וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לחגוג יום הולדת עם ג'יי לו?

רונית מטיאס

4.8.2019 / 14:16

וגם: משיקים רכבים עירוניים בשוהם, טום אביב זוכה לסט סכינים משלו, סולתם מתרחבת ובמקום גלידה במונטנה מוכרים בשר

אנרגיה בפארק

נעמי פנסו וליאור סושרד. רונית מטיאס,
נעמי פנסו וליאור סושרד/רונית מטיאס

הרבה אנרגיה זרמה בסוף השבוע בפארק הירקון, כשחברת BLU משקאות אנרגיה, חברה למופע ITS MY PARTY של ג'ניפר לופז, כחלק משיתוף פעולה שנסגר עם המפיק הבינלאומי, מרסל אברם, בשיתוף מריו ארלובסקי, מבעלי טאלנט מיוזיק איוונטס - מפיקי המופע הגדול. ענאן שמשום, מבעלי BLU אמר כי המותג BLU מזוהה יותר מכל עם קהל האוהב ומעריך מוזיקה, הופעות, בילויים, מסיבות ועוד, וכפי שהמותג שיתף פעולה עד כה עם המופעים הטובים ביותר לקהל הרחב, כך גם הפעם הם גאים לשתף פעולה עם הפקת המופע המוביל והכי חזק של הקיץ של אחת מכוכבות הפופ המובילות בעולם ג'ניפר לופז.

מירב ובת אל נור. רונית מטיאס,
מירב ובת אל נור/רונית מטיאס

את המופע פתח הזמר איתי לוי, ולאחריו עלתה לופז שהרימה את הפארק ובמהלך ביקורה עם ארוסה, עשתה מסע יח"צ למדינת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דורון פרנקשטיין, באסל שמשום פואזי שמשום סימעאן שמשום. רונית מטיאס,
דורון פרנקשטיין, באסל שמשום פואזי שמשום סימעאן שמשום/רונית מטיאס

חגגו יום הולדת: מריו ארלובסקי ומרסל אברהם, מפיקי המופע; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ליאורה בירנהק, מבעלי מפעל מנעמים וכלתה הדר חזן-מרקוס, דוברת ארגון הבונים; טלי וענאן שמשום מבעלי BLU משקאות אנרגיה ודור ההמשך התאומים פאוזי וסמען שמשום ובן דודם באסל שמשום; דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל BLU International ; רינת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית; בת אל ומירב נור מקבוצת נור; נעמי פנסו שתשיק בקרוב שיר חדש; ליאור סושרד; עו"ד מגי הלפרין; המפיק יואב גרוס; האמנית ורד רוזן; עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל; החברות הטובות סנדרה רינגלר ושלי גפני.

הדר חזן מרקוס, ליאורה בירנהק, אבי לוי. רונית מטיאס,
הדר חזן מרקוס, ליאורה בירנהק, אבי לוי/רונית מטיאס
seperator

אורבניים בחוצות

אל גיא פאוזנר, מריאנו קארפ, אורטל אנשל, ניצן ישראלי וחיים חורש. בן פרידמן,
אל גיא פאוזנר, מריאנו קארפ, אורטל אנשל, ניצן ישראלי וחיים חורש/בן פרידמן

ניצן ישראלי, מנכ"ל קבוצת הודיס ונציג השותפים, וגיא פאוזנר מנכ"ל אורבניקה, פתחו את סניף הדגל של רשת URBANICA במתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט שבבעלות קניוני עופר ואשטרום נכסים. ישראלי אמר כי הם ממשיכים במהלך האסטרטגי של המותג במטרה לשנות את פני הצרכנות בישראל, ולאפשר לצרכן ליהנות מרשת אופנה המציעה חווית קניה מדהימה, אופנה איכותית וטרנדית במחירים אטרקטיביים והם שמחים וגאים להביא את הבשורה לתושבי חיפה והצפון.

חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ אאוטלט אמר כי הסניף נפתח בהשקעה של 10 מיליון שקל, וכניסת אורבניקה לחוצות המפרץ היא חלק ממהלך אסטרטגי להמשיך וליצור חדשנות במתחם עם מותגים מובילים במחירי דיסקאונט. רגע לפני השופינג הגדול קבעו מזוזה עם הרב יוסי ליפש, מבית חב"ד וגזרו את הסרט.

בחוגגים: מריאנו קארפ, שותף ומנכ"ל TOP 10; אורטל אנשל, סמנכ"לית בכירה; רון גיבורי, מנהל לוגיסטיקה; ויעל גביש, סמנכ"לית שיווק חוצות המפרץ אאוטלט.

seperator

החממה

מוחמד אלנבארי עודד ערן ומתן יפה. אליאב מייסון,
מוחמד אלנבארי עודד ערן ומתן יפה/אליאב מייסון

עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, השתתף בטקס סיום מחזור ה' של תוכנית החממה למנהיגות של כוכבי המדבר בקיבוץ רוחמה בדרום. בנק הפועלים מלווה את התוכנית זאת שנה שנייה ברציפות, תומך בה כספית והשנה הרחיב את שיתוף הפעולה והקנה לחניכים כלים לעצמאות פיננסית לאורך מסלול ההכשרה באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית.

התוכנית מכשירה 25 צעירים מכל רחבי החברה הבדואית בישראל במהלך שנה הם מכירים את החברה הישראלית, לומדים עברית, מתנדבים ויוזמים פרויקטים קהילתיים ומתכוננים ללימודים אקדמיים.

התרגשו: עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים; אופיר ליבשטיין ראש המעוצה האזורית שער הנגב; אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; רם זהבי, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, ד"ר מוחמד אלנבארי יו"ר כוכבי המדבר ומתן יפה מנכ"ל כוכבי המדבר.

seperator

קרב סכינים

אילן עזרא ומיקי שמו. huawei‏,
אילן עזרא ומיקי שמו/huawei‏

אומנם השף טום אביב זכה בתוכנית מאסטר שף, אבל באירוע שהתקיים באולם התצוגה של מילניום מרקטינג, נערך קרב סכינים בינו לאחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי חברת מילניום מרקטינג - יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל, שערכו קוקטייל לפתיחת תערוכת החידושים של החברה, במהלכו חשפו לראשונה את סדרת הסכינים של השף טום אביב שתושק בחנויות לקראת ראש השנה.

שלמה זיגרייך, טום אביב, דני זיגרייך. huawei,
שלמה זיגרייך, טום אביב, דני זיגרייך/huawei

אביב סיפר כי כשזכה בתוכנית מאסטר שף, היה לו חלום שיהיה לו סט סכינים כמו למאיר אדוני, שעם סכין שלו זכה בתחרות. הוא דיבר על כך עם אילן עזרא, סמנכ"ל שיווק ומכירות מילניום-ארקוסטיל והשאר היסטוריה. המוזמנים נהנו מתפריט מיוחד שכלל מטעמים ממסעדת "קוקו במבינו" של אביב, שהוגשו על כלי הגשה של ארקוסטיל. אביב אף הדגים חיתוכים שונים באמצעות סדרת הסכינים החדשה.

היו ונהנו: השף מאיר אדוני, השותף הוותיק של מותג ארקוסטיל ובעל סדרת סכינים וסירים על שמו, והקונדיטור מיקי שמו שדאג למתוקים.

seperator

בוקר בריאות

ליעד אלמוג  רינה טל ניב כהן. huawei‏,
ליעד אלמוג רינה טל ניב כהן/huawei‏

בסוף השבוע הושק בקניון איילון ברמת-גן, הסניף ה-20, של רשת משקאות הבריאות B-FRESH. ניב כהן וליעד אלמוג, בעלי הרשת, השיקו והציגו את התפריט החדש הכולל 3 קטגוריות חדשות, קטגוריית ה-B-BOWL, קטגוריית ה -B-YOGURT, וה- B-FREEZE - מהדורת קיץ מיוחדת. רינה טל מנכ"לית הקניון איילון הוזמנה להיות ראשונת הטועמות.

seperator

השכרה דיגיטלית

אילון הרוש, איתן פטיגרו ויובל שני. רמי לוי,
אילון הרוש, איתן פטיגרו ויובל שני/רמי לוי

אילון הרוש, סמנכ"ל שירות, תפעול ורכש בקבוצת שלמה; יובל שני, סמנכ"ל טכנולוגיות והשקעות הייטק בקבוצה; ואיתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם, חנכו את Buzz Car - שירות השכרת רכב שיתופי באמצעות אפליקציה של קבוצת שלמה. שוהם היא הרשות המקומית השנייה בה המיזם יוצא לדרך, ושלמה השקיעה עד כה במיזם ההשכרה הדיגיטלי, כ-5 מיליון שקל.

במסגרת Buzz Car יוצבו תחילה 10 רכבים במיקומים שונים בשוהם, כששירות ההשכרה יפעל באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הסלולרי התקשרות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת זיהוי פנים, OCR סריקת רישיון נהיגה ובדיקת תקינותו אוטומטית ו-Liveness המאמתת הימצאות פיסית של הנרשם במועד ההרשמה. קבוצת שלמה מתכננת להתפרס בהדרגה לערים נוספות תוך שימוש בצי רכבי ההשכרה של החברה, המונה כ-12 אלף רכבים אשר יתמכו במיזם.

seperator

גולשים על הגלים

בועז תמיר, רעות ווינר, ליאור ישראלי. ליאור מוזר,
בועז תמיר, רעות ווינר, ליאור ישראלי/ליאור מוזר

בועז תמיר, מנכ"ל 'בילי האוס'- חברת בת של קבוצת פוקס המפעילה את רשת בילבונג בישראל, וליאור ישראלי מנהלת השיווק, פתחו חנות דגל למותגי אופנת הגלישה קוויקסילבר ורוקסי - מותגים חדשים בישראל, חנות הדגל מעוצבת בקונספט העולמי והושקעו בה כ- 2 מיליון שקל.

seperator

ראשונים בחדשנות

ענת אזרד ושחר יובל. huawei,
ענת אזרד ושחר יובל/huawei

חברת פרמייר ים המלח חגגה על ארוחת-בוקר במסעדת הולה, כניסה לקטגוריה חדשה עם השקת מכשיר בייתי לטיפול באנטי אייג'ינג. עלות ההשקעה בפיתוח המכשיר למעלה מ- 2.5 מיליון שקל. שחר יובל, בעלים ומנכ"ל פרמייר אמר כי בתום שנתיים של פיתוח, הוא נרגש להשיק גם בישראל את NUNA, מכשיר אנטי אייג'ינג לשימוש ביתי בעל דירוג בטיחות ויעילות הגבוה ביותר ומאושר על-ידי ה-FDA האמריקאי כמכשיר רפואי, וציין כי פרמייר ים המלח חרטה על דגלה להוביל בטיפוח בישראל ובעולם וכעת עם הכניסה לתחום המכשור הביתי, מעניקים ללקוחות טיפול משלים.

ענת אזרד אמרה כי ל-NUNA טכנולוגיה חדשנית המהווה פריצת דרך בתחום הטיפולים הביתיים בנושא אנטי אייג'ינג ומאפשרת לבצע טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים אשר משפרים את עור הפנים, בנוחות בבית או בנסיעה.

seperator

מתרחבים ופותחים

מיטל רובין-עובדיה, איזי הראל ולילך לוי. מקור גלאי,
מיטל רובין-עובדיה, איזי הראל ולילך לוי/מקור גלאי

רשת סולתם, מהמובילות בישראל בתחום כלי הבישול וציוד איכותי למטבח, מתרחבת ומשיקה את הסניף ה-33 בקניון הגדול בפתח-תקווה, כחלק ממהלך אסטרטגי להתרחב ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים. החנות החדשה שנבנתה בהשקעה של כחצי מיליון שקל, משרעת על כ-80 מ"ר ויש בה מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי. פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחות סולתם בשנה האחרונה, שבאה לידי ביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

seperator

פתיחה עם בשר

וסי שטרית ודוד אלמקייס פיתה מונטנה. אפיק גבאי,
וסי שטרית ודוד אלמקייס פיתה מונטנה/אפיק גבאי

השפים יוסף שיטרית ודוד אלמקיאס מרוצים ומריצים את העסק החדש שפתחו, "פיתה מונטנה" - בר שיפודים מודרני בנמל תל-אביב, בלוקשיין הנוסטלגי והאייקוני בו שכנה בשנות ה-70 גלידת מונטנה. המקום נפתח בהשקעה של כ-500,000 שקל, והשניים מתעתדים לפתוח סניפים נוספים בפריסה ארצית, ובימים אלה אף נבדקים לוקשיינים נוספים באזור תל-אביב ובמרכז, לאחר שאלפי אנשים טעמו ואהבו.

השף שיטרית אמר כי פיתה מונטנה הכשרה קבלה מספר פניות מחו"ל ובודקים את האופציות הרלוונטיות.

seperator

שותים ומתרחבים

סיון הור, יוני פדרמן. רונית מטיאס,
סיון הור, יוני פדרמן/רונית מטיאס

לאחר שדרוג, השיקה חברת הקפה לנדוור שבבעלות משפחת פדרמן את חנות הקונספט ברמת החייל. החנות המחודשת, מציעה מגוון מוצרי קפה כוללים כמו קפסולות, סוגי קפה שונים, מכונות, כלים ומוצרים נלווים שונים מעולם הקפה. שאר תושבי הארץ יכולים להירגע, בחברה מתכננים לפתוח בקרוב חנויות נוספות באזור גוש דן ולהגיע בעתיד לפריסה רחבה של חנויות.

seperator

תראפיה בטבעון

משה נור, סגלית גוסטר, הניה נור. huawei,
משה נור, סגלית גוסטר, הניה נור/huawei

הקארמה תראפיסטית סגלית גוסטר, חגגה יום הולדת 53 בביתה שבקריית טבעון. גוסטר ובן זוגה שלומי הכינו ארוחה מרוקאית אוטנטית שכללה סלטים מכל הסוגים, קוסקוס, קציצות דגים, ממולאים, פאסטיות, פריקי ועוד, ושולחן מתוקים עתיר קלוריות.

בחוגגים: הניה ומשה נור, בעלי קבוצת נור וליאורה בירנהק ושוקי מרקוס, בעלי מפעל מנעמים שפינקו את המוזמנים עם גלילוניות.

seperator

מבצע ילקוט

הרב יעקב גלויברמן ואיציק אברכהן. סיון פרג',
הרב יעקב גלויברמן ואיציק אברכהן/סיון פרג'

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, והרב יעקב גלויברמן, יו"ר עמותת 'יד ביד', השיקו את מבצע ההתרמה השנתי של פרויקט "ילקוט לכל ילד" במסגרתו יתרמו עשרות אלפי ילקוטים חדשים מאובזרים בכלי כתיבה, למשפחות מעוטות יכולת. מ-4.8.19 ועד 10.8.19 יוכלו הלקוחות לתרום בקופות הסניפים בכל סניפי הרשת סכום של 10 שקלים לטובת הפרויקט.

seperator

בקטנה

+ דודי מנטין, מנכ"ל ריקושט שהגיע לביקור בחנות ריקושט, ראה בקופה בחור שביקש הנחה על זוג נעלי שטח שביקש לרכוש לעצמו לקראת קורס צלילה, רגע לפני הגיוס. הבחור ביקש מהמוכר להתחשב בגילו הצעיר ובעובדה שהוא לפני גיוס, המוכר התנצל שבאפשרותו לתת 5% הנחה, רגע לפני שגיהץ את כרטיס האשראי, מנטין אמר לו שיתחדש ושאין צורך שישלם ואיחל לו שרות נעים.

+ בהיכל שלמה בתל-אביב, נפתח פארק הנינג'ה הרשמי של ישראל, אחרון מתוך 4 פארקים רשמיים בחיפה ירושלים ראשון לציון ותל-אביב שיהיו פתוחים במהלך חודש אוגוסט.

היו והתנסו: ד"ר רון וקסלר, מנכל ישראכרט; יואש בן-אליעזר, מנכ"ל טמפו; ישראל אדם ועדי דינוביץ' ממפיקי ויזמי הפארקים; `התעשיין רמזי גבאי; בן ינובר, מנכ"ל מלונות דן פנורמה ודן בוטיק ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully