וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשטיין דחה את ההצעה לרכישת מניות השליטה בכלל ביטוח

גיא בן סימון

11.8.2019 / 11:10

אדוארדו אלשטיין דחה את ההצעה שהגישו לידר חיתום וברק קפיטל בשם משקיעים פרטיים ומוסדיים, בין היתר "לאור התנאים המסחריים המוצעים בה, וכן לאור לוחות הזמנים שנקבעו בה"

אדוארדו אלשטיין. צילום: איל  יצהר, גלובס
אדוארדו אלשטיין/גלובס, צילום: איל יצהר

בהמשך לדיווח בסוף השבוע האחרון, לפיו ברק קפיטל ולידר הגישו לדירקטוריון אי.די.בי הצעה לרכישת מניות השליטה (20.3%) בכלל ביטוח בשם משקיעים פרטיים ומוסדיים, החברה הודיעה הבוקר לבורסה כי היא דוחה את ההצעה.

על פי ההצעה שני שליש מהמניות יירכשו תמורת אג"ח מסדרה ט' לפי יחס של 60 שקל (ערך נוכחי) לכל מניה. לגבי יתרת המניות תינתן אופציה לרכישתם במחיר של 53.5 שקל למניה. אי.די.בי כאמור דוחה את ההצעה בין היתר "לאור התנאים המסחריים המוצעים בה, וכן לאור לוחות הזמנים שנקבעו בה", כך כתבה החברה שבשליטת אדוארדו אלשטיין בדיווח למשקיעים.

ההצעה שנמסרה לדירקטוריון אי.די.בי ביום חמישי בערב נשאה דד-ליין עד יום שני, אז יצביעו בעלי אג"ח ט' על העמדת חוב של 1.2 מיליארד שקל לפירעון מיידי על רקע מצבה הקשה של אי.די.בי.

עוד הוסיפו באי.די.בי כי "ככל שתקבל החברה הצעות אחרות בקשר למניות (כולן או חלקן), תבחן החברה הצעות כאמור בהתאם לתנאים המסחריים המוצעים, לוחות הזמנים, וכן תבחן את מכלול האינטרסים של בעלי האינטרס בה, לרבות תזרים המזומנים שלה והמקורות העומדים לרשותה לפירעון התחייבויותיה".

כלל ביטוח מוחזקת על ידי אי.די.בי פתוח בשיעור של 20.3%, מהם כ-15.4% באמצעות הנאמן משה טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully