וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מסייעים לנוער בסיכון להגיע להישגים

רונית מטיאס

24.7.2019 / 13:30

וגם: דנים בפסק דין "הבוגדת" הגיטריסט של דרים ת'יאטר מג'מג'ם עם אנשי ההייטק, לשף עומר מילר יש אורחת ומגשימים חלומות לילדים חולים

אל הלב

יורם שגיא וזיו גרשוני. נירים,
יורם שגיא וזיו גרשוני/נירים

השבוע התקיים טקס סיום המסלול לתלמידי י"ב של עמותת נירים - מסגרת לנוער בקצה רצף הסיכון על שם לוחם השייטת ניר קריצ'מן שנהרג במבצע חומת מגן. הטקס סימן את סיום המסלול של הנערים והנערים מקצה רצף הסיכון אל לב החברה הישראלית, תוך החלטה לעשות שינוי משמעותי בחייהם - השלמת 12 שנות לימוד וזכאות לבגרות, כשרוב החניכים יתגייסו בחודשים הקרובים לשירות משמעותי בצה"ל, חלקם ביחידה המובחרת של שייטת 13.

יורם שגיא, נשיא קבוצת קוקה-קולה יו"ר הוועד של העמותה; משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר; זיו גרשוני, מייסד העמותה, חבר הוועד וקצין שייטת 13 בעברו, התכבדו בהגשת התעודות.

seperator

דינזאורים בראשון

רז קינסטליך חיים כצמן משה אדרי וירון אשל. רפי דלויה
רז קינסטליך חיים כצמן משה אדרי וירון אשל/רפי דלויה

אמש הושק G CITY פארק בראשון לציון - פארק הדינוזאורים המחודש במתחם GCITY, שהוקם להנצחת מורשתו ופועלו של לאון אדרי ז"ל, ממקימי 'סינמה סיטי', והראשון שהביא את פארק הדינוזאורים לעיר. ירון אשל, מנכ"ל קבוצת גזית גלוב ישראל אמר כי לפני שלאון אדרי נפטר, הם ישבו ודיברו על חידוש פארק הדינוזאורים. לאון הצביע ובחר את הדינוזאורים, שאהב וכעת חלומו התגשם, כשהרעיון שעמד מאחורי חידוש הפארק היה לקחת אותו 10 שנים קדימה וזה מה שיצרו. בפארק הוצב ג'יפ עם דמותו של לאון, ובעוד כחצי שנה יפתח מתחם נוסף.

היו והתרגשו: רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל קבוצת גזית גלוב; משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי, ובניו של לאון אדרי ז"ל אבי ואייל אדרי.

seperator

פורום המובילים

שירי מלכה , לורי גייזלר , איימי בכור בוני ושני ליבמן. ניב קנטור,
שירי מלכה , לורי גייזלר , איימי בכור בוני ושני ליבמן/ניב קנטור

דן אנד ברדסטריט קיימה במשרדיה פורום דיני המשפחה וירושה בהשתתפות ראשי פירמות עריכת הדין המובילות. אפרת שגב, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצה, סקרה את המגמות השונות בענף והתחזקות תחום דיני המשפחה, והתייחסה לאחוז הגבוה של נשים שותפות בתחום דיני המשפחה. הפורום נפתח בסוגיית פס"ד "הבוגדת", שזכה לסיקור רב, שצפוי להמשך דיון בעליון בתחילת 2020, לפיו נשללה מאישה שבגדה זכויות על דירה ועלתה הסוגיה האם באמת מדובר בפס"ד מהותי.

seperator

במטבח של מילר

עומר מילר, סטפניה קוג'יראן, יואש בן אליזר. אמיר מנחם,
עומר מילר, סטפניה קוג'יראן, יואש בן אליזר/אמיר מנחם

במסגרת פרויקט casa s.pellegrino , בו שפים מובילים מארחים ארוחות ערב אינטימיות בביתם, ארח השף עומר מילר את סטפניה קוג'יראן, מנהלת מותג סן פלגרינו באירופה והמזרח התיכון, שהגיעה במיוחד לארוחה, וסיפרה שבעקבות תפקידה, היא טסה בכל העולם ואוכלת במסעדות, אך החוויה של ארוחה בבית באווירה אינטימית מיוחדת ומעניינת שונה, והיא שוקלת לאמץ את הפרויקט גם באיטליה. יואש בן-אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו התרגש.

seperator

חיות או לא להיות

שני טשקנט, דני פוקס, ליאור סושרד אבי בן אסייג. יח"צ,
שני טשקנט, דני פוקס, ליאור סושרד אבי בן אסייג/יח"צ

פורינה ישראל ערכה במתחם האירועים ג'ונה בשרון אירוע במהלכו הציגה מוצרים ללא דגנים ומוצרים המשלבים רכיבים נבחרים מהטבע - חדשנות מוצרית למותג הנחשב מהמובילים בישראל בקטגורית הסופר פרימיום Pro Plan Dog. שני טשקנט, מנכ"לית פורינה ישראל, אמרה כי החדשנות שהוצגה מעניקה מענה מדויק למגמות העיקריות בעולם מזון בע"ח בשנה האחרונה, והצרכנים בעולם ובישראל מעוניינים במוצרים עם ערך מוסף, טבעיים יותר, ללא דגנים, חזרה לשורשים, בריאות ומחשבה חיובית.

המוזמנים נהנו מארוחת-ערב, הרצאה, והופעה של אמן החושים ליאור סושרד.

seperator

אפליקציה מוזיקלית

ירון אינגר, ג'ורדן רודס, זאב פרבמן, ניר פוצ'טר ואופיר אביטל. לייטרי.א,
ירון אינגר, ג'ורדן רודס, זאב פרבמן, ניר פוצ'טר ואופיר אביטל/לייטרי.א

זאב פרבמן, מנכ"ל חברת ההיי-טק הירושלמית לייטריקס, ירון אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות, וניר פוצ'טר סמנכ"ל השיווק, פגשו את ג'ורדן רודס, קלידן להקת דרים ת'יאטר ערב לפני שפצחו בהופעה. מסתבר שחברי הלהקה מעריצים את האפליקציות שלייטריקס מפתחת. רודס הגיע למשרדי לייטריקס בירושלים וערך ג'אם סשן עם העובדים, שרבים מהם מעריצי הלהקה. בהופעה עצמה, לבש רודס חולצה עם לוגו החברה שקיבל במתנה במהלך הביקור.

seperator

מאזינים למורים

אלון פוטרמן ועדי סופר תאני. יח"צ,
אלון פוטרמן ועדי סופר תאני/יח"צ

עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ואלון פוטרמן, מנכ"ל תלמ"א, קיימו שיחת המונים בשידור חי למורים מרחבי הפריפריה בישראל, שהגישו שאלות מראש. פוטרמן אמר כי לסופר-תאני, יש ידע עצום ודוגמאות רבות לחלוק על פרויקטים אינטרנטיים חינוכיים שצלחו בעולם, ואין זה מובן מאליו שהיא פינתה מזמנה כדי לחשוף את המורים לרעיונות ומיזמים שלא היו מכירים אחרת.

סופר-תאני אמרה כי התוכנית של תלמ"א מרגשת בטירוף, ותפקיד המורים היום, הוא בין היתר, למצוא דרך להנגיש לתלמידים שלהם את הטכנולוגיה בצורה שמביאה לידי ביטוי את היתרונות הגדולים שלה, ומצמצמת את החסרונות והאפקטים השליליים שנלווים לכל טכנולוגיה חדשה.

seperator

מלכת הלביאות

עדי סימן טוב וליאור טנר. יחצ פליי קארד,
עדי סימן טוב וליאור טנר/יחצ פליי קארד

לקוחות FLY CARD הוזמנו להקרנה פרטית של הסרט "מלך האריות" בסינמה סיטי בגלילות. הילדים נהנו מארוחת-בוקר, דוכני יצירה והפעלות.

ליאור, רום, שחק ורהב טנר ורון, עידו ויואב וקסלר. יח"צ,
ליאור, רום, שחק ורהב טנר ורון, עידו ויואב וקסלר/יח"צ

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD, הזמין לבמה את עדי סימן-טוב, שמחלימה מלוקמיה קשה, ובשיתוף עמותת "חיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן, העניק לה ולמשפחתה לבחירה, חופשה בלונדון או בניו-יורק, כולל כרטיסים למחזמר מלך האריות. רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט שנכח באירוע התרגש.

.

seperator

נדל"ן בסינמה

עמוס נעים,כרמית יעקובי וערן וחניש.. אושרי בסן,
עמוס נעים,כרמית יעקובי וערן וחניש/אושרי בסן

זכייני וסוכני רשת התיווך הבינלאומית קלר וויליאמס בישראל חגגו בסינמה סיטי גלילות סיכום פעילות חברה למחצית 2019. עמוס נעים המנכ"ל, הציג את הישגי החברה והחזון לעתיד, ונערך טקס במהלכו חולקו תעודות הצטיינות והוקרה לסוכנים המובילים ברשת.

אורי יוניסי, סגן מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות, הרצה על מגמות בשוק הנדל"ן בישראל ומחירי הדירות, ומיכאל אורן, משנה למנכ"ל יד 2, סיפק נתונים בנוגע לפעילות האתר בתחום הנדל"ן. המוזמנים נהנו מארוחת-צהריים והקרנה של הסרט "המוסד".

seperator

יוצאים מהקופסה

איתן בראון, יוני פארן, עדי קרום, נועם מלניק. אור גפן,
איתן בראון, יוני פארן, עדי קרום, נועם מלניק/אור גפן

חברת ההפקות, דורי מדיה פארן וקניוני עזריאלי, השיקו את THE -BOXתכנית האודישנים הגדולה לילדי ישראל, שתשודר בערוץ KIDZ ובערוץ היוטיוב של THE BOX בקניון עזריאלי ראשונים. THE BOX היא תכנית ריאליטי לילדים בגילאי 8-15, המחפשת את הכוכב הבא, במטרה לתת במה לכישרונות ברחבי הארץ. שלושת המנצחים בתוכנית יזכו לחוזה טאלנט וניהול אישי בדורי מדיה דרסט והזוכה הראשון ישתתף באחת מסדרות הטלוויזיה המובילות שתפיק דורי מדיה פארן וב"כפולה 5".

היו והתרגשו: יוני פארן, מבעלי דורי מדיה הפקות; יניב בן-חקון, מפיק ובעלים חברת אלטרנטיבה 1; איתן בראון, מנהל ערוץ KIDZ; מנכ"לי הקנינים: עדי קרום, עזריאלי ראשונים, נועם מלניק-הוד השרון, אופיר אורן- תל אביב, ויגאל אורן-רמלה. מנחי ושופטי התכנית: הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט, הזמרת עדי ביטי, כוכב היוטיוב רז ספאני, כוכבי הרשת שירלי לוי, נועה כהן ונבו עמרני, שלכל אחד מהם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שחשפו את סט הצילומים ושיר הנושא של התכנית. עוד צילמו על הסט את הפרומו וכבר החלו באודישנים ראשונים.

seperator

ערב מהאגדות

עדי שטראוס, אבי ודניס בר אהרון, דביר בנדק. מנש כהן,
עדי שטראוס, אבי ודניס בר אהרון, דביר בנדק/מנש כהן

מלון ריץ קרלטון בהרצליה הפך לערב אחד לארמון מהאגדות, במהלכו 25 ילדי עמותת Make A Wish המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים זכו להגשמת משאלה. בערב הוכתרו ילדות לנסיכות, חולקו חופשות משפחתיות, גורים אומצו והוגשמו משאלות לב כמו של סול שחולמת על קריירה של זמרת, שזכתה לשיר שיר שכתבה, וגם לשיר עם שירי מימון.

היו והתרגשו: אבי ודניס בר אהרון, מנכ"לית ומייסדי עמותת Make A Wish בישראל ודביר בנדק, יו"ר העמותה; גיא קליימן, מנכ"ל מלון ריץ קרלטון הרצליה; חגי מגידו, מבעלי חברת ההפקה HM ; עופרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה; עדי ועירית שטראוס, מבעלי מלון ריץ קרלטון שנהנו גם מהופעות של תובל שפיר, להקת דמנטה, איזי , מני ממטרה.

seperator

אופנה על הגג

כרמית נעימי, הניה נור, אפרת דורון. huawei,
כרמית נעימי, הניה נור, אפרת דורון/huawei

עשרות נשות עסקים התכנסו השבוע על גג ביתה של מעצבת האופנה קארין אשד ברמת-אביב, ונהנו מקוקטייל לרגל השקל קולקציית השמלות בעיצובה לקיץ 2019. באירוע הושקה גם קולקציית התכשיטים של מותג DIAMONDS BUTTA שבעיצוב בן זוגה חי בוטה.

אורטל אולמן, מיכל סדן, קארין אשד. huawei,
אורטל אולמן, מיכל סדן, קארין אשד/huawei

באופנתיים: אפרת דורון, מנהלת שיווק קבוצת לופטהנזה; אירית ושלמה אשד, נשיא הבורסה לאבני חן; רחל עטייה, מעטיה נכסים; יעל רבהון; אשת האמנות מיכל סדן; הניה נור מקבוצת נור; אורטל אולמן, שהגיעה ישר מהרצאה של הבעל המנטור אלון אולמן; כרמית נעימי, נשיאת ארגון "אשת לפידות".

seperator

על הסכין

טום אביב ואילן עזרא. אנטולי מיכאלו,
טום אביב ואילן עזרא מ/אנטולי מיכאלו

המותג ARCOSTEEL משתף פעולה עם השף טום אביב, מבעלי מסעדות "קוקו במבינו" ו"Fat Cow", במסגרתו תושק סדרה של 10 סכינים שונים, כשבתחתית כל קת סכין כתובה מילה יפנית שונה הלקוחה מהאני מאמין של אביב, ומקועקעת על גופו. הקשר עם אביב נוצר במהלך השתתפותו בעונה השישית של 'מאסטר שף' בה גם זכה.

seperator

מצדיעים ומרימים

יורם ורועי פפר. מורג ביטן,
יורם ורועי פפר/מורג ביטן

יורם פפר, מנכ''ל ''יורה ישראל'', ורועי פפר מנהל השיווק, בחרו להצדיע לטניסאי רוג'ר פדרר-הפרזנטור של מכונות הקפה השווייצרית יורה JURA על משחקו הגדול, גם אם לא זכה במקום הראשון, והרימו כוס אספרסו להצלחתו בעתיד.

seperator

קופצות לחורף

טובית סגל גרובר ואנה ארונוב. יח"צ,
טובית סגל גרובר ואנה ארונוב/יח"צ

הקיץ עדיין בעיצומו אך מותג האופנה ג'אמפ עונות צילם את קמפיין החורף עם הפרזנטורית אנה ארונוב. טובית סגל-גרובר, המעצבת הראשית של הרשת, עדכנה את ארונוב על הטרנדים לחורף הקרוב.

seperator

משחקים ותורמים

מייקל גרינפילד ולי זיו. יח"צ,
מייקל גרינפילד ולי זיו/יח"צ

באירוע ההתרמה של ארגון הצדקה jnf UK -קק"ל בריטניה, המתמקד בפיתוח הפריפריה בישראל, נאספו 18,000 פאונד, הארגון מקיים פעם בשנה את ה Senior Masster- טורניר גולף שהפך למסורת, השנה כל ההכנסות נתרמו לטובת הרחבת הקונסרבטוריום בירוחם, ותמיכה בבית אורי לילדים ומבוגרים עם מוגבלויות. Port TLV-פרויקט היוקרה של האחים חגג', העניק את החסות הראשית, לי זיו, סמנכלית השיווק והמכירות של הפרויקט שנסעה לטורניר, פגשה על מדשאות Dyrham Country & Golf club, את הנדלניסט הבריטי מייקל גרינפילד.

seperator

בקטנה

+ משלחת חברי הקונגרס האמריקני הגיעה למשרדי חברת הסייבר המודיעיני הישראלית, Cobwebs Technologies בהרצליה. אודי לוי, מנכ"ל החברה, חשף את מנוע החיפוש האוסף נתונים מהרשת באופן אוטומטי, מתחת לפני השטח, בניגוד למנועי חיפוש דוגמת גוגל ודומיו הפועלים בשכבה העליונה של המידע הגלוי, כך שביכולתה של החברה לנטר ולספק מודיעין על מגוון אירועים רחב. התעדכנו: עומרי טימיאנקר, נשיא החברה, שי אטיאס, שותף החברה; טד דויטש, יו"ר ועדת האתיקה של הקונגרס, חברי הקונגרס גאס בליראקיס, הארי קיולאר, רנדל וובר, קת'לין רייס, שאריל באסטוס, ג'ניפר גונזלס, דארן סוטו.

+ עורכי הדין והעובדים ב- נ. פינברג ושות' קבלו תיק גב ובו תכנית מפורטת לטיול כולל אריזות וצנצנות ממתקים ושוקולדים, רגע לפני נופש מפנק ומגבש באמסטרדם. התוכנית כללה: סיורים רגליים, בילויים, הרצאות, וזמן חופשי. בין הדייטים, סיור בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג, ומפגש על קפה עם היועמ"ש של שגרירות ישראל בנושא האתגרים המשפטיים והדיפלומטיים של ישראל בזירת בית הדין הבינלאומי.

+ בקריה בתל-אביב נערך זו השנה ה-14 אירוע ההוקרה השנתי לפרויקט "אמץ לוחם" של 'יחד למען החייל' (קרן לבי האגודה למען החייל), שבזכותו מאז הקמתו הועברו ליחידות השונות למעלה מ-200 מיליון שקלים. בין אנשי העסקים היו: אלון אבן, סגן מנהל fidf בישראל, ד"ר סאמר חאג' יחיא יו"ר בנק לאומי; חיים גבריאלי, יו"ר תנובה; אייל מילס מנכ"ל תנובה; אריה פונדק, מנכ"ל ארנסט אנד יאנג; גלעד אגמון, מנכ"ל פלסאון; חיים דנון, מבעלי קומסקו ושותף UMI; ישראל יניב, יו"ר דור אלון; ירון רביד, מנכל סיטיפס; צביקה אקרשטיין, יו"ר אקשרטיין; נגה קינן, יו"ר פורום ראשי החברות במשק; עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל; ניר גלבוע, מנכ"ל צוות 3; נחשון קיוויתי, מנכ"ל ב.ס.ר הנדסה; רוני גת, יו"ר יפאורה תבורי; רונן ניסנבאום מנכ"ל רשת מלונות דן.

+ גל פאר מבעלי טריגו נדל"ן, איציק תמיר הנשיא, ומאיה רוסו, מנהלת המכירות, ארחו את אירוע סיום שיווק בניינים במתחם המגורים החדש בלב פלורנטין florentin square של חברת טריגו נדל"ן וסיטיאל נדל"ן שכלל דוכני אוכל והופעה של דודו טסה.

+ ניסאן ישראל מקבוצת קרסו מוטורס, קיימה פעילות במסגרתה גייסה כספים למען ארגון הנוער הגאה וקהילת הלהט"ב - איגי. במסגרת הפעילות הוקם אתר מכירות משותף וייעודי לפרוייקט, שהציע מגוון אקססוריז ייחודיים ומעוצבים לרכב בשילוב הסלנג של הקהילה הלהט"בית. עלות הפריטים 10 ל-50 שקל, ועד כה גוייסו עשרות אלפי שקלים שיועברו כתרומה לארגון איגי.

+ לקוחות סניף הדגל של רשת אביבי מטבחים בראשון לציון, הופתעו לפגוש במקום את אופירה אסיג ואייל ברקוביץ, ששדרו מהמקום את תכנית הספורט היומית שלהם, לרגל חגיגות יובל לפעילות רשת אביבי מטבחים. יצחק אביבי, מבעלי הרשת, התרגש ואמר שזו פעם ראשונה מאז עלתה התכנית לאוויר שהוא אינו מאזין לה ברדיו, אלא נהנה מהמגישים והתכנית אצלו בלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully