וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ITV הבריטית רוכשת את ארמוזה פורמטס הישראלית

31.7.2019 / 12:17

ארמוזה פורמטס תשתלב תחת מטריית הקריאייטיב וההפקה של ITV העולמית ואבי ארמוזה ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה. ארמוזה: "חיבור טבעי בין שני ארגונים שחולקים את אותו החזון"

אבי ארמוזה. ענבל מרמרי,
אבי ארמוזה/ענבל מרמרי

חברת ITV הבריטית הודיעה הבוקר (רביעי) על רכישת ארמוזה פורמטס - חברת התוכן הישראלית של אבי ארמוזה. על פי הסיכום ITV תרכוש בעלות מלאה בארמוזה פורמטס. מייסד החברה אורמוזה ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה.

לפי העסקה, ארמוזה פורמטס תשתלב תחת מטריית הקריאייטיב וההפקה של ITV העולמית תוך מיקסום יכולות התוכן של ארמוזה עם יכולות ההפקה של ITV בעולם, בניהולו של מייק ביל, Head of Global Creative Network. מטה החברה ימשיך לפעול מתל אביב. בעבר רכשה ITV גם את טלפה (TALPA), חברת הפורמטים של ג'ון דה-מול יוצר דה וויס והאח הגדול.

אבי ארמוזה אמר כי "ארמוזה פורמטס חרתה על דגלה לעמוד בחזית היצירה והחדשנות הטלוויזיונית, ועשתה זאת תוך כדי התמודדות עם מורכבות השוק והאתגרים העצומים העומדים בפניו. שוק התוכן הבינלאומי מורכב כיום מענקי תקשורת גלובליים כגון נטפליקס ואמזון וההתמודדות מולם מחייבת עוצמה עסקית. החיבור ל-ITV הוא חיבור טבעי בין שני ארגונים שחולקים את אותו החזון, ערכים ותשוקה להצלחה באמצעות יצירתיות ותוכן מעולה. אני מאמין ש-ITV היא השותף המתאים ביותר כדי להצעיד את ארמוזה פורמטס לשלבים הבאים בהתפתחות שלה".

מריה קיריאקו - נשיאת ITV סטודיוס אמרה כי "צמיחתה המטאורית של ארמוזה פורמטס הפכה אותה לאחת מחברות פיתוח והפצת פורמטים מהחשובות בעולם. רכישתה מהווה עבורנו הזדמנות יוצאת דופן לשלב בין החוזקות של ארמוזה ושל ITV. אני משוכנעת שיחד נייצר עוד להיטים לשוק הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully