וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תתגברי על החשש מפרסום בדרך להצלחה

אלון גל

9.8.2019 / 0:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שרוצה ללמד ריקוד אך חוששת מלפרסם את עצמה

רקדנית בלט עומדת על האצבעות בסטודיו לריקוד. ShutterStock
רקדנית/ShutterStock

מאזינה שעלתה לשידור בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפרה על שעות העבודה השוחקות שלה תוך ניהול בית עם שלושה ילדים ועל כך שלמרות שעות העבודה המרובות היא מרוויחה משכורת ממוצעת ומטה. למרות הקשיים היא עובדת אחראית ומביאה את העבודה הביתה. "היום שלי לא מסתיים בסוף שעות העבודה, אני לוקחת את הדאגות הביתה ולכן הלחץ בחיי היומיום הוא די גדול".

המאזינה סיפר כי יש לה חלום לפתוח קורס של מחול מודרני שבו היא תלמד טכניקות ותוכל לייצר חיבור בין המוסיקה לחוויה - פיזית ומנטלית. "רכשתי את ההסמכה לכך ויש לי המלצות. יש לי ביטחון בעשייה, אבל הבעיה היא כשאני צריכה לפרסם ולחשוף את עצמי".

גל ביקש להבין ממנה מה בחשיפה גורם לה לחשש, איזה דברים אישיים היא מפרסמת. הוא ביקש ממנה להגדיר מה החוויות ומה הפחדים שלה. "את אומרת שזה בוער בעצמותייך - עזבי כרגע פרסום. נניח את רוצה לחלוק את כל הסגולות שלך אבל בעולם של חושך את מסתובבת עם שמש בכיסים. אז את קמצנית כי למה שלא תחלקי את השפע שלך?"

גל ביקש ממנה, למרות היותה אדם סגור, לפתוח דף בפייסבוק ואחת לשבוע להעלות קטע וידאו עם ריקוד וקצת הסבר רק כדי שאנשים יבינו את ערך התנועה. "אל תהיי צדקנית ואל תגידי שאת לא מצליחה, כי לא מצליח זה אדם שניסה וניסה ועשה ככל יכולתו והוא מקבל תוצאה שונה ממה שקיווה. את חוששת מלא להיות מושלמת? מלעשות דבר שהוא לא פחות ממושלם? זה מה שכובל את ידייך?" המאזינה אמרה שזה בדיוק העניין וגל המשיך: "חלק גדול מחלום שלך הוא דווקא להתמודד. ללכת מהמקומות הבטוחים שלך לכיוון מקום אחר".

גל נתן לה משימה התחלתית שתגרום לה להתאהב בחוויית השיתוף: "תחליטי שאת עושה חמישה סרטונים כאלה לעצמך. לעצמך, אל תוציאי החוצה. הפרסום הוא שלב שני. תתחילי משלב ראשון וככל שתעשי את זה יותר - את תתחילי להתאהב ביכולת לשתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully