וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל תפיץ כרטיסי מתנה נטענים של בנק ירושלים

30.7.2019 / 14:32

הכרטיסים הנטענים יאפשרו למקבליהם לבצע רכישות בארץ ובחו"ל כמו גם לרכוש מוצרים בצורה מאובטחת ברשת האינטרנט. בנק ירושלים הוא הראשון בארץ שמנפיק כרטיסים נטענים

בנק ירושלים. שי מכלוף
בנק ירושלים/שי מכלוף

בנק ירושלים ושופרסל חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יופצו כרטיסים נטענים בינלאומיים מסוג Easyway שמנפיק בנק ירושלים בכל סניפי רשת שופרסל. הכרטיס החדש יהיה כרטיס המתנה הבינלאומי הראשון בישראל שמאפשר ביצוע רכישות בכל בתי העסק בארץ ובעולם.

שופרסל החליטה להציע את הכרטיס לקהל לקוחותיה כדי לתת מענה למגוון רחב של קהלים וצרכיהם השונים. בכרטיסי הפריפייד, שרכישתם והטענתם יתאפשרו בכל סניפי שופרסל, ניתן יהיה לטעון עד 1,000 שקלים ולעשות בהם כל שימוש שהוא למשל: רכישות בחו"ל, הענקתם כמתנה הניתנת לשימוש בכל בתי העסק בארץ, שימוש בהם לתשלום דמי כיס לילדים ועוד.

יתרון בולט נוסף של כרטיס הפריפייד הוא היכולת לבצע רכישות באינטרנט ללא חשש מהשארת פרטי כרטיס האשראי האישי. הכרטיס אינו נושא את שם הלקוח ומאפשר רכישה בטוחה באינטרנט לאלו שחוששים מגניבת פרטי האשראי או מחשיפה לחיבור חשבון העו"ש שלהם. בנוסף, הכרטיס מהווה גם אמצעי תשלום נוח עבור הנוסעים לחו"ל שאינם מעוניינים להסתובב עם מזומן.

מהלך המשך ל"כרטיס נטען משכורת"

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים ציין כי "בכרטיסים הבינלאומיים הנטענים של בנק ירושלים, הצרכנים אינם מוגבלים לרכישה ברשתות ספציפיות בארץ, כפי שנהוג עד כה בכרטיסי המתנה השונים. במהלך זה שופרסל ובנק ירושלים מרחיבים את האפשרויות של הצרכן ומאפשרים לו לעשות שימוש בכרטיס בכל מקום. יכולות הכרטיס בשילוב רשת ההפצה החזקה של שופרסל תנגיש את הפיתרון לקהל רחב".

הכרטיס הנטען מהווה מהלך המשך להשקת "כרטיס נטען משכורת" של בנק ירושלים, שנחל הצלחה בקרב מעסיקים, שהיו משלמים עד כה את השכר החודשי לעובדים בצ'ק או במזומן - ועברו בשנתיים האחרונות לתשלום על גבי "כרטיס נטען משכורת".

בנק ירושלים מרחיב בשנים האחרונות את סל מוצרי הבנקאות המשלימה שמאפשרים מגוון של פתרונות ללקוחות כל הבנקים בישראל. שיתוף הפעולה בין בנק ירושלים לרשת שופרסל הינו נדבך נוסף בישום אסטרטגית הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully