וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לקנות לה במתנה? אספנו לכם את 5 ההמלצות הכי שוות

בשיתוף Pandora, בשיתוף Pandora

12.8.2019 / 7:20

אתם בשלב הדייטים? יצאתם לחופשה רומנטית ראשונה? הקשר מתמסד? דבר אחד תמיד יכול לבלבל גברים - איזו מתנה מרגשת מתאימה בשלב הזה של הקשר? ובכן, תנו לנו לעזור לכם עם מגוון של תכשיטים ואקססוריז שנבחרו בצורה מדויקת לכל שלב

גבר נותן מתנה לאישה. יח"צ,
אתם נמצאים רגע לפני ציון דרך שמצריך מכם לחשוב על מתנה מרגשת? אנחנו כאן כדי לעזור/יח"צ

קשר זוגי מתפתח ומשתנה בצורה ייחודית אצל כל זוג, אבל יש כמה שלבים וציוני דרך קבועים שרוב הקשרים הזוגיים עוברים - ההתרגשות ההתחלתית שנותנת תחושה שמשהו גדול יכול להתפתח אחרי הדייטים הראשונים, הלחץ שלפני המפגש עם המשפחה, הפעם הראשונה שמציגים אחד את השנייה כ"חבר" או "חברה" וכמובן אירועים כמו ימי הולדת, חגים ועוד תאריכים שמציינים יחד. אחד הדברים שחוזרים על עצמם בכל אותם ציוני דרך הוא ההבנה שצריך לקנות מתנה - והתחושה המבלבלת של איזו מתנה "מתאימה" או נכונה לאירוע. אם גם אתם נמצאים רגע לפני ציון דרך שמצריך מכם לחשוב על מתנה מרגשת, יפה ומתאימה לאירוע ולפרק הזמן שאתם יחד - תנו לנו לעזור לכם עם מגוון של תכשיטים ואקססוריז שנבחרו בצורה מדויקת לכל שלב:

יום הולדת אחרי פחות מחודשיים יחד

מצד אחד, שניכם מבינים שיש ביניכם משהו רציני, ומובן שהמתנה צריכה להיות איכותית מלאת מחשבה. מצד שני, הכול עדיין טרי ומתנה גדולה או יקרה מדי עלולה להלחיץ את הצד השני. במקרה של יום הולדת שמגיע כמה שבועות אחרי תחילת קשר המתנות הטובות ביותר יהיו תכשיטים עדינים, שובבים וטרנדיים שיעלו חיוך אצל כל אישה - שרשרת מעניינת שהיא תוכל לענוד ביום יום או צמיד עדין וצבעוני, תכשיט שמח ולא קלאסי, כזה שהיא לעולם לא הייתה קונה לעצמה ועם זאת היא תשמח לענוד, מתנה מלאת מחשבה שמשדרת קלילות לא מתאמצת.

תליון SHINE סימבה ומופאסה של Pandora במחיר 425 שקלים

תליון SHINE סימבה ומופאסה של Pandora. יח"צ,
תליון SHINE סימבה ומופאסה של Pandora/יח"צ

חזרה מחופשה רומנטית ראשונה

החופשה הזוגית הראשונה היא ציון דרך משמעותי אצל כל זוג. בין אם טסתם לסופ"ש קצר ביוון, כמה ימים באירופה או הרחקתם עד לארה"ב, דרום אמריקה או המזרח, אין כמו מתנה קטנה עם החזרה לארץ שלנצח תזכיר לה את כל הזיכרונות שצברתם יחד. שרשרת או צמיד עם צ'ארם של כדור הארץ או כדור פורח ייחודי יהיו הפריט המושלם לחתימת החופשה המשותפת וליצירת התרגשות לקראת החופשה הבאה.

צ'ארם כסף כדור פורח אדום של Pandora במחיר 219 שקלים

צ'ארם כסף כדור פורח אדום של Pandora. יח"צ,
צ'ארם כסף כדור פורח אדום של Pandora/יח"צ

שנה יחד

חגיגת השנה הראשונה היא הכרה בכך שיצרתם זוגיות חזקה ורצינית, כזו ששניכם מרגישים בטוחים ומרוצים בתוכה. המתנה המתאימה לשנה של זוגיות היא תכשיט מעניין ובעל נוכחות שהיא תוכל לענוד בערב או באירועים מיוחדים, כזה שימשוך אליו את המבטים ויגרום לה להרגיש במרכז. שרשרת סטייטמנט מעניינת או זוג עגילים גדולים הם בדיוק המתנה שתשדר השקעה, הערכה ורצון לגרום לה להרגיש כמו האישה החשובה ביותר בעולם.

עגילי כסף תלויים פרינג' מכושף של Pandora במחיר 629 שקלים

עגילי כסף תלויים פרינג' מכושף של Pandora. יח"צ,
עגילי כסף תלויים פרינג' מכושף של Pandora/יח"צ

יום הולדת בקשר רציני

כשאתם כבר בטוחים בקשר ויודעים אחד על השנייה כמעט הכול, המתנה הנכונה תהיה אישית, מלאת מחשבה ואהבה. והדרך להפוך כל מתנה לאישית יותר היא בעזרת סמלים וכיתובים שיגרמו לה להרגיש אחת ויחידה. צמיד מסדרת REFLEXIONS מאפשר ליצור שם חיבה, להוסיף חיה אהובה, צבע שהיא אוהבת או כל דבר אחר שמראה לה עד כמה אתה מקשיב ומכירה אותה.

צמיד Reflexions שיין של Pandora במחיר 825 שקלים

צמיד SHINE ה-Reflexions של Pandora. יח"צ,
צמיד SHINE ה-Reflexions של Pandora/יח"צ

ציון דרך משמעותי

ציוני דרך יכולים להיות מעבר לדירה משותפת, אירוע חשוב לשניכם ואפילו אימוץ של חיית מחמד. כדי לחגוג את הדברים הקטנים שהופכים את הקשר שלכם ל"שלכם" אפשר לבחור בצמיד עדין עם צ'ארם ייחודי שמסמל את האירוע - חיות, מפתחות, לבבות, האשטגים ואפילו דמויות מאגדות יאפשרו ליצור את הצמיד המושלם שיישא עליו זיכרון מרגש, וכזה שאפשר להוסיף אליו עוד ועוד זיכרונות בהמשך הדרך.

תליון לבבות שלובים של Pandora במחיר 209 שקלים

תליון לבבות שלובים של Pandora. יח"צ,
תליון לבבות שלובים של Pandora/יח"צ
בשיתוף Pandora, בשיתוף Pandora

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully