וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגג עונה חדשה עם השוטר הטוב?

רונית מטיאס

7.8.2019 / 12:01

וגם: מה השיק השף טום אביב, איך נראה המטה החדש של מלאנוקס ביוקנעם, לכבוד מה נסעו הלנד רוברים ומה מתכננים לנו לשנת 2048?

השוטר הטוב

שירה ואיה אשכנזי. רפי דלויה
שירה ואיה אשכנזי/רפי דלויה

קובי גל-רדאי, סמנכ"ל התוכן של yes, ומפיק העל יואב גרוס השיקו בבר המסה בתל-אביב את העונה השלישית של "השוטר הטוב"! - הסדרה הקומית המצליחה ביותר של yes - שנמכרה לנטפליקס בגרסת המקור ובגרסה אמריקנית בה כיכב השחקן האמריקני טוני דנזה. השחקנים והיוצרים נהנו ממטעמים של השף אביב משה ודרינקים על הבר, ובהמשך, דגנית אטיאס-גיגי מנהלת מחלקת הדרמה של yes ברכה והזמינה את כולם לצפות בפרק החמישי של העונה החדשה.

אלון חמאויי, יובל סמו, ארז אבירם, יגאל עדיקא, ותומר אבירם. רפי דלויה
אלון חמאויי, יובל סמו, ארז אבירם, יגאל עדיקא, ותומר אבירם/רפי דלויה

חגגו, צחקו והתרגשו: האחים ארז ותומר אבירם, יוצרי הסדרה; שחקני הסדרה יובל סמו, ורד פלדמן, ליאורה ריבלין, מירית טובי, לואיי נופי, אלון חמאווי, יגאל עדיקא ואורי גבריאל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קובי גל-רדאי, יואב גרוס איציק המל ויובל סמו. רפי דלויה
קובי גל-רדאי, יואב גרוס איציק המל ויובל סמו/רפי דלויה
ארז אבירם  ודנה שטרן. רפי דלויה
ארז אבירם ודנה שטרן/רפי דלויה
seperator

חגיגה ביוקנעם

איל וולדמן, ג'נסן וואנג, סימון אלפסי. יוסי מסה,
איל וולדמן, ג'נסן וואנג, סימון אלפסי/יוסי מסה

איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; ג'נסן וואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה; וסימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם חנכו אתמול את הבניין החדש של חברת מלאנוקס טכנולוגיות ביקנעם וקבעו מזוזה. הבניין שבבעלות "מליסרון", נשכר על-ידי מלאנוקס לטווח ארוך.

הבניין בן 9 קומות, משתרע על כ-34 אלף מטרים (חצי חניונים וחצי משרדים), ויאכלס בשלב ראשון כ-500 עובדים. בבניין יש קומת מעבדות מתקדמות ומעבדות שרתים ו-3 גשרים המחברים אותו לבניין שלמה - הבניין המרכזי של החברה. בבניין יש חדרי חשיבה וחדרי ישיבות, אזורי מפגש מעוצבים, ולצד הבניין מבנה רב-תכליתי בן שתי קומות בו יבנה חדר אוכל חדש לעובדי החברה לצד חדרי ישיבות נוספים. את הבניין תכנן רועי סקורקא.

seperator

מתגייסים למען הילדים

אן מניניג, סיון שראל.. אסף לוי,
אן מניניג, סיון שראל./אסף לוי

רכבי שטח של מועדון הלקוחות לנדרובר יצאו ליום כייף באזור נחל התנינים עם בני משפחות ילדים חולים בסרטן מקייטנת עמותת "עזר מציון". המסע החל באזור תחנת הכוח "אורות רבין", כשהחולים ובני משפחותיהם נאספו מכפר הנופש הצבאי בגבעת אולגה, שם הם מבלים במחנה של עמותת עזר מציון לשבוע הפוגה ושמחה.

הטיולף הנערך בין היתר בשיתוף חברי מועדון לנד רובר, מתקיים 18 שנה. סיון שראל, מנהלת מותג לנדרובר בחברת המזרח-יבואנית לנדרובר בישראל אמרה כי כל שנה מחדש הם חווים התרגשות רבה כשרבים מחברי מועדון הלקוחות המגיעים ומתייצבים לפעילות המבורכת של העמותה והבטיחה להמשיך ללוות את פעילויות הקודש בכל עת שיתבקשו מאחר וזו זכות גדולה לקחת חלק ביוזמה המרגשת.

seperator

הפנינג גסטרונומי

דותן מצר, יאיר מרינוב וקרן ויזמן. דני גולן,
דותן מצר, יאיר מרינוב וקרן ויזמן/דני גולן

חברת סיבוס ערכה במתחם הוט סינמה בכפר-סבא הפנינג למסעדנים ובני משפחותיהם שכלל ארוחת-בוקר והקרנה של הסרט "מלך האריות". דותן מצר, סמנכ"לית לקוחות ושותפים מסחריים וקרן וייזמן, סמנכ"ל השיווק, ציינו כי סיבוס רואה עצמה שותפה לדרך של קהילת המסעדנים, ושמה בראש מעייניה את חיזוק הקשר עם הקהילה, תוך הקניית ערך מוסף לתחום פעילותם, לכן הוקמה "האקדמיה של סיבוס", בה מועברים מדי חודש קורסים וסדנאות ייעודיים לקהילה.

היו ונהנו: יאיר מרינוב, סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל; שחר אורן, סמנכ"ל שיווק דור אלון; רועי פרייבך, מנהל שופרסל לעסקים; גיא קדוש-גוטמן, בעלים ארומה עזריאלי; ניר מעתוק, מבעלי רשתות צ'וקה ו- WOK TO WALK .

seperator

חיות וקיימות

מורט מנדל ורוביק דנילוביץ. מיטלברג דיאגו,
מורט מנדל ורוביק דנילוביץ/מיטלברג דיאגו

קרן מנדל תרמה 20 מיליון דולר להקמת מרכז קיימות לבעלי חיים ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל בבאר-שבע. המרכז, שיפתח במהלך 2021, יהיה מרכז חווייתי חינוכי לכל המשפחה-ראשון מסוגו בישראל, שיחולל מהפך בתפיסת האינטראקציה החינוכית בין האדם לבעלי חיים, ויאפשר להכיר את הרגלי החיים של בעלי החיים, את תרומתם ליקום, את מערכות הקשר בין בעלי החיים השונים, את התנהלותם המשפחתית, ויאפשר הבנת מערכות אקולוגיות על-פני כדור הארץ.

זו התרומה המשמעותית השנייה של הקרן לפרויקט חינוכי מוביל וייחודי בבאר-שבע. התרומה הקודמת היתה תרומה על-סך 5 מיליון דולר להקמת מוזיאון הילדים ה"לונדע" ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל.

seperator

גבר גבר

שולי רודריג וטום אביב. huawei,
שולי רודריג וטום אביב/huawei

חברת הטיפוח SR Cosmetics LTD השיקה במתחם Indian קו מוצרים חדש לגברים של מותג-USR בשיתוף פעולה עסקי עם השף טום אביב, כשהמוצרים יוצרו ופותחו בשיתוף פעולה מלא בין החברה לאביב, קו מוצרים ייחודי לגברים בשם By Tom Aviv PEACOCK. סדרת התכשירים החדשה מיועדת לגברים בלבד ואביב אמר כי היא מתובלת בניחוח יוקרתי וממכר, עם דגש על מרכיבים בוטניים המכילים את שמן זרעי הקנאביס הידוע בתועלותיו הרפואיות. המוצרים ישווקו למעצבי שיער, מספרות, ומכוני קעקועים נבחרים.

אסי אביב ואלון דולב. huawei,
אסי אביב ואלון דולב/huawei
seperator

הספורטאים השקופים

תומר יהודיין, יוסי שרעבי, שרון בלנגה לוי אורן סימניאן. דרור סתיהכל,
תומר יהודיין, יוסי שרעבי, שרון בלנגה לוי אורן סימניאן/דרור סתיהכל

באווניו התקיימה ועידת הספורט והחדשנות בשיתוף חברת קוליסאום ספורט-מרכז חדשנות בתחום הספורט והטכנולוגיה. אורן סימניאן, מנכ"ל קוליסאום, הפתיע את שרון בלנגה-לוי, מנכ"לית ארגון ספיישל אולימפיקס ישראל המקדם ספורטאים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, שהעניק לארגון אות הוקרה על פועלם. בלנגה-לוי, הודתה לסימנאין וציינה כי כשמדברים על הישגים ויזמות, חסויות ועסקים, חשוב להכיר את הספורטאים שלהם וקראה לכל אחד מיושבי האולם לשחק מול הספורטאים ולראות מה זה יעשה להם ולחברה וציינה כי גם בעולם הטכנולוגיה יש מה לעשות כדי לקדם הנגשה ושילוב הספורטאים בחברה.

סימניאן ציין כי הבחירה בארגון ספיישל אולימפיקס נבעה מהבנה על עשייה ענפה ומבורכת של הארגון בשילוב אוכלוסיות מיוחדות בקהילה.

seperator

צמודים בקניון

אופיר אורן ארנון תורן, שון פילפיס אייל וויסמן. אור גפן,
אופיר אורן, ארנון תורן, שון פילפיס, אייל וויסמן/אור גפן

שון פיליפס, יבואן מותג המכנסיים האיטלקיFREDDY השיק בקניון עזריאלי תל-אביב, את החנות הראשונה למותג, וסיפר כי הוא צפוי לפתוח עוד 7 סניפים בלוקיישנים מובלים בארץ.

באופנתיים: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; אופיר אורן, סמנכ"ל קניון עזריאלי; ואייל וויסמן סמנכ"ל פיתוח עסקי.

seperator

על ילדים ומחשבים

שוקי בורשטיין ואריה סקופ.. מורג ביטן,
שוקי בורשטיין ואריה סקופ./מורג ביטן

במסגרת פרויקט "מחשב לכל ילד" תרם בנק מרכנתיל 50 מחשבים לילדים באזור פתח-תקווה, כשבמהלך השנים תרם הבנק למעלה מ-1,500 מחשבים למיזם "מחשב לכל ילד". שוקי בורשטיין, מנכ"ל הבנק, אמר שהוא רואה בפרויקט חשיבות ראשונה במעלה לקידום חינוך והשכלה, והענקת אמצעי משמעותי וחיוני לקידום ילדים, שמאפשר לגשר על פערים דיגיטליים ולקדם את החינוך וההשכלה. רון כץ סגן ראש העיר ופרופ' אריה סקופ, יו''ר ''מחשב לכל ילד'' התרגשו.

seperator

בקצב הטרארם

יוני אביטוב,  דורון רפאלי  ומאיה שלו שרוני. יח"צ,
יוני אביטוב, דורון רפאלי ומאיה שלו שרוני/יח"צ

יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמלת, יבואנית הטנדר העוצמתי RAM ומאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החטיבה, אירחו לקוחות במתחם האירועים בדולינה ברעננה לרגל השקת ה- RAM החדש בישראל. הם נהנו מארוחת-בוקר וצהריים, פריצות הפתעה של קבוצת הקצב טררם, בעקבותיה אביטוב החליט להגשים חלום ילדות וקבע עם דורון רפאלי, המייסד והמנהל האומנותי של קבוצת טררם שיעורי תיפוף.

seperator

נוסעים למגדלים

שרית רדין , אבי קנת, אליחי אל יגון ואבי וייץ מנכל קרסו מוטורס. תמר מצפי,
שרית רדין , אבי קנת, אליחי אל יגון ואיציק וייץ מנכל קרסו מוטורס/תמר מצפי

לקוחות אינפינטי וגינדי התפנקו באירוע במגדלי גינדי תל-אביב. איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו; אליחי אל-יגון, מנהל פעילות הרכב; אורית בן-עמי מנהלת חטיבת אינפינטי ישראל ובן אילן, מנהל השיווק; שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס נהנו מהרצאתה של צופית גרנט "דלתות מסתובבות".

seperator

מתעדכנים ומצטלמים

יניב בן שושן עידו איזק. עזרא לוי,
יניב שושן עידו איזק/עזרא לוי

הצוות המקצועי של מותג LABEL.M ו toni&guy מחו"ל, הגיע לישראל לרגל השקת סדרת שיער חדשה מבית מותג M.LABEL וביחד עם שגרירי המותג ומעצבי שיער מובילים, קיבלו הדרכה מקצועית על הסדרה. צלם האופנה עידו איז'ק העביר סדנת צילום לאינסטגרם.

התעדכנו: אמון בורהאם, מנהל מסחרי גלובלי LABEL.M ; אינדירה שאובקר, מנהלת אומנותית הבינלאומית של toni&guy ; יניב שושן, בעלים, מנכ"ל וייבואן בלעדי של המותגים LABEL M ובייביליס פרו בישראל.

seperator

יש חזון

קרין מאיר רובינשטיין , רוני פלמר. אבי לוי,
קרין מאיר רובינשטין , רוני פלמר/אבי לוי

בבית השלטון המקומי בתל אביב, התקיים כנס ראשון של "מועצת המאה" המורכב מבכירי העולם העסקי ומנהיגי רשויות. בישיבה דנו לראשונה בנושא "חזון 2048- עתיד משותף", שמטרתו קידום מעבר מיליוני תושבים מאזורי המרכז העמוסים אל מרכזים חדשים ואטרקטיביים באזורי הנגב והגליל.

במקדמים: רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור; בני ביטון, יו"ר פורום עיירות ופיתוח; ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ; קרין מאיר רובינשטין מנכ"ל ומייסדת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (iati).

seperator

חופשה נשיאותית

תומר טליאס סופיה מצטנר וסוזן ארהיש. יוד צלמים,
תומר טליאס, סופיה מצטנר וסוזן ארהיש/יוד צלמים

הדוגמנית הבינלאומית סופיה מצטנר בן זוגה הדוגמן תומר טאליאס שאוטוטו ממריא לצילומי העונה החדשה של הישרדות וי אי פי נפשו בסוויטה הנשיאותית במלון קראון פלזה אילת. סוזן אהריש אחות של לוסי וסמנכל"ית המלון, דאגה לפינוקים.

seperator

חגיגה צהובה

רועי גלסטון,ניצן צעיר-הרים,אלי דריקס, אמיל ויינשר, יוחנן דנינו שמעון מזרחי, פני שחר. ספי מרגיזו,
רועי גלסטון,ניצן צעיר-הרים,אלי דריקס, אמיל ויינשר, יוחנן דנינו שמעון מזרחי, פני שחר/ספי מרגיזו

מכבי FOX תל אביב, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הביטוח הדיגיטלית,weSure . הפלטפורמה המקוונת של weSure מאפשרת ללקוחות לנהל את מגוון הביטוחים בצורה מושכלת בכל שעות היממה. הסכם החסות נחתם ל-3 שנים, סכום החסות כמיליון וחצי שקל בעונה. ניצן צעיר-הרים, מנכ"לweSure אמר כי חיבור בין אלופת ישראל בכדורסל מכבי תל אביב לweSure הוא טבעי, שניהם מותגי פרמיום שקידמה, הובלה וניצחון הם נר לרגליהם.

אלי דריקס, מנכ"ל מכבי FOX תל אביב אמר כי weSure הוא מותג שהם מאמינים בו ושמחים על שיתוף הפעולה. רועי גלדסטון, סמנכ"ל תקשורת ודיגיטל מכבי FOX תל אביב אמר כי מכבי הולכת קדימה בכל הכוח בתחום הדיגיטל, עם אפליקציה חדשה, תוכנית שבועית אינטרנטית הפועלת בעונת היורוליג ומערך שלם של רשתות חברתיות שמספק כמויות תוכן איכותיות מידי יום, ומשמש כקרקע פורייה לשיתוף פעולה עם נותני החסות.

seperator

גדול ביפן

רוקסן חורש, עוזי בניטה ואנדרו חורש. יח"צ,
רוקסן חורש, עוזי בניטה ואנדרו חורש/יח"צ

ענקית הקמעונאות היפנית DAISO JAPAN, המפעילה למעלה מ-5000 חנויות ב-33 שווקים בעולם, פתחה חנות רביעית בקניון עזריאלי בירושלים, חשפה את הלוגו החדש ואת קו עיצוב החנויות החדש. עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי זכיינית Daiso Japan בישראל; אמר כי עד סוף השנה האזרחית צפויות להיפתח חנויות נוספות בערים מרכזיות בהן תל אביב, חיפה, באר שבע ובת ים. החנות החדשה מצטרפת לחנויות באשדוד, רעננה וראשון לציון שנפתחו בישראל בקיץ 2018, ומגוון המוצרים בהם במחיר אחיד וקבוע של 10 שקל.

seperator

בקטנה

+ כחלק מחזון קבוצת הולמס פלייס לחולל שינוי בחיי אנשים ולסייע להם לחיות חיים טובים יותר, חילק גבי מורדו, סמנכ"ל שירות ומכירות של החברה כ-100 מנויים חדשים שהועברו באמצעות קרן המלגות live well לעמותות שונות המסייעות לאנשים עם מוגבלויות, לאנשים בקבוצות סיכון והנמצאים בתהליך שיקום, ספורטאים מצטיינים ועוד. בין העמותות: כיוונים, רוח נשית, ילדים בסיכון, עמותת על"ם, המרכז הרב תחומי לנפגעות תקיפה מינית, פרקינסון ישראל ועוד. הולמס פלייס מתחייבת מדי שנה להקצות לקרן המלגות live well מנויים בשווי של עד 350 אלף שקל כשהסכום נגזר ממספר הכניסות של המנויים למועדוני הרשת.

+ במשרדי חברת ההייטק "נטורל אינטליג'נס", נערך ערב יזמים ראשון של "עמותת תפוח", במהלכו הציגו חניכי העמותה את המיזמים של בפני משקיעים. העמותה הוקמה במטרה לצמצם את הפער הדיגיטאלי ולייצר "שוויון הזדמנויות דיגיטלי" לצעירים וצעירות שבאים מרקע שלא מאפשר להם זאת, כולל בחברה הערבית והבדואית. העמותה מתמחה ביצירה, ניהול והפעלת תוכניות טכנולוגיות בפריסה ארצית, המשלבות הכשרות מקצועיות ועד כה עזרה לעשרות אלפי צעירים לעשות שינוי בחייהם, להתקבל ליחידות טכנולוגיות בצבא ולהשתלב בשוק העבודה המבוקש של הייטק. נכחו: יואב צוקר, מנהל החדשות ב"נטורל אינטליג'נס"; דפנה ליפשיץ, מנכ"לית עמותת תפוח, מוטי קרמונה, סמנכ"ל טכנולוגיה ב"נטורל אינטליג'נס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully