב בישראל; ד"ר דוד פולישוק, אסטרונום, מכון ויצמן; פרופ' שי צוקר אסטרונום, אוניברסיטת תל-אביב; פרופ' ליאו קורי, דיקאן הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב.

seperator

נסיעה טובה

אסי שמלצר, אוהד איזנהנדלר, גולן בן-דור , שחף בן גל,  טל רביב. עזרא,
אסי שמלצר, אוהד איזנהנדלר, גולן בן-דור , שחף בן גל, טל רביב/עזרא

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, ערך מפגש לרגל סיכום שנה אקדמית עם הנהלת מכון שלמה שמלצר לתחבורה חכמה באוניברסיטת תל-אביב ועם חלק מהסטודנטים שזכו במלגות מחקר מטעם המכון. הסטודנטים הציגו את עבודתם המחקרית בעולמות התחבורה החכמה.

היו והתרגשו: אייל גור, מנכ"ל קבוצת שלמה; דורון ודאי, מנכ"ל חברת BYDמקבוצת שלמה; יובל שני, סמנכ"ל טכנולוגיות והשקעות היי-טק בקבוצת שלמה; פרופ' מיכל צור, פרופ' עירד בן-גל ופרופ' שי אבידן-חברי הנהלת מכון שלמה שמלצר לתחבורה חכמה באונ' תל אביב; ד"ר טל רביב, ראש המכון; ד"ר עלית אופנהיים, מנהלת המכון.

seperator

חוגגים 40

גייסון ואליטל אריסון. אביב חופי
גייסון ואליטל אריסון/אביב חופי

יוני וולף, בעל משרד JWPR, חגג בגלריה דובנוב, יום הולדת 40 במסיבת ריקודים עם דיג'י מאיה B, סושי, עוגות של יונתן רושפלד מסעדת קפיטריה ושל השף והעיתונאי אלון הדר. את הברכות סיפקו העיתונאי איתי סגל והאח ערן, מנהל תחום נדל"ן חברת המזרח, האישה עדי הייתה על הפקת הסרט.

בני וחנה פרי-זן ויוני וולף. אביב חופי
בני וחנה פרי-זן ויוני וולף/אביב חופי

בחוגגים: האחים ערן ורועי והגיסות גלית ובשמת; הדודה הגלריסטית נעמי גבעון ובנה בן; רונה דיוויס, דוברת WIX; גידי שמרלינג, דובר עיריית תל אביב-יפו; בני וחנה פרי-זן, יו"ר פעילים שוקי הון; יו"ר אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב - ג'ייסון ואליטל אריסון, ואחותה אליאן אלקון-קפלן ובעלה תום; איתן שוורץ, מנכ"ל עיר עולם; מאיה וגדי אונגר, מנכ"ל קיה; אלה ויוסי וולף, מנכ"ל וממייסדי חברת הטכנולוגיה TEMI, וממייסד חברת ROBOTEAM; אייל אדרי, מבעלי סינמה סיטי יונייטד קינג; יריב ושני לנדאו, בכירה בבנק השוויצרי lombard Odier ; הייננית רוני ססלוב; השף יהונתן בורוביץ (m25); יעל ועו"ד לירן רובין; מאיה ועידן בן-נאים, היועץ המשפטי של פסגות; אפרת יודוביץ, סמנכל"ית גלובלית בתלמה תיירות; רועי וייץ, מנכ"ל מטרו מוטורס; טל עיני, מנכ"לית מיוגה; דנה ואופיר גולומבק, מנהל המגזר הפיננסי בישראל של חברת הייעוץ ACCENTURE.

seperator

חוזרים ללימודים

דלית וינטראוב מאור ארצי, עמית שבתאי שרי ישראלי. huawei,
דלית וינטראוב מאור ארצי, עמית שבתאי שרי ישראלי/huawei

בכירי קרביץ התייצבו לארוחת-בוקר בחנות בקניון אביב לרגל פתיחת עונת החזרה ללימודים. באירוע הושקה קולקציה בטווח מחירים רחב, עם מותגים מובילים ודגמים בלעדיים, כולל מותג הבית "קרביץ" שהורחב השנה ב-40% ומציע סל קניה משתלם.

בין החידושים הוצגו שיתופי פעולה בלעדיים עם MISMAS של עידו גרינברג ומותג COVERME שהשיקו את קולקציית חזרה לבית ספר של #משפטאחדביום, שת"פ עם דיסני ישראל בקולקציית מיקי בוגרת, מוצרים ייחודיים של מותג הבית כמו מותג PARKLEND-תיק בי"ס עשוי מבקבוקים ממוחזרים, מותג BAG PACK-תיק רב-תכליתי הכולל תיק ייעודי לסוללת אופניים חשמליים, מארזי פאטצ'ים של סמלי בית הספר רב פעמיים, מגוון מחברות, כלי כתיבה, בקבוקים, וקופסאות אוכל.

באירוע הוכרז על מופע ייחודי וחד-פעמי KRAVITZ LIVE PARTY נועה קירל-פרזנטורית המותג, מארחת ב-LIVE PARK ראשון לציון, את להקת פורמולה, אגם בוחבוט, סטפן לגר, עדן מאירי וכוכבי הרשת אלין כהן ועידן (אינדה גיים) תלם שינחו את המופע.

במשיקים: מאור ארצי, סמנכ"ל קרביץ, דלית וינטראוב מנהלת השיווק, עמית שבתאי מנהלת סחר ויבוא, ושרי ישראלי יועצת התקשורת של הקבוצה.

seperator

ארכיטקטורה בזירה

אלכס גגוב, אורן ריף, עופר קירשנבאום וקובי ביטון. מקור אור ניר,
אלכס גגוב, אורן ריף, עופר קירשנבאום וקובי ביטון/מקור אור ניר

במשרדי Fiverr בתל-אביב, נערך מיטאפ בנושא הארכיטקטורה העומדת מאחורי זירת המסחר של החברה המתפתחת כל הזמן, מה שהביא לכך שהתשתית שלה חייבת להתאים את עצמה לקצב הגידול, בנייה והפעלת מערכות מאובטחות המשרתות מיליוני משתמשים על בסיס יומיומי.

במתדיינים: עופר קירשנבאום, סמנכ"ל פלטפורמה Fiverr, אורן ריף מוביל טכנולוגיה ואלכס גגנוב, מהנדס בכיר; קובי ביטון, שותף בכיר וארכיטקט פתרונות באמזון AWS.

seperator

לחיי הבירה

שני גולדשטיין, מריה דומרק, צביקה רוזנטל, שירן סנדל, שביט ויזל. רפי דלויה
שני גולדשטיין, מריה דומרק, צביקה רוזנטל, שירן סנדל, שביט ויזל/רפי דלויה

הרבה בירה זרמה השבוע בקניון עזריאלי מודיעין לרגל פתיחת פסטיבל הבירה והפוד טראקס המסורתי. צביקה רוזנטל מנכ"ל הקניון אמר כי הוא גאה לחגוג בפעם השלישית ברציפות את הפסטיבל, ולהוות מוקד בילוי מרכזי במודיעין והסביבה, והבטיח להמשיך וליצור פעילויות שיצרו חווית לקוח ייחודית בנוסף לחווית הקנייה.

צביקה רוזנטל, אבי שומר. רפי דלויה
צביקה רוזנטל, אבי שומר/רפי דלויה

הרימו כוס בירה: אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, רן גורן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; סם ניזרי, מנכ"ל אלדו וספרינג; דדי ריזל, מנכ"ל ועידת הקניונים ורשתות המסחר; מנכ"לי קניונים: אופיר אורן תל-אביב, רינה טל אילון, עדי קרום ראשונים, אייל ג'רבי שרונה, יורם פיק ירושלים, שחר טביב הנגב, אייל סקוזה גבעתיים.

seperator

הסטארטפיסטיות

מירית קגרליצקי, לי אלוני, אלין קופרמן, הילה אוביל ברנר, שירן מלמדובסקי, יעל שמעון מני. קרן לב,
מירית קגרליצקי, לי אלוני, אלין קופרמן, הילה אוביל ברנר, שירן מלמדובסקי, יעל שמעון מני/קרן לב

מאות יזמיות ומשקיעות מענף ההייטק התכנסו לגמר הישראלי בתחרות She Loves Tech הבינלאומית, הנחשבת לתחרות הגדולה בעולם לנשים יזמיות בטכנולוגיה. האירוע, ביוזמת קהילת "היזמיות" ופירמת עורכי הדין ועורכי הפטנטים פרל כהן צדק לצר ברץ, נערך במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב. כ- 8 סטרטאפים שבראשם עומדות נשים יזמיות התחרו על המקום הראשון.

הזוכה מירית קגרליצקי, מייסדת שותפה ומנכ"לית Wenspire, המביאה פתרון חדשני להגנה וניתוח של מערכות API-הממשקים הדיגיטליים שנמצאים בכל ארגון שמשתף נתונים, תטוס לתחרות הבינלאומית של הארגון שתתקיים בבייג'ין, בהשתתפות המשקיעים הגדולים והחברות הגדולות בעולם.

רעה סי, מייסדת ארגון she loves tech; עו"ד יעל שמעון מני, שותפה בקבוצת ההייטק במשרד פרל כהן; הילה אוביל ברנר, שירן מלמדובסקי-סומך ואלין קופרמן מנהלות קהילת היזמיות; מיכל צור נשיאת קולטורה; ססיל בליליוס, מייסדת שותפה-מנהלת בקרן אימפקט פירסט; מיכל בייניש מבנק ברקליס הבריטי בישראל.

seperator

הנבחרת

ירון טל דנה אוברזון וערן סייג.. נועם מורנו,
ירון טל דנה אוברזון וערן סייג./נועם מורנו

ערן סייג, מנכל "סמגל מטבחים", ארח בסניף סמגל ראשל"צ את אירוע בחירת 20 האדריכלים והמעצבים הבולטים לשנת 2019, במהלכו נחשפו 20 האדריכלים והמעצבים הבולטים לשנת 2019 שנבחרו על-ידי ועדת שופטים שבחרה כישרונות שבונים פרויקטים בקני מידה שונים ובמגוון סגנונות, בצפון ובדרום, והצליחו לנסח שפה עיצובית אישית ומהוקצעת.

seperator

כוכב שביט

קרן שביט וחן גזית. יפעת גולן,
קרן שביט וחן גזית/יפעת גולן

קרן שביט, יזמית, מעצבת וגורו לייף-סטייל, פתחה בבית הנסן בירושלים, פופ-אפ מכירות שכולו אופנה, עיצוב וסגנון חיים. חן גזית, מנהלת המבנה,קפצה לביקור והתרשמה מעבודות אמנים ומעצבים במגון תחומי הלייף-סטייל. שביט סיפרה שהיא מתרגשת מאירוע זה, כיוון שזו הפעם הראשונה שהיא מגיעה עם סדרת הפופ-אפ הנודדת לירושלים-עיר שתמיד סקרנה ונתנה השראה ליצירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully